Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече инфо тук.
Новини
  • #ОставамВкъщи Сигурна и мощна защита при дистанционна работа и обучение с антивирусната програма ESET NOD32 Antivirus от VIVACOM

    VIVACOM напомня на своите потребители да не пренебрегват и сигурността си в онлайн пространството.

    27.03.2020 г. гр. София  В условията на извънредно положение, в което обществото на първо място е фокусирано върху превенцията и грижата за здравето, VIVACOM напомня на своите потребители да не пренебрегват и сигурността си в онлайн пространството. Дистанционната работа и обучения вече са ежедневие за голяма част от потребителите, което предполага още повече време, прекарано в дигиталната среда.

     

    Компанията ни предоставя сигурна и мощна защита на всички свои клиенти с фиксиран интернетсвключения в пакета софтуер ESET NOD32 Antivirus ISP Edition. Така потребителите  получават безопаснакомпютърна среда, в която могат да работят дистанционно, да разменят онлайн информация и вътрешни ресурни с колегите си, без да компрометират сигурността си. ESET NOD32 Antivirus гарантира защитата на вътрешната информация и услуги,както и сигурността на каналите за комуникация и обмен на информация.

     

    Софтуерът се инсталира с няколко бързи стъпки и осигурява надеждна защита срещу онлайн заплахи и криптовируси. Програмата защитава от шпионски софтуерприсърфиране в интернет, сваляне на файлове, използване USB флаш памети и преносими харддискове. Анти-фишинг технология на програмата предпазва от опити за фалшифициране на легитимни уебсайтове с цел кражба на потребителски имена и пароли за социални мрежи, e-банкиране, работа и учене от вкъщи.  

     

    Антивирусната програма притежава и специален режим за геймъри, който изисква по-малко системни ресурси и спира изскачащите прозорци при игра или гледане на филми. 

    Основно предимство на софтуера е по-високата му производителност, базирана на малки, но изключително ефикасни ъпдейти на сигнатурите, подпомагани от допълнително сканиране в облака.

    ESET NOD32 Antivirus работи на всяка система с инсталиран Microsoft Windows10, 8.1, 8, 7. Продуктът изисква връзка с интернет. 

     

    Повече информация за ESET NOD32 Antivirus и как се инсталира може да видите тук:www.vivacom.bg

      

    Информация за всички допълнителни услуги, които VIVACOM предоставя на своите клиенти в условията на извънредно положение: https://www.vivacom.bg/bg/home

      

    Компанията ни отчита, че в ситуация на извънредно положение и създалото сечувство на несигурност в обществото, е възможно да се появят нови схеми зателефонни измами, които да засегнат потребителите.  За VIVACOM борбата ипревенцията на телефонните измами е мисия, по която работим дългосрочно ивзимаме постоянни мерки. След успешна съвместна акция с Национална служба„Полиция“ към МВР в последните месеци на 2019 г. на практика нямаше реализиранителефонни измами в мрежата ни (0 бр. през месец ноември и 1 бр. през месецдекември). И в момента продължаваме активното партньорството с „Националнаслужба „Полиция“, работим съвместно на ежедневна база за ограничаване ипревенция на телефонните измами, като само през изминалата седмица бяхапредотвратени две измами в София за около 10 000 лева. Съветваме всичкипотребители да бъдат по-бдителни и ако получат обаждания, които смятат засъмнителни, първо да се обърнат към полицията, преди да предприемат другидействия.  

    27.03.2020
  • #ОставамВкъщи VIVACOM предоставя допълнителни 10 000 МВ на максимална скорост за всички клиенти на VIVACOM Mobix LTE

    VIVACOM Mobix е услуга, която осигурява качествена и бърза интернет връзка независимо от местоположението на потребителя.

    25.03.2020 г. гр. София VIVACOM продължава да насочва своите усилия в това да улеснява комуникациите в условията на извънредно положение и ограничени социални контакти. Компанията вече предоставя безплатно допълнителни 10 000 МВ на максимална скорост за всички клиенти на плановете VIVACOM Mobix 30 LTEи  VIVACOM Mobix 60 LTE.

     

    VIVACOM Mobix е услуга, която осигурява качествена и бърза интернет връзка независимо от местоположението на потребителя. Клиентите  получават 4G достъп до интернет през устройство, което могат да използват вкъщи, на вилата или в офиса. Услугата се управлява лесно и удобно, предвидена е и възможност за промяна на местоположението, кактои добавяне на допълнителни мегабайтина максимална скорост.

    Повече информация за другите допълнителни услуги, които компанията предоставя на своите клиенти в условията на извънредно положение може да видите тук: https://www.vivacom.bg/bg/home

      

    Компанията ни отчита, че в ситуация на извънредно положение и създалото се чувство на несигурност в обществото, е възможно да се появят нови схеми за телефонни измами, които да засегнат потребителите.  За VIVACOM борбата и превенцията на телефонните измами е мисия, по която работим дългосрочно и взимаме постоянни мерки. След успешна съвместна акция с Национална служба „Полиция“ към МВР в последните месеци на 2019 г. на практика нямаше реализирани телефонни измами в мрежата ни (0 бр. през месец ноември и 1 бр. през месец декември). И в момента продължаваме активното партньорството с „Национална служба „Полиция“, работим съвместно на ежедневна база за ограничаване и превенция на телефонните измами, като само през изминалата седмица бяха предотвратени две измами в София за около 10 000 лева. Съветваме всички потребители да бъдат по-бдителни и ако получат обаждания, които смятат за съмнителни, първо да се обърнат към Полицията, преди да предприемат други действия.

    25.03.2020
  • #ОставамВкъщи Плановете i-Тraffic от VIVACOM идват с удвоени МВ за целия срок на договора

    Специалното предложение е валидно при сключване на нов срочен договор или подновяване на текущ до 20 април за всички планове i-Тraffic.

    24.03.2020 г. гр. София VIVACOM удвоява МВ на всички i-Тraffic планове, не само по време на извънредното положение, а за целия срок на договора. Освен удвоени МВ, компанията дава и допълнителни 2000 МВ подарък при всяко плащане на сметка през приложението MyVIVACOM. Специалното предложение е валидно при сключване на нов срочен договор или подновяване на текущ до 20 април за всички планове i-Тraffic.

     

    Клиентите избрали плана i-Тraffic S+ получават 4000 МВ на максимална скорост, 15 GB облачно пространство във VIVA pCloud и 30 + канала от интерактивния медиен портал на VIVACOM на цена от 11.99 лв. на месец. Плана i-Тraffic M+ вече включва не 6 000, а 12000 МВ на максимална скорост, както и допълнителни 10 000 МВ на месец към интерактивния медиен портал на компанията TV GO. Освен 60+ от  най-популярните TV канали, филмов пакет MAXI и цялото съдържание на HBO в HBO On Demand, потребителите получават достъп и до MAX Sport и DiemaXtra за първите 12 месеца.

      

    Мобилните интернет планове L+, XL+ и XXL+ са със съответно 24 000 МВ, 60 000 МВ и 120 000 МВ на максимална скорост за целия срок на договора. В плана влизат 128 GB облачно пространство от VIVA pCloud, а допълнителните 10 000 МВ на месец за трафик към TV GO и цялото допълнително съдържание са за целия срок на договора.  Като бонус в i-Тraffic XL + и XXL+ е добавена и музикалната платформа TIDAL с безплатен трафик за целия срок на договора.

     

    Компанията ни отчита, че в ситуация на извънредно положение и създалото се чувство на несигурност в обществото, е възможно да се появят нови схеми за телефонни измами, които да засегнат потребителите.  За VIVACOM борбата и превенцията на телефонните измами е мисия, по която работим дългосрочно и взимаме постоянни мерки. След успешна съвместна акция с Национална служба „Полиция“ към МВР в последните месеци на 2019 г. на практика нямаше реализирани телефонни измами в мрежата ни (0 бр. през месец ноември и 1 бр. през месец декември). И в момента продължаваме активното партньорството с „Национална служба „Полиция“, работим съвместно на ежедневна база за ограничаване и превенция на телефонните измами, като само през изминалата седмица бяха предотвратени две измами в София за около 10 000 лева. Съветваме всички потребители да бъдат по-бдителни и ако получат обаждания, които смятат за съмнителни, първо да се обърнат към Полицията, преди да предприемат други действия.

    24.03.2020
  • Преференциални условия за използване на дигитален портфейл Pay by VIVACOM за клиентите на телекома

    Добавена е нова функционалност – възможност за даряване към Министерството на здравеопазването

    23.03.2020 г. гр. София Клиентите на гласови мобилни услуги от VIVACOMполучават достъп до план VIVAPAY на дигиталния портфейл Pay by VIVACOM без да заплащат месечна такса.

    Всички нови потребителитрябва само да използват мобилния си номер от VIVACOM при регистрацията и автоматично получават достъп до план VIVAPAY без месечна такса.

    Потребителите, регистрирали се за Pay by VIVACOM преди 17.03.2020 г., следва да изберат бутон “Още” (в долния десен ъгъл на основния екран) в апликацията, да отидат в секция “Моят план” и  да изберат бутона за преминаване към план VIVAPAY, при месечна такса за ползване 0.00 лв.

     

    Pay by VIVACOM е дигитален портфейл, който осигурява бърз, удобен и сигурен начин за управление на личните финанси. Pay by VIVACOM използва биометрични данни за по-сигурна защита на парите, а потребителят може да достъпва приложението само след идентификация с пръстов отпечатък, лицево разпознаване или ПИН код.

     

    Приложението се предлага в 2 абонаментни плана SMARTPAY – без месечна таксаи VIVAPAY с месечен абонамент от 3,99 лв., от който сега клиентите на VIVACOM са освободени. И двата плана нямат такси за зареждане с банков превод, за трансфер на пари между потребители на приложението, както и за плащане на ПОС терминал. С  абонирането за план VIVAPAY клиентите имат възможност всеки месец да зареждат дигиталния си портфейл с платежна карта без такса до 1000 лв. и да извършват безплатно един междубанков превод в лева или евро.

     

    Освен безконтактни плащания, трансфер на пари и онлайн пазаруване, дигиталният портфейл позволява лесното управление на личния бюджет.

      

    Информацията за направените плащания се групира по вид - хранителни продукти, стоки за бита, гориво и т.н., чрез което анализирането на разходите става бързо и удобно. Единственото условие за извършването на безконтактни плащания е телефонът, който потребителите използват да поддържа NFC комуникация. А уведомяването за всяко плащане е безплатно и става в рамките на секунди.

    Най-новата функционалност на Pay by VIVACOM е възможността за дарение към Министерството на здравеопазването за битката срещу COVID-19. Даряването през дигиталния портфейл става бързо, сигурно и без такси в няколко лесни стъпки. Потребителите трябва да изберат бутона „Изпрати“, опцията „Дари“, да натиснат върху „Дарение към МЗ за справяне с COVID-19“ и да въведат желаната сума на дарението.

    И още – всички  карти за лоялност могат да се добавят и използват чрез телефона.  Директно в приложението могат да се преглеждат брошури с месечни отстъпки на търговски вериги.

    Pay by VIVACOM е достъпно за всички потребители, независимо дали са клиенти на VIVACOM или на друг оператор.

    Повече информация за приложението и тарифните планове може да видите тук: https://www.vivacom.bg/bg/pay

      

    Платежните услуги през приложението Pay by VIVACOM се предоставят от „Пейнетикс“ АД – дружество за електронни пари, притежаващо лиценз, издаден от БНБ с решение №44 от 11.04.2016 г. БТК ЕАД е доставчик на приложението Pay by VIVACOM и представител на „Пейнетикс“ АД, вписан в регистъра на БНБ по чл.19 от ЗПУПС. „Файър“ е доставчик на технически услуги за БТК ЕАД.

    23.03.2020
  • Дари през Pay by VIVACOM към Министерството на здравеопазването за битката срещу COVID-19

    Министерството на здравеопазването откри своя дарителска сметка за набиране на средства за подпомагане дейността на лечебните заведения в условията на извънредната ситуация и борбата с новия коронавирус.

     

    Уважаеми потребители,

     

    Като социално-отговорна и солидарна към случващото се в момента компания VIVACOM дава възможност на всеки, който желае, да направи дарение към новооткритата сметка на Министерството на здравеопазването в борбата срещу COVID-19. Това вече е възможно бързои сигурно с дигиталния портфейл Pay by VIVACOM, чрез който всеки може да дари от вкъщи. Даряването се извършва в няколко лесни стъпки: 

     

     

    1. Натиснете бутона „Изпрати“
    2. Изберете опцията „Дари“
    3. Изберете Дарение към МЗ за справяне с COVID-19 и въведете желаната сума

     

                                

    Върху даренията за тази кауза не се начислява такса за банков превод.

     

    Министерството на здравеопазването откри своя дарителска сметка за набиране на средства за подпомагане дейността на лечебните заведения в условията на извънредната ситуация и борбата с новия коронавирус. Дарените средства ще се използват за осигуряване на цялостни предпазни комплекти за работещия медицински персонал, за консумативи, апаратура и респиратори.

     

    VIVACOM благодари на всички медицински работници, които работят неуморно за справяне с вируса!

     

     

     

    20.03.2020
  • #ОставамВкъщи VIVACOM стартира кампания в подкрепа на хората в неравностойно положение

    Потребителите на социални планове ще имат повече минути за разговори в условията на принудителна изолация

    20.03.2020 г. гр. София От днес до 20.04.2020г. VIVACOM предоставя допълнително 300 национални минути към всички социални фиксирани гласови тарифи. Бонус минутите ще бъдат прибавени към плановеИнвалиди 160 и Инвалиди 300, създадени специално за хора в неравностойно положение. Допълнителни минути се прибавят и към Ограничен план, предназначен за хора, включени в програмаза социално подпомагане.  Клиентите с абонаментен план VIVAFIX Special също ще получат бонуса от 300 минути.

     

    Като социално-отговорна компания VIVACOM предостява улесления на хората в неравностойно положение, тъй катоте имат специална нужда от подкрепа в условията на принудителна изолация, предизвикана от извънредното положение. Чрез допълнителните минути, най-уязвимите членове на обществото ще могат да поддържат дистанционнен конкакт със своите близки и да избегнат риска за своето здраве.

      

    Компанията ни отчита, че в ситуация на извънредно положение е възможно да се появят недобросъвестни хора или организации, които да се възползват от създалото се чувство на несигурност и повишено напрежение в обществото с цел лично облагодетелстване.  Потенциални телефонни измами спадат в тази категория действия, поради което VIVACOM продължава да поддържа постоянната си връзка с Национална служба „Полиция“. Периодично ги информираме за предприети от нас действия в посока ограничаване и превенция на телефонните измами. Компанията ни не е спирала да взима мерки в тази посока след успешната съвместна акция в партньорство с МВР през 2019 г., а в момента влагаме и допълнителни усилия, в отговор на извънредното положение.

      

    Това е поредната инициатива на VIVACOM в подкрепа на националната кампания срещу COVID-19 #ОставамВкъщи.

     

    Компанията предоставя и безплатен достъп до повече от 145 канала на всички клиенти на сателитна телевизия и до над 230 канала за тези, използващи интерактивна телевизия. Също така осигурява безплатен достъп до 20 април до допълнителните медийни услуги от VIVACOM Видеотека - филмов пакет MAXI,  Nickelodeon On Demand, Disney On Demand и поредицата Disney English с 3 сезона, от които малчуганите могатдаучатанглийскиезикслюбимитеси Disney герои.

     

    За клиентите на мобилен интернет VIVACOM  предоставя безплатен пакет от 10 000 МВ, който може да бъде заявен през приложението МyVIVACOM, а в продължение на 1 месец до 20 април ще подарява допълнителни 2 000 МВ, валидни за използване всеки уикенд в посочения период, също заявени през мобилното приложение. А вече и всеки клиент, платил месечната си такса през приложението MyVIVACOM,получава 2 000 МВ еднократно, които може да сподели и с приятели.

    20.03.2020
  • Мрежата на VIVACOM работи без затруднения в условия на повишен трафик

    VIVACOM има пълна готовност да поеме увеличаващият се трафик и да обезпечи нарастващите нужди на хората от възможности за комуникация, както в мобилната мрежа, така и във фиксираната.

    19.03.2020 г., София Няколко дни след обявяване на извънредно положение в цялата страна и преминаване на голям брой служители към модел на работа от вкъщи, а ученици и студенти към дистанционно обучение, в мрежата на VIVACOM отчитаме повишен трафик, но всички услуги работят безпроблемно.

     

    Към 18.03.2020 г. данните показват:  

     

    • Мобилна мрежа, гласов трафик – изговорени 67.8 милиона минути за деня (увеличение с 34% спрямо стандартна седмица от м. Февруари)
    • Мобилна мрежа, трафик на данни – използвани 309 TBytes за деня (увеличение с 13% спрямо стандартна седмица от м. Февруари)
    • Фиксирана мрежа, гласов трафик – изговорени 5.1 милиона минути за деня (увеличение с 30% спрямо стандартна седмица от м. Февруари)
    • Фиксирана мрежа, трафик на данни – използвани 3797 TBytes за деня (увеличение с 25% спрямо стандартна седмица от м. Февруари)

     

    VIVACOM има пълна готовност да поеме увеличаващият се трафик и да обезпечи нарастващите нужди на хората от възможности за комуникация, както в мобилната мрежа, така и във фиксираната. Доброто представяне на мрежата и услугите дори в извънредна ситуация като настоящата се дължи на дългогодишната стратегия на компанията да инвестира значителна част от приходите си обратно в развитието на технологичната инфраструктура. Само за 2019 г. 20% от приходите на компанията бяха вложени в развитието на това направление, а за изминалите 10 години сме инвестирали близо 2 милиарда лева в подобряване на мрежата, продуктите и услугите си.

     

    Освен на сериозния дял инвестиции, доброто представяне на мрежата се дължи и на правилното й планиране и изграждане, реализирано от техническите ни експерти със  сериозен опит, знания и професионализъм в сферата на телекомуникациите.

     

    В тази необичайна ситуация на ежедневно растящ трафик възможността за гъвкаво препланиране и увеличаване на капацитета, където е необходимо, е от съществена важност. Приетият на първо четене законопроект, с който се намалява административната тежест и сроковете за обновяване на мобилните станции, ще помогне значително да запазим качеството на услугите към населението в условията на повсеместна работа онлайн и следва да бъде окончателно гласуван възможно най-скоро.

     

    Модернизацията на мобилната мрежа на VIVACOM в последните години включваше въвеждане на технологията Single RAN. Чрез нея са оптимизирани всички сайтове на оператора, така че едно и също оборудване да поддържа 2G, 3G и 4G. Тази технология е по-ефективна, защото позволява динамично прехвърляне между наличните спектри в зависимост от конкретното потребление в момента, така че да осигури възможно най-качествена връзка на потребителите.

     

    Друго важно предимство на VIVACOM е, че абсолютно цялата ни мрежа е GPS синхронизирана, т.е. всеки сайт за достъп има GPS и работи така, че всяка клетка работи синхронно с другите, за да може да осъществим динамично споделяне на спектъра. В допълнение, в градовете 75% от базовите ни станции са свързани с оптичната мрежа. Всичко това ни позволява да възможност за пренасочване на ресурсите между 2G, 3G и 4G в зависимост от натоварването на капацитетите.

      

    Следвайки тази политика за правилно планиране и постоянни инвестиции, към края на 2019 г. успяхме да постигнем покритие на 4G мрежата от 97.58% на територията и 99.94% на населението. С нея даваме възможност на потребителите да използват скорости за мобилен интернет от 112 Mbps за download и 37,5 Mbps за upload. С още по-високи скорости се отличава 4.5G технологията, с която в края на 2019 г. покриваме 90.88% от населението на страната. Потребителите, намиращи се в нея, могат да свалят информация със скорост до 260 Mbps.

     

    Високите резултати на представянето на цялата ни мобилната мрежа бяха обективно оценени от различни независими организации, като през 2019 г. получихме награди както за покритието, така и за скоростта й от международната компания Ookla. През месец август получихме отличието за „Мобилната мрежа с най-добро покритие в страната“[1], след като VIVACOM отбелязва най-висок резултат в сравнение с тестовете в останалите мобилни мрежи, направени от потребители с приложението Speedtest® на Ookla в цялата страна. Анализът на събраните данни в различни точки на територията на България е извършен по методологията на Ookla, а данните са събирани за първите шест месеца на 2019 г. Показателят, по който мрежата ни се представя най добре – Coverage Score™, – е комплексен и обхваща както броя локации, в които даден оператор има покритие, така и качеството на самата мобилна услуга.

     

    През месец ноември станаха ясни и резултатите от анализа на Ookla за скоростите на мобилните мрежи. Данните от Speedtest Inteligence® тестове, проведени на територията на България през третото тримесечие на 2019 г. за средна скорост на изтегляне (download), показаха, че сме водещи и по този показател. Така официално заслужихме отличието „Най-бързата мобилна мрежа с най-добро покритие в България“[2]. През февруари 2020 г. VIVACOM затвърди позицията си на телекомът с най-бързата мобилна мрежа в България[3], след като постигна най-висока средна стойност за download на потребителски тестове, направени с приложението Speedtest® на Ookla през четвъртото тримесечие на 2019 г.

     

    В условията на работа и обучение от вкъщи особено важно е наличието на фиксирана интернет връзка с високи скорости. През 2019 г. един от фокусите на компанията ни беше и развитието на широколентовия достъп до интернет. Изградихме оптична мрежа в два изцяло нови града – Разград и Хасково, и така броят на покритите домакинства в страната нарасна до над 1,2 милиона в 27 града. Завършихме и основната фаза на мащабния проект за развитие на мрежа по архитектурата FTTc (FibertotheCurb), чрез която доставяме високоскоростен интернет и интерактивна телевизия на по-малки населени места. През годината добавихме 35 нови селища, с което те станаха над 150 в цялата страна или близо 470 000 домакинства.

     

    В настоящата ситуация следим постоянно параметрите за трафик на глас и данни както в мобилната, така и във фиксираните ни мрежи и имаме пълна готовност за оптимизиране или отстраняване на технически затруднения, ако възникнат такива. Техническата поддръжка е осигурена без прекъсване, като експертите ни работят в обезопасена работна среда и оборудвани с необходимите лични предпазни средства.

     

    [1]Измерването на покритието по територия е според анализ на Ookla®, основан на данните от Speedtest Intelligence® за първото шестмесечие на 2019 г., извършен по тяхна методология. Търговските марки на Ookla® се използват с разрешение. Повече информация www.vivacom.bg.

     

    [2]Според анализ на Ookla®, основан на данните от Speedtest Intelligence® тестове, проведени на територията на България през третото тримесечие на 2019 г., за средна скорост на изтегляне (download) в мобилната мрежа. Измерването на покритието по територия е според анализ на Ookla®, основаван на данните от Speedtest Intelligence® за първото шестмесечие на 2019 г. и извършен по тяхна методология. Търговските марки на Ookla® се използват с разрешение. Повече информация на www.vivacom.bg.

     

    [3]*Според анализ на Ookla®, основан на данните от Speedtest Intelligence® от тестове, проведени на територията на България през четвъртото тримесечие на 2019г. за средна скорост на изтегляне (download) в мобилната мрежа. Търговските марки на Ookla се използват с разрешение. Повече информация за мобилната мрежа на VIVACOM: www.vivacom.bg.

     

    19.03.2020
  • #ОставамВкъщи

    VIVACOM дарява 500 таблета за дистанционно обучение на МОН

    18.03.2020 г. гр. София VIVACOM дарява 500 таблета за дистанционно обучение на Министерството на образованието и науката.

     

    С дарението компанията ще съдейства за приобщаването на всички ученици и учители към дистанционно онлайн обучение, което извънредното положение наложи. Близо 2000 учители нямат техническа възможност да работят дистанционно, около 70 000 ученици не разполагат с устройства, а част от тях и с интернет, съобщи министърът на образованието Красимир Вълчев.

      

    „В момент, в който цялото обществото е изправено пред сериозни предизвикателства, бизнесът е този, който трябва да предприеме действия и да се намеси там, където има нужда от помощ. Заедно можем да осигурим  равен достъп на всички деца до дигитално образование.  Сега  се решава бъдещето. Достъпът до образование е висша ценност и право на всеки и  нито едно дете не трябва бъде лишено от него. VIVACOM ще продължи да си сътрудничи с Министерството на образованието“, каза главният изпълнителен директор на VIVACOM Атанас Добрев.

     

    МОН е един от  партньорите на VIVACOM в инициативата „Образование 4.0“, която стартира през 2018 година с основна цел въвеждане на дигитално образование в училище. Като част от инициативата  бяха популяризирани практики за използване на облачни платформи за обучение и споделяне на ресурси, правене на тестове и оценяването им онлайн и дистанционно, използване на електронен дневник, мултимедийни платформи за учебно съдържание като видео уроци и други предимства, които с технологиите могат да направят учебния процес по-ефективен и полезен.

     

    Благодарение на напредъка на дигитализацията дори по време на извънредно положение учениците в страната могат да имат равен достъп до образование и информационни ресурси и да не отпадат от учебната система.  

     

    --------------------------------------------------

    Повече информация за Образование 4.0:

    Кампанията Образование 4.0 стартира през 2018 г. по инициатива на VIVACOM и вестник „24 часа“, в партньорство с Министерство на образованието и науката, Столична община и Регионално управление на образованието София-град. Инициативата привлече още редица съмишленици, които се включиха в нея, като Дигитална национална коалиция, платформата за видео уроци Уча.се, КАН академия, Асоциация „Родители“, Център за безопасен интернет и други. Образование 4.0 цели да подпомогне дигитализирането на българското средно образование и въвеждането на технологиите в учебния процес така, че той да стане по-ефективен и полезен за учениците, да им осигурява необходимите знания и умения за успешна реализация в живота и на пазара на труда.

     

    18.03.2020
  • VIVACOM препоръчва да се използват онлайн методи за плащане на сметки

    Компанията увеличава достъпа до ТВ канали на потребителите си #ОставамВкъщи с VIVACOM

    17.03.2020.гр. София. Във връзка с обявеното извънредно положение в цялата страна с цел ограничаване на разпространението на COVID-19, VIVACOM съветва клиентите си да използват онлайн каналите за комуникация с компанията. Компанията продължава да разширява и пакета от услуги, които предлага безплатно на своите клиенти с цел да ги стимулира да спазват препоръките за оставане вкъщи. От днес всички клиенти на сателитна телевизия ще получат достъп до повече от 145 канала. Потребителите на интерактивна телевизия на телекома ще получат достъп до над 230 канала. Пълният списък с допълнителни услуги може да видите тук: https://www.vivacom.bg/bg/home

     

    Дигиталните канали за връзка с компанията са онлайн магазинът, мобилното приложение MyVIVACOM, достъпно и през десктоп платформата, уеб формата за контакт на сайта www.vivacom.bg/bg/residential/kontakti и телефоните за контакт: 123 за всички абонати на мобилни услуги на VIVACOM и 087 123 за клиенти на всички останали мобилни и фиксирани мрежи.

     

    През приложението MyVIVACOM клиентите могат да заплащат месечните си сметки за всички услуги на VIVACOM, както мобилни, така и фиксирани, да добавят допълнителни пакети с минути, мегабайти и SMS-и, а също и да презареждат предплатени карти.

     

    През онлайн магазина www.vivacom.bg с осигурена безплатна доставка, настоящите клиенти имат възможност да преподпишат договор за мобилни гласови услуги или да изберат нов тарифен план, както и да закупят устройство самостоятелно или с договор за услуги.

     

    Заявяването на нови фиксирани услуги - телевизия и интернет е осигурено чрез обаждане на краткия номер 123 или 087 123, а преподписването на тези услуги – на номер 0875 314003.

    При възникване на повреди и запитвания във връзка с продуктите и услугите на VIVACOM, клиентите могат да подадат сигнал през уеб формата за контакт на сайта на телекома. А на разположение на корпоративните клиенти са техните установени контакти в компанията.

     

    VIVACOM съветва и използването дигиталния портфейл Pay by VIVACOM при разплащания, за да се ограничи размяната на банкноти и монети между хората.

      

    С цел превенция на клиенти, служители и партньори компанията въвежда ново работно време на магазините. Търговските ни обекти, намиращи се в молове, ще бъдат затворени. Всички останали се дезинфекцират регулярно, а персоналът ни в тях е оборудван с необходимите лични предпазни средства. С цел ограничаване на струпването на много хора на едно място е въведен пропускателен режим на клиентите в магазините, който ще бъде следен от служителите на смяна. Подробен график на работното време на всички физически магазини на VIVACOM може да бъде намерен на https://www.vivacom.bg/bg/files/13219-rabotno-vreme-na-vivacom-magazinite-ot-16-03-2020.pdf .

    17.03.2020
  • #ОставамВкъщи с VIVACOM

    10 000 МВ безплатен мобилен интернет и достъп до разнообразно съдържание във VIVACOM Видеотека. 2000 допълнителни мегабайта за всички, които плащат през приложението MyVIVACOM, а най-малките зрители ще могат да учат английски у дома с любимите Disney герои.

    10 000 МВ безплатен мобилен интернет и достъп до разнообразно съдържание във VIVACOM Видеотека

     

    2000 допълнителни мегабайта за всички, които плащат през приложението MyVIVACOM и по този начин ограничават излизането от дома

     

    Най-малките зрители ще могат да учат английски у дома с любимите Disney герои

     

    16.03.2020 г. гр. София От днес – понеделник (16.03.2020 г.), първият работен ден, в който много хора в България ще останат по домовете си, за да работят дистанционно, VIVACOM осигурява безплатно допълнителни 10 000 МВ за мобилен интернет на максимална скорост. Те вече са достъпни през приложението MyVIVACOM за всички клиенти на абонаментни и предплатени мобилни услуги на телекома.

      

    Още от този петък – 20.03.2020 г. в продължение на един месец до 20.04.2020 г. компанията ще подарява допълнителни пакети с ощепо 2 000 МВ, валидни за използване всеки уикенд на конкретната седмица. Te могат да се заявят в MyVIVACOM

      

    Всеки клиент, платил месечната си фактура през мобилното приложение My VIVACOM или презаредил предплатена карта, ще получи допълнителен пакет от 2 000 MB на максимална скорост, който може да използва със своя услуга или да подари на близки и приятели.Така потребителите не само ще имат повече мегабайти, за да работят и да се информират безпроблемно онлайн, но и ще ограничат необходимостта да излизат от домовете си, за да платят месечната сметка. Бонусът ще е активен от утре – 17.03.2020 г.

      

    В условията на ограничаване на социалните контакти и повече време, прекарано вкъщи, всички потребителите на интерактивна телевизия  от VIVACOM ще получат възможност да гледат безплатно по-богато и разнообразно телевизионно съдържание, достъпно през услугата VIVACOM Видеотека. Заглавия в различни жанрове, както за малки, така и за големи, предлага филмовият пакет MAXI.Най-малките зрители могат да използват времето у дома за полезни занимания, като учат английски език с любимите си Disney герои посредством поредицата Disney English. В допълнение, ще имат възможност да гледат и любимото си съдържание от Nickelodeon On Demand и Disney On Demand. Търсачите на познанието ще могат да се разнообразят със съдържанието от каталога на каналите Discovery, TLC, Investigation Discovery и Discovery Science посредством медийната услуга по заявка – Discovery On Demand.

     

    Като отговорна към своите клиенти компания, VIVACOM ще продължи да увеличава пакета от допълнителни услуги, които предлага на своите клиенти, за да улесни максимално периода на извънредно положение и произтичащите от него ефекти върху всекидневието на хората. За повече информация – следете уебсайта ни: www.vivacom.bg

     

     

     

    16.03.2020
  • Ограничаване на разпространението на COVID-19

    Във връзка с обявяването на извънредно положение за цялата страна с цел ограничаване на разпространението на COVID-19, бихме искали да Ви информираме, че VIVACOM ще продължи да предоставя услугите си.

    Уважаеми потребители,

     

    Във връзка с обявяването на извънредно положение за цялата страна с цел ограничаване на разпространението на COVID-19, бихме искали да Ви информираме, че VIVACOM ще продължи да предоставя услугите си. С цел превенция на клиенти, служители и партньори въвеждаме ре-организация на процесите по обслужване. Съветваме Ви да използвате онлайн каналите за комуникация с компанията – уеб формата на сайта ни, мобилното приложение My Vivacom (достъпно и през десктоп платформа) My VIVACOM, както и телефоните за контакта: 123 за всички абонати на мобилни услуги на VIVACOM и 087 123 за клиенти на всички останали мобилни и фиксирани мрежи. През тях може да извършвате следните действия:

     

     

    • През My Vivacom мобилна апликация и на уеб страницата: https://www.vivacom.bg/bg/my-vivacom 

      • заплащане на месечни сметки за всички услуги на VIVACOM, както мобилни, така и фиксирани
      • добавяне на допълнителни пакети за минути, мегабайти и СМС-и
      • презареждане на предплатени карти

    • През онлайн магазина с безплатна доставка www.vivacom.bg

      • преподписване на мобилни гласови услуги от настоящи клиенти
      • закупуване на устройства самостоятелно или с преподписване на договор за мобилна гласова услуга
      • закупуване на нова мобилна гласова услуга от съществуващ VIVACOM абонат

    • На кратък номер 123 или 087 123 

      • заявяване на нови фиксирани услуги - телевизия и интернет
      • активиране или деактивиране на допълнителни пакети за телевизионно съдържание като HBO, Max Sport, и т.н. 

      • През уеб формата на сайта ни: https://www.vivacom.bg/bg/residential/kontakti
         
        • подаване на сигнали за повреди и всякакви запитвания във връзка с продуктите и услугите на VIVACOM

      • На разположение на корпоративните ни клиенти са техните установени контакти в компанията

        

      Магазините ни работят с променено работно време, което може да видите тук, като помещенията се дезинфекцират регулярно. Затворени ще бъдат магазините ни, намиращи се в молове. С цел ограничаване на струпването на много хора на едно място, има въведен пропускателен режим, който ще бъде следен от служителите ни на смяна.
       

      Съветваме ви да използвате дигиталния ни портфейл Pay by VIVACOM, за да ограничите досега и размяната на банкноти и монети между вас и други хора.

      Напомняме Ви, че личната ви превенция и предпазването на хората около вас са от изключително голямо значение за бързото овладяване на създалата се ситуация.

        

        

       


      Всичко, което трябва да знаем за COVID-19

       

       

      Какво е COVID-19?

      COVID-19 е инфекциозното заболяване, причинено от нов вид коронавирус, открит в края на 2019г. Новият вирус и болестта бяха неизвестни преди началото на епидемията в Ухан, Китай, през декември 2019 г.

        

      Какви са симптомите на COVID-19?

      Най-честите симптоми на COVID-19 са висока температура, умора и суха кашлица. Някои пациенти могат да имат хрема, болки в гърлото или диария. Тези симптоми обикновено са леки и започват постепенно. Някои хора се заразяват, не развиват никакви симптоми, но не се чувстват добре. Повечето хора (около 80%) се възстановяват от болестта, без да се нуждаят от специално лечение. Около 1 от всеки 6 души се разболява сериозно и развива затруднено дишане. Възрастните хора и тези със здравословни проблеми като високо кръвно налягане, сърдечни болести или диабет са по-склонни да развият сериозни заболявания. Хората с треска, кашлица и затруднено дишане трябва да потърсят лекарска помощ.

      Повече информация може да прочетете на сайта на Министерството на здравеопазването - https://www.mh.government.bg/bg/informaciya-za-grazhdani/informaciya-otnosno-noviya-koronavirus-2019-ncov/

       

      Как се разпространява COVID-19?

      Заболяването може да се разпространи от човек на човек чрез малки капчици от носа или устата при кашляне и издишване.  Тези капчици попадат върху предмети и повърхности. След това други хора пипат тези предмети или повърхности, след което докосват очите, носа или устата си.  Заразата се разпространява и при непосредствен контакт с хора, които кашлят. Ето защо е важно да стоите на повече от 1 метър (3 фута) от човек, който е има симпоми COVID-19 или е болен.

       

      Какво да прави човек със съмнение за коронавирус?

      От националния щаб съветват хората да се свързват с личните си лекари по телефона, за да получат съвет от тях как да действат. Не трябва да ходят на преглед в кабинетите им, тъй като така могат да разпространят заразата. В зависимост от симптопмите, лекарите могат да препоръчат на на пациента да се свърже със Спешна помощ. Екипите им носят защитни облекла и ще закарат пациента до една от съответните болници, които към момента приемат пациенти със симптопми на COVID-19.

      Хората, които нямат личен лекар, трябва да се свържат с Регионалната здравна инспекция (РЗИ) на своето населено място.

        

      Какво мога да направя, за да се защитя и да предотвратя разпространението на болестта?

       

      Мерки за защита  

        

      Можете да намалите опасността от заразяване или  разпространяване на COVID-19, като вземете някои прости предпазни мерки:

       

        Редовно и старателно почиствайте ръцете си с разтриване на ръце на алкохолна основа или ги измивайте със сапун и вода. Защо? Измиването на ръцете си със сапун и вода или използването на ръчен разтвор на алкохол убива вируси, които може да са на ръцете ви.

       

        Поддържайте поне 1 метър разстояние между себе си и всеки, който кашля или киха. Защо? Когато някой кашля или киха, пръска малки капчици течност от носа или устата си, които могат да съдържат вирус. Ако сте твърде близки, можете да вдишате капчиците, включително вируса COVID-19, ако човекът, който кашля, има заболяването.

       

      ⬤  Избягвайте да докосвате очите, носа и устата. Защо? Ръцете докосват много повърхности и могат да вземат вируси. Веднъж замърсени, ръцете могат да пренесат вируса в очите, носа или устата. Оттам вирусът може да навлезе в тялото ви и да ви разболее.

       

      ⬤  Уверете се, че вие и хората около вас спазвате добра дихателна хигиена. Това означава да покриете устата и носа със свити лакът или тъкан, когато кашляте или кихате. След това изхвърлете използваната тъкан незабавно.Защо?  Следвайки добра респираторна хигиена, вие предпазвате хората около вас от вируси като настинка, грип и COVID-19.

       

      ⬤  Останете вкъщи, ако не се чувствате добре. Ако имате температура, кашлица и затруднено дишане, потърсете лекарска помощ и се обадете предварително на личния си лекар. Следвайте неговите указанията. Той ще ви насочи към подходящото здравно заведение.  Защо? Националните и местните власти разполагат с най-актуалната информация за ситуацията във вашия район, връзката с тях е вашият личен лекар. 

       

      ⬤  Информирайте се за най-новите горещи точки на COVID-19 (градове или местни райони, където COVID-19 се разпространява широко). Ако е възможно, избягвайте да пътувате, особено ако сте по-възрастен човек или имате диабет, сърдечни или белодробни заболявания. Защо? Имате по-голям шанс да хванете COVID-19 в една от тези области.

         

      Мерки за защита за лица, които презпоследните 14 дни наскоро посетили райони, където COVID-19 се разпространява

       

      ⬤  Самоизолирайте се, като останете у дома, ако започнете да се чувствате неразположение, дори и с леки симптоми като главоболие, ниска температура (37,3 С или по-висока) и лека хрема, докато не се възстановите. Ако се налага да излезете, например да си купите храна, тогава носете маска, за да не заразите други хора. Защо? Избягването на контакт с други хора и посещенията в медицински заведения ще позволят на тези заведения да работят по-ефективно и ще помогнат да защитите вас и другите от възможни вируси COVID-19 и други вируси.

       

      ⬤  Ако имате температура, кашлица и затруднено дишане, незабавно потърсете лекарска помощ, тъй като това може да се дължи на респираторна инфекция или друго сериозно състояние. Обадете се предварително и уведомете вашия личен лекар за скорошно пътуване или контакт с пътници. Защо? Личният лекар ще ви насочи бързо  към подходящото здравно заведение. Това също ще помогне за предотвратяване на възможно разпространение на COVID-19 и други вируси.

        

      Източници на информация:

        

      ⬤  За развитието на случаите:

        ○  https://experience.arcgis.com/experience/685d0ace521648f8a5beeeee1b9125cd

        ○  https://www.ecdc.europa.eu/en

        

      ⬤  За болестта, еволюцията и превенцията:

        ○  Министерство на здравеопазването -  https://www.mh.government.bg/bg/

        ○  Световната здравна организация - https://www.who.int/

        ○  Центрове за контрол на заболяванията - https://www.cdc.gov/

        

      Световен икономически форум

        ○  https://www.weforum.org/

        

      ⬤   За технологичните ресурси и инструменти, използвани в контекста на COVID-19:

        ○  https://techagainstcoronavirus.com/

       

        

       

       

       

      15.03.2020
    • Внимание! Телефонна измама “Обади ми се” (Wangiri)

      Препоръчваме Ви да не връщате обратно повиквания към международни номера, които не разпознавате.

      Полезно е да знаете

       

      Какво представлява измамата “Обади ми се” (Wangiri)?

       

      Ако установите пропуснати повиквания от непознати за Вас международни номера, то вероятно Вашият мобилен номер е засегнат от измамата “Обади ми се”(Wangiri).

       

      В този случай е възможно да получите множество повиквания от такива номера. Тези повиквания обикновено се генерират автоматично, а целта на измамниците е да реализират печалба като разчитат да върнете обратно повикване.

       

      Ако получавате такива необичайни за Вас повиквания с основание можете да предположите, че Вашият номер е избран автоматично, на произволен принцип заедно с други номера, имащи за цел осъществяване на измама. На практика измамниците са генерирали пропуснато повикване до цял обхват от номера, част от който е и Вашият мобилен номер.

       

      Какво трябва да направите, ако подозирате измама “Обади ми се”?

       

      Препоръчваме Ви да не връщате обратно повиквания към международни номера, които не разпознавате. Повиквания към такива номера обикновено са свързани с международни дестинации с по-високи цени и окуражават измамниците да генерират повече пропуснати повиквания към потребителите. Последното има за цел да създаде у потребителите усещане за спешност и неотложност на повикването и по този начин да провокира обратно обаждане.

       

      Какво прави VIVACOM, за да се справи?

       

      Ние проактивно наблюдаваме нашата мрежа за необичаен трафик и при съмнения своевременно ограничаваме възможността да бъдат избирани международни номера и когато е необходимо цели обхвати от номера, посредством които се осъществява измамата “Обади ми се” (Wangiri). Отделно, всяко едно съобщение в тази насока от потребител на мобилни услуги се проверява обстойно.

       

      Потребители от целия свят периодично са засегнати от тази измама. VIVACOM участва активно в създадената Световна организация на мобилните оператори (GSMA) група за превенция на измамите. В допълнение, VIVACOM поддържа и тясно сътрудничество с различни оператори в световен мащаб в опит да намали проявата на такива измами в мрежата си.

      14.03.2020
    Каталог
    към контакти