Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече инфо тук.
4G Voice и Wi-fi

 

Какво е 4G Voice

  

4G Voice е услуга, която е базирана на технологията Voice over LTE (VoLTE). Благодарение на този технология разговорите в мобилната мрежа са с кристален звук, с много по-бързо свързване и много по-високо качество. Разговорите се таксуват съгласно мобилния план.

  

 

 

Какво е WiFi Voice

  

WiFi Voice е услуга базирана на Voice over WiFi (VoWiFi), което е допълнителна технология за VoLTE. Където е възможно, VoLTE повикванията могат да бъдат безпроблемно предадени между LTE и WiFi мрежата, към която е свързано устройство и обратно.

  

Възползвай се от предимствата на 4G Voice и WiFi услуги напълно безплатно.

  

Необходимо е да разполагаш със съвместимо устройство със съответната софтуерна версия, тарифа и 4G SIM карта. Активираш и управляваш услугата лесно чрез изпращане на SMS съобщения. Повече информация за управление на услугата чрез SMS съобщения можеш да откриеш в „Често задавани въпроси за 4G voice и WiFi Voice” по-долу в страницата.

   

 

 

  1. Често задавани въпроси за 4G Voice и WiFi Voice

    1. Какво е необходимо да се направи, за да използвам 4G Voice?

       

      За да използвате 4G Voice е нужно:

      • Вашият абонаментен план да е съвместим с услугата.
      • Вашият смартфон да е част от списъка с устройства, които поддържат VoLTE услугата в мрежата на VIVACOM и да е с последна софтуерна версия.
      • 4G VIVACOM СИМ карта.
      • 4G покритие. Карта на 4G покритието може да видите тук
      • За да се осъществи 4G разговор трябва и двата абоната да отговорят на по-горните условия.
    2. Какво е необходимо да се направи, за да използвам WiFi Voice?

       

      За да може да активиране WiFi Voice услугата трябва да имате активирана 4G Voice услуга.

      За да се провеждат разговори през WiFi e необходимо въпросната мрежа да е добавена на устройството или да е отключена за обществено ползване и устройството да се е свързало към нея.

       

    3. Има ли допълнително таксуване на услугите 4G Voice и WiFi Voice?

       

      Няма допълнително таксуване за използване на услугите. 4G Voice и WiFi Voice черпят от минутите, които са включени в абонаментния Ви план. В случай на изчерпване на включените минути, таксуването е съгласно ценовите условия на използвания тарифен план.

       

    4. Мога ли да използвам тази услугите 4G Voice и WiFi Voice в роуминг?

       

      Можете да използвате 4G Voice само на територията на Република България в 4G мрежата на VIVACOM. WiFi Voice услугата е налична за територията на България, както и в страни от ЕС.

       

    5. Мога ли да правя обаждания през WiFi мрежа, която не е предоставена от VIVACOM?

       

      Може да правите обаждане от всяка WiFi мрежа на територията на Република България и в страни от ЕС.

       

    6. Какво ще се случи ако по време на разговор изгубя свързаност с WiFi мрежата?

       

      В случай на загуба на свързаност с WiFi мрежата на територията на Република България обаждането ще бъде прехвърлено към 4G мрежата на VIVACOM. В страни от ЕС обаждането с WiFi Voice e възможно само в рамките на WiFi мрежата, към която сте свързан.

    7. Използването на 4G Voice и WiFi Voice пести ли батерията на мобилното устройство?

       

      Използвайки 4G Voice услугата ще удължите живота на батерията на Вашето устройство, тъй като когато правите или получавате обаждане вече няма да е необходимо преминаването от 4G към 2G или 3G и обратно след приключването на разговора.

    8. Как да проверя дали имам активна 4G Voice или WiFi Voice услуга?

       

      За да проверите дали Вашето устройство, тарифа и СИМ карта са съвместими е услугата 4G Voice изпратете безплатен SMS на кратък номер 1701 с текст “CHECK” или „ПРОВЕРКА“. При активна 4G Voice или WiFi Voice услуга ще се появи индикатор в горната част на Вашият дисплей.

       

    9. Мога ли да управлявам 4G Voice и WiFi Voice от моето устройство?

       

      В случай, че имате активирани 4G Voice и WiFi Voice услуги може да ги включвате и изключвате от настройките на телефона като следвате стъпките описани за съответния модел устройство.

       

    10. SMS към кратък номер 1701

       

      • За активиране на услугата 4G Voice изпратете SMS с текст „START” или „СТАРТ“
      • За деактивиране на услугата 4G Voice изпратете SMS с текст “STOP” или „СТОП“
      • За активиране на услугата WiFi Voice изпратете SMS с текст „START WiFi” или „СТАРТ WiFi“
      • За деактивиране на услугата WiFi Voice изпратете SMS с текст “STOP WiFi” или „СТОП WiFi“
      • За проверка на статуса на 4G Voice и WiFi Voice изпратете SMS с текст „CHECK” или „ПРОВЕРКА“
      • При всяко активиране и деактивиране на услугата е необходимо да рестартирате Вашето устройство.

       

Съвместими устройства

Каталог
към контакти