Новини

14 проекта ще бъдат подкрепени от Vivacom Регионален грантX

16.03.2023

16 март 2023 г., София. 14 граждански организации от цялата страна получиха грантове на обща стойност 62 758 лв. в 8-ото издание на Vivacom Регионален грант. Средствата ще бъдат използвани за реализиране на проекти в областите образование и опазване на околната среда в рамките на една година.

 

 „Тази година отчитаме рекордно висок интерес към Vivacom Регионален грант – получихме 360 кандидатури от цялата страна, а над 75% от организациите участват за първи път в инициативата. За нас това е потвърждение за значението и ползата от тази програма. Вярваме, че образованието и опазването на околната среда са ключови за устойчивото развитие на всяко населено място, независимо от неговата локация и големина, затова фокусираме усилията си в тези две области“, сподели Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom.

 

С грантовете дарени в осмото издание на инициативата, общата стойност на сумата, с която Vivacom подкрепя гражданските организации в цялата страна, надвиша 500 000 лева. Средствата са в полза на 108 проекта, на 98 организации от 81 населени места.

 

„Като член на журито, всеки път, когато чета прекрасните идеи на организации от цяла България, за промяна, тук и сега – се зареждам с енергия и вяра в това, че всичко зависи от нас и нашата отдаденост към общностите, в които живеем“, сподели Надя Шабани, директор на Български център за нестопанско право, дългогодишен партньор на инициативата.

 

Проектите, които ще бъдат подкрепени в рамките на 8-ото издание на Vivacom, са:

 

Проектът "С две ръце и голямо сърце"на Фондация Стрей Шийп – цели да насочи вниманието към значението на обучения по жестомимичен език в общински училища в Пловдив, където има концентрация на глухи деца, като в рамките на проекта ще бъдат проведени 25 обучения.

 

Проектът “Отвъд стената - заедно на приключение” на Фондация Арт Бюро ще повдигне темата за разбирането и толерантността към глухите хора. Населените места, в които ще се изпълняват дейностите са Габрово, Ловеч и Видин, където чрез интерактивна работилница и театрален спектакъл ще общуват над 400 деца.

 

Сдружение Чиста Струма с проекта „И от мен зависи“ ще повиши ангажираността на учениците от град Кюстендил и околните села за основните източници на замърсяването на реките в района и в частност на река Банщица, която е приток на река Струма и начините да се намали замърсяването.

 

Инициативата „АЗ СЪМ КОСТАНДОВО", на Народно читалище Просвета -1919, гр. Костандово, е насочена към превенция на прекомерното замърсяване с битови отпадъци, както и отпадъци от пластмаса за еднократна употреба и найлонови изделия и намаляване на употребата им от жителите и гостите на Костандово.

 

Проектът "Млади Еко Реактори", на организацията "Младежки и граждански инициативи в Розовата долина" ще насърчи младите хора от Община Карлово да реагират на дейности, замърсяващи околната среда, да рециклират и редуцират отпадъци и да реставрират еко-пътеки и маршрути в НП „Централен Балкан" и Средна гора. Проектът ще се осъществи в градовете Карлово, Калофер, Клисура и селата Климент, Ведраре и Бегунци.

 

Проектът "За да не ходи водата на кино" на Народно читалище Селска пробуда - 1925, с. Горно Пещене, ще ограничи пилеенето на вода, като повиши съзнанието на жители на селата - Горно Пещене, Вировско, Тишевица и Върбица за ценността на водата като природен ресурс и неговата ограниченост.

 

Проектът "Еко-приобщаващи игри" на Сдружение Знание ще насърчи зелено мислене сред младите хора в Ловеч и ще приобщи деца и ученици със специални образователни потребности към каузата чрез разработване на образователни материали и игри на екологична тема и осъществяване на еко-кампании.

 

Инициативата "Планината учител и вдъхновител" на Народно читалище  Родопска искра - 2020, с. Лилково, цели по забавен и креативен начин да стимулира деца и възрастни да опознаят планината и гората, застрашените видове и начините за опазването им.

 

Проектът "Да смачкаме отпадъците" на Училищно настоятелство при СУ „Христо Ботев“, гр. Карнобат има за цел да насърчи разделното събиране и изхвърляне на отпадъци сред учениците още от начално образование. 

 

“Back to school - кауза природозащита” е проектът на Българска фондация Биоразнообразие ще пробуждане интереса към природозащитата на ученици от Велико Търново, Червен бряг и София, с които ще работят настоящите и бъдещи професионалисти по опазване на околната среда.

 

Проектът "Еко карнавал" на Студио за документален театър ВОКС ПОПУЛИ си поставя за цел създаването и разпространението в област Благоевград на детски образователен спектакъл, който да запознае децата от 5 до 10 годишна възраст с темите за опазване на околната среда, разделното събиране на отпадъци и рециклирането.

 

Инициативата "Климатична наука в класната стая" на Сдружение Горичка ще повиши знанието за климатичните промени на учители и ученици от прогимназиален и гимназиален етап в училища в София, Плевен и Кърджали, чрез интерактивна игра „Климатична фреска“.

 

"Симулатор - стимулатор" е проект на Обществения център за околна среда и устойчиво развитие. Той си поставя за цел популяризиране и осъзнаване на ролята на човека в процесите на глобалното затопляне, сред ученици и учители, чрез специалния образователния инструмент „Симулационен модел En-ROADS“.

 

Инициативата „Еко-камионче за топла храна" на Фондация Доброволците на Св. Георги цели създаване на общност за взаимопомощ и подкрепа между ангажираните в предоставянето на безплатна топла храна и ползващите се от нея.

 

 

Търсене на новини
  • Vivacom и Eutelsat Group стартират в България четвъртата в Европа наземна станция

    Vivacom, част от United Group – водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, и Eutelsat Group – един от водещите световни доставчици на спътников интернет, обявиха търговския старт на наземна станция в България

    6 декември 2023 г., София. Vivacom, част от United Group – водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, и Eutelsat Group – един от водещите световни доставчици на спътников интернет, обявиха търговския старт на наземна станция в България. Съоръжението, което е четвъртото по рода си в Европа и едно от 35-е вече функциониращи в света, ще даде възможност за разширени комуникационни услуги чрез сателити на ниска орбита. Преди година Vivacom обяви, че стартира изграждането на станцията на сателитния оператор OneWeb, който от септември тази година се сля с френския Eutelsat и вече оперират под името Eutelsat Group.

     

    „Щастливи сме, че само за 1 година успяхме да стартираме този така важен проект, който ще донесе дългосрочни ползи за бизнеса и обществото у нас. Оставаме верни на стратегията си да продължим да инвестираме, да въвеждаме иновации и да предлагаме висококачествени продукти и услуги, базирани на най-съвременните технологии, които заслужено затвърждават мястото на Vivacom на международната карта в този сектор. Вярваме, че с правилната стратегическа визия, целенасочени инвестиции и висока експертиза на нашия екип можем да задаваме стандарти в глобален мащаб и да привличаме все повече международни технологични компании, готови да инвестират в България, и проекти като този го доказват“, коментира Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom.

     

    Наземната станция се състои от 18 антени и мини център за данни, който свързва сателитите на ниска орбита с оптичната мрежа и центровете за данни в България и Европа. Изграждането започна в края на 2022 година и въпреки неблагоприятните метеорологични условия бе завършено през май 2023 г., след което бе последвано от успешна процедура за тестване и пускане в експлоатация.

    Проектът се реализира в обект на Vivacom на територията на община Стара Загора, като ще осигури допълнителни работни места в региона в следващите над 10 години. Освен това ще постави Стара Загора на световната карта на космическите технологии и комуникации. Заради всички тези икономически ползи проектът получи сертификат клас В.

     

    „42 години след като Стара Загора влезе в заглавията на вестниците с приноса си към първия български изкуствен спътник „Интеркосмос България 1300“, този проект връща града ни на картата на световната космическа индустрия. С отворени обятия приветстваме инвестицията в този забележителен проект за спътникови комуникации, знаейки, че той не само ще стимулира развитието на нашия град, но и ще допринесе за цифровото приобщаване в цяла Евразия“, заяви кметът на Стара Загора Живко Тодоров.

     

    „Благодарни сме на Vivacom за тяхното сътрудничество и помощта при изграждането на допълнителна наземна станция за нашата мрежа от сателити на ниска орбита. Напредваме стабилно към предоставяне на глобални услуги за свързаност и тази нова станция представлява още една значителна крачка към постигането на основната ни цел. Vivacom ни дава не само богата експертиза в областта на телекомуникациите, но и безценни местни познания, което го прави важен партньор“, заяви Масимилиано Ладоваз, Главен оперативен директор в Eutelsat Group.

     

    За Eutelsat Group

    Eutelsat Group е глобален лидер в сателитните комуникации, предоставяйки сателитна свързаност по целия свят. Групата е сформирана чрез сливането на компаниите Eutelsat и OneWeb през 2023 г., превръщайки се в първия напълно интегриран GEO-LEO сателитен оператор с 36 геостационарни спътника и мрежа от 600 сателита на ниска орбита.

     

    Групата разпространява повече от 6 500 телевизионни канали, както и предоставя мобилна и фиксирана свързаност на различни пазари.

     

    Уникалният набор от активи в орбита на Eutelsat Group ѝ позволява да предоставя интегрирани решения, за да отговори на нуждите на глобалните си клиенти. Компанията е със седалище в Париж и в нея работят над 1700 служители в повече от 50 държави. Eutelsat Group предоставя сигурна и надеждна свързаност, за да помогне за преодоляване на цифровото разделение.

     

     

    06.12.2023
  • Vivacom спечели злато в престижния конкурс „Effie България“ с кампанията „Бизнес великани“

    Vivacom спечели първо място в престижния конкурс „Effie България“ за рекламната кампания „Бизнес великани“.

    29 ноември 2023 г., София. Vivacom спечели първо място в престижния конкурс „Effie България“ за рекламната кампания „Бизнес великани“. Телекомът грабна златото в категорията „Услуги“, след като впечатли авторитетното жури с инициативата си, фокусирана върху малкия и среден бизнес. Vivacom се нареди на второ място в класациите за „Най-ефективен рекламодател“ и „Най-ефективна търговска марка“.

     

    „Наградите „Effie България“ са признание за идеите, които работят. А днес печелят компаниите, които са близки до потребителите и ги поставят в центъра на всичко, което правят. В кампанията ни “Бизнес Великани“ направихме точно това – споделихме истинските истории на наши клиенти автентично. Успяхме да докоснем потребителите и да постигнем страхотни резултати. „Бизнес великани“ маркира пътя, по който Vivacom ще върви напред – заедно с потребителите, с историите и темите, които ги вълнуват. Защото брандове съществуват, за да намерят пресечната точка между важното за бизнеса и важното за клиента“, сподели Желяз Кольовски, Маркетинг директор във Vivacom.

     

    „Бизнес великани“ е кампания, която не просто е насочена към малкия и средния бизнес в България, а цели да подкрепи „гръбнака“ на българската икономика. Именно тези хора осигуряват 75% от заетостта на пазара на труда и 65% от добавената стойност в икономиката или над 50 млрд. лв. всяка година[1]. Vivacom посвети кампанията си на тях, като разказа историите им с респект под надслов: „Може и да ви наричат малки, но за нас вие сте Бизнес Великани!“. В серия от рекламни клипове телекомът възхвалява огромната заслуга, която имат собствениците на малкия и среден бизнес в България.

     

    Креативното изпълнение на кампанията и нейната ефективност ѝ спечели най-високото признание на престижния конкурс „Effie България“, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). В световен мащаб наградите са общопризнат стандарт за най-успешните рекламни кампании. Ежегодно отличават най-ефективните рекламни и комуникационни кампании на базата на най-важния критерий за успешна комуникация – маркетинговата ефективност. Ефективната кампания спрямо критериите за оценка е такава, която не само има визуално атрактивен и креативен подход, но и реално постига своите цели като увеличаване на продажбите, подобряване на познаваемостта на бранда или промяна в потребителското поведение.

     

    За четвърти пореден път Noble Graphics – рекламната агенция, с която Vivacom работи по кампанията „Бизнес великани“,грабна приза за “Най-ефективна рекламна агенция“,след като спечели три златни награди и две бронзови в 16-ото издание на рекламния конкурс "Effie България".

     

    [1] Състояние на малкия и средния бизнес в България и последиците за сектора от COVID-19, Институт за икономическа политика, 2021

    29.11.2023
  • Vivacom и Сдружението на олимпийските отбори по природни науки с награда за най-сполучливо партньорство

    Vivacom спечели наградата за „Най-сполучливо партньорство“ в конкурса „Корпоративен дарител 2023“, организиран от Българския дарителски форум под егидата на Президента на Република България.

    24 ноември 2023 г., София. Vivacom спечели наградата за „Най-сполучливо партньорство“ в конкурса „Корпоративен дарител 2023“, организиран от Българския дарителски форум под егидата на Президента на Република България. Компанията получи отличието за партньорството си със Сдружението на олимпийските отбори по природни науки, което подкрепя с последните две издания на дарителската си кампания Операция „Жълти стотинки“. През изминалата година са събрани и дарени над 53 000 лв. за подготовката на младежите от олимпийските отбори по природни науки за участие в престижни международни състезания и олимпиади. А общото дарение от двете издания на кампанията, в подкрепа на олимпийските отбори, е над 100 000 лв.

     

    „Подкрепата на Сдружението на олимпийските отбори по природни науки е инвестиция в бъдещето на България и в нейните млади хора, които са двигател на иновациите, на научните постижения и на икономическия просперитет на страната ни. Благодаря на Българския дарителски форум и неговите членове за високата оценка, и на Сдружението за съвместната работа през последните години. Това е поредното доказателство, че с правилните партньори можем да създадем позитивна промяна в обществото - не само чрез финансовата подкрепа, но и чрез публичността, която даваме на подкрепяните от нас каузи“, коментира Николай Андреев, Главен изпълнителен директор на Vivacom.

     

    Хиляди българи дариха средства за Сдружението по време на последното издание на Операция „Жълти стотинки“. Със събраните пари се организиратдопълнителни обучения, лабораторни занимания и специализирана подготовка по съответните научни дисциплини, както и разработване на конкретни задачи за още по-профилирана подготовка на участниците и доброто им представяне на международно ниво. Сдружението обединява олимпийските отбори по астрономия, астрофизика, биология, информатика, лингвистика, математика, млади физици, физика и химия.

     

    „Само през тази година нашите олимпийци са спечелили общо 82 медала от международни, европейски и балкански олимпиади по природни науки – 14 от тях златни, 30 сребърни и 38 бронзови. Благодарение на партньорството ни с Vivacom и Операция „Жълти стотинки“ Сдружението ни се радва на широк обществен и медиен интерес. Заедно успяхме да популяризираме изключителните успехи на олимпийците и да дадем добър пример на младото поколение, че с упорита работа и постоянство се постигат значителни резултати“, сподели Вълкан Горанов, изпълнителен директор на Сдружението на олимпийските отбори по природни науки.

     

    Конкурсът „Корпоративен дарител“ е създаден от Български дарителски форум през 2006 г. В продължение на мисията на организацията да развива и насърчава дарителската култура, той отличава компаниите с инвестиции в значими каузи, популяризира добрите практики в корпоративното дарителство и налага високи стандарти за корпоративна социална отговорност в България. Победителят в категорията за партньорство се избира с гласуване от членовете на БДФ след предварителна селекция от журито. По традиция и тази година домакин на церемонията за награждаване на победителите в конкурса е Президентът на Република България.

    24.11.2023
  • Vivacom e „Любим работодател“ за 2023 година

    Vivacom спечели призовото 1-во място в категория „Любим работодател“ за 2023 г. в престижните награди за най-добър работодател на България – Career Show Awards 2023

    19 септември 2023 г., София. Vivacom спечели призовото 1-во място в категория „Любим работодател“ за 2023 г. в престижните награди за най-добър работодател на България – Career Show Awards 2023. Това е една от най-оспорваните категории, която се решава с гласуване от публиката, и тази година в нея се състезаваха 81 компании. Vivacom получи отличие и за кампанията си за набиране на таланти „Препоръчай приятел за работа във Vivacom“, с която спечели бронз в категория „Referral програма“.

     

    “Щастливи сме, че положителната и подкрепяща работна среда във Vivacom е високо оценена, както от публиката, така и от експертното жури в престижния конкурс Career Show Awards. Ще продължим да надграждаме успешните политики и програми за развитие на служителите ни в една многообразна и приобщаваща среда, в която всеки талант е с равни възможности“, казва Малина Чавдарова, Директор „Човешки ресурси“ във Vivacom.

     

    Златото в категорията „Любим работодател“ е признание за работодателските практики на Vivacom през гласовете на служители и публиката, отличили високия професионализъм на телекома. Забележителните успехи на една от най-популярните програми за набиране на таланти също получи признание. Програмата „Препоръчай приятел за работа във Vivacom“ впечатли авторитетно жури с високата си ефективност и широко одобрение сред служителите – всеки втори препоръчан започва работа във Vivacom.

     

    “Искаме да поздравим Vivacom за страхотните резултати в Career Show Awards 2023! Това е много ценно признание за труда и високия професионализъм на компанията ”, сподели Симона Харизанова, съосновател на Career Show.

     

    Career Show Awards са ежегодни награди, отличаващи водещи практики в човешките ресурси и работодателската марка.

    19.09.2023
  • Vivacom представи първия си 5G смартфон и премахва ограниченията на скоростта във всички Unlimited планове

    Vivacom стартира продажбата на първия Vivacom 5G смартфон, който ще предложи на цена само от 1 лев на месец с план Unlimited 300.

    13 септември 2023 г., София. Vivacom стартира продажбата на първия Vivacom 5G смартфон, който ще предложи на цена само от 1 лев на месец с план Unlimited 300. Телекомът премахва и ограниченията в интернет скоростта на всички Unlimited планове до 31 октомври 2023 година.

     

    „Тези страхотни предложения са за всички наши клиенти по повод една година от лансирането на изцяло новото ни портфолио от неограничени планове във всички ценови категории. С тази стъпка дадохме възможност за пълна свобода в общуването и променихме телеком пазара в България завинаги. И резултатите днес доказват, че тази свобода е високо оценена от нашите клиенти“, каза Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom.

     

    Vivacom 5G смартфон е перфектно решение за всички, които искат достъпно 5G устройство, което може всичко. Той идва с 3 години гаранция и има редица впечатляващи характеристики, които покриват нуждите на съвременните потребители. Vivacom 5G смартфон предлага 6.52“ HD+ дисплей, 50-мегапикселова двойна основна камера, 128GB вградена памет и 4GB оперативна памет. Смартфонът има издръжлива батерия и поддържа NFC технологията за лесни, бързи и безконтактни плащания директно с телефона. До 31 октомври 2023 година той ще се предлага с цена на лизинг за 24 месеца при сключване на 24-месечен договор за Unlimited 300.

     

    „С лансирането на Vivacom 5G смартфон, даваме възможност на нашите клиенти за още по-пълноценно и страхотно 5G изживяване -достъпен 5G телефон, неограничени планове и скорости и достъп до най-голямата 5G мрежа в България, която продължаваме да разрастваме. До края на годината планираме да осигурим покритие на 85% от населението в страната и по този начин продължаваме да правим технологиите достъпни за все по-голям брой хора в България“, добави Николай Андреев.

     

    „Вече почти половината от клиентите на Vivacom използват Unlimited планове, като само за последната година отчитаме близо 50% ръст в потреблението на данни. За нас това е доказателство, че клиентите ни наистина оценяват свободата и възможностите на неограничените планове и се възползват максимално от тях“, каза Стоян Каранлъков, главен търговски директор на Vivacom.

     

    Vivacom не спира да предлага едни от най-добрите продукти и услуги, базирани на най-съвременните технологии. 5G мрежата на телекома успя да се наложи като най-голямата в страната с покритие от 83% от населението на България. 10 GIGA оптичната мрежа на Vivacom вече покрива 500 000 домакинства в страната, a само за две години от старта интерактивна телевизия EON вече се гледа от над 600 000 потребители в страната.

     

    През 2023 г. Vivacom лансира и 5G високоскоростен интернет за дома и така даде възможност на клиентите си да гледат EON в перфектно качество и да разчитат на супер бърз интернет за работа или забавление, без да се притесняват за скоростта. И всичко това на места без оптична свързаност или в отдалечени райони. През юни тази година, телекомът пусна и първия 5G предплатен пакет в България – FREE2GO, с което допълни възможностите за пълноценно използване на пълния потенциал на най-голямата 5G мрежа в страната, от всеки и навсякъде.

     

    Повече информация за Vivacom 5G смартфон може да намерите ТУК.

     

    13.09.2023
  • Vivacom e генерален партньор на второто издание на гейминг турнира Dota Masters Bulgaria

    Първите кръгове на състезанието ще бъдат изиграни онлайн, а големият финал ще бъде отпразнуван със събитие на живо в„Централен военен клуб“ в гр. София, на 24-ти септември от 14:00 часа.

    12 септември 2023 г., София. За втори път през месец септември Vivacom ще подкрепи родната геймърска сцена, като телекомът ще предостави високоскоростен интернет през своята най-високоскоростна 10GIGA мрежа [1] за провеждането на гейминг турнира Dota Masters Bulgaria. Първите кръгове на състезанието ще бъдат изиграни онлайн, а големият финал ще бъде отпразнуван със събитие на живо в„Централен военен клуб“ в гр. София, на 24-ти септември от 14:00 часа.

      

    Всички участници и посетители на турнира ще могат да се възползват от единствената по рода си 10GIGA мрежа на Vivacom, която разкрива нови хоризонти от възможности пред геймърите. 10GIGA е ненадминатата в България технология на телекома за фиксиран интернет със светкавична скорост. Благодарение на нея гейминг изживяването се извисява до съвсем друго ниво – всички играят пълноценно, защото няма ограничение в капацитета на мрежата, гладкият гейминг без лаг е гарантиран, а онлайн стриймването никога не е било по-лесно и приятно.

     

    По време на големия финал на Dota Masters Bulgaria Vivacom ще осигури на всички посетители безплатен достъп до Wi-Fi мрежа чрез специални гейминг кули, които разпръскват сигнала и могат да зареждат кабелно или безжично смарт устройства. Турнирът ще бъде с вход свободен, като феновете на гейминга ще могат да видят на живо световноизвестни Dota играчи и да се насладят на тематично Cosplay събитие.

     

    Всеки участник в публиката ще има шанса да усети тръпката от състезанието и да се включи в страхотна томбола с награди, организирана от Vivacom. Участието в лотарията изисква свързване към Wi-Fi кулите на телекома или регистрация през сайта vivacom.bg с QR код, раздаван от промоутъри на място. Двама души ще спечелят двата невероятни сгъваеми флагмана на Samsung – Galaxy Z Fold5 и Galaxy Z Flip5, които са изключително подходящи за мобилен гейминг със своите мощни процесори и широки екрани. 

     

    Повече за официалните правила на томболата може да видите ТУК.     

    [1] Скорости до 10 Gbps в части от София, Пловдив, Стара Загора, Бургас и Варна.

    12.09.2023
  • Vivacom подкрепя хората от наводнените райони на България с безплатни фиксирани услуги

    Екипът на Vivacom изразява своята искрена съпричастност с всички пострадали от опустошителните наводнения в района на гр. Царево.

    Екипът на Vivacom изразява своята искрена съпричастност с всички пострадали от опустошителните наводнения в района на гр. Царево. Компанията е водена от разбирането, че неин дълг е, в тези трудни времена, да подкрепя своите клиенти и общности.

      

    В знак на солидарност с пострадалите в това ужасно бедствие и техните семейства, телекомът се ангажира да окаже пълна подкрепа. Vivacom ще предостави безплатна фиксирана свързаност на своите частни клиенти в засегнатите региони за следващите 3 месеца, защото вярва, че в случай на криза, връзката с близките, достъпът до критична информация и координирането на усилията за помощ са от първостепенно значение. През септември, октомври и ноември частните клиенти на Vivacom в Царево, Ахтопол, Лозенец, Синеморец, Варвара, Бродилово, Кости, Велика, Резово, Българи, Изгрев, Фазаново и Кондолово ще получат безплатно всички фиксирани услуги, които ползват по своите действащи договори, включително сателитна телевизия, EON интерактивна телевизия, оптичен интернет, интернет през различни технологии и домашни стационарни телефони.

      

    Екипите на Vivacom са ангажирани да осигурят непрекъснатост и високо качество на най-важните услуги за своите потребители и ще работят за възстановяване на комуникациите там, където са прекъснати.

    08.09.2023
  • United Group назначава Александра Делвенакиотис за вицепрезидент „Публични комуникации“

    Драгица Пилипович Чафи ще остане в United Group като съветник по държавните въпроси и ще продължи отличната си работа като председател на борда на фондация SBB

    4 септември 2023 г. United Group, водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, обяви днес назначаването на Александра Делвенакиотис за вицепрезидент „Публични комуникации“ на Групата, считано от 1 септември 2023 г.

      

    Александра поема поста от Драгица Пилипович Чафи, която е част от мениджърския екип на United Group от 2008 г. През 2009 г. Драгица става директор на SBB, а от 2015 г. е вицепрезидент „Публични комуникации“ в Групата. Тя ще остане в United Group на позиция съветник по държавните въпроси и ще продължи отличната си работа като председател на борда на фондация SBB.

      

    Александра идва в United Group от Adecco Group, където е заемала поста вицепрезидент „Външни комуникации и връзки с медиите“. Тя има над 18 години опит в областта на връзките с обществеността, връзките с медиите и корпоративните комуникации, като голяма част са от медийния и телекомуникационния сектор. Преди това е заемала поста директор „Комуникации и връзки с обществеността“ в Ringier Axel Springer Media AG, както и вицепрезидент „Корпоративни комуникации“ в Sky (DACH).

      

    „С радост приветстваме Александра в нашия екип. Нейният изключителен опит в координиране на комуникации на ниво борд и разработване на стратегии за публични комуникации за глобални бизнеси ще бъде безценен за United Group в процеса на разширяване на нашето присъствие на нови европейски пазари. Тя ще играе ключова роля в развитието на взаимоотношенията на Групата с всички външни заинтересовани страни и ще ръководи връзките на Групата с медиите в процеса на консолидация на новите придобивания и популяризирането на едни от най-добрите дигитални услуги, предлагани от United Group, на всички пазари“, сподели Виктория Боклаг, главен изпълнителен директор на United Group, и допълни: „От името на всички в United Group, искам да използвам възможността да благодаря на Драгица от сърце за всичко, което направи за нашата компания. Драгица се присъедини към SBB от Европейската банка за възстановяване и развитие и с тяхната подкрепа помогна на SBB да се превърне в регионален лидер на пазара на цифрова телевизия и широколентови услуги, какъвто е днес. Като вицепрезидент „Корпоративни комуникации“ на Групата тя бе важен посланик на компанията, а също и с ключова роля във вземането на управленски решения по време на нейното развитие. Тя ще продължи да играе ключова роля като съветник по държавните въпроси на борда и на Александра, когато поеме новата роля“.

      

    Александра Делвенакиотис има магистърска степен по Медийни и комуникационни изследвания от Свободния университет на Берлин, следдипломна магистърска степен по европейски изследвания от университета Хумболт в Берлин / Международен научен център на Станфорд в Берлин, както и International Executive MBA от ESADE Business School.

     

    За United Group:

     

    Базираната в Нидерландия United Group е водещ телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. Компанията развива дейност в осем държави и има над 15,5 милиона потребители и близо 15 000 служители. Генерира годишни приходи в размер на близо 2,7 милиарда евро. United Group осигурява най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите една от най-атрактивните селекции на ТВ съдържание от цял свят. Сериозните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират отличното качество на продуктите и услугите, които предоставя на клиентите. От март 2019 г. мажоритарен собственик на United Group е BC Partners, една от най-големите глобални инвестиционни компании. За повече информация: https://united.group/

     

    04.09.2023
  • Vivacom осигурява високоскоростен интернет през 10GIGA мрежата си за гейминг турнир в Пловдив

    Vivacom е основен гейминг партньор на летния фестивал за култура, изкуство и наука „Улица Станционна“ в гр. Пловдив.

    01 септември 2023 г., гр. София. Vivacom е основен гейминг партньор на летния фестивал за култура, изкуство и наука „Улица Станционна“ в гр. Пловдив. Телекомът ще осигури незабравимо изживяване на посетителите под тепето с технологии на най-високо ниво между 1 и 6 септември, като предостави високоскоростен интернет през 10GIGA мрежата си по време на гейминг събитията в рамките на фестивала.

    Така всички участници ще имат възможност да разгърнат пълния си потенциал в неповторими условия с най-голямата оптична мрежа в България [1] – 10GIGA мрежата на Vivacom. 10GIGA мрежата на Vivacom е най-новата и мощна технология за оптичен интернет. Телекомът започна изграждането й в края на 2020 година и от 10 000 домакинства в столичния квартал „Младост“, днес тя покрива близо 500 000 домакинства в страната.

     

    Благодарение на обмена на огромен обем данни без закъснение, 10GIGA мрежата на Vivacom се превърна в най-доброто изживяване за геймърите, със своята супер бърза скорост, онлайн стриймване в най-високо качество и огромен капацитет. Така разликата в играта е драстична.

     

    В рамките на фестивала Vivacom осигурява за всички посетители три уникални съоръжения под формата на гейминг кули с безплатен Wi-Fi достъп до интернет, както и интернет свързаността за онлайн стриймовете на гейминг и видео съдържанието на уебсайта на фестивала. Финалът на гейминг турнира на 6 септември ще се проведе в специалната зона, където ще бъде отличен най-добрият геймър под тепетата.

    Телекомът е подготвил и атрактивна игра с награди за тези, който се свържат към Wi-Fi мрежата или се регистрират в сайта vivacom.bg чрез QR код предоставен от промоутъри на място. Всички те ще участват в игра за топ геймърски смартфони: най-новите сгъваеми флагмани Samsung Galaxy Z Fold5 256 GB и Samsung Galaxy Z Flip5 256 GB, подходящи и за мобилен гейминг.

     

    Повече за правилата на играта вижте ТУК.

     

    [1] Скорости до 10 Gbps в части от София, Пловдив, Стара Загора, Бургас и Варна.

    01.09.2023
  • Vivacom финализира сделката за придобиване на Нетуоркс

    Тази стъпка е част от стратегията на телекома да предоставя на все по-голям брой потребители в цялата страна висококачествени услуги, базирани на най-съвременните технологии, и отлично клиентско изживяване.

    31 август 2023 г., София. Vivacom приключи успешно сделката за придобиване на дружествата от групата Нетуоркс - „Нетуоркс-България“ ЕООД, „Онлайн Директ" ЕООД, „ТВН Дистрибуция България" ЕООД и „Телко Инфраструктури" ЕООД. Тази стъпка е част от стратегията на телекома да предоставя на все по-голям брой потребители в цялата страна висококачествени услуги, базирани на най-съвременните технологии, и отлично клиентско изживяване.

      

    „Щастливи сме да посрещнем Нетуоркс-България в семейството на Vivacom и се радваме, четакива страхотни професионалисти се присъединяват към нашия силен екип. Приветстваме с добре дошли и клиентите на компанията, които от днес ще имат достъп до висококачествените и иновативни услуги на Vivacom“, каза Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom.

      

    Нетуоркс-България стартира дейността си през 2000 г. в Русе и е с водещи позиции сред регионалните доставчици на цифрова телевизия и интернет както за домакинствата, така и за бизнеси. Компанията се отличава с богатото портфолио отвисококачествени телекомуникационни услуги, които се предоставят благодарение на собствената оптична мрежа от типа FTTB (Fiber to the building).

      

    „Благодарим на Vivacom за това, че се прояви като лоялен партньор и оцени високо потенциала на нашата компания. Потребителите ни могат да бъдат спокойни, защото с Vivacom споделяме общ подход в предоставянето на телеком услуги – държим на безкомпромисно качество и отделяме специално внимание на клиентите. Ще работим заедно с обща цел: присъединяването към водещия телеком в страната да допринесе за развитието на пазара на телекомуникационни услуги и клиентите да се възползват от най-актуалните технологии в сектора“, коментира Свилен Максимов, собственик на Нетуоркс-България.

     

     

     

    За United Group:

     

    Базираната в Нидерландия United Group е водещ телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. Компанията развива дейност в осем държави и има над 15,5 милиона потребители и близо 15 000 служители. Генерира годишни приходи в размер на близо 2,7 милиарда евро. United Group осигурява най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите една от най-атрактивните селекции на ТВ съдържание от цял свят. Сериозните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират отличното качество на продуктите и услугите, които предоставя на клиентите. От март 2019 г. мажоритарен собственик на United Group е BC Partners, една от най-големите глобални инвестиционни компании.

    Vivacom е част от United Group от юли 2020 година. В България групата включва още Nova Broadcasting Group и вестник Телеграф.

     

     

    31.08.2023
  • United Group приключи продажбата на пасивната инфраструктура на мобилните мрежи на TAWAL

    United Group има удоволствието да потвърди, че след официалната информация от 20 април, компанията приключи на 24 август продажбата на пасивна инфраструктура на мобилните мрежи в България, Хърватия и Словения (TowerCo) на TAWAL.

    28 август 2023 г., София. United Group, водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, има удоволствието да потвърди, че след официалната информация от 20 април, компанията приключи на 24 август продажбата на пасивна инфраструктура на мобилните мрежи в България, Хърватия и Словения (TowerCo) на TAWAL, дъщерно дружество на stc Group и водеща компания за ИКТ инфраструктура в региона на Близкия изток и Северна Африка.

     

    Сделката бе приключена съгласно условията на Договора за покупко-продажба и след получаване на одобрение от страна на регулаторните органи.

     

    Сделката за TowerCo, която се състои от повече от 4800 кули, се оценява на 1,22 милиарда евро без кредити и парични средства. Цената е изцяло платена и представлява 20.1 пъти EBITDAal (печалбата преди данъци, лихви, амортизация, след лизинг и преди МСФО 16).

     

    Нетните приходи от сделката възлизат на 1,218 милиарда евро и ще бъдат използвани за пълното изплащане на издадените от компанията привилегировани обезпечени облигации с номинал от 525 милиона евро с падеж през 2024 г. и привилегировани обезпечени облигации с номинал от 550 милиона евро с падеж през 2025 г. Останалата сума ще бъде използвана за по-нататъшно подобряване на кешовите позиции и ликвидността на United Group. Също така, ликвидността на компанията ще бъде допълнително подобрена със средства от бъдещи плащания от TowerCo, възлизащи на 29 милиона евро, които ще бъдат получени малко след приключването на сделката.След погасяване на главницата и натрупаните лихви по облигациите за 2024 и 2025 г., общият нетен положителен резултат за ликвидността на компанията ще възлезе на 168 милиона евро.

     

    Сделката е първа инвестиция на TAWAL в европейския телекомуникационен сектор. TAWAL е най-големият доставчик на интегрирана ИКТ инфраструктура в региона на Близкия изток и Северна Африка и има портфолио от над 21 000 телекомуникационни кули.

     

    United Group и дъщерните ѝ дружества в съответните държави ще продължат да бъдат основни наематели на пасивната инфраструктура за мобилни мрежи, част от тази сделка. В тази връзка, компанията сключи дългосрочно рамково споразумение, първоначално за срок от 20 години, с последващо подновяване на всеки 8 години. Освен това e подписано споразумение за осигуряване на определено ниво на услугите, за да се гарантира непрекъснато ползване на инфраструктурата на телекомуникационните кули след приключване на сделката.

     

    Виктория Боклаг, главен изпълнителен директор на United Group, заяви:

    Тази сделка е много атрактивна за United Group и ни дава възможност да освободим капитал от съществуващите неосновни инфраструктурни активи, като едновременно с това се възползваме от атрактивни решения в сектора на телекомуникационните кули. Това е в съответствие с най-новите тенденции, предприети от редица телекомуникационни оператори в цяла Европа през последните години. Средствата от продажбата ще бъдат използвани за значително намаляване задълженията ни и осигуряване на допълнителни възможности за бъдещ растеж. Щастливи сме, че имаме силен партньор в лицето TAWAL, най-големият доставчик на интегрирана ИКТ инфраструктура в Близкия изток и Северна Африка, в тяхната първа инвестиция в Европа и ще търсим още възможности за съвместен растеж и разширяване“.

      

    ЗаUnited Group

    Базираната в Нидерландия United Group е водещ телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. Компанията развива дейност в осем държави и има над 15,5 милиона потребители и близо 15 000 служители. Генерира годишни приходи в размер на близо 2,7 милиарда евро. United Group осигурява най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите една от най-атрактивните селекции на ТВ съдържание от цял свят. Сериозните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират отличното качество на продуктите и услугите, които предоставя на клиентите. От март 2019 г. мажоритарен собственик на United Group е BC Partners, една от най-големите глобални инвестиционни компании. За повече информация: https://united.group/

     

    28.08.2023
  • Vivacom продължава кампанията „Бизнес Великани“ с нова оферта за малкия бизнес

    Телекомът предоставя специално предложение включващо мобилен план с месечна такса от 1 лев за първите три месеца и над 200 лв. отстъпка , за избрани модели смартфони

    25 август 2023 г., София. Vivacom обяви новата си оферта за малкия бизнес чрез своята кампания „Бизнес великани“. Тя е част от политиката на телекома да насърчава и подкрепя предприемачеството и да предоставя персонализирани решения, които подобряват свързаността и комуникацията им.

     

    Новата оферта включва план Unlimited 300 с месечна такса от 1 лев за първите три месеца и отстъпки, започващи от 200 лева, на избрана селекция от смартфони. Атрактивната оферта е валидна между 21-ви август и 30-ти септември.

     

    Тарифният план Unlimited 300 от Vivacom обединява всички услуги, необходими за ефективната работа на малките фирми. В него са включени неограничени минути и SMS-и в България и роуминг в страни от ЕС. Unlimited 300 предлага също така неограничени мегабайти мобилен интернет с максимална скорост до 300 Mbps сдостъп до най-голямата 5G мрежа в България.[1] В пакета са налични 2000 MB интернет за роуминг в определени мрежи в Сърбия, Турция и Северна Македония. Абонаментният план включва и дигитален абонамент за Капитал с актуални корпоративни новини, финансови анализи и проучвания за бизнеса.

     

    „Ние разбираме нуждите и предизвикателствата, пред които е изправен малкият бизнес и затова предоставяме подходящите инструменти, от които се нуждаe, за да се развива успешно. Вярваме, че новата оферта, която направихме специално за тях, ще им помогне да оптимизират част от разходите си и така да бъдат по-ефективни. Трябва да знаят, че в наше лице имат доверен партньор, сподели Любомир Малоселски, директор „Продукти и услуги“ във Vivacom.

     

    Освен новото специално предложение, Vivacom предлага редица други решения, които подпомагат дейността на бизнеса – сред тях са дигитални решения за оптимизация и повишаване на ефективността на бизнеса, като облачна инфраструктура, ИТ консултации, телевизия за бизнеса с права за публично излъчване, онлайн магазин, създаване на уеб сайт, както и решения за защита срещу зловреден софтуер.

      

    [1] Най-голямо покритие на 5G мрежа след сравнение по публично достъпна информация към 19.05.2023 г. за покритието на операторите по брой населени места и курорти.

    25.08.2023
Open cookie bot settings
към контакти