Новини
  • Vivacom разширява покритието си на интернет и телевизия във Великотърновска област и региона

    Компанията е постигнала съгласие да придобие 100% от дяловия капитал на Телнет ООД – един от доставчиците с добре развита мрежа и дистрибуция в региона и дългогодишна репутация за качество и добро обслужване

    03.12.2021 г. гр. София Като част от стратегията си да предлага достъп до висококачествени фиксирани услуги на повече потребители, Vivacom продължава да разширява покритието си във Велико Търново, Горна Оряховица, Павликени, Севлиево, Бяла, както и до повечето населени места в региона. Компанията е постигнала съгласие да придобие 100% от дяловия капитал на Телнет ООД – един от доставчиците с добре развита мрежа и дистрибуция в региона и дългогодишна репутация за качество и добро обслужване.

     

    Телнет ООД предлага интернет и телевизия за частни клиенти, както и редица услуги за бизнес клиенти, сред които MAN услуги, хостинг, колокация, както и на индивидуални проекти за изграждане на кабелни системи. Операторът има присъствие в над 110 населени места в областите Велико Търново, Русе и Габрово.

     

    С новото придобиване Vivacom ще комбинира своя дългогодишен опит в поддържането и предлагането на висококачествени телеком услуги с добре развитата локална инфраструктура на Телнет ООД, за да осигури достъп до новите технологии на още повече потребители.

     

    Сделката подлежи на всички необходими одобрения от страна на съответните регулаторни органи и се очаква да бъде приключена през 2022 година.

     

    В процеса на преговори и реализиране на сделката Телнет са съветвани от Raiffeisenbank (Bulgaria) EAD и CMS Sofia, а Vivacom – от Challenger Capital и Камбуров и съдружници.

    03.12.2021
  • Стартира седмото издание на Vivacom Регионален грант

    Програмата има нови приоритетни области и срокът за кандидатстване е до 12 януари 2022 г.

    26.11.2021 г. гр. София Днес стартира седмото издание на Vivacom Регионален грант. Програмата подкрепя финансово и логистично обществено значими каузи на граждански организации, които имат новаторски идеи за решаване на важни проблеми за местните общности в малките и големи населени места. Регионалният грант се осъществява в партньорство с Българския център за нестопанско право (БЦНП).

     

    Тази година Програмата се фокусира основно върху две приоритетни области - образование и опазване на околната среда. На специално онлайн събитие Vivacom и БЦНПпредставиха новия фокус на кампанията и стъпките, които гражданските организации трябва да предприемат, за да кандидатстват за финансиране и да изпълняват по-ефективно проектите си в условията на засилени противоепидемични мерки. ПР експерти запознаха участниците с най-важните правила в комуникациите на НПО в сферата на образованието и опазването на околната среда.

     

    "Ако първите седем години поставят основата, то тази на Vivacom Регионален грант е солидна, устойчива и променяща в позитивна посока средата за местните общности в България. Седмото издание на програмата се фокусира върху образование и опазване на околната среда – две теми, които изискват дългосрочни и постоянни усилия, иновативни подходи и отдаденост. Това са параметри, които вярваме, че кандидатстващите за подкрепа ще интегрират в своите проекти, и че отново ще имаме много стойностни предложения." – сподели Веселка Вуткова, директор Корпоративни комуникации във Vivacom.

     

     „Проблемите, създадени от пандемията, ни научиха, че само заедно можем да намираме добрите и работещи решения. Затова и гражданските организации, с техните инициативи за промяна и борба за благополучие са толкова важни. Горди сме да кажем, че заедно с Vivacom откриваме седмото издание на Регионалния грант, което ще отвори прозорец за нови и вдъхновяващи истории как можем да се справим по-добре тук и сега“ - сподели Надя Шабани, директор на Български център за нестопанско право, дългогодишен партньор на инициативата.

     

    Общият размер на фонда в седмото издание е 60 000 лв. Стойността на гранта, който може да получи всеки проект, е до 5 000 лева. Продължителността на проекта трябва да бъде до една година. Няма ограничение в броя проекти, които една организация може да подаде. В Програмата могат да кандидатстват и организации, които вече са получилифинансова подкрепа предходни години. Важното е инициативите да са с образователна или екологична тематика и да са насочени към промяна, полезна за местната общност.

     

    Проектните предложения се изпращат до 12 януари 2022 г. само онлайн, чрез попълване на електронен формуляр за кандидатстване на www.vivacomfund.bg/regionalgrant/apply

     

    За изминалите шест години в рамките на Програмата Регионален грант, Vivacom е предоставил над 382 420 лв. за 82 проектни идеи на 77 граждански организации. Въпреки здравната криза и икономическата рецесия Vivacom Регионален грант отново застава зад обществено значимите каузи, които отговарят на следните критерии:

     

    1) Фокус върху образование или опазване на околната среда;

    2) Полза от реализирането на инициатива или решаване на проблем за местната общност;

    3) Въвличане на местната общност.

     

    Победителите в седмото издание на Vivacom Регионален грант ще бъдат обявени през март 2022 г. Журито, което ще оценява и подбира проектите тази година, е в състав:Веселка Вуткова, директор „Корпоративни комуникации” във Vivacom, Ива Дойчинова, журналист и активист за граждански каузи, Иван Кънчев, съосновател на Сдружение „Българска история“, Райко Байчев, журналист в онлайн медията Actualno.com, Надя Шабани, директор на Български център за нестопанско право.

      

    Повече информация и условията за кандидатстване в Регионалния грант ще намерите на сайта  https://vivacomfund.bg/regionalgrant/, както и на НПО Портала (www.ngobgb.info), медиен папартньор на Регионалния грант от началото на кампанията.

     

    26.11.2021
  • Vivacom получи награда от МВР за активните си действия в борбата с телефонни измами

    Атанас Добрев получи отличието от министъра на вътрешните работи Бойко Рашков

    19.11.2021 г., София – Vivacom получи признание за ефективното си сътрудничество с правоохранителните органи на България за противодействие на телефонните измами в страната. Главният изпълнителен директор на компанията – Атанас Добрев, получи наградата лично от министъра на вътрешните работи – Бойко Рашков, на специална церемония в сградата на МВР, поведена на 19.11.2021 г. Отличие получи и Пламен Василев – директор Сигурност в телекома.

     

    От Министерство на вътрешните работи изразиха благодарност към Vivacom, че е първият оператор, предприел активни мерки за борба с телефонните измами.

     

    По предложение на Главна дирекция „Национална полиция“ за съвместни комплексни мерки, от края на м. февруари 2019 г. Vivacom започва да прилага допълнителни действия за извънреден мониторинг, ангажира допълнителен човешки и финансов ресурс с цел максимално ограничаване на възможностите за извършване на телефонни измами спрямо своите абонати.

     

    Сформиран е екип от експерти на Финанси, Техническа дирекция и Сигурност на компанията и е създадена организация за ежедневен мониторинг на телекомуникационното пространство за нетипичен трафик, изразяващ се в набирани последователно множество стационарни номера от мрежата на оператора от чуждестранни и български мобилни номера, и неговото ограничаване.

     

    От 26 февруари 2019 г. до момента е ограничен достъпът до мрежата на оператора на над 18200 български и чужди мобилни номера с типично трафично поведение на „телефонни измамници“.

    Вследствие на предприетите активни мерки, по данни на Vivacom, проведените телефонни разговори с цел измама към абонати на стационарни номера – клиентина компанията, от 222 605 през 2019 г. са намалели до 29 049 през 2020 г., а през десетте месеца на настоящата година са сведени до около 3 000 опита за измама.

     

    За ефективността на тези действия сочат и данните от официалната полицейска статистика - ако през 2018 г. са регистрирани 1175 телефонни измами, то през 2019 г. те стават 561, а през миналата година броят им спада до 129. Тенденцията се запазва и през настоящата година - за десетте месеца на 2021 г. се отчита спад при регистрираните телефонни измами близо 10 пъти спрямо аналогичния период на миналата година. Освен това със съдействието на Vivacom през 2021 г. са предотвратени повече от 30 измами.

     

    В резултат на проведените съвместни комплексни мероприятия между МВР и Vivacom броят на заявените измами е намалял около 10 пъти, а измамливите повиквания спрямо абонатите на оператора – близо 100 пъти.

     

    „Това е изключително важно признание на мен и за Vivacom. Сигурността на нашите потребители винаги е била приоритет на компанията и съм изключително горд, че партньорството ни с Министерство на вътрешните работи дава такива добри резултати“, коментира Атанас Добрев. „То е пример, че обществено-значимите цели, каквато е борбата с телефонните измами, могат да бъдат постигнати успешно единствено с партньорство между бизнеса и държавните институции“, допълни той.

     

    19.11.2021
  • United Group назначи Николай Андреев за главен изпълнителен директор на Vivacom България

    Дирк Геркенс е новият главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп

    United Group, водещият доставчик на телекомуникационни услуги и медии в Югоизточна Европа, обяви в сряда, че Николай Андреев е назначен за главен изпълнителен директор на българския телеком-оператор Vivacom, считано от 1 декември.

     

    Николай Андреев - настоящият главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп, най-голямата мултиплатформена медийна компания в България, част от United Media,медийното подразделение на United Group - поема поста от Атанас Добрев, който обяви своето оттегляне през август.

     

    United Group съобщи, че Дирк Геркенс, Директор „Програмиране, продукция и рекламни продажби“ на United Media, е назначен за главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп. Геркенс, чийто професионален опит включва позиции като главен изпълнителен директор на RTL Klub и главен изпълнителен директор на TV2 в Унгария, ще съчетае новите отговорности с лидерската си роля в United Media.

     

    „Имаме удоволствието да обявим имената на двама утвърдени мениджъри. Ники е всестранно развит професионалист, с доказани лидерски качества в различни индустрии. Той свърши изключителна работа за развитието на Нова Броудкастинг Груп, до днешния успех на компанията. А Дирк е високо ценен европейски телевизионен мениджър с над 25-годишен опит в тази сфера“ – каза главният изпълнителен директор на United Group Виктория Боклаг.

     

    „От името на борда на компанията, искам да благодаря на Атанас за развитието на Vivacom под негово ръководство през последните осем години и половина, както и за успешното интегриране на компанията в United Group. Радвам се, че назначаваме много успешен лидер от групата, който да продължи работата му“ – заяви тя.

     

    Боклаг изрази увереност, че с новите главни изпълнителни директори Vivacom и Нова Броудкастинг Груп ще надградят успеха, който имаха през последните години. „Българският пазар и нашият бизнес тук са много важни за United Group. Сигурна съм, че развитието ина Vivacom, и на Нова Броудкастинг Груп ще продължи да се разгръща все по-силно“ – каза още тя.

     

    Николай Андреев се присъединява към Нова Броудкастинг Груп през 2009 година като главен финансов директор, а през 2019 година поема управлението на компанията. Преди това е бил финансов директор и директор „Връзки с инвеститорите“ в Девин АД. Заемал е различни ръководни позиции за България и страните от Централна и Южна Европа в международната корпорация Юниливър.

     

    През 2014 година печели отличието „Най-добър финансов директор“ на годишната церемония на Форума на финансовите директори на EY и Forbes за неговите професионални постижения и за приноса му към развитието на професията. Николай Андреев е магистър по финанси.

     

    Дирк Геркенс се присъедини към United Group миналата година  и е част от Борда на директорите на United Media. Той  участва пряко в управлението на Нова Броудкастинг Груп, след като компанията беше придобита от United Group преди почти една година.

     

     

     

    За United Group Със седалище в НидерландияUnited Group е водещият телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. Оперираща в осем държави, компанията има повече от 11 млн. потребители и близо 12 500 служители.  United Group има най-широкото покритие на мрежа в региона и предлага на потребителите най-привлекателната селекция от телевизионно съдържание от целия свят. Значителните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират качеството на предлаганите продукти и услуги. От март 2019 година мажоритарен собственик на United Group е BC Partners, една от най-големите глобални инвестиционни компании.

     

    За повече информация посетете https://united.group/ и http://www.unitedmedia.net

     

     

    17.11.2021
  • Стоян Каранлъков е назначен за член на управителния съвет на Vivacom

    Надзорният съвет на Vivacom взе решение за назначаването на Стоян Каранлъков за член на управителния съвет на компанията, като това ще бъде заявено за вписване в Търговския регистър.

    12.11.2021 г., София: Надзорният съвет на Vivacom взе решение за назначаването на Стоян Каранлъков за член на управителния съвет на компанията, като това ще бъде заявено за вписване в Търговския регистър.

      

    От септември 2021 г. Стоян Каранлъков пое поста на Главен търговски директор на Vivacom. Той е част от структурата на компанията вече повече от 12 години, през които е преминал през различни управленски нива - от Зонален мениджър магазинна мрежа, през Старши мениджър, управляващ зона север и зона юг, до позицията Директор магазинна мрежа, която заема от 2015 година до м. септември.

      

    Стоян Каранлъков има висше икономическо образование и повече от 19 години професионална практика в телекомуникационния сектор. Стабилното кариерно израстване в рамките на Vivacom и отличното познаване на българския телекомуникационен пазар са сериозна предпоставка за успеха му като Главен търговски директор, отговорен за стратегическото развитие на основните функции под него - продажби частни клиенти, обслужване на клиенти и развитие на продажбите.

      

    Останалите членове на Управителния съвет на компанията са главният изпълнителен директор, главният технически директор и главният финансов директор. Те взимат решения за оперативното ръководство на компанията.

     

    12.11.2021
  • EON е най-бързоразвиващата се услуга в портфолиото на Vivacom

    Създателят на телевизионната платформа United Cloud – центърът за иновации на United Group – отваря свой клон в България

     

    Иновативната телевизионна услуга EON променя потребителското поведение и навици и е най-бързоразвиващата се в портфолиото на Vivacom с повече от 50 000 абоната за 6 месеца. Платформата беше представена на българския пазар преди по-малко от половин година, за което време множеството й предимства и функционалности, както и оптималното съотношение между качество и цена в предлагането я направиха предпочитан избор за клиентите на оператора. EON е достъпен с 3 пакета – LIGHT, FULL и PREMIUM – с ясни и прозрачни условия, съчетаващи първокласно съдържание и супер бърз интернет в най-голямата 10GB оптична мрежа в страната. Така телевизионното нелинейно използване на съдържание  с интерактивната услуга е станало 39% срещу 17% за IPTV за същия период миналата година. Над 28% от потребителите използват EON чрез мобилното приложение или web, като се регистрира и високо използване на Smart TV App – 14%. Vivacom е първият оператор, който предостави smart TV приложение с пълен набор от линейни канали и VOD съдържание.

     

    Данните за потреблението и налагането на EON на българския пазар бяха представени от

    Стоян Каранлъков, главен търговски директор на Vivacom, Любомир Малоселски – директор „Продукти и услуги“ на телекома, и Сърджан Дурджевич, главен изпълнителен директор на United Cloud – центъра за иновации на United Group и един от най-големите развойни центрове за иновативни услуги в региона.

     

    EON доказва, че наистина променя по един революционен начин потребителското поведение, което е голямо постижение. Достатъчно предизвикателно е да има бърз растеж в продажбите, да станеш разпознаваем с нова услуга в една силно конкурентна среда, но да промениш поведението на клиентите, и то за по-малко от шест месеца – това е напълно различно измерение,” каза Стоян Каранлъков, главен търговски директор на Vivacom.

     

    United Cloud създава иновативната платформа ЕON през 2017 г. – целта е да се предложи продукт, който да е напълно подходящ за нашия регион, за да поддържа голям мащаб и да бъде адаптивен към всякакъв тип мрежи, всякакъв тип формати на съдържание и бизнес модела на United Group. Днес EON е една от най-модерните телевизионни платформи в региона, обработваща повече от 50 000 видео активи и използвана от повече от 1,5 милиона устройства всеки ден. Освен в България, тя е достъпна във всички пазари на Югоизточна Европа, на които оперира United Group: в Сърбия, Босна и Херцеговина, Словения, Хърватия, Черна гора и Северна Македония, както и току-що стартира в Гърция. Предлага се и в световен мащаб чрез NetTV. През 2019 г. ЕON Smart Box печели престижната CSI Award за най-добро CPI устройство.

     

    Сърджан Дурджевич съобщи, че United Cloud ще отвори свой клон в София: „Заедно с растежа на United Group разширяваме обсега на дейността в посока иновации. България е един от ключовите пазари за United Group и тук има много талантливи ИТ специалисти. Другата новина, която бих искал да споделя, е, че EON Connect, най-новият ни продукт, чрез който потребителите имат цялостен контрол върху интернет свързаността и съдържанието на всички устройства в дома и възможност да реагират и коригират в реално време потреблението на децата, е на път да бъде пуснат за клиентите на Vivacom.”

     

     

    Важно условие за успеха на EON е постоянното оптимизиране и развитие на платформата, която се променя и надгражда в съответствие с изискванията на потребителите. Цялото съдържание е достъпно навсякъде и по всяко време, с един и същ интерфейс на различни устройства. От стартирането на услугата към нея постоянно се добавят нови канали с HD и 4К качество и разнообразно съдържание, заглавията на български във видеотеката вече са над 15 000 и постоянно се допълват, а по повод Европейското първенство по футбол през лятото бяха интегрирани и спортни метаданни, с информация и статистика за едни от най-популярните футболни първенства у нас и в Европа. TIDAL – една от най-богатите и модерни музикални платформи в световен мащаб също е част от пакетите с услугата, както и EON STB – единственият приемник в България, която може да превърне телевизора и в гейминг конзола.

     

    „С EON клиентите получават по-голяма добавена стойност за парите си, защото това не е просто телевизионна услуга, а иновативна платформа, интегрираща множество функции за забавление и информация с безкомпромисно качество,” каза Любомир Малоселски, директор „Продукти и услуги“ на Vivacom.

      

     

    19.10.2021
  • Явор Цветков е новият директор Продажби магазинна мрежа на Vivacom

    Той е част от компанията от почти 12 години, през които е заемал различни мениджърски позиции

    11.10.2021 г., София –Явор Цветков поема поста директор Продажби магазинна мрежа към Търговска дирекция на Vivacom. Той е част от компанията от почти 12 години, през които е заемал различни мениджърски позиции – Регионален мениджър магазинна мрежа  за регион Плевен и Старши мениджър магазинна мрежа  на оператора, зона Северозапад.

       

    Явор Цветков има бакалавърска степен по „Социология” от Университета за национално и световно стопанство - София, магистърска степен по „Икономика на търговията“ от Стопанска академия „Димитър Апостолов Ценов” – Свищов и отлична професионална практика в продажбите на телекомуникационни продукти и услуги. Познаването на организацията и дейността на Vivacom, дългогодишният му опит и лидерски умения са отлична предпоставка за успеха му на новата управленска позиция в телекома, на която ще ръководи над 1000 души и цялата магазинна мрежа на компанията, включваща към момента 217 обекта.

      

    „Богатото и непрекъснато развиващо се портфолио от продукти и услуги на Vivacom, стратегическият подход на оператора да ги прави масово достъпни, както и фактът, че при нас клиентът винаги е на фокус не само ни отличава на пазара, но и акумулира най-ценната валута в търговията – дългосрочно доверие. Заедно с екипа ми ще продължим да следваме този висок стандарт и да отстояваме лидерската позиция на Vivacom“, казва Явор Цветков.

     

     

    11.10.2021
  • Стоян Каранлъков е новият Главен търговски директор на Vivacom

    Стоян Каранлъков поема поста на Главен търговски директор на Vivacom, считано от 15 септември 2021 г.

    13.09.2021 г., София: Стоян Каранлъков поема поста на Главен търговски директор на Vivacom, считано от 15 септември 2021 г. Той е част от структурата на компанията вече повече от 12 години, през които е преминал през различни управленски нива - от Зонален мениджър магазинна мрежа, през Старши мениджър, управляващ зона север и зона юг, до позицията Директор магазинна мрежа, която заема от 2015 година до момента.

      

    Стоян Каранлъковима висше икономическо образование и повече от 19 години професионална практика в телекомуникационния сектор. Стабилното кариерно израстване в рамките на Vivacom и отличното познаване на българския телекомуникационен пазар са сериозна предпоставка за успеха му като Главен търговски директор, отговорен за стратегическото развитие на основните функции под него - продажби частни клиенти, обслужване на клиенти и развитие на продажбите.

      

    „За мен е голямо професионално предизвикателство и отговорност, заедно с екипа ми да продължим да отстояваме лидерската позиция на Vivacom на пазара, да бъдем предпочитан телеком оператор и да отговаряме в пълнота на очакванията на клиентите, като предлагаме първи ексклузивни оферти, съобразени с техните нужди в нашите изцяло обновени магазини“ – каза Стоян Каранлъков.

    13.09.2021
  • Любомир Малоселски ще оглави дирекция „Продукти и услуги“ на Vivacom

    Ръководството на дирекция „Продукти и услуги“ на Vivacom се поема от Любомир Малоселски, считано от 30.08.2021 г.

    18.08.2021 г., София – Ръководството на дирекция „Продукти и услуги“ на Vivacom се поема от Любомир Малоселски, считано от 30.08.2021 г. Той има над 11 години опит в компанията, като е преминал през всички йерархични нива и е работил в разнообразни направления в дирекцията,  а през последните години ръководи успешно като старши мениджър направление „Продукти и услуги за крайни клиенти”. През 2017 г. е избран в програмата за Ключови служители на компанията. Любомир Малоселски е магистър по Финанси, възпитаник на Университета за национално и световно стопанство, София.

      

    На новата си позиция той ще продължи да подкрепя стратегията на телекома за предоставяне на леснодостъпни и висококачествени услуги и продукти на конкурентни цени, следвайки най-високите стандарти в сектора.

      

    „Услугите и продуктите, които предоставяме на нашите клиенти и партньори, са много повече от отговор на ежедневните им нужди. Те не само трябва да правят живота и работата им по-ефективни и удобни, но и да следват най-високите международни стандарти и да съдействат за дигиталната трансформация на обществото и бизнеса“ – казва новият директор „Продукти и услуги“ на Vivacom. „Ще работим активно за постигането на все по-добри резултати и да оправдаваме гласуваното ни доверие.“

      

    Под ръководството на г-н Малоселски дирекция „Продукти и услуги“ ще продължи да развива конкурентното портфолио на компанията, с което да затвърждава силните си позиции на българския телеком пазар.

    18.08.2021
  • United Group, притежавана от BC Partners, се споразумя за придобиването на гръцкия телеком оператор Wind Hellas

    United Group, водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, обяви, че е постигнато споразумение с Crystal Almond Holdings Limited за придобиването на гръцкия телеком оператор Wind Hellas – един от трите мобилни оператора в страната.

    1август 2021 – United Group, водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, обяви, че е постигнато споразумение с Crystal Almond Holdings Limited за придобиването на гръцкия телеком оператор Wind Hellas – един от трите мобилни оператора в страната.

      

    Предлагащ мобилни, фиксирани, интернет и телевизионни услуги, Wind има общо 4,2 милиона потребители и генерира приходи от над 500 милиона евро годишно.

      

    Сделката ще позволи на United Group да комбинира Wind със съществуващия си гръцки оператор на платена телевизия – Nova, за да създаде силен интегриран оператор, който ще е втори в страната в предоставянето на широколентов интернет и телевизионни услуги.

      

    С атрактивна сфера на дейност и значителен потенциал за растеж, комбинацията Wind-Nova ще може да доставя по-добре интегрирани оферти, нови технологии и първокласно обслужване, увеличавайки стойността за гръцките потребители.

      

    Никос Статопулос, партньор в BC Partners и председател на United Group, каза: „Придобиването и интегрирането на силен местен телеком и медиен бизнес в нашата платформа е основна част от европейската стратегия за растеж на United Group. Гърция е ключов пазар за нас и с придобиването на Wind ще можем да създадем водещ интегриран оператор и да допринесем за развитието на гръцкия телекомуникационен сектор чрез инвестиции в мрежова инфраструктура, съдържание, технологии и иновативни продукти и услуги, ставайки водеща сила в цифровизацията на страната.”

      

    Изпълнителният директор на United Group Виктория Боклаг каза: „Сделката потвърждава дългосрочния ангажимент на United Group към гръцкия пазар. Wind, със своя силен мобилен бизнес, се вписва перфектно в експертизата на Nova и United Group относно медийни и фиксирани услуги.С Wind купуваме успешен бизнес, който ще ни позволи да засилим нашето присъствие и предлагане на клиенти в цяла Гърция.”

      

    Сделката подлежи на обичайните регулаторни одобрения и се очаква да бъде финализирана през 2022 г.

      

    В България United Group притежава телекомуникационния оператор Vivacom и най–голямата мултиплатформена медийна компания в страната - „Нова Броудкастинг Груп“.

     

      

     

    За United Group:

    Със седалище в Нидерландия, United Group е водещият телекомуникационен и медиеноператор в Югоизточна Европа. Оперираща в осем държави, компанията има близо 11 млн.потребители и приблизително 14 500 служители, като генерира приблизително 2 милиарда евро годишни приходи. United Group има най-широкото мрежовопокритие в региона и предлага на потребителите най-привлекателната селекция оттелевизионносъдържание от цял свят. Значителните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание итехнологии гарантират най-високото качество на предлаганите продукти и услуги. От март 2019 г.мажоритарен собственик на United Group е BC Patners, една от най-големите глобалниинвестиционни компании.

     

    За повече информация посетете https://united.group/ и http://www.unitedmedia.net

    16.08.2021
  • United Group си партнира с Nokia за подобряването на опорната си мобилна мрежа, с която да предложи несравнимо потребителско изживяване

    United Group обяви, че започва партньорство с Nokia в областта на модернизирането на облачно базираната опорна мрежа, повишавайки качеството, капацитета и сигурността.

    11 август 2021 г. - United Group обяви, че започва партньорство с Nokia в областта на модернизирането на облачно базираната опорна мрежа, повишавайки качеството, капацитета и сигурността. Това ще подпомогне въвеждането на дигитални услуги  от следващо поколение в Югоизточна Европа, включително нови 5G услуги за частни и бизнес клиенти.

     

    Заедно с облачно базираните опорни продукти, Nokia ще осигури и софтуер за управление на критично важните функционалности на мрежата, като значително увеличение на предоставяните скорости и първокласно клиентско изживяване, гарантирайки сигурността на потребителските данни.

     

    Модернизацията с опорната мрежа на Nokia ще позволи на мобилните оператори от семейството на United Group – Vivacom в България и Telemach в Хърватия и Словения – да реализират масова свързаност на огромен брой устройства, които изискват не само интернет връзка, но и свръхнадеждна мрежова свързаност, за да поддържат приложенията и услугите, които са от решаващо значение за дигиталната трансформация на съвременната индустрия.

     

    Модернизацията е част от петгодишната инвестиционна програма на стойност над 900 милиона евро, която United Group, водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в региона, реализира за обновяване на своите мобилни и фиксирани мрежи с цел да се предостави първокачествена свързаност и най-модерните продукти и услуги на милиони нови и настоящи клиенти.

     

    Конкретно за България партньорството ще обезпечи стратегическия и инвестиционен приоритет за бързо и ефективно надграждане на покритието на 5G мрежата в страната, както и на 10-гигабитовата мрежа на Vivacom, която осигурява оптична интернет връзка със скорост до 10 пъти по-висока от предишното поколение мрежи и се обединява функционално с други иновативни услуги на United Group като телевизионната платформа EON.

     

    Очакванията на United Group за следващите години са повишаването на скоростите през мобилните мрежи да достигнат до Gbps с минимално времезакъснение (lowlatencybased), разширените планове за мобилен интернет и фиксиран безжичен достъп да бъдат ключови двигатели на дигитализацията и конкурентоспособността на компанията на пазарите, на които оперира.

     

    Подобренията ще гарантират също така, че операторите на United Group без проблем ще отговарят на всички изисквания по отношение на сигурността на мрежите във всяка от съответните им страни.

     

    Споразумението разширява отношенията между Nokia и United Group, след като по-рано тази година базираната в Нидерландия компания избра Nokia да подкрепи пускането на нейните оптични мрежи от следващо поколение в Югоизточна Европа, които ще бъдат най-усъвършенстваните в региона.

     

    Атанас Добрев, Главен изпълнителен директор Vivacom: „Нарастването на броя на свързаните устройства и всички изисквания, които потребителите днес имат към мобилните услуги, поставят на дневен ред необходимостта от мощна безжична мрежа, която може да прехвърля големи обеми данни бързо, сигурно и с много ниска латентност. Това е основата на Индустрия 4.0, на интелигентните градове, на съвременните производства, бизнес и образование. С подкрепата на Nokia, United Group изгражда най-добрата мобилна мрежа в Югоизточна Европа, фокусирана върху качество, ефективност и продуктови иновации. Така и в България не само можем да предлагаме най-модерните услуги, но и да гарантираме сигурност и отлично потребителско изживяване, съобразени с водещите световни стандарти.“

     

    Мико Лаванти (Mikko Lavanti), вицепрезидент на Nokia за Централна Европа и Централна Азия: „Nokia с удоволствие за пореден път подкрепя силната позиция на United Group в Югоизточна Европа. Водещото на пазара основно портфолио на Nokia продължава да демонстрира своите обхват, надеждност и иновативност, използвайки истински облачни възможности и централизирано или разпределено внедряване. Очакваме с нетърпение да предоставим на United Group и нейните клиенти отлична мрежова ефективност и покритие.“

     

    Планът за реализация включва първоначалното интегриране на облачни технологии в 3G, 4G и 5G мрежите на United Group, стартирайки от третото тримесечие на тази година.

     

    На българския пазар United Group притежава телеком-оперaтора Vivacom и мултиплатформената медийна компания „Нова Броудкастинг Груп“.

      

    За United Group:

    Със седалище в Нидерландия, United Group е водещият телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. Оперираща в осем държави, компанията има близо 11 млн.

    потребители и приблизително 14 500 служители. United Group има най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите най-привлекателната селекция от телевизионно

    съдържание от цял свят. Значителните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират качеството на предлаганите продукти и услуги. От март 2019 г.

    мажоритарен собственик на United Group е BC Patners, една от най-големите глобални инвестиционни компании.

      

    За повече информация посетете https://united.group/ и http://www.unitedmedia.net

     

    11.08.2021
  • Община Севлиево разполага с иновативна система за измерване на качеството на атмосферния въздух от Vivacom

    Vivacom, в партньорство с Develiot, реализира съвместен проект с община Севлиево за мониторинг на качеството на атмосферния въздух.

    15.06.2021 г. Vivacom, в партньорство с Develiot, реализира съвместен проект с община Севлиево за мониторинг на качеството на атмосферния въздух. Смарт решението измерва основните замърсители, сред които ниво фини прахови частици до 10 микрона, фини прахови частици до 2.5 микрона, температура, влажност и атмосферно налягане. Измерванията се предават към централизирана платформа за визуализация, съхранение и анализ на данните.

      

    Системата за мониторинг е базирана в облачна платформа и се управлява лесно чрез интуитивен интерфейс и устройство с достъп до Интернет. Настройва се според нуждите на потребителя и показва  разпространението на замърсяването и данните за качеството на въздуха, включително по часове. За още по-голямо удобство тя предоставя възможност за анализ на данните в реално време, което е предпоставка за своевременно откриване на нерегламентирано замърсяване, извършване на проверка и предприемане на бързи мерки.  

      

    Освен общината, гражданите също получават възможност да се информират за качеството на въздуха. Публично достъпната част на платформата визуализира средночасовите стойности от измерванията, разполага с индекс на качеството на атмосферния въздух и с архив на средночасовите измервания.

      

    Качеството на въздуха е един от най-големите проблеми на съвременния град. Системата за мониторинг от Vivacom може да подобри градската среда и да спомогне за повишаване на качеството на живот на гражданите в общините с монтирани подобни системи.

    15.06.2021
към контакти