Често задавани въпроси

Какво да направя, ако загубя или ми откраднат телефона?

   

Необходимо е незабавно да съобщите за загубата/кражбата на Обслужване на клиенти на телефон 123 или да ограничите сами услугата си през клиентския портал My Vivacom, в секция Управление на SIM карта. Вашият номер ще бъде ограничен незабавно, за да гарантираме, че няма неоторизирано ползване на Вашата услуга.

 

За да получите новата си SIM карта, моля посетете обектите на всички наши оторизирани дилъри и/или Vivacom магазини.

  

Замяната с нова SIM карта е възможна само от титуляра на услугата и активацията на новата SIM карта се извършва веднага на място в обекта на посещение.

  

При подмяна на SIM карта в случаите на кражба, загуба, блокиране с PUK код, механично увреждане или преминаване към различен формат на SIM, клиентът заплаща такса в размер на 9.99 лв с ДДС за всяко предоставяне на SIM карта във Vivacom магазин.

Обратно към въпросите

нагоре
Open cookie bot settings