Новини
  • Над 80 стажанти от VIVACOM взеха участие в доброволческа акция за реставриране на местността „Златните мостове“

    Чисто нов дървен мост, освежени пейки и беседки очакват туристите в планината

    Над 80 младежи от лятната стажантска програма на VIVACOM взеха участие в доброволческа акция в местността „Златните мостове“. Едно от любимите места за отдих в природен парк Витоша вече посреща туристите с реставрирани пейки и беседки, освежени указателни табели, почистени алеи и еко пътеки и новоизграден дървен мост.

     

    Стажантите работиха съвместно със служители от природния парк, за да облагородят местността, от която тръгват всички главни туристически еко пътеки.

     

    Отговорността към опазването на околната среда е ключова ценност, която VIVACOM се стреми да насърчава сред своите служители. Компанията беше отличена с приза „Най-зелена компания“ в сектор телекомуникации за 2017 г. в ежегодния конкурс на b2b Media.

     

    Важна част в социално-отговорната политика на VIVACOM е и подкрепата на доброволчески инициативи. Компанията развива силна вътрешна програма за доброволци VIVACOM Cares, в която участват десетки служители от цялата страна. Те отделят от личното си време и с готовност се включват в благородни каузи от различен характер. А за стажантите всяка година се организира специална доброволческа акция, която е част от приобщаването им към основните ценности на компанията.

     

    Тази година лятната стажантска кампания минава под мотото “VIVARACE Победителят си ти!“. В нея се обучават над 90 младежи във всички дирекции на компанията. Всеки от тях има индивидуален ментор, който да го въведе и подпомага в реалната работна среда. В продължение на три месеца участниците получават различни професионални обучения, придобиват практически умения в избраната от тях сфера и след края на програмата имат възможност за оставане на постоянна позиция в компанията. 

    16.08.2018
  • CINELIBRI и VIVACOM търсят фотографския прочит на „Любов между редовете“

    За пръв път CINELIBRI И VIVACOM организират фотографски конкурс, който търси красивия визуален прочит на слогана „Любов между редовете“.

    Четвъртото издание на кино-литературния фестивал тази година ще представи над 45 забележителни филмови адаптации на едни от най-добрите литературни произведения. Във фотографския конкурс могат да вземат участие всички, които имат желание да визуализират взаимното привличане между кино и литература.

      

    Постоянен стремеж на организаторите на фестивала и на VIVACOM като основен партньор, е да обогатяват всяко следващо издание със съпътстващи събития, които да провокират по различен начин въображението на публиката и да я превръщат в активен участник в преживяването Cinelibri.

      

    След огромния интерес по време на миналогодишното издание на фестивала към тематичната изложба на младия фотограф Ивайло Петров, тази година VIVACOM  и Cinelibri имат за цел да провокират въображението на всички, които искат през обектива  си да покажат любовта между редовете.

    Участниците в конкурса трябва да представят своя авторска фотография, чийто сюжет е вдъхновен от киното или литературата, продължавайки играта на Cinelibri между думи и визия. Чрез своите кадри авторите ще споделят с публиката на изложбата своя личен прочит на любим филм или книга.

      

    Всеки желаещ може да публикува до 3 авторски кадъра в официалното събитие във Facebook „Фотографски конкурс „Любов между редовете“ или да ги изпрати като лично съобщение на страницата на организаторите до 14.09.2018 г.

     

    Постъпилите снимки ще бъдат селектирани от жури в състав  Жаклин Вагенщайн, Гергана Мудова, Георги Лозанов, фотографът Ивайло Петров и куратора на изложбата Мариета Ценова.

    10-те най-атрактивни фотографии ще бъдат разпространени дигитално, но най-вече ще бъдат включени в тематичната фотографска изложба „Любов между редовете“, част от кино-литературния фестивал CINELIBRI 2018 в Градската градина на София пред Народен театър „Иван Вазов“ в периода 1 – 20 октомври 2018 г. А един от авторите на избраните за изложбата фотографии ще спечели и атрактивния фотоапарат за инстантни снимки Leica Sofort придружен с плаки.

      

    Повече за фестивала, както и пълните правила на конкурса можете да откриете тук: https://www.facebook.com/events/705372176463991/

    15.08.2018
  • VIVACOM с ръст на приходите и EBITDA за първото полугодие на 2018 г.

    Финансовите резултати за първото полугодие на 2018 сочат сериозен ръст на абонатите на IPTV и на оптичен интернет

         VIVACOM e най-големият телеком по общи приходи на българския пазар с близо 453 млн. лв. за периода януари – юни 2018 г.;

         VIVACOM отчита 5.8% ръст на Коригираната EBITDA спрямо същия период на 2017 г.;

         VIVACOM достига 30% пазарен дял в приходите от мобилни услуги

         VIVACOM запазва лидерска позиция във фиксирания широколентов интернет с 26% пазарен дял;

         VIVACOM отново е лидер в предоставянето на IPTV – с ръст на потребителите от 15.6% спрямо същия период на 2017 г.;

         VIVACOM предоставя 4G покритие на 99% от населението[1], за което получи признание и от световната компания GWS[2].

     

    VIVACOM запазва лидерска позиция на българския телеком пазар, отчитайки ръст от 4.8% на общи приходи[3]  за първото полугодие на 2018 спрямо същия период на изминалата година – близо 453 млн. лв. Въпреки силно конкурентната среда, компанията продължава да реализира и стабилен ръст в Коригираната EBITDA от 5.8% до 170.5 млн. лв.

     

    Телекомът достига 30% пазарен дял в приходите мобилни услуги, с общ брой клиенти на мобилни услуги от 3 053 000. От тях над 88% са на абонаментен договор. Делът на приходите от мобилен интернет в общите приходи от мобилни услуги продължава да се увеличава, като през второто тримесечие на 2018 г. достига 43% спрямо 35% за същия период на 2017 г. Принос за положителната тенденция има разширяването на покритието на 4G мрежата на телекома до 99% от населението, измерено от GWS.[4]

     

    VIVACOM е традиционен лидер в доставката на фиксирани услуги, като запазва първото място в предлагането на фиксиран широколентов интернет с 492 хиляди абонати, което представлява ръст от 9.0% спрямо същия период на предходната година . Над половината от абонатите използват високоскоростен достъп чрез оптичната мрежа на телекома, която вече покрива близо 1 милион и 150 000 домакинства в цялата страна.

     

    VIVACOM продължава да е оператор номер 1 в предоставянето на най-модерната телевизионна услуга – интерактивна телевизия (IPTV) – с 15.6% ръст на потребителите на тази услуга спрямо същия период на предходната година. 47.3% от общо 456 хиляди клиенти с абонамент за платена телевизия към края на първото полугодие на 2018 г. са избрали именно интерактивната телевизия.

     

    През първото полугодие на 2018 г. инвестициите на компанията са в размер на 65 млн. лв. 66% от общите инвестиции са вложени в развитие на технологичната инфраструктура, която осигурява и измереното от GWS най-добро покритие на населението на 4G мрежата на телекома в България.

     

    [1] Покритието от 99% е  по населението и съгласно измерване на БТК

    [2]  VIVACOM получи отличие за най-добро покритие на населението на своята 4G мрежа. Измерването на покритието на 4G технологията по население е направено от Global Wireless Solutions (GWS) по тяхна методология в периода 05.02 – 08.03.2018 г. Повече информация за изследването и мобилната мрежа на VIVACOM на www.vivacom.bg

    [3]  Резултатите на Vivacom за всички периоди са преди ефекта от прилагане на IFRS 15

     

    14.08.2018
  • VIVACOM подарява свободата да записваш любими филми и сериали през лятото

    TV Recorder за всички клиенти за 3 месеца безплатно

    07.08.2018 г., гр. София. В сезона, в който хората прекарват най-много време навън – в пътувания или в приятна компания извън дома, VIVACOM дава възможност на своите абонати на услугата Интерактивна телевизияда запишат любимото си телевизионно съдържание и да му се насладят в удобно за тях време.

     

    В периода от 06.08.2018 г. до 31.10.2018 г. всички настоящи и нови клиенти на VIVACOM IPTV ще получат подарък– безплатнаTV Recorder квота от 60 часа за запис на предавания, филми и сериали в качество със стандартна резолюция. Записите ще се пазят за 60 дни от направата им.

     

    Клиентите, които вече имат активирана квота TV Recorder и към момента заплащат за нея, също ще получат подарък с безплатна TV Recorder квота от 60 часа, като времето за запис се добавя към вече закупеното.

     

    Всички SD и HD канали, които са отбелязани с иконката на функция ТВ Запис, могат да бъдат записвани, като записът на HD съдържание изисква до 3 пъти по-голям ресурс от наличното време за запис.

     

    По този начин клиентите на VIVACOM IPTV могат да се радват на лятната си почивка далеч от телевизора и едновременно с това да не пропускат нищо от важните и любими за тях предавания, филми и сериали.

     

    Инструкция за ползване за функцията ТВ Запис ипълна информация за квотите TV Recorder може да бъде намерена на сайта на компанията: https://www.vivacom.bg/bg/tv/funkcii/tv-recorder​.

    07.08.2018
  • Затруднения с ползването на мобилни и фиксирани услуги - обновена

    Всички услуги вече са възстановени и работят нормално.

    Бихме искали да Ви информираме, че в рамките на часовия диапазон между 13:40 и 15:10 ч. на 23.07.2018 г. изпитвахме затруднение с предоставянето на мобилни и фиксирани услуги на територията на страната, извън София. Техническият проблем се дължеше на няколко пожара, възникнали в съоръжения извън мрежата на БТК, както и на прекъснат оптичен кабел, в следствие на строително-ремонтни дейности на пътната мрежа. Всички услуги вече са възстановени и работят нормално.

    23.07.2018
  • Лятната стажантска програма VIVARACE Победителят си ти!

    97 младежи от цялата страна стартират кариерата си във VIVACOM.

    На 16.07.2018 г. посрещнахме третата група състезатели, които ще се включат в 15-тата юбилейна Лятната стажантска програма VIVARACE. С тяхното постъпване приключва поетапното приемане на всички летни попълнения.

     

    Кога е началото на стажантската програма…… стартът е през далечната 2003 г., като всяка година близо 100 младежи стартират стаж в телекома.

     

    Каква е целта на шампионата…… както през всички 15 години досега, целта ни е да откриваме млади хора, които да развият потенциала и таланта си, като работят по реални проекти в най-големия телеком в България.

     

    Как протича състезанието…… в рамките на 3 месеца стажантите ще имат възможността да участват в обучения свързани с Корпоративната култура и Бизнес етикета в компанията, Презентационни умения и много други забавни и социално отговорни инициативи.

     

    Какво получават стажантите…… освен полезния практически опит, участниците в Лятната стажантска програма получават възможност да работят на трудов договор, конкурентно заплащане и социални придобивки. Успешно завършилите програмата ще получат препоръки и сертификати, които да им послужат за в бъдеще.

     

    Лятната стажантска програма на VIVACOM…… е шампионат, който всяка година предоставя възможност на 40% от стажантите да продължат мечтаната работа в света на телекомуникациите.

    16.07.2018
  • Иновативният HTC U12+ пристига в магазините на VIVACOM

    Само до края на юли смартфонът идва и със 100 000 MB на максимална скорост

    13.07.2018 г., гр. София. Пълен контрол на 6" дисплей само с една ръка? Това вече е възможно с новия HTC U12+, който от днес е наличен в магазините на VIVACOM. Иновативната функция Edge Sense 2 позволява цялостното му управление само чрез докосване на ъглите. Така отварянето на приложения, заснемането на снимки и видеа, увеличаването на изображения и много други действия могат да бъдат извършени с минимални усилия.Опцията Smart rotate улеснява още повече потребителите с лесно разпознаване според захвата на телефона дали екрана да се завърти, а новата дисплей технология Smart Dim подобрява всяка среда чрез промяна на тоновете.

     

    Високо оценената от DxOMark двойна 12 MP + 16 MP камера няма да разочарова любителите на качествените снимки и видеа. Телефонът получава престижните 103 точки според системата за оценяване на сайта, което му отрежда твърдо място в топ 3 на смартфоните на пазара към момента. Лазерният автофокус и 10х дигитално увеличение гарантират фантастични изображения без размазани обекти. 8 MP предна камера също ще изненада собствениците си с HD качество на летните селфита.

      

    HTC U12+ е оборудван с Android 8.0 (Oreo), осемядрен процесор Qualcomm Snapdragon 845, 64GB, 6 GB RAM вътрешна памет, слот за SD карта до 400 GB и 3500 mAh Quick Charge 3.0 батерия за бързо зареждане. Смартфонът има и функция за лицево разпознаване, която гарантира сигурността на потребителя.

      

    6-инчовият HD дисплей със съотношение 18:9 показва всяко изображение с висока резолюция на детайлите, а гледането на видеа се превръща в същинско изживяване с HTC BoomSound HD аудио. Артистичният и модерен дизайн включва ултратънки панели на екрана и чувствителни на допир бутони. Gorilla Glass 5 осигурява издръжливост на дисплея, а сертификатът IP68 гарантира устойчивост на замърсяване с прах и намокряне. Смартфонът се предлага в Ceramic Black цвят, по-късно през месеца в магазинната мрежа на VIVACOM  се очаква да се появи и атрактивният Translucent Blue, който дава стилен поглед към компонентите „под капака“ на телефона. 

      

    HTC U12+ е иновативно и модерно предложение за всеки любител на новите усещания. В комбинация с Smart U план от VIVACOM, той е достъпен на цена 49.98 лева на месец. Само до края на юли всички планове от линията Smart включват допълнителни 100 000 МВ мобилен интернет на максимална скорост за всеки от първите три месеца на договора.

    *повече информация за изследването може да намерите тук: https://www.dxomark.com/category/mobile-reviews/

    13.07.2018
  • Варна поздрави момичетата от националния отбор по художествена гимнастика

    Срещата с почитатели на младите ни надежди бе организирана от VIVACOM и Motorola

    12.07.2018 г., Варна – Жителите и гостите на Варна имаха възможност да се срещнат лично и да поздравят момичетата от националния ни отбор по художествена гимнастика. Магазинът на VIVACOM на бул. „Осми приморски полк“ в морската столица събра десетки почитатели на новото поколение български надежди, които имаха шанса да се запознаят лично с гимнастичките и да вземат автографи от тях. Седемте грациозни състезателки са на тренировъчен лагер във Варна, но отделиха няколко часа от усилената си програма за своите фенове. Момичетата се снимаха с последните три модела телефони на Motorola, предлагани в актуалната кампания на VIVACOM „МнОООго мегабайти за безкрайно лято“. Кампанията включва и атрактивния тарифен план на телекома със 100 000 MB бонус интернет на максимална скорост през летните месеци в мрежата с най-добро покритие на населението. С плана за безкрайни летни забавления идват и три от хитовите модели на Motorola. Това са смартфоните Moto G6, Moto G6 Play и Moto E5.

       

    Гостите на събитието във Варна имаха възможност лично да се убедят в предимствата на трите модела, и то в компанията на гимнастичките Симона Дянкова, Елена Бинева, Мадлен Радуканова, Лаура Траатс, Теодора Александрова, Стефани Кирякова и Камелия Стоилова от националния отбор, които са посланички на Motorola за България. Камерите на смартфоните ще запазят летните преживявания на своите притежатели ярки и отчетливи. Основната камера на Moto G6 е с 12 МР + 5 МР сензори, подпомагана от технологията за двоен автофокус, с широка f/1.8 бленда. Функцията Spot Color поставя цветен акцент в снимката, оставяйки всичко друго черно-бяло, а Active Photos е опция за „активни снимки“, които улавят повече от един кадър. Налично е сканиране на текст, както и разпознаване на обекти и забележителности. Предната камера е 8MP. Въпреки че акцент в Moto G6 Play е батерията от 4000 mAh, която издържа до 36 часа само с едно зареждане, смартфонът може да се похвали и с основна 13 МР камера и с предна 8 МР камера. Moto E5, който също като Moto G6 Play е с издръжлива батерия от 4000 mAh за безкрайно снимачно лято, разполага 13 МР основна и 5 МР предна камера.

       

    VIVACOM е традиционен партньор на българския спорт и ще подкрепи Световното първенство по художествена гимнастика, което ще се състои тази есен в България.  От 10 до 16 септември страната ни ще се превърне за втори път в столица на художествената гимнастика като домакин на 36-то Световно първенство.

     

    12.07.2018
  • Само VIVACOM ще предлага новия модел Alcatel 3X

    Само до края на юли смартфонът идва и със 100 000 MB на максимална скорост

    10.07.2018 г., гр. София. За потребителите, на които често им се налага да трият старите си снимки или приложения, за да освободят място за новите, пристига Alcatel 3X, който ще се предлага единствено от VIVACOM сред телекомите в България. Новият апарат разполага с цели 32 GB памет и слот за Micro SD карта до 128 GB. Така всеки ще може да се наслади на любимите си игри, приложения и безбройни снимки през обновеният  5.7”HD дисплей със съотношение 18:9.

      

    Смартфонът е оборудван с Android 7.1, 1.3 GHz 4-ядрен процесор, 3 GB RAM, 3000 mAh батерия. А за ценителите на сигурността на устройството и съдържанието му, Alcatel 3X предлага лицево разпознаване и сензор за пръстов отпечатък, който може да бъде използван както за отключване на екрана, така и за отделните приложения.

      

    13MP + 5 MP задна и 5 MP предна камера позволяват заснемането на висококачествени снимки и видеа. А иновативният дизайн с металически цвят и матов завършек ще приковат всички погледи. Alcatel 3X ще се предлага в 2 цвята – черен и златен. Телефонът е лек, модерен и същевременно с това практичен.

      

    Alcatel 3X е достъпно предложение само за 9.58 лева на месец с план Smart L+ от VIVACOM. Само до края на юли всички планове от линията Smart включват допълнителни 100 000 МВ мобилен интернет на максимална скорост за всеки от първите три месеца на договора.

      

    10.07.2018
  • Английско лятно училище с Мики Маус, Доналд Дък, Плуто и Дъфи с VIVACOM TV

    През юли всички потребители на Интерактивна телевизия ще получат ексклузивен безплатен достъп до епизодите от сезон 1 на Disney English

    04.07.2018 г., София Да учиш английски е не само лесно, но и приятно с Disney English – допълнителна медийна услуга по заявка нелинейната медийна услуга по заявка, налична единствено в IPTV платформата на VIVACOM.Любимите герои от анимационните класики, сред които Доналд Дък и Мики Маус, са в ролята на весели преподаватели, които по неочакван начин запознават любопитната аудитория с интересни и полезни факти от сферата на науката, образованието, спорта, храненето и много други. 26-те епизода с продължителност от един учебен час са специално разработени за обучение по английски език на деца между 2 и 12 години. Поредицата е изцяло в HD качество и може да се гледа по всяко време, без реклами, само с едно натискане на бутона VOD от дистанционното управление.

      

    Само до края на месец юли, всички потребители на пакетите S+/M+/L+/2L+/XL+ за Интерактивна телевизия от VIVACOM ще получат безплатен достъп до всичките епизоди от сезон 1. Така родителите могат да съчетаят полезното с приятното по време на ваканцията и да уплътнят свободното време на децата си.

     

     

    04.07.2018
  • Код Оранжево е официалният профил на VIVACOM в Instagram

    @Vivacombg ще забавлява своите последователи с различен поглед към забързаното технологично ежедневие

    03.07.2018 г., София - Днес става ясно кой стои зад Instagram профила @kodoranjevo.

     

    В продължение на 10 дни профилът събра десетки последователи, които харесаха забавното намигване към песента “Оранжево небето” през обектива на Webcafe, GoGuide, известните фотографи Ясен Савов и Иван Шишиев, както и на талантливия илюстратор Точка Илиева.

     

    Оранжевият код ще остане в сила и след като профилът вече официално се преименува на @vivacombg, като последователите му ще могат да участват в различни предизвикателства, свързани с отключване на въображението и вкарването на “най-свежия” цвят от пантона в творчески визии.

     

    Първата игра започва още днес, а потребителите в Instagram ще имат задачата да публикуват свой кадър с оранжев елемент на фокус, като отбележат @vivacombg и използват #kodoranjevo. В продължение на три поредни седмици, жури – в лицето на Шишиев, Точка и GoGuide ще избират от тагнатите снимки, които да бъдат публикувани в официалния Instagram профил на компанията. Всяка от седмиците авторът на най-сполучливата снимка ще спечели култовия със своята камера телефон Nokia 8, който да го вдъхнови за още по-силни кадри.

     

    С новия си профил в една от най-активните социални мрежи, VIVACOM търси пряк диалог с активната млада аудитория в страната. Ангажиментът към новото поколение на България е фокус в дейността на VIVACOM, който подкрепя големи социално-отговорни проекти, свързани с дигитално образование, поощряване на четене и българска история.

    03.07.2018
  • Бъдете внимателни!

    Сигнализираха ни за сайт, който неправомерно използва търговското име и логото на VIVACOM.

    Сигнализираха ни за сайт, който неправомерно използва търговското име и логото на VIVACOM. Сайтът твърди, че ще изпрати награда на всеки потребител, предоставил личните си данни.

    VIVACOM няма нищо общо с този сайт и кампаниите в него и призовава всички да не предоставят лични данни срещу обещания за бърза печалба. Правилата и условията на всички томболи и промоции на VIVACOM са публикувани във фейсбук страницата ни или на сайта: www.vivacom.bg

    29.06.2018
Каталог
към контакти