Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече инфо тук.
Новини
  • Оранжеви дни с до 50% отстъпки на телефони в магазините на VIVACOM

    Днес и утре 7 смартфона на промоционални оранжеви цени.

    14.11.2019 г. гр. София Днес и утре VIVACOM предлага 7 смартфона на промоционални оранжеви цени. Потребителите могат да направят своя избор между различните специфики и ценови категории на устройствата с намаления до 50%. Офертата важи при сключване на нов срочен договор или подновяване на текущ за тарифни планове SMART L+, XL, XL+, U и закупуване на смартфон при еднократно заплащане или на лизинг.  Предложението е валидно само при сключване на договор на място в магазините на VIVACOM за следните смартфони:

     

    Samsung Galaxy S10 е с отличаващия се безрамков Инфинити-О дисплей, впечатляваща тройна основна камера 12MP + 12MP + 16MP и 10 МР селфи камера. Устройството се предлага в комплект с кожен калъф на цена от 50.98 лв. на месец с план SMART L+.

     

    Друго неустоимо предложение от Samsung e Samsung Galaxy A70. Смартфонът е с 8-ядрен процесор Qualcomm Snapdragon 675 и батерия с капацитет 4500 mAh. Разполага с 6 GB RAM памет и 128 GB вътрешно съхранение, за да може да събира всички важни моменти на едно място. Предлага се на цена от 22.98 лв. на месец с план SMART L+.

    Последното предложение от Samsung - Samsung Galaxy A10 e на атрактивната цена от 7.98 лв. на месец с план SMART L+.

     

    Сред намалените модели е и Sony Xperia 1,идващ с 6.5-инчов OLEDFHD дисплей и зашеметяващия процесор Qualcomm Snapdragon 855. Устройството разполага с функция за лицево разпознаване и бързо зареждане. Предлага се на цена то 50.98 лв. на месец с план SMART L+.

     

    Motorola E6 Plus пък е със сменяема батерия на цена от 7.98 лв. на месец с план Smart L+, a Alcatel 1 2019 се предлага на цена от 4.98 лв. в брой с план SMART L+.

     

    Последното предложение от VIVACOM през оранжевите дни е HONOR 10 Lite с 64 GB пространство за вътрешно съхранение или с 32 GB памет в комплект със спортна гривна Band 3 на цена от 10.98 лв. на месецс план SMART L+.

    14.11.2019
  • Главният изпълнителен директор на VIVACOM Атанас Добрев е отличен за „Мистър Икономика“

    Престижният конкурс се провежда съвместно от сп. Икономика и КРИБ

    13.11.2019г, гр. София Атанас Добрев – главен изпълнителен директор на VIVACOM, спечели голямото отличие „Мистър Икономика“ в конкурса, провеждан съвместно от сп. Икономика и Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България (КРИБ). Наградите, известни като „Оскарите на бизнеса“, се връчват за 29-та поредна година. Номинациите се правят в КРИБ, като не е задължително да бъдат за членове на Конфедерацията, а победителите в категориите Мистър и Мисис Икономика се определят след гласуване от УС на КРИБ. Отличията се присъждат на изявени предприемачи и мениджъри, които са допринесли за развитие на икономиката в страната, насърчаване на инвестициите, създаване на нови работни места.

      

    Наградата за Атанас Добрев идва в годината, в която брандът VIVACOM празнува своята 10-годишнина. Това е период, в който компанията се трансформира в дигитален телеком от ново поколение, предлагащ на своите клиенти пълно портфолио от телекомуникационни услуги, както и иновативни решения за нуждите на бизнеса и правителствения сектор.

      

    Атанас Добрев е начело на VIVACOM от 2013 година. Под негово ръководство компанията достига и запазва лидерска позиция на българския телеком пазар - VIVACOM е оператор номер 1 по общи приходи за седем поредни години, отчитайки резултатите за 2018 г. до момента. „Името на наградата  в известен смисъл  е подвеждащо, защото независимо, че е персонализирана - Мистър Икономика - това със сигурност е награда за приноса на най-големия телеком в България към икономиката на страната. Затова приемам Мистър икономика 2019 като награда за усилията на целия екип на VIVACOM“ сподели Атанас Добрев по време на церемонията и допълни: „За нас да бъдем лидери на  пазара означава преди всичко отговорност към стратегията за развитие на цялото общество в посока на дигитализацията на българската икономика и възможността й да бъде конкурентноспособна на световния пазар. Щастлив съм, че нашите усилия в тази посока са оценени.“.

    13.11.2019
  • GoPro MAX and GoPro HERO 8 Black са вече в магазините на VIVACOM

    Сензорът на GoPro HERO 8 Black е 12 МР с подобрен HDR режим, а също така вече е възможно и запазването на RAW файлове в режимите Time-Lapse и Burst.

    08.11.2019 г. гр. София. VIVACOM предлага най-новите GoPro камери GoProHERO8 Black и GoPro MAX.  Впечатляващите камери са подходящи за всички любители на екстремните спортове, пътешественици и влогърии предлагат live стрийминг в социалните мрежи. GoPro МАХ e първата камера на пазара, която има възможността да снима както 360-градусово видео, така и стандартните GoPro action видеа, а GoPro HERO 8 Black се отличава с новата функция Live Burst, която прави поредица от 90 снимки в продължение на 1.5 секунди преди и след натискане на бутона.

     

    Сензорът на GoPro HERO 8 Black е 12 МР с подобрен HDR режим, а също така вече е възможно и запазването на RAW файлове в режимите Time-Lapse и Burst.  Друга новост е стабилизация HyperSmooth 2.0, която е активна във всички режими на видео запис, включително и 4k резолюция. GoPro HERO 8 BLACK е водоустойчива до 10 m. и се предлага на цена от 36.98 лв. на месец с план Smart L+ или в брой на цена от 789.98 лв.

     

    Заснетите с GoPro МАХвидеа, могат да се обработват единствено чрез GoPro апликацията, а резултатите са впечатляващи, сякаш е участвал цял екип от професионалисти. GoPro МАХ използва подобрената стабилизацията Max HyperSmooth, във всички режими на видео запис, за получаване на професионални резултатии стабилна картина. Камерата е с 16.6 МР сензор и е водоустойчива до 5 m дълбочина. Предлага се на цена от 42.98 лв. на месец с план Smart L+ или на цена от 919.98 лв. в брой в магазините на VIVACOM.

    08.11.2019
  • United Group, собственост на BC Partners, придобива VIVACOM

    Второто широко мащабно придобиване в рамките на последните 9 месеца от BC Partners затвърждава позицията на United Group като водещ телекомуникационен и медия оператор в Югоизточна Европа

     

    Второто широко мащабно придобиване в рамките на последните 9 месеца от  BC Partners затвърждава позициятана United Group като водещ телекомуникационен и медия оператор в Югоизточна Европа   

     

     

    Амстердам и Лондон, 7 ноември 2019: United Group, водещият телекомуникационен и медия оператор в Югоизточна Европа бе избран да придобие Vivacom, най-големият телеком оператор в България.

    Това придобиване е втора голяма сделка за United Group след придобиването им през март 2019г. от BC Partners, базиран в Лондон и Ню Йорк, което се счита за една от най-големите сделки в региона. Придобиването ще ускори растежа на United Group, ще разшири географското ѝ присъствие и ще затвърди позицията на компанията като лидер в телеком индустрията в Югоизточна Европа. Към момента United Group развива дейността си в 6 държави в региона.

      

    Vivacom осигурява услуги на над 1,8 милиона потребители. Компанията е първият исторически телеком оператор в страната, а в момента предлага иновативни услуги като оптичен широколентов интернет, мобилни комуникации, IPTV както на частни, така и на бизнес клиенти.

     

    Очаква се сделката да бъде финализирана през второто тримесечие на 2020 г., когато бъдат получени всички необходими регулаторни одобрения. Придобиването ще бъде финансирано чрез комбинация от нов заем и собствени средства от United Group.

       

    Виктория Боклаг (Victoriya Boklag), главен изпълнителен директор на United Group: “Vivacom е добре управлявана компания, със силен мениджмънт и аз съм развълнувана от възможностите пред нас да изградим още по-силен бизнес. България е привлекателен пазар и това придобиване ще ни помогне да диверсифицираме още повече Групата. United Group има много добър опит в придобиването и успешното интегриране на бизнеси, основан на повече от 100 придобивания, които сме направили от старта на компанията си досега.“

     

    Никос Статополус (Nikos Stathopoulos), партньор в  BC Partners коментира: “Когато решихме да инвестираме в United Group, идентифицирахме техния бизнес модел, технология и регионално лидерство като ключови фактори за постигане на естествен растеж, подсилен от придобиване и интегриране на местни компании. С придобиването на динамичен оператор като Vivacom се радваме, че навлизаме на растящ пазар и жизнена икономика, което ще ни помогне да разширим географското си покритие в Европа.”

     

    Спас Русев, председател на надзорния съвет на Vivacom, заяви: „Тази сделка е голям успех и огромна възможност за Vivacom, клиентите ѝ и генерално за България. Благодарение на усилията на всички ни, Vivacom се превърна в един от най-успешните телекоми в Европа. А сега посреща като свои нови акционери един от най-успешните световни инвеститори със значително присъствие в Европа и Северна Америка - BC Partners. Vivacom ще има ключова роля в бъдещото развитие на UnitedGroup, тяхната регионална технологична и медийна платформа.”

     

    Lazard участва в сделката като финансов съветник на продавача, а CMS – като негов правен консултант. Citigroup, JP Morgan и LionTree участваха като финансови съветници на United Group, а Paul Weiss – като негов правен консултант.

      

    Повече информация за United Group:

    United Group, базиран в Амстердам, е водещият независим доставчик на телекомуникационни и медийни услуги за Югоизточна Европа. Благодарение на значителни инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и собствени технологии, компанията осигурява водещи за пазара услуги на клиенти в целия регион. През последните 18 години United Group разширява присъствието си както чрез естествен растеж, така и чрез придобивания на други компании. Към момента оперира с над 4 400 служители и осигурява услуги на повече от 1 800 000 домакинства.

      

    Повече информация за BC Partners:

    BCPartners е водеща международна инвестиционна компания с над €22 милиарда активи под формата на управление на ценни книжа, частни кредити и недвижима собственост. Основана през 1986 година, компанията е имала ключова роля в развитието на европейския пазар на придобивания в продължение на 3 десетилетия. В момента BC Partners осъществява своята дейност на пазара чрез интегриран екип от офисите си в Европа и Северна Америка.

     

    От самото си създаване BC Partners Private Equity е финализирала 111 инвестиции в компании с обща стойност от над €135 милиарда и в момента инвестира в десетия си фонд).

    За повече информация посетете: www.bcpartners.com 

     

     

      

    За въпроси от медиите, моля потърсете:

    BC Partners

    Pro-bcpartnersuk@prosek.com

    +44 (0)20 8323 0475

     

    07.11.2019
  • Зашеметяващи снимки във второто издание на изложбата „Живот в оранжево 2.0“ - #кодоранжево

    Този път в изложбата са включени 61 снимки, които представят погледа на десетки фотографи-професионалисти и на изкушени от снимането любители, обединени от мисията #кодоранжево

    06.11.2019г, гр. София VIVACOMпредоставя още една отличнавъзможност на всички, които не успяха да посетят изложбата „Живот в оранжево“. Поради големия интерес, от 06.11.2019 до 20.11.2019 г. в градината на НДК, в пространството срещу някогашното култово заведение „Кравай“, всички жители и гости на столицата ще могат да се насладят на второто издание на изложбата „Живот в оранжево 2.0“ и да се потопят в есенно оранжево настроение. Поводът за изложбата е двоен - първият рожден ден на #кодоранжево и 10-тият рожден ден на VIVACOM.

      

    Този път в изложбата са включени 61 снимки, които представят погледа на десетки фотографи-професионалисти и на изкушени от снимането любители, обединени от мисията #кодоранжево. Снимките бяха споделяни през цялата година в Instagram профилите на фотографите с #кодоранжево. Те направиха хаштага един от най-популярните на кирилица за изминалата година. Така за една година в хаштага бяха публикувани над 7000 снимки, които носят емоцията на оранжевия цвят чрез уловени моменти, изразителни лица, нега, въодушевление, пъстрота- всички те показват нюансите на живота в оранжево.      

      

    Мисията #кодоранжево продължава да обединява идеи, въображение и настроение. Всеки може да улови оранжевите моменти, да публикува снимката с #кодоранжево в своя Instagram профил и да стане част от оранжевото семейство на VIVACOM.  

    06.11.2019
  • Атрактивна демонстрация на 5G за гейминга във VIVACOM Tech hall

    5G мрежата на VIVACOM е еквивалентна на оптичния интернет по отношение на гейминга, доказаха с опити в реално време технологични експерти и топ геймъри

    05.11.2019 г. гр. София Четвъртата поредна демонстрация в реално време на предимствата на 5G свързаността, чрез които VIVACOM доказа технологичната си готовност за старта на 5G мрежа се проведе в иновативното пространсто VIVACOM Tech hall. Двучасовото гейминг talk-show Next-Gen: 5G Gaming, powered by VIVACOM and ESL демонстрира на практика как 5G мобилната мрежа ще промени света на гейминга. На този въпрос отговориха прочутите геймъри Преслав Иванов – @Аethelthryth и  Dido Чолаков – @Dido_D като тестваха как мрежите 3G, 4G, 5G и кабелна свързаност се отразяват на играта им.

      

    Компания им правихаДимитър Желев, мениджър „Планиране на мобилната мрежа“ във VIVACOM, Светлин Желев и Антон Белев – технологични журналисти и блогъри, които обясниха и показаха в реално време как 5G мрежата променя потребителското изживяване в практически аспект. Участие взе и Никола Гяуров - @niku, професионален CS:GO коментатор и анализатор, който разгледа 5G откъм Counter-Strike esport аспект.

      

    Гостите на събитието и десетките хиляди хора, които го проследиха чрез директен стрийминг във Facebook страниците на VIVACOM и ESL България се увериха във възможностите на 5G мрежата, които допринасят съществено за подобряване на геймърското изживяване- скоростта и забавянето са почти идентични с тези на оптичната свързаност, така че от гледна точка на гейминга практически няма разлика. 5Gсвързаността осигурява перфектните интернет условия от всяка точка, за да може да се играе любителски или състезателно без компромиси.

     

    Next-Gen: 5G Gaming, powered by VIVACOM and ESL се проведе в рамките на Sofia Game Night - най-големия градски фестивал, посветен на игрите. 

    05.11.2019
  • Нов интерактивен медиен портал от VIVACOM – TV GO

    Услугата предлага достъп до 90+ от най-популярните TV канали, филмов пакет MAXI и цялото съдържание на HBO в HBO On Demand.

    04.11.2019 г. гр. София. През ноември месец приложението TV GO се превръща в интерактивен медиен портал, обединяващ най-доброто ТВ съдържание на едно място. Услугата предлага достъп до 90+ от най-популярните TV канали, филмов пакет MAXI и цялото съдържание на HBO в HBO On Demand. За малчуганите порталът предлага английския видео курс за деца Disney English, а за спортните фенове ексклузивното спортно съдържание от пакетите MAX Sport Plus и DiemaXtraс интерактивни функции.

      

    Заедно съссъдържанието от медийния портал, телекомът предлага и промоционално за мобилните тарифи Smart и i-Traffic включени безплатно музикалната платформа TIDAL и облачно пространство от pCloud.За TV GO е осигурен допълнителен безплатен пакет от 10 000 MB, отделно от включените MB на максимална скорост в избрания план,  с който потребителите могат на спокойствие да се наслаждават на любимото съдържание навсякъде и по всяко време. Като бонус музикалната платформа TIDAL ще бъде с безплатен трафик до края на годината.

       

    Всички клиенти, които нямат включен интерактивния медиен портал TV GO в тарифния си план ще могат да заявят избрани пакети в магазин или с едно обаждане на тел. (087) 123. Повече информация за мултимедийните услуги е налична на  www.vivacom.bg. Промоциите са валидни до 30.11.2019 г.

    04.11.2019
  • VIVACOM демонстрира 5G в реалната си мрежа

    Телекомът показа практическите възможностите на мрежата на живо

    31.10.2019 г. гр. София VIVACOM провежда успешни тестове на 5G в реалната си мрежа и е готова технологично за старта й. Това стана ясно на специално събитие, на което телекомът демонстрира възможностите си за преминаване към мрежата от пето поколение. Компанията благодари за  конструктивен диалог с Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията и Комисията за регулиране на съобщенията относно освобождаването на необходимия честотен ресурс, който да даде възможност за изграждане и развитие на мрежата още през 2020 г.

     

    „Съвременното общество е на прага на следващата технологична революция, която ще обхване всички сфери. Именно комуникациите са в основата на тази революция. Хората днес очакват достъпна, сигурна и налична по всяко време свързаност. Истински успешните компании като VIVACOM трябва да са способни да развиват пазара и да допринасят за напредъка на обществото, като предвиждат бъдещите потребностите на клиентите.  Тук идват възможностите на 5G свързаността, мрежата от пето поколение ще доведе до дигиталната трансформация, която е необходима и неизбежна“, каза главният изпълнителен директор Атанас Добрев. 

     

    „5G - това е висока скорост, огромен капацитет за свързване на устройства, пренебрежимо малко времезакъснение, което допринася за светкавичен пренос на огромни обеми данни. Мрежата е в основата на пет генерални промени – тя осигурява повишена продуктивност, предвидимост и управление на процесите, неограничен брой свързани устройства, възможност за развитие на нови индустрии, сегментиране на мрежата“, разказа главният технически директор Радослав Златков.

     

    Предимствата на мрежата от ново поколение са огромни- тя ще допринесе за  автоматизация на производствения цикъл, за масово развитие на умните градове и техните основни характеристики като видеонаблюдение, контрол на трафика, мониторинг на околната среда, умно паркиране, умно сметоизвозване. Ще направи реалност умния дом. И още – благодарение на 5G мрежата дигитализация на образованието ще стане факт чрез масова достъпност от различни географски точки. Огромно е приложението на 5G мрежата и в развлекателната индустрия- правене на музика от разстояние, гейминг, използване на добавена и виртуална реалност. 

     

    В лабораторни условия VIVACOM постигна скорост 2 104 Mbps в 5G мрежата си.

      

    Повече от 100 души присъстваха на събитието, което се проведе пред сградата на VIVACOM. Гостите, сред които вицепремиерът по икономическата и демографската политика Мариана Николова, министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Росен Желязков, министърът на образованието и науката Красимир Вълчев, председателят на КРС Иван Димитров наблюдаваха в реално време три демонстрации от три различни географски точки, чрез които се увериха във функционалността на 5G мрежата на VIVACOM.

     

    Като продължение на инициативата за дигитализация на обучението в училище Образование 4.0 VIVACOM демонстрира приложението на 5G в сферата на образованието – бърза връзка, възможност за свързване на много устройства, нулево забавяне на преноса на данни. Гостите проследиха как протича дигиталното дистанционно обучение с помощта на учители и ученици, разположени на различни места. Урокът се проведе чрез интерактивна дъска и таблети и доказа възможностите и приложимостта на дистанционното обучение в реалния учебен час.

     

    Гостите на събитието присъстваха и на концерт на живо като проследиха как се прави музика от разстояние с възможностите на 5G мрежата. Популярните изпълнители Любо Киров и Павел и Венци Венц, които бяха разположени на различни географски локации, изпяха най-новия си хит „Не бих могъл“ в синхрон и без никакво забавяне на звука и картината, каквото е невъзможно с настоящите мрежи.  

     

    Зашеметяваща беше и третата демонстрация - свободно падане от 1000 м., което гостите наблюдаваха през VR очила благодарение на светкавичния пренос на данни и капацитета на 5G мрежата на VIVACOM. Скокът с висока доза адреналин беше изпълнен от Веселин Овчаров – поставил множество световни рекорди в парапланеризма, специално за гостите на събитието.

    31.10.2019
  • WiFi4EU и DDoS

    Разберете повече за тях

    WiFi4EU:

     

    Чрез  инициативата WiFi4EU, Европейската комисия желая да насърчи безплатния достъп до безжичен интернет (Wi-Fi) за граждани и посетители на обществени места като паркове, площади, обществени сгради, библиотеки, здравни центрове и музеи навсякъде в Европа. Инициативата започна под управлението на българския комисар Мария Габриел.

     

    За периода 2018 — 2020 г., са организирани четири процедури, наречени call, за финансиране. Бюджетът на схемата WiFi4EU е 120 млн. евро. Чрез WiFi4EU ще се подпомогне инсталирането на съвременно Wi-Fi оборудване на оживени обществени места.

     

    Възможността всеки да използва интернет означава, че не трябва да има значение къде живеете. Ето защо до 2020 г. чрез инициативата WiFi4EU се осигурява безплатен достъп до безжичен интернет на най-посещаваните обществени места във всяко село и всеки град в Европа.

     

    Кой може да кандидатства?

    - Общини

    - Сдруженията на Общини, които действат от името на своите членове

     

    С ваучера по WiFi4EU се предоставя фиксирана сума — 15 000 евро на община. Общините, които получат ваучери, избират обществените места, където да бъдат инсталирани WiFi4EU точките за безжичен достъп до интернет.

     

    Ваучерът може да служи за покупка на ново оборудване или за модернизиране на старо и заменянето му с най-доброто оборудване, достъпно на пазара.

    Общините и компаниите за изграждане на проектите се регистрират и отчитат през обща web платформа, в която бенефециентът на финансирането може да избере и възложи изграждането на мрежа. Изплащането на ваучерите е директно от ЕК към изпълнителите на проектите след проверка на изградените от тях мрежи.

     

    До момента са минали три call-a по инициативата с участието на над 26 000 общини и техни сдружения от целия ЕС. Раздадени са ваучери на над 5 500 общини, като българските общини са над 170.

    Към момента Виваком разполага с около 30 общини, които са вече изградени и отчетени пред ЕК.

    Пример за такива са: Панагюрище, Стамболийски, Пловдив, Раковски, Пирдоп и т.н.

     

     

    DDoS:

     

    DDoS атаките се увеличават по обем, честота и сложност. Според един от последните доклади, 63% от анкетираните са били подложени най-малко на еднаDDoSатака в рамките на една година. Средно на всеки 26 минути фирми стават обект на тези атаки, които се увеличават не само по брой, но и по размер.

     

    Докато през 2001 г. обичайната DDoSатака беше с размери от около 400 Mbps, днешните  масивни атаки достигат стотициили дори повечеGbps, като напълно парализират първичната инфраструктурата, което води до забавено действие на уебсайтове, приложения и друга критична инфраструктура.  Традиционните  техники за намаляване на риска от DDoS (отказ от обслужване) не са  предназначени за справяне с днешните масивни, изключително сложни атаки, идващи от множество източници. Предвид обстоятелството, че всяка минута на забавяне може да доведе до загуба на приходи и продажби, е необходимо да има икономически ефективно решение,  което да може действително да намали рисковете, предизвикани от DDoSатаките, без да се засяга първичнатаинфраструктурата.

     

    Какво e DDoS атака?

      

    DDoS (Distributed Denial of Service) атаките са целенасочено ограничаване, затрудняване или спиране на достъпа на потребителите до услуги в Интернет.

    DDoS атаките са една от най-големите заплахи за всеки информационен и новинарски сайт или онлайн магазин.

       

    Как се инициират DDoS атаки?

      

    DDoS атаките са сравнително лесни за изпълнение и на достъпна цена, което е и причината за тяхното нарастване като честота и големина.

    DDoS атаките се организират и изпълняват от хакерски групи в Интернет. Използват се заразени компютри или пробиви в сигурността на други устройства включени в интернет т.нар. Botnet мрежи.

      

    За какво се използват?

      

    Атаките се използват за нарочни, злоумишлени действия като:

    ● Изнудване/откуп;

    ● Търговско предимство;

    ● Причиняване на загуби;

    ● Прикритие/отвличане на внимание при други кибер атаки - извличане на лична информация, кражба на интелектуална собственост, пазарни манипулации и други.

     

     

    DDoS атаките се различават по обем, честота и сложност. Част от техниките за ограничаване работата на един сървър са:

     

    ● Internet Control Message Protocol (ICMP) flood

    ● (S)SYN flood

    ● Teardrop attacks

    ● Peer-to-peer attacks

    ● Asymmetry of resource utilization in starvation attacks

    ● Permanent denial-of-service attacks

    ● Application-level floods

    ● Nuke

    ● HTTP POST DDOS attack

    ● R-U-Dead-Yet? (RUDY)

    ● Slow Read attack

    ● Reflected/ Spoofed attack

    ● Telephony denial-of-service

    ● Denial-of-service Level II

    ● Advanced Persistent DoS(APDoS)

     

    Какво предлага VIVACOM?

     

    ● DDoS защита в партньорство с водещи международни компании, предоставящи решения за сигурност;

    ● Намаляване на риска от DDoS посредством прилагане на доказана технология за откриване на аномалии;

    ● Always-On;

    ● Решение дори за клиенти, които не разполагат с Автономна система или /24 адресно пространство;

    ● Защита от атаки както от международното, така и от българското интернет пространство;

    ● Cloud базирана услуга, която не изисква инсталиране на специализирано оборудване при клиента;

    ● Защита от атаки до 1000 Gbps;

    ● Цената на услугата не зависи от броя или обема на атаките, а само от договорената скорост на изчистен трафик;

    ● Защита срещу най-известните форми на атаки на Layer 3-7.

     

     

    31.10.2019
  • VIVACOM е преизбран в управлението на Асоциацията на европейските телекомуникационни оператори

    Жанет Захариева – главен съветник на УС на VIVACOM

    29.10.2019 г. гр. София Жанет Захариева – главен съветник на УС на VIVACOM, е преизбрана в ръководството на Асоциацията на европейските телекомуникационни оператори - ETNO (www.etno.eu) за втори 3-годишен мандат. 

      

    „Признанието на колегите от най-влиятелната европейска асоциация в телеком индустрията е голяма чест и отговорност за VIVACOM. Високите резултати и професионализмът на нашата компания ни дават самочувствие да бъдем част от управлението на асоциацията и да внесем своя принос в полза на потребителите“, коментира главният изпълнителен директор на VIVACOM Атанас Добрев.

     

    Асоциацията на европейските телекомуникационни оператори е създадена през 1992 г. В нея членуват 39 компании, които съставляват 70% от инвестиционния капитал в сектора.

      

     

    29.10.2019
  • Nokia 6.2 е вече в магазините на VIVACOM

    За всички любители на фотографията Nokia 6.2 предлага 16 MP тройна основна камера с 8 МР ултра широкоъгълен обектив, поддържащ 118° зрително поле и 5 МР дълбочинен сензор за по-професионални снимки.

    25.10.2019 г. гр. София  От днес клиентите на VIVACOM могат да закупят новата Nokia 6.2 на атрактивната цена от 15.98 лв. на месец в комбинация с тарифен план SMART L+, в магазините и онлайн на сайта на телекома. Смартфонът е комбинация от елегантен дизайн и качествена изработка. Работи с Android One - най-чистата форма на Android без допълнителни приложения и е оборудван с голям дисплей, чувствителни камери и изкуствен интелект.

     

    Nokia 6.2. разполага с 6.3" Full HD+ PureDisplay, със съотношение 19,5:9 за максимално по-голямо пространство и по-наситени цветове. Смартфонът използва Qualcomm Snapdragon 636 процесор, 2 пъти по-бърз от досегашните поколения, за по-лесно превключване между мейла, календара и бележките, без да забавя скоростта. Устройството е снабдено с 4 GBRAM памет, 64 GB вътрешно пространство и слот за до 512 GB карта памет, за съхранение на всички важни моменти на едно място.

     

    За всички любители на фотографията Nokia 6.2 предлага 16 MP тройна основна камера с 8 МР ултра широкоъгълен обектив, поддържащ 118° зрително поле и 5 МР дълбочинен сензор за по-професионални снимки. Моделът прави забележителни портретни снимки с разнообразни боке ефекти, включително Classic Heart и Star.

     

    Селфи камерата на устройството е с 8 МР сензор и изкуствен интелект с разнообразни функции. Моделът разполага и с режима DualSight, който дава възможност за активиране на  основната и предната камера едновременно, за да може да се споделят и двете страни на една история.  

     

    Nokia 6.2 използва специален видео процесор Pixelworks, който подсилва цветовете и надгражда видео съдържанието до HDR качество. Технологията PureDisplay предоставя по-изящни и подробни детайли при тъмни и светли зони и показва до един милиард нюанса. Друго предимство на модела е високото качество на видео заснемането – 4к ултра HD.

     

    Адаптивната му батерията с изкуствен интелект е с капацитет 3500mAh и дава приоритет на приложенията, които се използват най-често. Nokia 6.2 е лек и елегантен и се състои от високотехнологичен корпус от полимерен композит, обгърнат от метална сърцевина. Смартфонът е с 2.5D Corning Gorilla Glass и огледално покритие за по-голяма устойчивост на наранявания. 

    25.10.2019
  • 45% от летните стажанти на VIVACOM продължават кариерното си развитие в компанията

    Официално беше обявен финалът на 16-тата Лятна стажантска програма на VIVACOM

    Официално беше обявен финалът на 16-тата Лятна стажантска програма на VIVACOM, която тази година протече под надслов “VIVAGAME: Открий своето място“. На официална церемония, стажантите получиха сертификати за успешно завършване на програмата. Награди получиха и победителите във всички стажантски състезания и инициативи, организирани от VIVACOM през лятото.

     

    16-тата Лятна стажантска програма VIVAGAME потвърждава стремежа на телекома да подкрепя младите хора в България. Проектът тази година е сред най-успешните в историята на стажантската програма. 45% от младите таланти продължават кариерното си развитие в компанията.

     

    Програмата стартира през м. юни 2019 г. и в нея взеха участие 67 стажанти. Всеки, от VIVAGAME играчите, имаше индивидуален ментор, който да го напътства в професионалното му развитие. Участниците имаха възможност да стартират първите си крачки в кариерата. Взеха участие в различни обучения и инициативи специфични за телеком сферата. Голяма част от тях успяха да се включат и в обучение организирано съвместно с Алианс за младежта (All4YOUth), както и в специално събитие, на което имаха възможност да разработят казус на тема „Каква услуга/ продукт трябва да предлага VIVACOM след 5 г.?“.

     

    Стажантите станаха част и от социално-отговорната политика на компанията, като тази година почистиха и пребоядисаха три детски площадки в гр. София. Доброволческата инициатива е част от приобщаването на младите хора към ценностите на VIVACOM.

    25.10.2019
Каталог
към контакти