• СОБСТВЕН ПРОФИЛ
  • ПЕРСОНАЛИЗИРАНО СЪДЪРЖАНИЕ
  • ТЪМЕН ФОН
  • EON ЗА ДЕЦА

EON TV включва и други изключителни функционалности

  • ГЛЕДАЙТЕ ДО 7 ДНИ НАЗАД
  • EON ВИДЕОТЕКА
  • СПРЕТЕ ДА ГЛЕДАТЕ И ПРОДЪЛЖЕТЕ НА ДРУГО УСТРОЙСТВО
  • ГЛЕДАЙТЕ НА ВСЯКО УСТРОЙСТВО

Често задавани въпроси

Да, опцията е достъпна безплатно за всички абонати на пакетите EON и EON TV и за тези, които използват EON TV мобилно приложение.

Персонализирането на EON е достъпно на всички устройства, където използвате приложението EON на вашия телефон, таблет, компютър или SMART телевизор и на телевизора, към който е свързан EON смарт бокс.

Можете да промените EON профила си в раздела Настройки / Моят профил. Можете да промените името, възрастовата група, годината на раждане и снимката на профила или да изтриете избрания профил.

Не можете да промените име или снимка на основния профил, нито да изтриете този профил.

Да, можете да промените тапета по всяко време, като отворите раздела Настройки / Фон.

Не, понастоящем не можете да управлявате профили през портала My Vivacom или мобилното приложението My Vivacom.

EON TV научава какво обичате да гледате, но е необходимо да използвате определен EON профил за известно време, за да може системата да разбере по-добре съдържанието, което ви интересува най-много. EON TV ще ви опознае бързо и скоро ще можете да получите достъп до любимото си съдържание по-бързо с помощта на препоръките на EON TV.