Новини
  • VIVACOM взе голямата награда на КРИБ за иновации

    КРИБ отличи VIVACOM заради позицията на телекома като доверен доставчик на пълно портфолио от решения за нуждите на всяко домакинство, бизнес или институция.

    05.06.2019г. гр. София VIVACOM беше отличена с най-авторитетната бизнес награда на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България в категория „Иновации“. На тържествена церемония в присъствието на висши представители на държавата и бизнеса снощи бяха раздадени призовете „КРИБ – Качество, Растеж, Иновации от България”.

     

    Наградата беше връчена на главния изпълнителен директор на компанията Атанас Добрев от вицепремиера Екатерина Захариева.

      

    КРИБ отличи VIVACOM заради позицията на телекома като доверен доставчик на пълно портфолио от решения за нуждите на всяко домакинство, бизнес или институция. Отчетен беше и фактът, че компанията работи усилено в последните години за развитието на технологии за умни градове, облачни услуги, модернизиране на учебния процес и други иновации, които реално подобряват  живота на хората.   

     

     „Тази награда е доказателство, че благодарение на упорития ни труд постигаме високи резултати и се налагаме на пазара с иновативни продукти и решения, от които съвременният бизнес и общество имат нужда. Иновациите са движещата сила на телеком пазара и VIVACOM ще продължи не просто да следва глобалните тенденции, но да работи проактивно за развитието на продукти и решения, от които съвременният бизнес и общество имат нужда“, коментираха от VIVACOM.

      

    Снимки: КРИБ

    06.06.2019
  • VIVACOM запазва лидерската си позиция на българския телеком пазар

    Компанията е номер 1 по приходи за 2018 г. и за първото тримесечие на 2019 г.

     

    • За шеста поредна година VIVACOM е оператор номер едно по общи приходи на българския пазар – 948 млн. лв. за 2018 г.;
    • VIVACOM отново e водещият IPTV оператор;
    • VIVACOM е лидер в предоставянето на фиксиран интернет;

      

    29.05.2019 г. Гр. София За шеста поредна година VIVACOM запазва лидерско място на българския телеком пазар с общи приходи от 948 милиона лева в края на 2018 г., което е 6.6% повече спрямо 2017 г. Телекомът отбелязва и устойчив ръст от 12.8% в Коригираната EBITDA до общо 359,8 милиона лева, докато разходите за инвестиции нарастват с 3.6% до 187.5 млн. лв. Това съобщи главният изпълнителен директор на VIVACOM Атанас Добрев при представянето на годишния Интегриран доклад на телекома. Събитието премина в контекста на десетата годишнина от създаването на VIVACOM. Изнесените данни доказват, че за изминалите десет години корпорацията се е наложила трайно на българския пазар като оператор с изключително голям обхват на телекомуникационни решения за частни и бизнес клиенти - мобилни и фиксирани гласови услуги, оптичен интернет, сателитна и интерактивна телевизия от най-ново поколение, както и индивидуални предложения за нуждите на корпоративните клиенти.

      

    Лидерското място на VIVACOM се потвърждава и от данните за първото тримесечие на тази година. Общите приходи за периода януари - март 2019 г. са в размер на 235,2 милиона лева. В сравнение със същия период на миналата година компанията постига ръст от 5,5% . Въпреки силно конкурентния пазар, VIVACOM продължава да реализира и ръст в Коригираната EBITDA от 30,5%[1] до 112,5 милиона лева.

     

    И тази година, следвайки най-добрите европейски и световни практики за корпоративно отчитане и прозрачност, VIVACOM отчете най-важните финансови резултати и нефинансови показатели в Интегриран годишен доклад, който предоставя и цялостна картина за представянето на компанията през изминалата 2018 г.   

      

    За поредна година VIVACOM остава най-предпочитаният  доставчик на интерактивна телевизия (IPTV). VIVACOM е позициониран като водещият IPTV оператор с 50% пазарен дял[2] към края на 2018 г. Абонатите на платени телевизионни услуги са се увеличили с 4,7% до 468 000 спрямо 447 000 за 2017 г. Това се дължи  на високото ниво на обслужване потребителите и богатото съдържание за удовлетворяване на предпочитанията на клиентите в съчетание с повишеното търсене на висококачествени интерактивни услуги.  

    VIVACOM запазва позицията си на лидер на пазара на фиксирани широколентови услуги. Общият брой на  абонатите на фиксиран широколентов достъп се е увеличил с 2,8% до 444 000 спрямо 432 000 за 2017 г. Ръстът се обуславя от нарастването на броя клиенти на оптичен интернет, подхранван от увеличаващото се търсене на високоскоростен капацитет и надеждна широколентова услуга, предоставяна от компанията.

      

    Към края на 2018 г. VIVACOMотчита 3 071 000 потребители на мобилни услуги, а пазарният дял на компанията на база приходи от мобилни услуги достига 30%, подкрепен от ръст на средния приход от клиент (ARPU) до 12.90 лв. за четвърто тримесечие на 2018 г. и съответно до 13.20 лв. за периода януари – март 2019 г.

      

    VIVACOM  осигурява 99,25% покритие [3] на населениетос 4G технологията, която позволява високоскоростна интернет връзка в мобилна мрежа. Телекомът затвърждава мястото си на оператора с доказано най-бързата мобилна мрежа[4] в страната, измерена от OOKLA за 2018 г.

      

    Интегрираният годишен доклад, представен от Атанас Добрев, включва още анализ на допълнителната стойност, която телекомът допринася към обществото в качеството му на един от най-големите работодатели и сериозни корпоративни дарители.   

      

    Пълният доклад за представянето на компанията през 2018 година може да намерите на www.vivacom.bg/doklad2018

      

    2018 в цифри

    За годината, приключваща на 31 декември,

    Изменение

    (в хиляди лева, освен процентите) 2018 2017 (сума) (%)
    Общо приходи 948 890 58.5 6.6
    Коригирана EBITDA 360 319 40.8 12.8
    % Коригирана EBITDA, маржин 37.9 35.9 2.1 5.8
    Мобилни абонати в края на периода 3 071 3 133 (62.4) (2.0)
    % абонати на срочни договори в края на периода 88.8 88.9 (0.1) (0.1)
    Абонати на фиксиран интернет в края на периода 444 432 11.9 2.8
    % FTTx в края на периода 65.3 59.8 5.4 9.1
    Брой покрити домакинства с високоскоростна оптична връзка в края на периода 1 182 1 128 53.2 4.7
    Абонати на платена телевизия в края на периода 468 447 21.2 4.7
    % IPTV в края на периода 49.2 45.6 3.5 7.7


    Бележка: Финансовите резултати за 2018 и
    Q1 2019 са представени след прилагане на МСС 15 и 16.

    [1] 12,7% на сравнима база преди прилагане на МСС 15 и 16

    [2] Източник: Analysys Mason

      

    [3] Измерването на покритието на 4G технологията по население е направено от Global Wireless Solutions (GWS) по тяхна методология в периода 15.10 – 15.11.2018 г.

    [4] Според анализ на Ookla®, основаван на данните от Speedtest Intelligence® от тестове, проведени на територията на България през третото тримесечие на 2018 г. за средна скорост на изтегляне (download) в мобилната мрежа. Търговските марки на Ookla се използват с разрешение. Повече информация на www.vivacom.bg.

    29.05.2019
  • VIVACOM предостави сателитен интернет на българската Антарктическа база на Южния полюс

    С новата услуга българските учени ще могат да обменят данни в реално време

    17.05.2019 г. гр. София. VIVACOM предостави неограничен достъп до интернет на българските учени в антарктическата база „Св. Климент Охридски“ на остров Ливингстън, Южния полюс.

      

    Услугата се осъществява чрез директна връзка през сателитна станция Плана на Виваком, през спътник на най-големия сателитен оператор SES.

      

    С новата услуга българските учени ще могат да обменят данни в реално време, както и да ползват директна IP телефонна връзка, а това значително ще подобри процесите на работа на Антарктическата база. 

      

    Освен интернет на Южния полюс, VIVACOM предостави като дарение и интернет връзка към телескопа на катедра Астрономия на Софийския университет, разположен в Геодезическа обсерватория Плана. Чрез интернет връзката, астрономите ще могат да управляват дистанционно телескопа им, както и да получават данни в реално време.

      

    От този месец на сателитна станция Плана на VIVACOM работи и L band радиотелескоп на катедра Астрономия, чрез който се правят космически изследвания като изучаване на еволюцията на галактики и галактически купове.

      

    С тези услуги компанията подпомага и насърчава научноизследователската и образователна дейност на Българския Антарктически съюз и на Софийския университет, каза Владимир Рангелов, Старши мениджър продажби в компанията.

      

    „Оценяваме високо дарението и помощта на VIVACOM. Изследователската работа на българските астрономи ще се улесни значително с подобряването на скоростта и неограничения достъп до информация и данни. Това е неоценим принос, който ще подпомогне значително проучванията ни“ каза доц. Евгени Овчаров, ръководител катедра Астрономия на СУ. 

    17.05.2019
  • VIVACOM с нов директор „Архитектура, планиране и изграждане на мрежата“

    Като директор „Архитектура, планиране и изграждане на мрежата“ Владислав Димитров ще отговаря за цялостното технологичното развитие на компанията.

    10.05.2019 г. СофияОт месец май дирекция „Архитектура, планиране и изграждане на мрежата“ – част от Главна техническа дирекция във VIVACOM, е с нов директор - Владислав Димитров. Той има над 15-годишен опит в телекомуникациите. През 2007 г. става част от компанията като Старши инженер Оптимизация и планиране на мобилната мрежа и през годините преминава през различни длъжности като Регионален мениджър и Проектен ръководител. Работил е по ключови за компанията инициативи като трансформацията на мобилната мрежа и стандартизирането на вътрешните процеси спрямо най-добрите международни практики като ITIL и PMP. През последните години заема длъжност Старши мениджър Изграждане на мрежи.

     

    Владислав Димитров е магистър, специалност Телекомуникации от Технически университет София.

     

    Като директор „Архитектура, планиране и изграждане на мрежата“ Владислав Димитров ще отговаря за цялостното технологичното развитие на компанията. Основен фокус към момента са постоянното развитие на мобилния и фиксиран широколентов достъп до интернет и интерактивна телевизия, както и подготовката за въвеждането на най-новите комуникационни технологии- 5G, IoT и др., които ще са двигател за развитието на индустрията в следващите години. Той твърдо стои зад убеждението, че ключово за успеха на VIVACOM е прагматичният подход при еволюцията на мрежите. И същевременно като един от технологичните лидери на българския пазар компанията трябва да успява да предоставя максимална стойност на потребителите.

    10.05.2019
  • VIVACOM става партньор на тим „Доверие “: рали - шампионът Димитър Илиев и плувецът – шампион Петър Стойчев

    На 10 май 2019г. тим „Доверие“ ще стартира на 50-то юбилейно издание на рали "България" 2019г.

    09.05.2019 г. София, VIVACOM ще подкрепи неочаквания екипаж за участието им в 50- то юбилейно издание на рали "България" 2019г.

     

    Осемкратният национален рали шампион на България Димитър Илиев избра за свой навигатор най-успешния български плувец Петър Стойчев. Двамата са категорични, че искат не само да участват, но и да спечелят юбилейното рали. Доверието, което има между тях и шампионското им ДНК, е предпоставка феновете да очакват наистина интересна надпревара.

      

    На 10 май 2019г. тим „Доверие“ ще стартира на 50-то юбилейно издание на рали "България" 2019г. с помощта на своя нов основен партньор – VIVACOM. Телекомът има сериозни традиции в сътрудничеството със състезатели в най-динамичните спортове. През годините компанията е заставала зад Димитър Илиев в участията му в редица ралита, а от 2016 г. насам активно партнира на младата българска надежда в автомобилизма Павел Лефтеров. 

    09.05.2019
  • Над 50 пъти по-малко опити за телефонни измами в мрежата на VIVACOM

    В резултат на съвместна операция на телекома и МВР

    07.05.2019 г. гр. София VIVACOM регистрира значителен спад на измамите по телефона в собствената мрежа. В резултат на съвместните усилия на VIVACOM и МВР Главна дирекция "Национална полиция" само за два месеца – март и април, опитите за извършване на такива престъпления в мрежата на телекома са намалели над петдесет пъти.

      

    Отчитайки високата социална цена на бизнеса с телефонни измами, жертва на който са предимно възрастни хора, VIVACOM предприе активни действия за извънреден мониторинг и ангажира допълнителен човешки и финансов ресурс за максимално ограничаване на възможностите за извършване на телефонни измами спрямо своите абонати и клиенти. Сформиран беше екип от експерти и беше създадена организация за ежедневен мониторинг на телекомуникациите за нетипичен трафик, който се  изразява в последователно набирани множество стационарни номера от мрежата на VIVACOM от чуждестранни или български мобилни номера. 

      

    По данни на VIVACOM, през февруари 2019 г. броят на опитите за измами по телефона в мрежата на телекома е бил 81 000.  В резултат на съвместната операция с МВР Главна дирекция "Национална полиция" през март 2019 г. опитите на измамниците да извършат престъпление вече са пет пъти по-малко – 18 792. През април опитите на измамниците да се свържат с абонати на VIVACOM са сведени до 1 515, което е 50 пъти по-малко.

      

    VIVACOM ще продължи да си партнира с Националната полиция в стремежа за максимално ограничаване на телефонните измами. Телекомът отчита, че само с общи  усилия може да бъде противодействано на този вид измами.

    07.05.2019
  • VIVACOM TECH HALL – ново пространство за технологични иновации

    Лабораторията за смарт решения на телекома стартира официално днес

    03.04.2019 г., София. Иновативна лаборатория за представяне и тестване на интелигентни решения в реална среда – това е новото пространство, с което VIVACOM прави технологиите още по-достъпни. „VIVACOM TECH HALL е крачка напред в развитието не само на VIVACOM, но и на цялата екосистема, която създава иновации и умни решения.“, каза главният технически директор на телекома Радослав Златков.

      

    VIVACOM TECH HALL се намира в един от ключовите инфраструктурни обекти на компанията, където се тестват всички мрежи, оборудване и технологии, преди да влязат в масова употреба. На мястото е изградено покритие на високо скоростните мобилни и фиксирани мрежи като 4.5G, Fiber Net, LoRa, NB Iot. Новият хай-тек център вероятно ще бъде и първото място в София, където ще стартира 5G мрежата на телекома. От сега нататък телекомът ще даде достъп до тези технологии на различни start-up компании, предприемачи, бизнес партньори или научни екипи, разработващи смарт решения, да ги тестват в реална среда. „Вярваме, че така ще дадем тласък за по-бързо развитие на концепцията за Интернет на нещата у нас“, допълни Радослав Златков.

      

    Пространството е отворено и за широката публика за провеждане на събития, конференции, семинари и лекции с фокус новите технологии. VIVACOM TECH HALL е следващата стъпка на телекома, свързана с инициативата за дигитализация на образованието - „Образование 4.0“, тъй като ще бъде домакин на различни обучения.

       

    На откриването на технологичната лаборатория в кв. „Младост“ 1 бяха демонстрирани smart услуги, които VIVACOM предоставя на своите клиенти - . видеонаблюдение, умно паркиране, измерване на качеството на въздуха, дистанционно отчитане на потреблението на електричество и вода, умно сметосъбиране и за умно селско стопанство. Те са базирани на LoRa мрежата за свързване на много на брой устройства, която VIVACOM единствен от българските оператори изгражда и предоставя на клиентите си. Тя е една от възможните технологии, които са в основата на Интернет на нещата.

       

     “Следващата стъпка, която коренно ще промени начина ни на живот е 5G. Ние сме готови за нея – технологията е налична. Сега идва ред на държавата – да разпредели необходимия честотен спектър между желаещите оператори и да ни съдейства в максимална степен в етапа на изграждане на инфраструктурата. Със сегашния режим за смяна на оборудването, подготовката за масово пускане на 5G може да отнеме до 2 години.“, обясни г-н Златков.

       

    СМАРТ ПАРКИНГ

      

    Гостите на събитието проследиха как работи приложението за умно паркиране. На 9 паркоместа в подземния гараж на VIVACOM TECH HALL са поставени датчици, които през IoT мрежата на VIVACOM (LoRaWAN) регистрират в реално време дали има паркиран автомобил. Всеки един датчик представлява херметично затворена кутия с батерия, чийто живот е над 7 години. Това осигурява изключителна устойчивост, лесна поддръжка и експлоатация.

      

    Благодарение на специализиран софтуер системата обединява информацията от всички сензори. Тя разполага с клиентски и с управленски нива на достъп. Системата следи в реално време броя на свободните и заетите паркоместа. Аларми предупреждават при надхвърляне на разрешено/платено време за паркиране. 

      

    Изграждането на smart паркинг е съвместен пилотен проект на VIVACOM и Infosys. Такъв пилотен проект вече работи в част от „синя зона“ в община Бурагс.

       

    УМЕН ВОДОМЕР И УМЕН ЕЛЕКТРОМЕР

      

    Умният водомер отчита дистанционно стойността на измереното количество студена вода, включително и със задна дата.

    Умният електромер представлява електромерна система с дистанционно четене и управление. Чете актуалните стойностите на енергийните регистри по тарифи - дневна и нощна;  отчита текущото време на електромера; отчита актуалното състояние на захранването към клиента. Освен това той чете тарифни таблици. Умният електромер управлява захранването на крайния клиент - включване/изключване. Приложението за отчитане на водомера и електромера има администраторски и клиентски портал.  Изгражда се в партньорство със „Си Пи Ди Енерджи“.

      

    ВИДЕОНАБЛЮДЕНИЕ

      

    Модулът за лицево разпознаване разпознава лица в обзора на камерата и ги сравнява със снимки в базата данни; принтира  снимки на разпознати лица, може да ги съхранява като BMP или JPEG файлове; търси в базата данни; прехвърля снимки  към видео източника, използван за разпознаване на лицето; автоматично идентифицира хора чрез преглед на снимки за сходство. Умното приложение брои и анализира   човекопотока в сградата, поведението на посетителите,   разпознава и сравнява  регистрационни номера на автомобили в реално време. Осъществява се в партньорство с Енигма Гард.

       

    МОНИТОРИНГ НА КАЧЕСТВОТО НА ВЪЗДУХА

      

    Системата за мониторинг на качеството на въздухапредоставя измервания на ключови параметри за оценка на качеството на въздуха.  Сред тях са ниво на въглероден окис,  на фини прахови частици, влажност на въздуха и атмосферно налягане. Тя разполага с онлайн платформа за визуализация на измерванията, която включва табло за бърз обзор на качеството на въздуха. Дава възможност за надграждане с модели за прогнозиране и анализ на качеството на въздуха за период от 24 до 48 часа.

      

    Системата може да се използва в индустриални и градски условия, където се изискват точни измервания, здрава и надеждна конструкция, издръжливост при екстремни метеорологични условия, лесна поддръжка, надеждност на комуникацията и автономна работа (до 10 дни без външно електрозахранване).

    Осъществява се в партньорство с  Develiot.

      

    УМНО СМЕТОСЪБИРАНЕ И СМЕТОИЗВОЗВАНЕ

      

    Интелигентното решение за събиране на отпадъците включва непрекъснато наблюдение на контейнерите (количество отпадъци, аларма за пожар, аларма за обърнат контейнер, местоположение). Използва се сензор, монтиран в контейнерите за разделно събиране на отпадъци. Комуникацията се осъществава през LP WAN (LoRaWAN) мрежата на VIVACOM. Разполага със специално разработено приложение за събиране на отпадъците за водачите в камионите и мобилно приложение за гражданите.

      

    Гостите на събитието проследиха в реално време как се осъществява интелигентното сметосъбиране чрез датчиците за следене количеството отпадъци от стъкло и хартия и пластмаса, които бяха поставени на два от контейнерите пред VIVACOM TECH HALL. Датчиците са разработени специално за индустриални условия и са устойчиви на климатични условия. Животът на батерията им е до осем години.  Чрез тях се оптимизират разходите и се подобрява управлението на “вдиганията”, транспортирането, депонирането, планирането на маршрутите на камионите. Партньор на проекта е  Soitron

       

    УМНО СЕЛСКО СТОПАНСТВО

       

    IoT решението на VIVACOM / Nokia за умно селско стопанство събира и обработва огромни количества информация от обработваемите масиви. С помощта на свързани сензорни станции, всяка от които с 11 сензора, се измерват с голяма точност  киселинност, температура, атмосферно налягане, RAR, сила и посока на вятъра, количество валежи, UV-A, UV-B, разпознаване на вредители. Системата разполага със сензори, вградени в дрон, както и в почвата, които мерят влага, температура, соленост.

      

    Събраната информация се натрупва в самообучаваща се база данни (съдържаща исторически данни и добавените в реално време показания от сензорите), обработва се, анализира се и се използва за създаването на модели за предсказване и ранно оповестяване на проблеми и предизвикателства, свързани със засушаване, заболявания, нужда от фертилизация и т.н.

      

    На база на анализа на информацията платформата дава препоръки за действия от страна на оператора или сама предприема такива (напр. активиране на иригационната система, промяна на настройките за дълбочина на засяване, задаване на специфични координати за автоматизирани комбайни на слаби площи в масива и т.н.)

    03.04.2019
  • VIVACOM с две отличия „Компания на годината“

    Престижните награди бяха връчени в присъствието на около 150 официални лица, представители на бизнеса и политиката у нас

    22.03.2019 г., VIVACOM получи награди в две категории на церемонията по връчване на Годишните награди „Компания на годината“ на сп. Business Lady

     

    Телекомът взе приз в категория „Конкурентоспособност и иновации“ за проекта VIVA Smart. Другата награда е в категория „Корпоративна социална отговорност“ за програмата за подкрепа на общности VIVACOM Регионален грант. 

      

    Програмата VIVACOM Регионален грант беше отличена в категорията „Корпоративна социална отговорност“ заради подкрепата за добрите идеи от всеки български град или село чрез безвъзмездно финансиране. За четирите издания до момента програмата постигна впечатляващи успехи - подкрепени 53 проекта, предимно от по-малки населени места. Инвестирани са 239 389 лв. в подкрепа на проекти и над 50 000 лв. в популяризиране на програмата. Отчетено беше, че програмата изпълнява основните си цели: да даде тласък на инициативите, които оказват пряко влияние върху развитието на местната общност чрез повишаване на общественото внимание към важни теми и внедряването на устойчиви практики в ежедневието на хората.

      

    Иновативният проект  VIVA Smart взе награда „Конкурентоспособност и иновации“. Журито отчете последователната стратегия на компанията да инвестира целенасочено  в развитието и предлагането на иновативни проекти, свързани с Интернет на нещата, които улесняват живота на хората. Израз на тази цел е създаването на иновативната платформа VIVA SMART, която  има три основни направления.  VIVA Smart city е насочена към мониторинг, анализ и интелигентно управление на градска среда и разрешаване на най-чувствителните проблеми на съвременния град - мобилност, околна среда, енергия, безопасност, управление. Вторият компонент е VIVA Data Hub –  система от дейта центрове за цялостно съхранение, пренос, обработка и използване на данни.  Третият елемент на платформата е дигитализацията на образованието.

     

    Целта на наградите „Компания на годината“ е да се даде гласност на добрите бизнес практики, да се популяризира успешната индустрия в световен и локален мащаб и да се фокусира общественото внимание върху иновативни и актуални модели за управление на бизнеса и компанията и така да се поощрява предприемачеството. 

     

    Престижните награди бяха връчени в присъствието на около 150 официални лица, представители на бизнеса и политиката у нас.

    22.03.2019
  • VIVACOM обединява всички звена за маркетинг и продажби в обща Търговска дирекция

    Димитрис Лиупис поема ръководството на новата функция

    21.03.2019 г., СофияVIVACOM обединява в обща дирекция всичките си маркетингови и продажбени дейности. Начело на новата Търговска дирекция застава Димитрис Лиупис, който в последните две години ръководи изключително успешно звената „Маркетингови комуникации“, „Дигитален и търговски маркетинг“, „Продукти и услуги“, „Клиентско изживяване“ и „Обслужване на клиенти“ в компанията. Считано от 18 март г-н Лиупис, в качеството му на Главен търговски директор,  отговаря за управлението на следните функции: Маркетингови комуникации; Дигитален и търговски маркетинг; Продукти и услуги; Клиентско изживяване; Обслужване на клиенти; Корпоративни продажби; Продажби магазинна мрежа; Продажби на едро; Дилъри; Продажби на радио и ТВ услуги; Планиране, отчитане и анализи.

     

    Димитрис Лиупис има над 25-годишен опит в сферата на телекомуникациите, придобит в мултинационални компании в цял свят, сред които TELESTET (Telecom Italia Mobile Group), Q-TELECOM (INFOQUEST Group); GLOBUL (Deutsche Telecom Group), NEXTEL Mexico, MTEL (Telecom Austria Group). В тях отбелязва редица постижения като директор на ключови функции като Продукти и услуги и Маркетинг.

      

    Г-н Лиупис има магистърска степен по компютърни науки от University of Cardiff, Великобритания и е бакалавър по компютърни науки и математика  от University of Reading, Великобритания.

      

    На новата си позиция Димитрис Лиупис ще работи за утвърждаването на позицията на VIVACOM като предпочитан доставчик на телекомуникационни услуги както от крайните клиенти, така и от представителите на бизнеса и правителствения сектор. Той вярва в успеха на поетата от компанията стратегия за предлагане на повече съдържание и добавена стойност към продуктите и услугите, както и постоянно подобряване на клиентското изживяване.

    21.03.2019
  • VIVACOM предупреждава за зачестили случаи на фалшиви игри, които събират лични данни и пари от името на компанията

    Неправомерно използване на търговското име и логото на компанията

    25.02.2019 г., гр. София. VIVACOМ предупреждава многобройните си клиенти за зачестили случаи на фалшиви игри и активности от различни сайтове, които неправомерно използват търговското име и логото на компанията. Обикновено организаторите обещават награда на всеки потребител, който предостави личните си данни, и приканват „печелившите“ да заплатят минимална сума за доставката на наградата.

     

    VIVACOM категорично се разграничава от подобни практики и съветва потребителите да бъдат особено внимателни, когато се включват в игри, които изискват лични данни или определени плащания за участие.

     

    Правилата и условията на всички томболи, игри и промоции, организирани от VIVACOM, се публикуват в сайта www.vivacom.bg. Компанията съветва всички потребители да проверяват дали активностите, в които искат да участват, са законни.

    25.02.2019
  • VIVACOM с ново отличие за работодателска марка

    Компанията с награда в престижните Employer Branding Awards 2019

    20.02.2019 г., гр. София VIVACOM получи отличие в престижния конкурс Employer Branding Awards 2019, който се организира от b2b Media и отличава успешните работодатели в страната. Компанията беше наградена в категория „Employer Branding Video”, която цели да отличи клип, промотиращ работодателския бранд или комуникира стратегии и кампании на бизнеса, свързани с постигане на HR целите на компанията.

     

    VIVACOM спечели авторитетното жури с поредицата си модерни и иновативни видео обяви за набиране на кадри в различни звена на компанията. Телекомът, който е и един от най-големите работодатели в страната с над 5 000 служители в цялата страна, постоянно прилага нови и атрактивни начини за привличане на служители с голям потенциал и желание за работа в динамичния свят на технологиите. В рамките на 1,5 минута видео обявите представят по достъпен и интересен начин съответната позиция, така че кандидатите да придобият ясна представа как преминава един работен ден и какви са ежедневните предизвикателства. Видео визитката дава реална представа за работната среда, приятелската обстановка и екипа, който очаква новите си попълнения. VIVACOM използва нестандартния формат за подбиране на кадри от края на миналата година, а резултатът е амбицирани и мотивирани ново-постъпили служители, с ясни очаквания за служебните ангажименти.

      

    За наградите на b2b Media:

     

    Годишните награди на b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на бранда, за когото работят. Основен фокус на конкурса са иновациите в управлението на талантите и новите успешни стратегии в HR.

    20.02.2019
  • Галина Софрониева е HR мениджър на годината

    Тя взе наградата на БАУХ за 2018 г.

    07.02.2019 г., гр. София. Галина Софрониева, директор „Човешки ресурси“ във VIVACOM беше отличена с годишната награда на Българската асоциация за управление на хора за HR директор/мениджър на годината. Конкурсът отличи иновативни и успешни практики, реализирани на национално ниво през 2018 г. 

    Наградата беше връчена заради постиженията й в областта на привличането, задържането, развитието и мотивирането на служителите чрез прилагане на иновативни подходи и дигитални решения в работата. Отчетен беше и приносът за популяризирането на VIVACOM като социално-отговорен работодател и повишеното ниво на ангажираност на служителите в компанията.

    „Убедена съм, че ръководената от мен дирекция има ключова роля за постигане стратегическите цели на организацията, която вече пет поредни години е лидер на телекомуникационния пазар по общи приходи. Специалистите от дирекцията получиха уникалния шанс да бъдат двигател на промяната, придобиха ценни знания, усвоиха нови умения и натрупаха безценен опит. Имаме решаващ принос за преструктурирането на компанията и интегриране на служителите от придобитите дружества, както и водеща роля при залагане стандарти за работа и модели на поведение“, каза Галина Софрониева.

    Кариерата на Галина Софрониева във VIVACOM започва преди повече от 20 години. През този период тя заема ключови позиции като “Ръководител Човешки ресурси“, „Регионален директор Човешки ресурси“ и „Старши мениджър Бизнес партньори, заплащане и администриране, ТБиЗ и административен офис“. Била е ментор на много служители и стажанти. От три години е директор „Човешки ресурси“ и ръководи екип от 42 професионалисти.

    07.02.2019
Каталог
към контакти