Студенти от НБУ разработиха комуникационни стратегии за финалистите от Vivacom Регионален грант
Студенти от Нов български университет разработиха комуникационни стратегии за финалистите от десетото издание на Vivacom Регионален грант.
24 април 2025 г., София. Студенти от Нов български университет разработиха комуникационни стратегии за финалистите от десетото издание на Vivacom Регионален грант. В рамките на комуникационната лаборатория, част от акселераторската програма, младежите представиха лично създадените от тях концепции пред гражданските организации. Включването на студентите като част от партньорството между Vivacom и НБУ има за цел да помогне на организациите да комуникират още по-успешно проектите си. Участието им е поредното надграждане в тазгодишното юбилейно издание на Vivacom Регионален грант.
Разделени в екипи, студентите се включиха активно в целия процес – от запознаване с организациите и техните каузи в рамките на първата лаборатория от акселераторската програма Co-Creating Lab, до представяне на разработените от тях комуникационни стратегии.
„Много съм щастлива, че екипът на Vivacom откликва, когато има стойностни идеи, и дава възможност на студентите да работят по реално проекти. Така те могат да се докоснат до значими каузи и да видят как идеите им се реализират. Това е практиката, от която имат нужда, за да започнат уверено професионалния си път. В същото време организациите получават нови гледни точки и съвременни комуникационни решения“, сподели проф. д-р Десислава Бошнакова, преподавател в НБУ. Тя бе и лектор по време на комуникационната лаборатория и запозна участниците с тънкостите в разказването на истории и работата с медиите.
На специална сесия, водена от маркетинг екипа на Vivacom, организациите получиха практически съвети и полезни насоки за създаване на съдържание за различните социални мрежи и как най-добре да ангажират целевите си аудитории онлайн.
„За поредна година подкрепяме финалистите не само финансово, но и като им помагаме да надградят своите комуникационни умения. Резултатите от партньорството с НБУ надминаха очакванията ни. Студентите разработиха страхотни концепции, които съм сигурна, че ще бъдат много полезни за гражданските организации. През следващите месеци с интерес ще проследим техните проекти и резултатите, които ще постигнат““, коментира Елица Георгиева, директор „Корпоративни комуникации“ във Vivacom.
В края на събитието всички студенти получиха сертификати и подаръци лично от Главния изпълнителен директор на Vivacom – Николай Андреев.
Vivacom Регионален грант е най-мащабната социално отговорна инициатива на телекома, която вече десет години подкрепя каузи на граждански организации в сферите на образованието и опазването на околната среда. В юбилейното си издание програмата подкрепи 10 проекта в областта на образованието и опазването на околната среда с общо 100 000 лв. Vivacom Регионален грант се реализира в партньорство с Български център за нестопанско право (БЦНП). Програмата продължава до края на 2025 г., като финалистите ще реализират своите проекти в периода април–ноември.