За пълноценен достъп до всички наши услуги.
1. Бихте ли споделили като цяло какво е Вашето мнение за VIVACOM?
Моля да посочите отговор от 1 до 10, като 1 означава „Много лошо”, а 10 – „Отлично”.
Моля да попълните формата за контакт, след като приключите с попълване на анкетата.
Остават Ви 120 символа
4. На базата на Вашия опит или това, което сте чували, бихте ли казали, доколко е вероятно за Вас да препоръчате VIVACOM като телекомуникационен доставчик на свои близки и приятели?
Моля да посочите отговор от 0 до 10, като 0 означава „Изобщо не е вероятно”, а 10 – „Много е вероятно”.
5. Кои от изброените телекомуникационни услуги на VIVACOM Вие лично ползвате?
1. Моля, отбележете доколко сте удовлетворен/а от ползваната мобилна гласова услуга от VIVACOM?
Моля да посочите отговор от 1 до 10, като 1 означава „Напълно неудовлетворен/а”, а 10 – „Напълно удовлетворен/а”.
2. На какъв абонаментен план сте?
1. Моля, отбележете доколко сте удовлетворен/а от ползвания от Вас Домашен телефон от VIVACOM?
Моля да посочите отговор от 1 до 5, като 1 означава „Напълно неудовлетворен/а”, а 5 – „Напълно удовлетворен/а”.
1. Моля, отбележете доколко сте удовлетворен/а от ползвания Домашен интернет от VIVACOM?
Моля да посочите отговор от 1 до 5, като 1 означава „Напълно неудовлетворен/а”, а 5 – „Напълно удовлетворен/а”?
1. Моля, отбележете доколко сте удовлетворен/а от ползвания Мобилния интернет от VIVACOM?
2. Моля, отбележете доколко сте удовлетворен/а от ползваната телевизионна услуга от VIVACOM?
1. Моля, отбележете доколко сте удовлетворен/а от ползваната мобилна телевизия (TV GO) от VIVACOM?
Моля, отбележете, че не сте робот *
Разгледайте новите ни предложения