Новини
  • Vivacom представя пакети EON, които комбинират супер бърз интернет с изцяло нова телевизионна платформа

    Vivacom обявява нова ера в домашния интернет и телевизия с пускането на пазара на пакети EON.

    12.04.2021 г. София Vivacom обявява нова ера в домашния интернет и телевизия с пускането на пазара на пакети EON. Те съчетават супер бърз интернет и изцяло нова телевизионна платформа с изключителни функционалности, сред които до 7-дневен архив на повече от 200 канала и един от най-големите каталози с качествено видео съдържание.

      

    Пакетите EON включват също мобилно приложение, което позволява на потребителите да гледат цялото съдържание навсякъде, по всяко време и на всяко устройство. Те включват и приложение за Smart TV, което предлага всички функционалности на EON, без да е необходим приемник (STB), както и специален детски профил със забавно и безопасно съдържание за най-малките членове на семейството.

      

    Платформата ЕON се предлага в три лесни за разбиране пакета, които включват всички функционалности,богато съдържание и свръхбърз интернет. Те осигуряват добавена стойност за потребителите и ги улесняват да изберат варианта, който най-добре отговаря на техните нужди и бюджет.

      

    Специалните първоначални оферти за нови и настоящи клиенти правят пакетите още по-привлекателни.

      

    Пакетите EON дават на потребителите достъп до множество каталози в EON Видеотека  с  над 10 000 заглавия, които непрекъснато се обновяват. Те включват също така достъп до най-популярната VOD услуга в региона - Pickbox, както и до обновения собствен портал на Vivacom – Arena Play, HBO On Demand, Discovery, History/C&I, Nickelodeon, Disney English, MyBaby TV, детската платформа Hopster и други.

      

    Мобилното приложение EON осигурява достъп до това съдържание от всяко устройство. Независимо дали е телевизор, смартфон, таблет или уеб - интерфейсът е еднакъв, менюто - интуитивно, а навигацията - бърза и лесна.

      

    Приложението EON Smart TV ще бъде включено и в офертите за сателитна телевизия.

      

    EON е една от най-популярните телевизионни и интернет платформи в Югоизточна Европа. Всеки пакет EON се предлага с приемник с операционна система Android TV, която прави всеки телевизор смарт с достъп до интернет, YouTube и различни Andorid TV приложения.

      

    Потребителите с Android Smart TV получават пълен достъп до платформата и съдържанието на EON дори и без приемник. Необходимо е само да изтеглят приложението EON Smart TV.

      

    EON пакетите осигуряват и супер бърз интернет в 10 Gbps оптична мрежа на Vivacom. Над 115 000 домакинства в София, Пловдив, Варна, Бургас и Стара Загора вече имат достъп до новата технология, която компанията стартира в края на 2020 г. Vivacom продължава да разширява мрежата и до края на тази година се очаква тя да бъде достъпна за над 300 000 домакинства.

      

    Въвеждането на платформата EON е поредната стъпка на Vivacom - сега част от международното семейство на UnitedGroup, водещ доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, за предоставяне  на изключително клиентско изживяване.

      

    Потребителите могат лично да се уверят в качествата на EON като една от водещите платформи за домашен интернет и телевизия в региона, като посетят някой от обновените магазини на Vivacom. Наскоро те бяха освежени и предлагат нов, модерен дизайн и възможност клиентите да тестват на практика технологичните услуги, които компанията предоставя.

      

    Пълна информация за пакетите EON можете да намерите тук: https://www.vivacom.bg/bg/eon

     

    12.04.2021
  • До края на април iPhone 12 и iPhone 12 mini са на специални по-ниски цени във Vivacom

    Моделите са съвместими с 5G мрежата на Vivacom

    09.04.2021 г. гр. София От днес смартфонитена Apple - iPhone 12 и iPhone 12 mini се предлагат на нови по-ниски цени в магазините и онлайн на сайта на Vivacom. Ценителите на марката могат да направят своя избор между всички варианти на моделите, спрямо нуждите си, в комбинация с план Unlimited.  

     

    Флагманът iPhone 12 се отличава със Super Retina XDR дисплей от край до край, за още по-завладяващо изживяване на картината, а iPhone 12 mini съчетава цялата технология на iPhone 12 в по-малък, възхитително компактен размер, като продължава да предлага достатъчно голям 5.4-инчов дисплей от край до край. Моделите използват специален проектиран от Apple A14 Bionic чип, който е най-бързият чип в смартфон, а предпазното стъкло Ceramic Shield е големият скок в издръжливостта им. iPhone 12 и iPhone 12 mini са съвместими с 5G мрежата на Vivacom. Моделите работят с Nano SIM карти и поддържат eSIM

     

    Впечатляващите смартфони, които се отличават и с несравнима нова системи от камерии изцяло нов красив дизайн, ще бъдат на специални по-ниски цени до 30 април. А потребителите могат да избират между свежите цветове на бял, син, зелен, червен и черен.

     

    Повече информация за моделите iPhone и новите мобилни планове Unlimited на VIVACOM може да видите тук.

    09.04.2021
  • Флагманът Xiaomi Mi 11 е в продажба във Vivacom

    Впечатляващото устройство съчетава отлични работни характеристики, мощен процесор Qualcomm Snapdragon 888, голям OLED екран, стилен дизайн, тройна 108 МР камера и кинематографично аудио.

    08.04.2021 г. гр. София Започнаха продажбите на най-новия флагман на Xiaomi – Mi 11в търговската мрежа на Vivacom. Впечатляващото устройство съчетава отлични работни характеристики, мощен процесор Qualcomm Snapdragon 888, голям OLED екран, стилен дизайн, тройна 108 МР камера и кинематографично аудио. Смартфонът се предлага в цвятMidnight Grey на цена от 49,98 лв. на месец с план Unlimited 150 в онлайн магазина на Vivacom.

     

    Xiaomi Mi 11 е оборудван с 6.81-инчовAMOLED DotDisplay дисплей, с резолюция 3200х1440 пиксела и честота на опресняване на картината 120Hz, за максимално зрително изживяване. Mi 11 се отличава със своята WQHD + свръхвисока резолюция и 10-битова цветова технология, която позволява изключителна яснота и плавни преходи на цветовете.

     

    Дисплеят на смартфона е покрит с най-новото защитно стъкло Gorilla Glass Victus,а на капака има 3D панел от Gorilla Glass 5. Под дисплея се намира и скенера за пръстови отпечатъци за удобно и лесно отключване на устройството.

     

    Високата производителност на Xiaomi Mi 11 егарантирана от новия чипсет на Qualcomm Snapdragon 888 5G. В комбинация с мощния процесор, моделът разполага с 8 GB RAM памет и 256 GB  вградена памет, благодарение на които работата с няколко приложения едновременно и превключването между тях e лесна и удобна. Смартфонът е оборудван с батерия с капацитет 4600 mAh и поддържа 55W жично зареждане, 50W безжично и 10W обратно зареждане.

     

    Xiaomi Mi 11 въплъщава истинско джобно кино студио като предлага впечатляваща тройна камера със 108МР основен сензор, подкрепена от 13MP ултраширокоъгълен сензор с обхват 123 градуса и 5MP телемакро обектив за до 2х оптично приближение. Камерата има множество усъвършенствани режими за заснемане на видео съдържание с AI и качество 8К, 4К и други, а също и видео на забавен кадър. За красиви, контрастни и ярки селфита Mi 11 предлага 20 МР предна камера с изкуствен интелект.

     

    Смартфонътима елегантен и същевременно лек дизайн, отличаващ се с извивките на дисплея и корпуса от четирите страни и приляга комфортно и удобно в ръката на потребителя. Моделът осигурява кинематографично аудио, благодарение на стерео високоговорителите Harman Kardon.

     

    Xiaomi Mi 11 работи с пълна функционалност в 2G, 3G и 4G мрежата на Vivacom. Очаква се старт на работата в 5G мрежата на Vivacom през 2021 г., след обновяване на софтуера от страна на производителя.

     

    Всички потребители закупили Xiaomi Mi 11 между 05 април 2021 г. и 04 юли 2022 г. получават право на еднократна безплатна услуга за подмяната на счупен или повреден дисплей в оторизираните от Xiaomi сервизни центрове през първите 12 месеца след покупката.

     

    08.04.2021
  • Vivacom спечели лиценз за честотна лента 3700–3800 MHz в българския търг за 5G

    Компанията е удовлетворена от резултатите от проведения търг с тайно наддаване за радио-честотния спектър в обхват 3.6 GHz, в който Vivacom спечели лиценз за честотна лента 3700–3800 MHz.

    Компанията е удовлетворена от резултатите от проведения търг с тайно наддаване за радио-честотния спектър в обхват 3.6 GHz, в който Vivacom спечели лиценз за честотна лента 3700–3800 MHz. Проведената прозрачна тръжна процедура е гаранция за стабилността и законосъобразността на разрешенията, които предстои да бъдат издадени.

     

    През септември 2020 г. Vivacom стана първия оператор в България, който стартира търговска 5G мрежа, като с получената честотна лента ще надградим постигнатото.

     

    „Инвестициите, които правим в развитието на мрежата от пето поколение, ще дадат възможност на нашите потребители да ползват услуги от най-високо качество и същевременно ще подпомогнат процеса на дигитализация на обществото и растежа на българската икономика.“- коментира Атанас Добрев, главен изпълнителен директор на Vivacom.

     

    Към момента компанията предоставя мобилни услуги от пето поколение в централните градски части на 27-те областни града.

    07.04.2021
  • Смарт устройства Xiaomi с до 100 лв. отстъпка в онлайн магазина на Vivacom

    В специалната онлайн промоция участват разнообразни актуални продукти – смартфони, спортни гривни, безжични слушалки и други смарт устройства за дома, предназначени да задоволят нуждите на цялото семейство.

    07.04.2021 г. гр. София До 13 април в онлайн магазина на Vivacom могат да бъдат открити избрани устройства Xiaomi с отстъпка до 100 лв. В специалната онлайн промоция участват разнообразни актуални продукти – смартфони, спортни гривни, безжични слушалки и други смарт устройства за дома, предназначени да задоволят нуждите на цялото семейство.

     

    С отстъпка в категорията смартфони се предлагат актуалният и предпочитан флагман на Xiaomi –Mi 10T и по-бюджетната му версия Mi 10T Lite. Устройствата са съвместими с 5G мрежата на Vivacom, което позволява на потребителите да се насладят на предимствата на мрежата от пето поколение. Моделите се отличават с иновативен дизайн, обширен дисплей, зашеметяваща камера, функционалности и скорост, които ще удовлетворят и най-взискателните потребители. Устройствата се предлагат в комплект със спортната смарт гривна Xiaomi Mi Band 5.

     

    В онлайн промоцията е включен и новият бюджетен модел на марката - Xiaomi Redmi 9T. Основно предимство на смартфона е мощната му батерията с капацитет 6000 mAh, която издържа до 56 часа разговори и до 195 часа възпроизвеждане на музика. Xiaomi Redmi 9T разполага с 6.53-инчов FHD+ Dot Drop дисплей работещ с технологията TÜV Rheinland, която предпазва очите от синята светлина, осигурявайки по-комфортно изживяване при гледане. Моделът има 48 MP четворна основна AI камера и вграден Pro режим за видео запис с качество 1080р. Xiaomi Redmi 9T поддържа технологията NFC, а също и VOLTE и VOWIFI.

     

    С отстъпка в могат да бъдат закупени и няколко смарт устройства за почистване и грижа за дома. Сред тях е роботът прахосмукачка Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop. Той е пръв помощник за поддържане чистотата в домакинството, защото е подходящ и за сухо, и за мокро почистване, а батерията му издържа до 90 минути работа. Отлично предложение е и овлажнителят за въздух Xiaomi Mi Smart Antibacterial Humidifier, който не само овлажнява въздуха, но и има антибактериално действие.

     

    Всички устройства Xiaomi с отстъпка до 100 лв. могат да бъдат открити тук. Специалните предложения на устройства Xiaomi във Vivacom са и част от ежегодната инициатива на Xiaomi Mi Fan Festival 2021, която стартира през април.

    07.04.2021
  • Смартфоните Samsung Galaxy A52 5G и Galaxy A72 са на специални цени в онлайн магазина на Vivacom

    Устройствата предлагат комбинация от стилен дизайн, висока производителност, издръжливи батерии и обширен дисплей.

    24.03.2021 г. гр. София От днес новите смартфони Samsung от серията А са на специални по-ниски цени в онлайн магазина на Vivacom. На разположение на клиентите са моделите от среден клас Samsung Galaxy A52 5G и Samsung Galaxy A72. Устройствата предлагат комбинация от стилен дизайн, висока производителност, издръжливи батерии и обширен дисплей. Samsung Galaxy A525G може да бъде закупен на цена от 23,98 лв. на месец с план Unlimited 150,аSamsung Galaxy A72 се предлага за 21,98лв. на месец с план Unlimited 150.

     

    Samsung Galaxy A52 разполага с 6.5-инчов FHD+ Super AMOLED дисплей, с честота на опресняване на картината 120 Hz. Смартфонът е снабден с батерия с капацитет 4500 mAh, за да издържа на натоварването в забързаното ежедневие и поддържа бързо зареждане 25 W. Моделът работи с пълна функционалност в 2G, 3G и 4G мрежата на Vivacom. Очаква се старт на работата в 5G мрежата на Vivacom през 2021 г., след обновяване на софтуера от страна на производителя.

     

    Другият нов смартфон е Samsung Galaxy A72. Той предлага на потребителите по-обширен дисплей - 6.7-инчов FHD+ Super AMOLED, със скорост на опресняване на картината 90 Hz. Моделът е оборудван и с батерия с капацитет – 5000 mAh и отново поддържа бързо зареждане 25 W.

     

    Високата производителност и на двата модела от среден клас е гарантирана от 8-ядрен процесор в комбинация с 6 GB RAM памет и 128 GB вътрешна памет за съхранение на файлове и данни. Устройства имат сертификат за водоустойчивост IP67 и вграден в дисплея сензор за пръстови отпечатъци.

     

    Смартфоните предлагат впечатляваща четворна камера с много функционалности, които да задоволят нуждите на различните потребители. Камерите включват 64 МР основен обектив, 12 МР ултраширокоъгълен обектив и 5 МР макро обектив, който приближаваща обектите дори трудно видими с просто око. При Galaxy A52 телефото обективът на камерата е 5 МР, а при Galaxy A72 е 8 МР и с до 3 пъти оптично приближение. И двете устройства имат детайлна 32 МР селфи камера с изкуствен интелект и вградени разкрасителни ефекти.

     

    Samsung Galaxy A525G е наличен в цветовете виолетов, бял и черен, а Samsung Galaxy A72 - в син, виолетов, бял и черен.

     

    24.03.2021
  • 14 проекта за развитие на местната общност получават подкрепа за близо 65 000 лв. в шестото издание на Vivacom Регионален грант

    Проектите предлагат идеи за развитие на местните общности чрез популяризиране на областите като туристически дестинации , опазване на природата, подкрепа за малки села.

    26.03.2021 г. гр. София 12 проекта от общо 7 населени места - Силистра, София, Варна, Плевен, с. Шипка, Сливен и Самоков - ще бъдат подкрепени с общо 69 421 лв. в шестото издание на Vivacom Регионален грант. Освен финалистите, два проекта получават допълнителна награда от телекома.

     

    Проектите предлагат идеи за развитие на местните общности чрез популяризиране на областите като туристически дестинации , опазване на природата, подкрепа за малки села. Впечатление правят иновативните идеи за борба с домашното и младежкото насилие. Всички инициативи и събития на победителите ще бъдат съобразени с актуалните противоепидемични мерки и изисквания.   

     

    В шестото издание на Програмата се включиха 281 граждански организации с 319 идеи от 27 области.

     

    В състава на журито тази година бяха Ива Дойчинова (журналист), Иван Кънчев (съосновател на сдружение „Българска история“), Райко Байчев (журналист), Веселка Вуткова (директор „Корпоративни комуникации” във Vivacom) и Надя Шабани (директор на БЦНП).

     

    „Изключително съм впечатлена от креативните инициативи за подобряване на живота на местната общност, с които организации от цялата страна се включиха в шестото издание на Vivacom Регионален грант. Въпреки глобалната пандемия, която преобърна живота ни, и тази година получихме вдъхновяващи предложения с мисъл и грижа за местните общности в малките и големи населени места. Гордея се, че програмата допринесе за налагане на съзнанието, че промяната  и просперитетът тръгват от идеите на местните хора, които имат най-добра представа за конкретните нужди на своята общност.“, коментира  Веселка Вуткова, директор „Корпоративни комуникации“ във Vivacom.

     

    „Всичко около пандемията, притесненията и страданията на хората като че ли мотивира в още по-голяма степен гражданските организации да търсят добри решения как да бъдем заедно, да се грижим по-добре едни за други, за природата, да развиваме общностите си и да мислим как можем да направим утрешния ден по-добър от днешния. Страхотни проекти. Желая успех на всички“, сподели Надя Шабани от БЦНП.

     

    Vivacom Регионален грант подпомага безвъзмездно добрите идеи от българските градове или села. Програмата подкрепя проекти на граждански организации, читалища, училищни настоятелства и настоятелства на детски градини. Регионалният грант не поставя ограничения в сферите, в които се развиват идеите, важно е инициативите да са насочени към промяна, полезна за общността. Програмата се провежда в партньорство с Български център за нестопанско право.

     

    Общата инвестиция на Vivacom в шестте издания на Регионалния грант е над 377 000 лв. Подкрепени са 81 проекта от цялата страна. 

     

    Кратко представяне на отличените проекти в шестото издание:

      

    Сдружение „Силистра 2030“ спечели журито с проекта „Вкусът на Добруджа”. Организацията планира да проведе тридневен фестивал с това име, за да представи местните производители в хранително-вкусовата индустрия от Силистра и добруджанския регион. Планират се и посещения до местни фабрики и винопроизводители, а също и кулинарни класове, с които посетителите могат да се докоснат до магията на добруджанския вкус. Освен подкрепа за местния бизнес и представяне на неговата продукция, сдружението има цел да популяризира Добруджа като туристическа и кулинарна дестинация.

      

    Фондация „Бъдеще перфектно“,София, получава възможност да осъществи идеята си за „Превенция на насилието в училищата чрез разработка на чатбот за защитена и дискретна комуникация“. Чатботът ще бъде със съдържание, насочено към проблема с насилието в училищата. От фондацията искат да дадат глас на учениците, които са подложени на тормоз в училище, но рядко подават сигнал до своите родители и учители. Вярват, че чатботът ще получи голям отклик сред учениците, като освен съвети и статии по темата с насилието в училищата, ще организират куизове и анкети, за да задържат вниманието на младите хора. Организацията има предварително заявена подкрепа от компанията Viber.

      

    Фондация „Театър Нокс“, София, печели с проекта „Театър срещу насилие“, който цели да подпомогне превенцията на насилието сред младежите чрез срещата им със спектакъла „ДНК“ от Денис Кели и дискусия с творческия екип на тема „Моята среща с насилие“. Представлението ще премине през Пловдив, Хасково, Ямбол, Сливен и Стара Загора. Постановката представя историята на деветима ученици, които са оставени без контрол и стигат до проява на крайна жестокост един спрямо друг. Изследва се усещането за безнаказаност на младите, различните форми на насилие, които могат бъдат упражнявани и стремежът на персонажите да не понесат последствията от своите действия.

      

    Сдружение За интелигентен растеж“, Варна, ще организира „Фестивал на ветрилата“ – новаторски морски фестивал на открито с програма, включваща морска фото-изложба, арт базар, работилници по изкуства и плаване с ветроходна яхта – който ще промени облика на крайбрежната среда и ще допринесе за обогатяването на морската култура на деца, младежи и възрастни. Според организацията проблем на града е слабата популярност на водните спортове сред деца и подрастващи, което се дължи на недостатъчното познаване на различните дисциплини и липсата на традиции в тази посока. Фестивалът ще се състои по време на регата, което ще даде възможност на посетителите да се срещнат и разговарят лично с ветроходци.

      

    Сдружение „Фабрика за идеи“,София, печели с проекта „С ръце за село“ за създаване на доброволческа платформа за връзка между градски доброволци с нуждите на села от цялата страна с трайни тенденции към застаряване на населението и обезлюдяване. Пилотни ще бъдат общините Мездра, Роман, Видин, Монтана и Враца. Доброволческите усилия ще бъдат насочени към подобряване на състоянието на читалища, кино-салони, детски площадки и други общи пространства. „Това е и част от омагьосания кръг: колкото повече бедност и възрастни жители, толкова по-малко поддържани общи пространства, толкова по-малък шанс и селото да стане привлекателно за туристи, иновации или нови заселници и да се пречупи цикъла на бедността. От друга страна, много млади хора имат желание, нужда и интерес от досег със селата“ – казват от организацията.

      

    Фондация „Аз съм Кайлъка“ от Плевен печели финансиране за проекта си „Да преобразим Мечата поляна заедно“. Той е насочен към проблем, който досега не е решен от местните власти - лошото състояние на „Мечата поляна“ в парк „Кайлъка“ и прилежащия кът за почивка. Предвижда се възстановяване на чешмата, достъпа до нея и пейките, поставяне на кошчета за боклук и wifiспот. Целта ни е да се възроди едно любимо, но позабравено място за срещи и сближаване на местните хора. То може да се използва за открити уроци и практически занятия на училища, детски градини и центрове за настаняване от семеен тип, за спортни занимания, пикници, зелени училища, библиотека на открито и мн. др.“ – обосновават идеята си от фондацията.

      

    Българска фондация Биоразнообразие,София, с проекта „Търсачи на съкровища: КОД СОЛЕНО“ цели по нестандартен начин – чрез търсене на тайници със съкровища от загадки и образователни елементи – да популяризира соленото Атанасовско езеро в Бургас, като ангажира и информира нови хора за тази ценна природна територия и проблемите с нейното опазване. Атанасовско езеро е мястото в България с най-много наблюдавани птици – 333 вида, 82% от които са включени в Червената книга. Поради различни фактори обаче екологичното равновесие в лагуната е застрашено.

      

    Народно читалище „Светлина – 1861“, село Шипка, обл. Стара Загора, чества през 2021 г. 160 години от създаването си и ще има възможност да осъществи художествен пленер „Светлина за Шипка“. В него ще участват 8 известни български автори и млади художници от Художествената гимназия в Казанлък. Целта на пленера е да набере средства за възстановяване на сградата на читалището, създадена през 30-те години на миналия век в резултат на дълга дарителска кампания и доброволния труд на шипченци. Сградата е паметник на културата, но е била изоставена през 90-те години на миналия век поради липса на средства за довършване на ремонта ѝ. Картините от пленера ще бъдат показани на изложби в Шипка, София, Казанлък, Стара Загора, Габрово, Пловдив и Варна.

      

    Сдружение „Байкария“, София, ще повиши информираността и ангажираността на местните общности със състоянието на речното корито на р. Чепинска и ще създаде структура за пълноценен мониторинг и контрол над проблемните райони на реката. Проектът „Богатствата на Чепинска река“ ще се осъществи във Велинград, с. Драгиново, с. Варвара и други. Речната система на Чепинска река е десен приток на Марица и развита в северозападната част на Родопите. В рамките на водосборния басейн се намират около 41 градове, села и махали. За съжаление, реката бива сериозно замърсена от битови отпадъци и отпадни води с преминаването си през населените места.

      

    Сдружение „Блян за романтика, цветя и космос“, Сливен, ще създаде малки еднодневни събития със семейни игри, работилници, кино прожекции и други за три великотърновски села – Миндя, Ветринци и Вишовград. „В тези села се заселват все повече чуждестранни или български млади семейства. Те често имат иновативни идеи за развитието на селата и са готови доброволно да работят за тяхното реализиране, но срещат отпор от местните хора, които са прекарали целия си живот там. Затова чрез нашите събития ще съградим мост между млади и стари, българи и чужденци, да общуват, да си помагат, да се учат един от друг, да се веселят заедно. Всеки ще бъде поканен да допринесе с каквото може и желае“ – споделят от сдружението.

      

    Фондация „СИЙД“ от Самоков ще даде нова възможност за достъп до култура на деца и родители от града. „Из света на музикалните инструменти“ е серия от три образователни концерта под формата на музикална приказка и работилници, които ще запознаят посетителите с различни музикални инструменти и произведения от света на класическата музика и джаза. Организацията цели също  чрез изкуството да предизвика детската креативност и желание за изява. Концертите ще бъдат записани и излъчени онлайн за всички, които нямат възможност да ги посетят.

      

    Сдружение „Обществен център за околна среда и устойчиво развитие“, Варна, печели с проекта #НеМерсиНосяСи. Организацията ще проведе във Варна информационна кампания, която да запознае хората с вредата от употребата на найлонови торби за еднократна употреба, с мащабите на пластмасовото замърсяване и вредата за природата и здравето на хората. На 3 юли – Международният ден без найлонови торбички – на всички по-големи пазари във Варна ще се състоят акции в пиковите часове за пазаруване. „Ще награждаваме с подарък практична торба за многократно пазаруване всеки клиент, който се съгласи да участва в кампанията със снимка и кратко послание, като например #НеМерсиНосяСи или „Извади си главата от торбата" – разказват от организацията. Ще има и игра с награди в социалните медии.

      

    Допълнителна награда от Vivacom получават и следните 2 проекта:

     

    Училищно настоятелство към 73 СУ „Владислав Граматик“ в София за проекта „Нови хоризонти“.В училището ще се обособят специални помещения за експериментална работа по физика и химия. Училището се стреми да създаде условия за формиране на интереси към природните науки и да подпомогне учениците за тяхното професионално ориентиране. Новите оборудвани помещения ще се използват както за кабинети по физика и химия, така и за работа по „Занимания по интереси“, работа по проекти и други дейности, свързани с разширеното обучение по физика и химия.

     

    „Информирани за ХИВ" е проект на сдружение „Здраве без граници“, София, което цели да гарантира условия за повишаване на достъпа до информация, изследване и здравна подкрепа за уязвими от ХИВ глухи младежи от София, Пловдив, Варна, Стара Загора и Плевен

     

    23.03.2021
  • Лятна стажантска програма 2021 г.

    Стартира XVIII- та Лятна стажантска програма на VIVACOM и те каним да вземеш участие в нея!

    Стартира XVIII- та Лятна стажантска програма на VIVACOM и те каним да вземеш участие в нея! Ако си студент с високи цели, планираш да прекараш лятото в корпоративна среда и искаш да се учиш от телеком професионалисти, нашите предложения са точно за теб!  Лятото идва и е време за промяна!

     

    Предвидили сме интересни бизнес проекти, индивидуален ментор за всеки стажант, състезания, обучения и разбира се забавления! Всичко това ще се случи, като подпишем три месечен трудов договор с конкурентно възнаграждение, пълен пакет социални придобивки и възможност да станеш част от семейството на VIVACOM.

     

    И не на последно място Лятната стажантска програма е доказано първо кариерно стъпало на много успешни експерти и мениджъри. Не чакай, а действай - над 45% от всички стажанти продължават пътя си в компанията! Стани един от нас!

      

    Виж нашите предложения и не се колебай да се включиш в Лятната стажантска програма на VIVACOM, изпрати CV и мотивационно писмо до 30 април 2021 г. тук

      

    Ще се радваме да се запознаем  с теб!

    23.03.2021
  • Vivacom продължава успешното си партньорство с глобалната музикална стрийминг и развлекателна платформа TIDAL

    Собственикът на Vivacom United Group подписа ексклузивна сделка за достъп до TIDAL на потребителите си в цяла Югоизточна Европа

    22.03.2021 г. гр. София Vivacom продължава изключително успешното си партньорство с глобалната музикална стрийминг и развлекателна платформа TIDAL, която  обединява феновете и артистите чрез уникална музика, съдържание и преживявания. Любителите на музиката получават  неограничен достъп до обширния каталог на TIDAL, който включва повече от 70 милиони песни във всички музикални стилове и 250 000 музикални видеоклипа. Музикалната платформа е включена в част от мобилните планове на телекома, включително и в най-новите тарифни линии Unlimited, които предоставят на потребителите неограничени мегабайти, минути, SMS-и и MMS-и. Очаква се скоро услугата да бъде достъпна и за фиксираните абонати на Vivacom.

     

    TIDAL е музикална стрийминг платформа, която предлага невероятно изживяване на ценителите на музиката. В допълнение към премиум абонамента, HiFi пакетът на TIDAL съчетава превъзходно аудио и висококачествени музикални видеоклипове с ексклузивно съдържание, като изпълнения на живо, срещи с изпълнители, достъп до албуми, интервюта, част от оригиналните поредици на TIDAL и други.

     

    „Продължаването на партньорството с TIDAL, което стартира преди близо две години, е логична част от стратегията на Vivacom да предоставя  изключително изживяване на своите клиенти и достъп до най-атрактивното местно и международно съдържание, налично на пазара. Много показателен за успеха на това сътрудничество е фактът, че всички останали телекоми от международната група, към която вече принадлежим – United Group, също ще предлагат TIDAL на своите потребители. Те виждат високото качество и потенциала на музикалната платформа, която ние избрахме да предлагаме на клиентите си.“, каза Димитрис Лиупис, главен търговски директор на Vivacom.

     

    "Стрийминг забавлението се превърна в неразделна част от ежедневието на много хора. Партньорството с United Group, водещ телеком доставчик, ни позволява да достигнем до повече музикални ентусиасти в цяла Европа", сподели Лиор Тибон, главен оперативен директор на TIDAL. „Със споделената мисия за предоставяне на висококачествено изживяване за всички членове, нашето партньорство ще ни позволи да достигнем до нова публика и да насърчим повече връзката между артисти и фенове“, допълни той.

     

    Продължаването на партньорството с TIDAL беше договорено от собственика на Vivacom United Group, водещ доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа. Очаква се скоро да започне разпространението на услугата в останалите държави, в които Групата оперира: Сърбия, Хърватия, Черна гора, Босна и Херцеговина, Словения и Северна Македония, където платформата е достъпна за пръв път. TIDAL ще бъде наличен за всички клиенти на компанията – както на мобилни, така и на фиксирани услуги. United Group оперира на пазар с 40 милиона потенциални потребители, което би наредило TIDAL сред най-слушаните музикални стрийминг платформи в Югоизточна Европа.

     

    В допълнение към съдържанието, достъпно само за потребители, TIDAL включва и хиляди плейлисти, експертно подготвени от редакторите на TIDALи от самите изпълнители, behind-the-scenes документални филми и интервюта с различни музикални изпълнители, включително с победителите от пилотната програма на TIDAL Unlugged, подкасти и видео поредици като Rap Radar, CRWN, Car Test и In Conversation.

     

    TIDAL разполага и с богат каталог от песни и албуми от водещи български изпълнители. Плейлистите, подбрани от експертни редакторски екипи, позволяват на потребителите да откриват нова музика и да се радват на любимите си песни.

     

    За ТIDAL

    TIDAL е глобална музикална и развлекателна платформа, която сближава артисти и фенове чрез уникално оригинално съдържание и ексклузивни събития. Стрийминг платформата e достъпна  в 56 държави,  разполага с каталог над 70 милиона песни и 250 000 висококачествени видеоклипа, както и с оригинални видео серии, подкасти, хиляди  плейлисти, подготвени от изпълнители и редактори, и с възможност за откриване на нови изпълнители чрез TIDALRising. Собствениците са поели ангажимент да създадат по-устойчив модел на музикалната индустрия, затова TIDAL се предлага с първокласно HiFi качество, MasterQualityAuthenticated (MQA), Sony 360 RealityAudio и DolbyAtmosMusic.

     

    За повече информация посетете https://tidal.com

     

    За United Group:

    Със седалище в Нидерландия, United Group е водещият телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа.  Компанията оперира в осем държави и има приблизително 11 милиона потребители, и повече от 12 500 хиляди служители. United Group осигурява най-широкото покритие на мрежата в региона и предлага на потребителите най-атрактивната селекция от телевизионно съдържание от цял свят. Значителните инвестиции в цифрова инфраструктура, съдържание и технологии предоставят на клиентите продукти и услуги с изключително качество. От март 2019 г.  United Group е   собственост на BC Partners, една от най-големите световни инвестиционни компании.

     

    За повече информация посетете: https://united.group/  и http://www.unitedmedia.net

     

    22.03.2021
  • Vivacom предлага две нови смарт услуги за повишаване на киберсигурността на бизнес клиентите

    Vivacom добавя към портфолиото си от смарт решения за бизнес клиенти услугите “Оценка на уязвимости” и ”Център за управление на сигурносттас ASOC”

    19.03.2021 г. гр. София Vivacom добавя към портфолиото си от смарт решения за бизнес клиенти услугите “Оценка на уязвимости” и ”Център за управление на сигурносттас ASOC”. Те са разработени в партньорство с Telelink Business Services. Новите услуги позволяват на бизнес клиентите на Vivacom да възприемат адекватни на съвременните киберзаплахи методи и инструменти за сигурност – да откриват пропуски в своята защита и да следят за нетипични, злонамерени действия в своята среда, за да могат да ги ограничават навреме. И двете умни решения са предназначени за бизнес клиенти с ИТ инфраструктура, както и с уеб-базирани приложения и услуги.

     

    Услугата “Оценка на уязвимости” цели да открие потенциални уязвимости в средата като незащитени услуги, софтуерни уязвимости в конфигурации и да даде препоръки за подобряване на тяхната защита. Умното решение може да оцени пълната публично-достъпна инфраструктура на организацията (неограничен брой публични IP адреси), както и до две публични уеб-базирани приложения. Услугата включва автоматично сканиране, последвано от задълбочен анализ на получените резултати. А екип от експерти по информационна сигурност изготвя доклад с препоръки за последващи действия и го обсъжда с екип на клиента.

     

    Другото ново умно решение за бизнеса от Vivacom e ”Център за управление на сигурността с ASOC”. Неговата цел е да предостави на клиентите пълен поглед над цифровата им среда, за да могат да бъдат открити и ограничени на време нетипични, злонамерени действия и атаки. ”Центърът за управление на сигурността с ASOC” е изграден върху технологии от последно поколениеи лесно се адаптира към нуждите и на малки, и на големи организации. Новата услуга от Vivacom подобрява мерките за сигурност на бизнес клиентите и намалява рисковете, свързани със съвременните заплахи и атаки. В същото време организациите спестяват високите инвестиции и предизвикателства – технологични и организационни – при изграждането на собствен център за управление на сигурността. Услугата се предлага в три удобни плана, спрямо нуждите и изискванията на бизнес клиентите.

     

    19.03.2021
  • Vivacom работи в пълно съответствие с националното и международното законодателство и регулации

    Винаги сме били последователни в своята позиция, че най-добрият начин за предоставяне на 5G честоти е чрез търг.

    Vivacom работи в пълно съответствие с националното и международното законодателство и регулации. Винаги сме били последователни в своята позиция, че най-добрият начин за предоставяне на 5G честоти е чрез търг. Използвахме позволените от българското законодателство действия, за да защитим позицията си.

     

    Приветстваме решението на Комисията за регулиране на съобщенията да възобнови провеждането на търга с тайно наддаване за радиочестотен спектър в обхват 3,6 GHz. Провеждането на тръжна процедура за тези честоти е обичайна практика за регулаторите в страните в Европейския съюз. От опита на другите държави тя се е доказала като най-прозрачната и в интерес на потребителите практика за разпределяне на честотния спектър между отделните оператори на пазара. Конкуренцията между операторите за определени честотни обхвати ще осигури и по-големи приходи за държавния бюджет.

    18.03.2021
  • VIVACOM избра Nokia за партньор в развитието на 10Gbps си оптична мрежа

    Сделката е на групово ниво за всички оператори, част от United Group

    16.03.2021 г. гр. София След като в края на 2020 г. VIVACOM стана първият оператор в България, който започна да предлага скорости до 10 Gbps в оптичната си мрежа, тази година компанията планира сериозно разширяване на покритието на модерната технология. Основен партньор в развитието на високоскоростния броудбанд ще бъде Nokia.

     

    Сделката е сключена на групово ниво, като United Group – водещият телекомуникационен и медия оператор в Югоизточна Европа, планира да инвестира над 500 милиона евро за 5 години, за да осигури най-бързите и надеждни широколентови интернет услуги на настоящите си и бъдещи пазари, на които оперира. Инвестицията включва телекомуникационните брандове на групата - VIVACOM, SBB, Telemach и Nova.

    Партньорството с Nokia ще позволи на United Group да разгърне потенциала на 10Gbps свързаност, базирана на технологията XGS-PON. Компанията ще увеличи скоростите в изградените вече оптични мрежи на фиксираните оператори в портфолиoто си и ще разшири покритието им в изцяло нови градове и области. По този начин ще даде достъп до 10Gbps услуги на милиони частни и бизнес клиенти в Югоизточна Европа.

     

    Nokia ще предостави също Wi-Fi оборудване за висококачествена безжична интернет връзка в дома, включително за дистанционна работа, игри, онлайн телевизия, видео стрийминг и изтегляне на съдържание на множество устройства. Други функции позволяват наблюдение в реално време на вътрешни мрежи и по-нататъшна оптимизация на Wi-Fi настройките в цялата мрежа.

     

    Вицепрезидент „Технологии“ на United Group Желко Батистич (Željko Batistić): „Като водещ телеком в региона, обслужващ пазар от 40 милиона души, United Group се ангажира да инвестира в най-модерната технология, за да достави на своите потребители най-иновативните продукти и услуги и най-доброто клиентско изживяване. "

    Батистич добави: „Ние също така помагаме за осигуряването на дигиталното бъдеще на Югоизточна Европа, като гарантираме, че нашата мрежа от следващо поколение - вече най-голямата в региона - е готова да посрещне бъдещите нужди на нашите потребители както у дома, така и на работните места.“

     

    Вицепрезидент на Nokia и генерален мениджър на отдела за фиксирани мрежи Санди Мотли (Sandy Motley): „Очакваме с нетърпение да работим заедно върху новата фаза на растеж на United Group като предпочитан доставчик на оптична свързаност. С нашето решение за FTTH и Wi-Fi ние можем да осигурим високоскоростна, надеждна мрежова инфраструктура и несравнимо домашно Wi-Fi изживяване, което ще отговори на нуждите на абонатите на United Group днес и в бъдеще. "

     

    Андраш Пали, главен технически директор на VIVACOM: „За VIVACOM развитието на оптичната мрежа е един от приоритетите в компанията. Убедени сме, че с такава сериозна инвестиция от страна на United Group и с високия професионализъм и технологични достижения на Nokia, ще успеем да разгърнем широколентовата си инфраструктура по най-добрия възможен начин. И ще осигурим на потребителите си високоскоростна и висококачествена свързаност, каквато очакват от нас.“

     

    United Group постоянно инвестира в своите широколентови мрежи, за да поддържа високото им качество. Наред с други награди, мрежата й в Словения наскоро беше определена за „Best in Test“ за втора поредна година, от организацията за независими проучвания Umlaut. United Group се ангажира да продължи инвестициите си, за да затвърди позицията си на лидер на съществуващите и бъдещите пазари.

    Работейки както в телекомуникационния, така и в медийния сектор, платформата United Group обединява водещите оператори и най-добрите производители на съдържание в Югоизточна Европа. Компанията развива дейност в осем държави и има приблизително 11 милиона потребители и 12 500 служители.

      

    Повече за United Group:

    Със седалище  в Нидерландия, UnitedGroup е водещият телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. Компанията има близо 11 млн. потребители и над 12,500 хил. служители в осем държави в Югоизточна Европа. Чрез значителни инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии, тя предоставя водещи услуги на клиентите в региона. През двете десетилетия от основаването си UnitedGroup придобива и успешно интегрира над 100 компании в своята структура. Има най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите най-атрактивния избор на телевизионно съдържание от цял свят. От март 2019 г., UnitedGroup е собственост на BCPartners, една от най-големите глобални инвестиционни компании.

    За повече информация, посетете: https://united.group/

     

    16.03.2021
Каталог
към контакти