Новини
Търсене на новини
  • Unlimited Group стана член на Алианса за отговорен бизнес

    Това е най-голямото обединение на бизнеса в света, посветено на отговорното поведение във веригите за доставки в глобален мащаб

    1 декември 2022 г., София. United Group, водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, стана член на Алианса за отговорен бизнес (Responsible Business Alliance). Това е най-голямото обединение на бизнеса в света, посветено на отговорното поведение във веригите за доставки в глобален мащаб.

     

    United Group се присъединява към над 500 други членове на Алианса и неговите инициативи, които целят да подобрят условията на труд, околната среда и бизнес резултатите при спазване на утвърдени етични стандарти и практики. В компаниите, които членуват в Алианса, работят около 21 милиона души, а общите им годишни приходи възлизат на 7,7 трилиона щатски долара.

     

    Отговорното набавяне на суровини и материали, както и устойчивите бизнес практики са в основата на стратегията на United Group. С присъединяването си към Алианса за отговорен бизнес, компанията се ангажира да спазва Кодекса на поведение на организацията във всички свои дейности и да изисква същото и от своите доставчици. United Group ще следи отблизо процесите в своите вериги за доставки, за да гарантира положителните промени по отношение на отговорните практики.

     

    „Изключително съм щастлива, че United Group стана член на Алианса за отговорен бизнес и се гордея с работата ни, която ни позволи да се присъединим към стотици наши съмишленици в това обединение. Кодексът за поведение на доставчиците на United Group, който отразява принципите на Алианса, е гаранция, че цялата ни верига за доставки подкрепя усилията ни за постигане на по-светло и по-устойчиво бъдеще по етичен и отговорен начин. Без свързаността, която осигурява нашата индустрия, развитието на икономиките и обществата ни би било ограничено. Ето защо имаме отговорност към самите себе си и към нашите клиенти непрекъснато да прилагаме възможно най-високите стандарти“, каза Виктория Боклаг, главен изпълнителен директор на United Group.

     

    ***

    За United Group

    Базираната в Нидерландия United Group е водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа. Компанията работи в осем държави и има над 15 милиона потребители и над 15 500 служители. Годишните ѝ приходи възлизат на около 2,5 милиарда евро. United Group разполага с най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите си най-атрактивната селекция от телевизионно съдържание от цял свят. Сериозните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират отличното качество на продуктите и услугите, които United Group предоставя на своите клиенти. От март 2019 г. мажоритарен собственик на United Group е BC Partners, една от най-големите глобални инвестиционни компании.

    За повече информация: https://united.group

    01.12.2022
  • Vivacom започна изграждането на нова наземна станция за OneWeb в България

    Проектът е най-новият пример за засилващата се роля на България в инфраструктурата за авангардни космически технологии

    29 ноември 2022 г., София. Vivacom, част от United Group - водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, и OneWeb - един от водещите световни доставчици на спътников интернет, започнаха изграждането на наземна станция за комуникация с мрежата от спътници на OneWeb на ниска орбита. Съоръжението ще разшири достъпа на държавите от Европейския съюз до мрежата на OneWeb, ще направи системата по-устойчива и ще подобри широколентовото покритие на териториите от Централна Европа до Централна Азия, включително Черно и Каспийско море.

     

    Заради многобройните си икономически ползи проектът, който се реализира в обект на Vivacom на територията на община Стара Загора, получи сертификат клас B. С него телекомуникационната компания не само ще осигури допълнителни работни места в региона в следващите 10 години, но и ще постави община Стара Загора на световната карта на космическите технологии и комуникации.

     

    С пускането в експлоатация на наземната станция, качеството на сателитния интернет в посочените региони ще се подобри значително, като осигури покритие на някои от най-натоварените въздушни и морски маршрути в света. Тя ще създаде възможност и за допълнителни приложения поради предимствата на сателитите на ниска орбита /LEO/на OneWeb.

     

    „Успешното ни сътрудничество с OneWeb е поредното доказателство, че Vivacom е предпочитан партньор на международни технологични компании, които искат да инвестират в България. Печелим доверие не само с техническа експертиза, капацитет и надеждност на мрежата, но и с размаха, с който, в унисон с визията на United Group за региона, въвеждаме иновации и задаваме тенденции в сектора. Вдъхновени сме, че OneWeb вижда именно във Vivacom точния партньор, който ще гарантира изпълнението на този проект по най-добрия начин, с дългосрочни ползи за бизнеса и обществото у нас“, коментира Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom.

     

    Vivacom ще вложи в наземната инфраструктура и оборудването на своя технологичен обект близо 1,5 милиона лева, а инвестицията на OneWeb в специализирано оборудване възлиза на няколко милиона долара. Наземната станция ще се състои от 18 антени и миницентър за данни, който ще свързва сателитите на OneWeb с българската оптична мрежа и центрове за данни. Изграждането се очаква да бъде завършено в рамките на първото тримесечие на 2023 година.

     

    Микеле Франчи, главен оперативен директор в OneWeb, коментира: „OneWeb подобрява качеството и устойчивостта на свързаността с мрежата ни от малки сателити в ниска околоземна орбита. Изграждаме разпределена архитектура от наземни станции за връзка с мрежата ни от спътници, за да достигнем до най-отдалечените места на Земята. Избрахме България за изграждането на тази станция не само заради нейното географско положение, членството й в ЕС и ролята й на евразийски телекомуникационен център, но и защото с Vivacom намерихме надежден местен партньор за изпълнение на мисията на OneWeb“.

     

    „За община Стара Загора инвестиции, които имат висока добавена стойност и разкриват нови работни места, винаги са добре дошли. Радвам се, че днес имаме възможност да връчим Сертификат клас В и да насърчим подобни проекти. Това за бизнеса означава прилагане на съкратени срокове и индивидуално административно обслужване, предоставено от общинска администрация. Това поставя добро начало на едно успешно партньорство и дава ясен знак на инвеститорите, които избират нашия град“, каза кметът на Стара Загора Живко Тодоров.  

     

     

    Информация за OneWeb

     

    Базираната в Лондон OneWeb е глобална комуникационна мрежа, захранвана от космоса, която осигурява свързаност на правителства, фирми и общности. Тя реализира мрежа от сателити на ниска орбита с глобална мрежа от наземни станции и потребителски терминали, осигуряващи достъпни, бързи, високочестотни комуникационни услуги с ниско закъснение на сигнала, свързани с бъдещето на интернет на нещата и проправящи път към 5G за всички, независимо къде се намират. Разберете повече на www.oneweb.net

     

    Информация за United Group

     

    Базираната в Нидерландия United Group е водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа. Компанията работи в осем държави и има близо 15 милиона потребители и над 15 500 служители. Годишните ѝ приходи възлизат на около 2,5 милиарда евро. United Group разполага с най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите си най-атрактивната селекция от телевизионно съдържание от цял свят. Сериозните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържания и технологии гарантират отличното качество на продуктите и услугите, които United Group предоставя на своите клиенти. От март 2019 г. United Group е мажоритарна собственост на BC Partners, една от най-големите глобални инвестиционни компании.

     

    За повече информация посетете https://united.group

    29.11.2022
  • United Group спечели награда на PwC за стратегията си за зелена енергия

    Отличието е признание за иновативния и дългосрочен подход на компанията към устойчиво развитие и за прехода й към използване на зелена енергия

    23 ноември 2022, г., София. United Group спечели награда за иновации на годишните ESG Awards, организирани от PwC в България. Отличието е признание за иновативния и дългосрочен подход на компанията към устойчиво развитие и за прехода й към използване на зелена енергия.

      

    United Group планира сериозни инвестиции в сектора на соларните и вятърни възобновяеми източници на енергия в България. Те включват ветропарк с инсталирана мощност от над 70 мегавата и очакван производствен капацитет от над 230 000 мегаватчаса годишно, три фотоволтаични електроцентрали с обща мощност от над 40 мегавата и очакван годишен производствен капацитет от над 68 000 мегаватачаса, както и още няколко покривни фотоволтаични инсталации.

      

    Централите за възобновяема енергия ще бъдат пуснати в експлоатация поетапно от 2023 година. След това те ще произвеждат почти цялото количество електроенергия, което United Group консумира директно на годишна база. Това означава, че компанията ще спести 115 000 тона въглеродни емисии на година.

      

    „Благодарен съм на PwC, които отличиха иновативния ни подход за намаляване на въглеродните емисии. Много компании в нашия сектор намаляват емисиите като ги компенсират. В United Group правим следваща крачка - с произведеното електричество от възобновяеми източници, които ще изградим в България, ще задоволим почти изцяло собствената консумация на енергия на цялата група. С тези инвестиции ще ускорим и преизпълним десетгодишния план за намаляване на въглеродния отпечатък на United Group с 60% до 2030 г., спрямо нивата от 2020 година. Иновативната ни стратегия ще ни помогне да използваме по-чиста енергия и да намалим дела на изкопаемите горива в общия енергиен микс на Югоизточна Европа“, коментира Боян Кършаков, директор „Енергиен мениджмънт“ в United Group.

     

    „Телекомуникационните компании като Vivacom обикновено се нуждаят от огромно количество енергия, за да изпълняват основните си дейности и да обслужват клиентите си. С насочването към по-чисти енергоизточници, Vivacom и United Group отговарят на  предизвикателствата с помощта на модерни технологични решения. Горд съм, че United Group, компанията-майка на Vivacom, се ангажира с толкова сериозен принос към борбата с климатичните промени. Тези инвестиции ще осигурят устойчива енергия за България, за бизнеса ни днес, но и за бъдещите поколения“, коментира Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom.

      

    Местоположението на централите е избрано след провеждане на сложни технически, геофизични, соларни и вятърни проучвания. Съоръженията са конструирани така, че да гарантират максимално оползотворяване на различните сезони в България. Точната комбинация от вятър и слънце ще позволи извличането и производството на възобновяема енергия през цялата година, с максимално покриване на консумацията на час.

     

    Близо 80 компании се включиха в първото издание на конкурса, организиран от PWC. Отличието „ESG Award” се присъжда на организации, които прилагат ефективна ESG стратегия, предлагат иновативни продукти и услуги с положително въздействие върху околната среда и провеждат успешни информационни и промоционални кампании в областта на устойчивото развитие.

     

      

    ***

     

    Информация за United Group

     

    Базираната в Нидерландия United Group е водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа. Компанията работи в осем държави и има над 15 милиона потребители и над 15 500 служители. Годишните ѝ приходи възлизат на около 2,5 милиарда евро. United Group разполага с най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите си най-атрактивната селекция от телевизионно съдържание от цял свят. Сериозните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържания и технологии гарантират отличното качество на продуктите и услугите, които United Group предоставя на своите клиенти. От март 2019 г. United Group е мажоритарна собственост на BC Partners, една от най-големите глобални инвестиционни компании.

     

    За повече информация посетете https://united.group

    За повече информация за ESG дейностите на United Group посетете https://united.group/wp-content/uploads/2022/05/unitedgroup-esg-report-2021.pdf

    За повече информация за наградите “ESG Awards” на PwC в България посетете https://www.pwc.bg/bg/esg-awards.html

     

     

    23.11.2022
  • Над 5,3 милиона души вече имат достъп до предимствата на 5G с Vivacom

    Мрежата на Vivacom от пето поколение вече има покритие в над 1100 населени места и курорта, или близо 77% от населението на страната.

    27 октомври 2022, София. Мрежата на Vivacom от пето поколение вече има покритие в над 1100 населени места и курорта, или близо 77% от населението на страната. В резултат на планираното разрастване вече над 5,3 милиона души в България имат достъп до 5G технологията, която осигурява постоянно качествена връзка с минимално забавяне при пренос на данни, по-голям капацитет за повече едновременно свързани устройства, още по-високи скорости за мобилен интернет и още много предимства за потребителите и бизнеса.

     

    „За по-малко от година и половина увеличихме покритието на 5G мрежата на Vivacom над 5 пъти и днес предлагаме достъп до 5G технологията в над 1100 населени места и курорта в цялата страна. Преди месец лансирахме и първите истински Unlimited планове във всички ценови сегменти и с това дадохме възможност за пълна свобода за неограничено общуване на нашите клиенти. Новите неограничени тарифи се превръщат в истинско изживяване с предимствата на 5G, до която вече даваме достъп на над 5,3 милиона души, при наличие на съвместимо устройство. Ще продължим с мащабните инвестиции за развитие на мобилната ни мрежа, за да продължим да предлагаме едни от най-модерните, висококачествени и иновативни продукти и услуги, базирани на най-съвременните технологии, на нашите клиенти“, каза Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom.

     

    „Инвестираме усилено не само в подобряване на покритието, но и в увеличаване на капацитета и скоростта на мрежата. В населените места с население над 5000 души добавихме допълнителен капацитет за достигане на още по-високи скорости - до 2.6 Gbps [1]“, коментира Николай Гаврилов, главен технически директор на Vivacom.

     

    Vivacom даде старт на първата търговска 5G мрежа през септември 2020 година във всички 27 областни градове в страната. Година по-късно, през август 2021, телекомът обяви най-голямата 5G мрежа в България – с достъп до възможностите на технологията в над 200 населени места и курорта в страната.

     

    Висока интернет скорост, невидимо за човешкото око забавяне на картината при гледане на видео клипове, филми и телевизия онлайн, достъп до виртуална реалност и игри, както и други забавления в облака, са само част от предимствата, заради които потребителите на мобилни услуги ползват 5G смартфони. С Vivacom тези възможности са достъпни на най-много места в страната [2].

      

     

    Повече за Vivacom и United Group:

    От юли 2020 г. Vivacom е част от United Group, водещ доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа с пазар от 40 милиона души. Групата в България включва още Nova Broadcasting Group и вестник Телеграф.

    Холандската United Group е водещият телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. С дейности в осем държави, компанията има близо 15 милиона потребители и над 15 500 служители. United Group разполага с най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите най-атрактивната селекция от телевизионно съдържание от цял свят. Сериозните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират първокласно качество на продуктите и услугите, които групата предоставя на своите клиенти. От март 2019 г. мажоритарен собственик на United Group е BC Partners, една от най-големите глобални инвестиционни компании. За повече информация посетете https://united.group

     

     

    [1] Скоростта при Download може да бъде достигната при идеално ниво и качество на сигнала и липса на активни, конкурентни устройства с Download сесия в конкретния момент в обслужващата клетка. Валидно е, използвайки устройство, поддържащо: 256QAM, EN-DC (1NR+3LTE CC); 4R MIMO.

    [2] Най-голямо покритие на 5G мрежа след сравнение по публично достъпна информация към 12.10.2022 г. за покритието на операторите по брой населени места и курорти.

     

     

    27.10.2022
  • Мобилното музикално училище „Rock school на колела“ ще посети гр. Кюстендил с подкрепата на Vivacom

    Организаторът на събитието Фондация "Музика за България" е един от победителите в седмото издание на програмата Vivacom Регионален грант

    18.08.2022 г. - На 20.08 (събота) мобилното музикално училище „Rock school на колела“ ще посети гр. Кюстендил. Събитието е организирано от Фондация "Музика за България" и е част от проекта "RockSchool на колела", който е сред победителите от седмото издание на  инициативата Vivacom Регионален грант.

    В 18:00 часа специално оборудван музикален бус ще бъде разположен в Лесопарк ''''Хисарлъка''''. Събитието е безплатно и отворено за посещения, и се състои с подкрепата на Vivacom и Общината. Четирима преподаватели ще предлагат безплатно уроци по свирене на 4 различни музикални инструмента.Ще има работилници по китара, пиано, цигулка и ударни инструменти, които ще са достъпни за всеки желаещ да се запознае от близо с основите на свирене на съответния инструмент.

    Целта на Фондацията е с помощта на “RockSchool на колела” да запалят любовта към музиката, като дадат различни музикални инструменти в ръцете на деца и младежи, за да изпитат сами удоволствието от музиката и да развият личностните си качества чрез музикално образование.

    Vivacom Регионален грант е обществено отговорна инициатива, която подпомага развитието на регионите чрез безвъзмездно финансиране на проекти на местните общности. Фондация "Музика за България" е една от 12-те неправителствени организации, победителите в седмото издание на Програмата. Инвестицията на Vivacom в последното издание е близо 60 000 лв., а подкрепените проекти са в сферите образование и опазване на околната среда.

     Повече информация за събитието тук.

    18.08.2022
  • Vivacom взе участие в конференцията „Дигитална трансформация, киберсигурност и местно развитие”

    29.07.2022 г., София – С партньорството на Vivacom се проведе конференция на тема „Дигитална трансформация, киберсигурност и местно развитие”. Събитието се организира от Асоциацията на българските градове и региони, със съдействието на Фондация „Конрад Аденауер“ и УНСС. На конференцията присъстваха над 100 души, представители на местните власти, общинските и областните администрации в България и бизнеса.

    29.07.2022 г., София – С партньорството на Vivacom се проведе конференция на тема „Дигитална трансформация, киберсигурност и местно развитие”. Събитието се организира от Асоциацията на българските градове и региони, със съдействието на Фондация „Конрад Аденауер“ и УНСС.На конференцията присъстваха над 100 души, представители на местните власти, общинските и  областните администрации в България и бизнеса.

     

    В конференцията от страна на Vivacom активно участие взеха Никола Гечев, директор „Корпоративни продажби“, Калоян Боровинов, мениджър „ICT проекти“ и Иван Катинчаров, търговски директор за България в Mainstream. Те коментираха пътя към дигиталната трансформация на общините, свързан с навлизащите технологични тенденции и все по-голямата необходимост от създаването на умни градове, работещи в единна екосистема, подпомагаща всички аспекти от обществения живот - транспорт, паркинг, осветление, сметосъбиране и управление на отпадъците, образование, медицина и други.  Представиха и редица работещи умни решения на компанията и иновативни облачни услуги, насочени към за развитието на българските градове и региони.

     

    В рамките на дискусиите участниците и гостите обърнаха сериозно внимание върху съвременните аспекти пред дигитализацията в публичнитеорганизации, политиките за мрежова и информационна сигурност, актуалните решения за киберсигурността и други важни теми. 

     

    Като част от събитието се проведе и специалната церемония на Годишните национални награди на Асоциацията на българските градове и региони. В 23 категории отличия получиха 30 общини у нас, а представители на Vivacom връчиха специални награди за постиженията на 5 общини.

     

    Освен за сполучливо управление, общините бяха отличавани за осъществените вложения в инфраструктура, дигитализация, иновации и икономическо развитие на градската среда, опазване на културното наследство, образованието, социална ангажираност и други. Основният критерий на журито за определяне на наградените бяха реализираните проекти с ясни и устойчиви резултати.

    29.07.2022
  • Vivacom е най-желаният работодател сред телекомите в България

    Престижната класация Employer of Choice класира компанията според имиджа ѝ пред желаещите да работят за нея

    07.07.2022 г., София - Традиционното ежегодно независимо проучване за най-желан работодател Employer of Choice класира Vivacom сред ТОП 10 на най-желаните работодатели у нас и на първо място сред трите телеком оператори. Проучването се провежда за четвърта поредна година, обхваща цяла България и е базирано на анкета с 50 въпроса.

     

    Анкетата е създадена по специален алгоритъм, разработен от Саймън Бъроу – бащата на понятието “employer brand” и обхваща петдесетте най-важни работодателски характеристики, както и специфичните съотношения помежду им, които превръщат дадена компания в успешен и предпочитан работодател. Алгоритъмът изследва над 50 характеристики на компанията, комуникационни канали, алтернативен избор на кандидата и др., за да определи сбор от точки и да оформи позицията ѝ в класацията „Топ 50 на най-желаните работодатели в България“.

     

    „Впечатление прави издигането на Vivacom в класацията , спрямо изминалата 2021 година. Това, че тази година успяхме да се класираме на първото място за най-желан работодател и сред телекомите в България, е важно потвърждение за целия ни екип за устойчивата ни политика и грижа към служителите. Това отличие придобива дори още по-голяма стойност за нас, защото не е единствено. През последните 2 години получихме и други също толкова значими признания за нашите работодателските практики като “Employer Branding Excellence 2021”, където получихме приз за изграждането и утвърждаването на имиджа на работодателския бранд за успешното имплементиране на HR стратегия по време на COVID-19. Бяхме отличени и като „Най-добър работодател на България“ от Career Show Awards 2020“, коментира Галина Софрониева, директор „Човешки ресурси“.

    Повече за класацията може да видите тук.

    07.07.2022
  • 31 са студентите от ТУ-София, които завършиха „Vivacom Техническа академия“ 2022

    Повече от половината, кандидатствали за стаж или работа в телекома, вече са одобрени

    21.06.2022 г., София – Тридесет и един студенти от Техническия университет в София успешно завършиха дванадесетото по ред издание на „Vivacom Техническа академия“. Те са трети и четвърти курс в специалностите „Компютърни системи и технологии“, „Телекомуникации“ и „Електроника“.

     

    Техническата академия е програма с продължителност 2 учебни семестъра, като обхваща седем лекционни курса и упражнения, водени от експерти от различни области във Vivacom и преподаватели в ТУ - София. Провеждането на лекциите стартира в онлайн форма и приключи в присъствена, а графикът бе изцяло съобразен с програмата на студентите в университета. Част от изучаваните курсове са Управление на проекти, Технически английски език, Софтуерни продукти и бази данни, Стратегия и развитие на телекомуникационни мрежи, Търговски решения, Правна рамка и регулация на телекомуникациите и други.

     

    „В продължение на 8 месеца ключови служители на Vivacom и преподаватели от университета обучаваха младите инженери и им помагаха да придобият полезен практически опит, с който да затвърдят теоретичните си знания. Радвам се да видя как в процеса на обучение тези млади хора развиват и изграждат своите качества да бъдат професионалисти. Ние във Vivacom с желание подкрепяме различни образователни инициативи, защото вярваме, че доброто образование е в основата на добрия кариерен път“ каза Силвия Илиева, Старши мениджър Човешки ресурси.

     

    До момента повече от половината студенти, които са кандидатствали за стаж или работа във Vivacom, са одобрени или назначени. Очаква се тяхната бройка да се увеличи поради предстоящи интервюта.

     

    След близо двугодишна пауза заради пандемичната обстановка, тази година студентите имаха възможност да посетят един от стратегическите обекти на компанията, а именно „Tелепорт Плана“, където е поставена първата предавателна сателитна антена в България. Тази изключителна наземна станция за спътникови връзки е дом на множество антени от световно значение.

     

    „Vivacom Техническа академия“ е един от най-мащабните проекти, реализиран съвместно с Технически университет – София. Целта на проекта е да изгради връзка между образованието и бизнеса, да срещне теорията с практиката, подпомагайки студентите по пътя на професионалната реализация в корпоративния свят. Завършилите успешно получават сертификат от „Vivacom Техническа академия”, който подпомага балообразуването на оценката за магистратура и стипендия и при кандидатстване за работа или стаж, кандидатурите им се разглеждат с приоритет.

    21.06.2022
  • Успешно завърши 14-ото издание на програмата „Учебна компания” организирана от Джуниър Ачийвмънт България в партньорство с Vivacom

    В оценяването и реализацията на бизнес идеи на младежи се включиха ментори и експерти от Vivacom, които наградиха проект за създаване на мобилно приложение със специална „Hi Tech“ награда

    13.06.2022 г., София – Vivacom бе един от основните партньори в 14-ото издание напрограма „Учебна компания” на Джуниър Ачийвмънт България. Тя е практически ориентиран и световно утвърден учебен курс за стартиране на собствен бизнес, който Европейската комисия признава за „най-добра практика в обучението по предприемачество“.

     

    Освен с финансова подкрепа и предметни награди, телекомуникационният оператор се включи в инициативата и със свои специалисти, които да бъдат ментори на учениците в подготовката, реализацията и дейността на тяхната учебна компания. Целта е младежите да се научат как да развиват и материализират своята идея, превръщайки я в бизнес, който да управляват в рамките на една учебна година.

     

    В 14-ото издание на„Учебна компания” участваха 40 гимназии в цялата страна и над 500 ученици. Те успяха да създадат работещи идеи и бизнес планове с цел изграждане на компании, които са социално отговорни, насочени към подобряване на бъдещето и средата, с отношение към природата и „в крак“ с новите технологии. Учебните компании демонстрираха пред специално жури наученото през годината, а класираната на първо място УК Solar Stickers от ЧЕГ „Иван Апостолов“ - София, ще представи България в предстоящото европейско състезание Gen_E с най-добрите учебни компании от мрежата на Джуниър Ачийвмънт Европа.

     

    „Образованието е на първо място, но прилагането на наученото е това, което надгражда знанията и ги обогатява. Щастлива съм да видя как в процеса на обучение тези млади хора развиват и изграждат своите качества да бъдат лидери от ново поколение. Vivacom подкрепя много образователни проекти, особено такива, обвързани с новите технологии и насочени към дигитализацията на образователния процес. Именно затова с огромно желание подкрепяме кампанията и учениците в тяхното развитие в сферата на бизнеса, защото ние вярваме, че това е важно за цялото ни общество и ще остане като безценен опит за тях в живота им,“ каза Веселка Вуткова, директор „Корпоративни комуникации“ във Vivacom по време на церемонията за закриване на програмата „Учебна компания“ – под името „Изгряващи звезди“.

     

    В подбора и оценяването на проектите на учебните компании се включиха и представители на Vivacom. Освен победителите за България, които ще се включат в европейското състезание с най-добрите учебни компании в цяла Европа, представителите на Vivacom избраха и носителя на специалната „Hi Tech“ награда. Това е учебна компания „VNMV Books“, 137 СУ „Ангел Кънчев“, гр. София.

     

    Идеята на учениците е свързана с разработването на мобилно приложение, с което четенето на книга да се превърне в по-различно и интерактивно преживяване от традиционното. Учебната компания работи по създаването на визуализации, съпътстващи текста, така че целите страници с непривлекателни текстове и дълги абзаци да станат по-разбираеми, а четенето – удоволствие.

     

    „Избрахме да наградим този отбор, защото идеята им е едновременно иновативна и обединява технологиите с образованието, а учениците са мотивирани да развиват истинска полза от четенето, за да го направят по-привлекателно и интересно за всички свои връстници, а и за всички възрасти,“ допълва Веселка Вуткова.

    13.06.2022
  • Желяз Кольовски е новият директор Маркетингови комуникации във Vivacom

    Дирекцията има ключова роля за постигане на целите на компанията да бъде водещият конвергиран оператор в България

    София, 2 юни 2022 г. – Желяз Кольовски заема поста директор Маркетингови комуникации във Vivacom, считано от 30 май. Той има над десетгодишен опит в сферата на маркетинга, като е участвал и ръководил успешно различни проекти в големи компании в страната.

      

    В новата си роля Желяз Кольовски ще има ключова позиция за реализиране стратегията на компанията, като заедно с екипа си ще се фокусира върху това общуването с клиентите да е още по-продуктивно, динамично и ангажиращо.

      

    Богатият професионален опит на Желяз включва успешното създаване, внедряване и развитие на различни комуникационни и бранд стратегии, в резултат на които е увеличен пазарният дял на съответните продукти и услуги. Заемал е позиции като директор маркетинг, маркетинг одит мениджър и маркетинг мениджър в различни компании в страната. Има три магистърски степени – по „Международна търговия“ и „Финансов мениджмънт“ от Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“, както и по „Икономика“, специалност „Маркетинг“ от Стопанската академия „Димитър  Ценов“ гр. Свищов. Желяз има и специализация по бизнес администрация от Edinburgh Business School, Heriot-Watt University. 

      

    На новата си позиция Желяз ще приложи своите умения да създава и развива ефективни и атрактивни бранд стратегии, работейки с отдаден екип.

      

    „Горд съм да поема поста директор Mаркетингови комуникации във Vivacom, който същевременно приемам и за професионално предизвикателство. Поставили сме си амбициозни цели за развитието на маркетинговите комуникации и заемам новата позиция със стремеж да ги постигнем“, споделя Желяз.

     

     

     

    02.06.2022
  • Vivacom с три приза от годишните награди за благотворителност "Златно Сърце"

    Журито отличи компанията в категориите „Устойчива социална политика“, „Подкрепа и развитие на общини и региони“ и „Здраве и здравни инициативи“

    18.05.2022 г., София – Vivacom спечели три призови награди „Златно сърце“ за цялостното си отговорно социално поведение в осмото издание на годишния конкурс на сп. Business Lady за благотворителност и корпоративно-социална отговорност. Престижните отличия бяха връчени на 17 май по време на бляскава церемония в Интер Експо Център в столицата.

      

    Vivacom получи три първи места в категориите „Устойчива социална политика“ за цялостната и постоянната си политика за корпоративна социална отговорност, „Подкрепа и развитие на общини и региони“ за инициативата си Vivacom Регионален грант и „Здраве и здравни инициативи“ за активната си дейност, свързана с борбата с Covid-19.

      

    „Изключително благодарни и поласкани сме от тези отличия, защото през изминалата година екипът на Vivacom вложи сърцата си, за да осъществи всички проекти, свързани с корпоративната ни социална отговорност. Ние вярваме, че в трудни времена като настоящите е наистина важно да свържем бизнеса и социалните ангажименти, а корпоративните ценности са една от най-добрите и устойчиви възможности за просперитет на компанията и заради това продължаваме да влагаме най-доброто от себе си“, каза по време на церемонията Галина Софрониева, директор „Човешки ресурси“ във Vivacom.

     

    Отличената на първо място инициатива на Vivacom в категорията „Подкрепа и развитие на общини и региони“ e Регионалният грант. Тя подпомага развитието на регионите чрез безвъзмездно финансиране на проекти на местните общности. Кампанията стартира преди 7 години, като общата инвестиция на телекома за този период е над 446 000 лв. в над 95 проекта от цялата страна.  

     

    Друга кампания, донесла призово място Vivacom в наградите „Златно сърце“, е националната дарителска кампания Операция „Жълти стотинки“. Вече 10 години чрез нея компанията подкрепя социални каузи в името на деца и младежи, с инвестиция от над 600 хил. лв., дарени за 5 каузи. В десетото юбилейно издание Операция „Жълти стотинки“ събира средства за Сдружението на олимпийските отбори по природни науки (СООПН) за подготовката и участието на младежите от националните отбори в международни състезания.

     

    Наградите за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце”  събират на едно място инициаторите на едни от най-успешните социално отговорни инициативи. Те отличават компаниите и личностите, които са допринесли за реализирането на смислени проекти в помощ на обществото и на отделни групи, и им дават възможност да споделят вдъхновяващи истории. „Златно сърце” иска да даде гласност на различни професионални успехи, качества и постижения, споделяйки добри практики и изпитани управленски модели, като по този начин се даде пример и бъдат насърчени все повече компании и личности да се включат в подобни инициативи.

    20.05.2022
  • Николай Гаврилов е новият Главен технически директор на Vivacom

    Той е избран след проведен конкурс между 140 кандидати от страната и чужбина

     

    Николай Гаврилов зае поста Главен технически директор на Vivacom, считано от 09 март т.г. Той е избран след проведен конкурс между 140 вътрешни и външни кандидати от България и от чужбина. 

     

    Николай има над двадесет години опит в сферата на телекомуникациите, като последните десет от тях са във Vivacom. До момента той ръководеше дирекция „Оперативно управление на мрежата“ в компанията. Отговарял е за наблюдение, поддръжка и контрол на мрежата и услугите, управление на инциденти и промени. Развивал е технологични проекти за оператори в Германия, Алжир и Македония. Той е магистър по Комуникационна техника и технологии от ТУ – гр. София.

     

    Наред с технологичното обновление и непрекъснатото повишаване на качеството на мрежите и услугите, основен фокус на Vivacom е клиентското изживяване и удовлетворение на нарастващите изисквания на потребителите. Това е и ключов приоритет в отговорностите на новия технически директор.

     

    За мен е гордост и изключително голяма отговорност да поема поста Главен технически директор. Поставили сме си амбициозни цели за развитие на мрежите ни и надграждане на услугите, които предоставяме, за да сме първият избор за доставчик на конвергирани телеком услуги на българските потребители“, каза Николай Гаврилов.

     

    Новото назначение е още една положителна крачка в стратегията на Vivacom като част от водещия телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа United Group, да предоставя най-иновативните технологични решения за потребителите си, както и най-доброто клиентско изживяване.

     

     

     

     

    14.03.2022
Open cookie bot settings
към контакти