Често задавани въпроси

Как и къде мога да заплатя фактурата си?

   

Предлагаме Ви няколко удобни начина за заплащане на Вашата фактура:

   

 1. Услугата Директен дебит позволява автоматично превеждане на средства  по банковата ни сметка в Ситибанк с изричното Ви съгласие. За да плащате чрез Директен дебит, е необходимо да посетите банката, в която е открита банковата Ви сметка и да попълните документ ‘Съгласие за Директен дебит''. Копие на подписаното съгласие трябва да предоставите в наш магазин или да го изпратите на нашият адрес: София 1784, пк.44, до VIVACOM, съпътствано с молба свободен текст описваща Вашето искане.

   

 2. VIVACOM Ви дава възможност да заплащате месечните си сметки през банкомат с банкова карта, чрез услугата B-Pay. За да платите през B-Pay трябва да знаете кодовете на VIVACOM съответно за плащане на сметки (50505) или за авансово плащане в полза на VIVACOM (00505). Ако сте частно лице, Вашият абонатен номер се състои от Код на оператора (без 0) + GSM номер + последни 3 цифри от ЕГН ПРИМЕР: 871234567ЕГН. Ако сте бизнес клиент, Вашият абонатен номер се състои от Код на оператора (без 0) + GSM номер + последни 3 цифри от Булстат номер. ПРИМЕР: 871234567БСТ.

   

 3. VIVACOM Ви предоставя възможност да заплащате месечните си сметки през www.ePay.bg или www.icard.bg. За да плащате чрез Интернет, е необходимо да имате регистрация в системата и да регистрирате в своя профил абонатния си номер към VIVACOM.

   

Регистрирането на банковата карта през банкомат се извършва по следния начин:

   

  • от менюто на банкомата се избира опция Други услуги и после опция Регистрация за плащане през интернет
  • след въвеждането на ПИН кода на банковата карта се появява съобщение за успешна регистрация

   


След успешна регистрация на банковата карта през банкомат се извършва регистрация в съответната уеб страница.

  

За ePay това се извършва по следния начин:

   

  • От меню Търговци клиентът избира Регистрация за периодични плащания
  • От списъка с търговци се избира VIVACOM
  • Въвежда клиентският номер, който желае да заплати

  


Не  е възможно извършване на авансово плащане през ePay. Плащания през ePay могат да извършат само картодържатели, чиито банки имат сключено споразумение с ePay, като на www.epay.bg са поместени имената на всички банки със съответните споразумения. ТИН на VIVACOM е 1154689231.

  

За icard това се извършва по следния начин:

   

  • Необходимо е да имате издадена кредитна карта iCARD MasterCard
  • Влезте на пресоналната си страница в www.icard.bg през входа за клиенти
  • Отидете на "Комунални плащания", натиснете бутон "Регистрация" и изберете Плащане на сметки към VIVACOM, като кликнете върху името му
  • В отворения прозорец "Данни за абоната" - въведете своя Клиентски номер
  • Изберете един от начините на погасяване на задълженията:

   

Опция 1: "Автоматично плащане на задължение" - чрез избора на тази опция, декларирате че желаете сметките да бъдат погасявани автоматично от нас при излизане на задължение, за всеки следващ месец.

   

Опция 2: "Плащане след SMS потвърждение" - чрез избора на тази опция Вие декларирате, че желаете сметките да бъдат погасявани, след като бъдете уведомени за задължението чрез SMS и потвърдите като изпратите получения код чрез SMS обратно на 11 00 17. (Внимание! За да се използва тази опция е задължително да е избрана и опцията „Известяване чрез SMS")

   

Опция 3: „Ръчно плащане от страницата" - чрез избирането на тази опция,  Вие декларирате,  че желаете да погасявате сметките си към съответното дружество, като ежемесечно посещавате страницата.

  

  • Изберете начина на известяване при излизане на задължение - чрез email или SMS

   

 

 4. ДСК Директ е електронно банкиране за притежатели на банкови сметки в банка ДСК. Чрез него могат да се извършват плащания по VIVACOM сметки, регистрирани на собственика на фактури на тяхно име.

   

За да заплатят своите VIVACOM мобилни фактури клиентите трябва:

  

  • да се регистрират за услугата ДСК Директ в банка ДСК, за да получат потребителско име и парола за достъп
  • да влязат на сайта www.dskdirect.bg и своя акуант
  • да изберат ново плащане
  • да изберат Плащане на сметка, опция Мобилни телефонни абонаментни услуги, VIVACOM
  • след това клиентът избира от коя банкова сметка да плати
  • след това клиентът избира VIVACOM билинг акуанта, чиято фактура иска да заплати. Въвежда мобилния номер + последните 3 цифри от ЕГН-то на титуляра, във формат 878хххххх123, както при плащания през ePay. 

    

 5. Transcard позволява извършване на плащания по VIVACOM сметки чрез интернет портал www.transcard.bg. Transcard позволява плащане след преглед и потвърждаване, където клиентът се информира предварително за размера и срока на сумата за плащане. Също така предлага автоматично плащане на сметки, където системата на Transcard следи за възникнали преводи и автоматично извършва плащания по тях.

   

За да се извърши плащание по един от двата Transcard метода, трябва:

   

  • клиентът да е притежател на Transcard
  • чрез Transcard портала да бъде избран съответния билинг акаунт, по който ще се извършват плащания
  • да се избере метод на плащане - автоматичен или чрез потвърждение
  • да се въведе абонатния номер на услугата.  

   

 

Транскарт ви предлага следните възможности за плащане на битови сметки:

   

  • автоматично плащане - ако изберете тази възможност, всички заявени сметки ще бъдат платени автоматично в момента, в който възникнат. По желание Транскарт Файненшъл Сървисис ЕАД може да Ви известява за всяко извършеното плащане чрез e-mail или чрез SMS;
  • плащане след потвърждение - ако изберете тази възможност, ще получавате уведомление по e-mail или чрез SMS за размера и вида на всяко възникнало задължение. За да платите това задължение, влезете във Вашия индивидуален клиентски профил, от раздел „Битови сметки онлайн" изберете „Регистрирани сметки" и натиснете бутона „Плати" срещу желаната от Вас сметка. Ако сте се регистрирали за известяване чрез SMS, при всяко възникване на задължение ще получавате SMS с уникален 4 цифрен код. Изпратете обратно SMS с този код на телефон 170017 и Вашето задължение ще бъде платено.


   

 6. VIVACOM Ви дава възможност да плащате месечните си сметки Плащане с платежно нареждане или чрез разплащателна сметка

   

Банка:  Банка: Ситибанк Н.А., клон София
Банкова сметка IBAN: IBAN: Персонален IBAN
Банков код BIC: CITIBGSF

  

При плащане чрез банков превод е необходимо да посочите Вашия персонален IBAN, който може да откриете на първа страница на вашата фактура.

  

Какво означава персонален IBAN?

   

  • Вашият персонален IBAN е номер на банкова сметка, която VIVACOM е запазила специално за Вас в Ситибанк. Персоналният Ви IBAN е уникален за клиентския Ви номер и можете да го видите във Вашата месечна фактура. 
  • Ако притежавате повече от един клиентски номер, ще имате различен IBAN за всеки един от тях. Плащането за всеки клиентски номер следва да се извършва по съответстващия му уникален IBAN.

   



 7. Системата Easypay (пощенски парични преводи и платежни услугу) позволява безплатно регистриране на Клиентса Easypay регистрация. Тя осигурява на клиентите възможност да получат информация за всички свои битови сметки и сметки за мобилни телефони в реално време. Плащането на сметките става общо и поотделно. Възможно е, при заявка на клиента, да се получава предварителна информация за сметките чрез SMS или email.  

    

 8. Имате възможност да заплащате месечните си сметки, като сканирате QR кода от нея, благодарение на мобилното приложение CellumPay.

  

 

 9. VIVACOM Ви дава възможност да заплащате месечните си сметки в брой в магазините на VIVACOM, всеки офис на Български пощи, на всяка каса на Фаст Пей ХД АД и в магазините на Табак Маркет АД (Lafka).

    

Подробна информация с адреси, работно време и телефони за връзка с центровете от магазинната мрежа може да намерите тук.

  

Обратно към въпросите

нагоре