Марката VIVACOM

Искаме най-доброто за вас

 

Създадохме марката VIVACOM, за да навлезем в нов етап от нашето развитие и да ви предложим най-доброто от света на телекомуникациите. 
Зад идеята VIVACOM стои огромното ни желание да бъдем неразделна част от ежедневието на своите клиенти, да носим духа на положителната промяна, да модернизираме, развиваме и улесняваме живота ви. 


Концепция

Eлементи на логото

 

Графичният знак на VIVACOM е съставен от латински букви в черен или бял цвят в зависимост от фона. Графичните елементи се употребяват единствено във вариант на латиница. Взаимовръзката между елементите и тяхната пропорция е строго дефинирана и не трябва да бъде променяна.
 

Правила

Минимални отстояния

 

Фирменият знак трябва да бъде достатъчно видим. Ето защо пространството около него не трябва да бъде претоварвано с текст и други графични елементи. Минималната допустима свободна площ около логото е показана на илюстрацията. Размерите на чистото пространство са изчислени спрямо ширината на буквeния знак "V". При употреба на логото върху фотографски фонове, то трябва винаги да бъде поставяно в зоната с най-малка натовареност от изображения. Пренатоварени с изображения или текстурирани фонове трябва да бъдат избягвани. Винаги трябва да бъде търсен максимален контраст, който подпомага четивността на логото.

Стандарт

Корпоративни цветове

 

Цветовете на лого групата са дефинирани по PANTONE и трябва точно да бъдат спазвани при прилагане. Характеристиките на цветовете по CMYK, RGB и RAL са посочени за референция. Цветовете, показани в PANTONE и CMYK се използват при печат. Цветовете, показани в RGB се използват само в дигитални медии - Powerpoint, WEB и други приложения, предназначени за монитор. Цветовете по RAL се използват за материали, изработени от фолиа, прахово боядисване и др.

 

 

История на логата на компанията

 
1990- 2003

В началото беше ...

Нашите ценности



Каталог
към контакти