Често задавани въпроси
    1. Как да проверя дали съм лоялен клиент на Vivacom?

       

      Можете да проверите лоялния си статус онлайн в Моят профил в портал за управление на услуги Моят Vivacom, в раздел „Личен профил“, секция – „Карта за лоялност" или на телефонен номер 123 за обслужване на клиенти.

       

    2. Ползвам услугите на Vivacom, но след направена проверка се оказа, че все още не съм VIivacom Club член. Защо?

      За да станете член на Vivacom Club, трябва да сте изпълнили описаните по-долу условия:

       

      • Да ползвате поне една абонаментна програма на Vivacom;
      • Да имате сключен договор за услуги с Vivacom най-малко от 6 (шест) месеца към датата на проверката за лоялен статус;
      • Достъпът на притежавана от Вас услуга по съответния договор през последните 6 (шест) месеца до датата на включването Ви в Програмата не е спиран;
      • Да нямате закъсняло плащане на дължими суми по фактури за последните 6 (шест) месеца към датата на проверката за лоялен статус;

       

      Всички частни клиенти, изпълнили условията описани по-горе, автоматичнo придобиват лоялен статус, считано от месеца, следващ месеца, през който са изпълнили условията за включване и участие в Програмата Включването в програмата става от датата, на която се издава фактурата по съответния договор за услуги съгласно Общите условия.

       

      В случай, че в срок до 1 (един) месец от включването му в Програмата клиентът не откаже участието си в нея, се счита, че този Участник е запознат с настоящите Правила и ги е приел. Отказът се заявява чрез обаждане до оператор на телефонен номер 123.

    3. Как се определят лоялните нива и на колко време се сменят?

      Участниците в Програмата се разпределят в различни нива (групи) в зависимост от средната сума, заплащана от абоната по месечните фактури за ползвани услуги, през последните 3 (три) месеца (без включени ДДС, услуги с добавена стойност, роуминг и лизингови вноски).

       

      Видовете нива са както следва:

       

      Нива

      Средна сума по месечни фактури

      Vivacom Club VIP

      над 50 лева

      Vivacom Club Premium

      от 15 до 49.99 лева

      Vivacom Club Special

      до 14.99 лева

        

      Нивото може да се променя на всеки три месеца, в зависимост от сумата по месечните фактури.

    4. Как да заявя лоялната си карта?

       

      Можете да заявите своята лоялна карта на телефонен номер 123 за обслужване на клиенти. За повече инфо виж тук 

       

    5. Заявих лоялната си карта, но все още не съм я получил/а. Как да проверя кога ще бъде доставена?

       

      Срока за доставка на Vivacom Club карта е 20 работни дни от датата на нейната заявка. Моля, не заявявайте нова карта преди той да е изтекъл, тъй като той ще започне да тече от начало. Ако са минали повече от 20 работни дни от както сте заявили лоялната си карта и все още не сте я получили, свържете се с нас чрез контактната ни форма, маркирайки запитване относно – „Vivacom Club лоялна програма“, категория помощ – „Запитвания“, подпричина - "Друго" и посочете точен адрес и лице за доставка или чрез обаждане до обслужване на клиенти на телефонен номер 123.

       

    6. Загубих / откраднаха ми карата.

       

      В случай, че сте изгубили лоялната си карта или тя е била открадната Вие можете да я блокирате с обаждане на телефонен номер 123 за обслужване на клиенти.

       

    7. Лоялен клиент съм и имам издадена лоялна карта, но тя е невалидна.

       

      В случай, че имате затруднение при използването на своята лоялна карта, Вие можете да проверите лоялния си статус онлайн в Моят профил в портал за управление на услуги Моят VIVACOM, в раздел „Личен профил“, секция – „Карта за лоялност" или на телефонен номер 123 за обслужване на клиенти.

        

    8. Посетих ваш партньор, обозначен с Vivacom Club стикер, но не ми бе предоставена обявената отстъпка.

       

      Моля, сигнализирайте ни за конкретни случаи чрез контактната ни форма, маркирайки запитване относно – „Vivacom Club лоялна програма“, категория помощ – „Съобщи за нередност“, подпричина – „Неприложена отстъпка от Vivacom Club партньор“ и посочете името на партньора, търговския обект и продукта/услугата, за който не е приложена отстъпката или на телефонен номер 123 за обслужване на клиенти. Повече информация за партньори и оферти виж тук

    9. Как да получавам информация относно най-новите предложения за Vivacom Club членове?

       

      Можете да се осведомявате редовно за новите ни Vivacom Club предложения тук или посещавайки страниците ни в социалните мрежи – Facebook, Twitter и Viber.

       

нагоре
Open cookie bot settings