Google play
  • Google play download
  • За твоя мобилен телефон

Google Play

Пазарувай сигурно, смело и удобно със своята Vivacom сметка

  

Вече можеш да пазаруваш в Google Play. Vivacom ти предлага лесен, удобен и най-вече сигурен метод на заплащане за любимите ти приложения и абонаменти!

  • Безопасно – без повече кредитни или дебитни карти, не е нужно да предоставяш банковите си детайли никъде
  • Лесно и бързо – избереш ли веднъж Vivacom метод, не се изисква нищо друго от теб, освен да се впуснеш в забавления
  • Купуваш сега, а плащаш чак с месечната си сметка за услуги към Vivacom

  


screen 1

Отвори мобилното приложение Google Play Storе на телефона си

стрелка
screen 2

От страничното меню избери Профил

стрелка
screen 3

Избери начин на плащане
* ако не се покаже, изключи Wi-Fi и премини на мобилни данни. Това е възможно да се случи само първия път

стрелка
screen 4

Настройване на акаунта, избира се + и се избира Плащане през Vivacom

стрелка
screen 5

Възможно е Google да ти поиска допълнителни детайлни данни

стрелка
screen 6

Потвърди изпращането на SMS-a (без таксуване)

стрелка
screen 7

стрелка
screen 8

Ще получиш SMS с верификационен код от 1988, който ще потвърди асоциацията между Vivacom и Google

стрелка
 

Google Play и логото на Google Play са запазени марки на Google Inc.

screen 9

Избери и изтегли приложение

стрелка
screen 10

Избери желания от теб пакет с чипове

стрелка
screen 11

Избери пакет Плати с Vivacom

стрелка
screen 12

Ако предварително си задал опция за искане на парола при заявка за плащане, то ще е нужно въвеждане при всяко плащане

стрелка
screen 13

Браво, вече си готов да побеждаваш в битките. Сега ще получиш потвърждаващ SMS от Vivacom

стрелка
screen 14

На мейл акаунта ти в Google ще получиш и фактура за покупката

 
  1. Често задавани въпроси за услугата

    1. До колко време може да се откаже от закупено приложение? Какво да направя ако закупя грешно или нежелано приложение?

       

      Google не възстановява сумите за повечето покупки от Google Play, но има и изключения.

       

      Закупено от Вас приложение може да се откаже в рамките на 48 часа от закупуването. Как да върнете покупка след 48 часа, можете да разберете тук. Ако дадено приложение е закупено по грешка, то може да се откаже еднократно. При повторно закупуване не може да бъде отказано повторно.

    2. До колко време се възстановява сумата при отказ от закупено приложение?

       

      Зависи от типа услуга. За клиенти на абонаментен план е до 2 месеца след иска за връщане, докато за клиенти на предплатен план е до 1 месец. За клиенти на предплатени планове не се позволяват заявки за възстановяване на веднъж на суми по-големи от 100 лева.

    3. Ако дадено приложение е закупено и деинсталирано, след повторна инсталация ще може ли да се ползва платената версия или ще е необходимо да се заплати отново?

       

      Зависи от приложението и правилата му. Те се определят от собственика на приложението и са съобразени със законовите изисквания. За повече информация натиснете тук.

    4. Има ли лимит за покупка на приложения и какъв е той?

       

      Лимитът за закупуване на приложения от Google Play е до 60 лв. с ДДС за 30 календарни дни. Ако имате повече номера на Ваше име, всеки един от тях може да закупува приложения до 60 лв. за 30 дни

       

    5. Мога ли да заплащам месечни абонаменти към дадени приложения?

       

      Да, това е възможно при наличие на баланс по сметка за клиенти с предплатени планове. За клиенти с абонаментни планове ще се начислява ежемесечно и ще се включва като част от месечната сметка на клиента.

       

    6. Как да сменя типа на разплащане от кредитна/дебитна карта, към Плащане през Vivacom в Google play store?

       

      Влезте в Google play, страничното меню -„Начин на плащане“. Изберете „Настройване на акаунта“ и след това „Плащане през Vivacom“. За някои акаунти е възможно да се иска още информация да бъде въведена. Вижте нагледно тук и повече информация тук.

    7. Към кой мога да се обърна, ако имам проблем с използването на услугата?

       

      Моля при проблеми с ползването на услугата се обърнете към разработчика на приложението или директно към Google.

       

      Ако не виждате опция за таксуване от оператор, не забравяйте следното:

      • Услугата за директно таксуване от оператор е налице само посредством приложението Google Play Магазин. Тя не е достъпна на уебсайта на Google Play от компютър или чрез мобилен браузър.

    8. С каква операционна система мога да използвам услугата Мобилно разплащане в Google Play?

       

      Използваното мобилно устройство трябва да е с Android OS.

       

    9. Как мога да разбера какво съм закупил от Google Play?

       

      Всяка покупка бива отбелязана със SMS, в който е описано какво точно е закупено, колко струва. При направен абонамент, ще получавате SMS нотификация при всяко подновяване – заплащане на абонамента. Може да се направи проверка и в детайлната разпечатка на излязлата вече фактура за мобилната Ви услуга към Vivacom, както и във Вашия Gmail. Повече информация може да намерите тук.

       

    10. Как мога да не ползвам този тип разплащане на покупки в Google Play?

       

      Премахване на начин на плащане:

      • Oтворете профила си в Google Play.
      • Кликнете върху Редактиране на начините на плащане. Ще отворите профила си в payments.google.com.
      • Отляво кликнете върху Начини на плащане.
      • Под начина на плащане, който искате да премахнете, кликнете върху Премахване > Премахване.
      • Начинът на плащане ще бъде премахнат от профила Ви в Google.

       

screen 15

За да възстановиш сумата за някое приложение натисни бутон "Възстановяване"

стрелка
screen 16

Потвърди, че искаш да възстановиш сумата

стрелка
screen 17

Сумата ще бъде възстановена и приложението ще бъде деинсталирано от телефона ти

стрелка
screen 18

Сега ще получиш потвърждаващ SMS от Vivacom

стрелка
screen 19

На мейл акаунта ти в Google ще получиш фактура за възстановяването


screen 20Любими актуални игри

 

Google Play download



Най-продавани игри

 

Google Play download app

screen 21
Open cookie bot settings