Често задавани въпроси
    1. Какво е 4G

       

      4G е мрежа от четвърто поколение (4th Generation) и се приема като наследник на 3G мрежата.

       

    2. Какво е необходимо за да ползвам 4G мрежата?

       

      За да можете да се свържете към 4G мрежата са необходими 4 неща:

       

      • Да използвате 4G SIM карта на мобилна абонаментна услуга от VIVACOM
      • Да използвате 4G мобилно устройство
      • Да настроите режима на мрежата на използваното устройство на 4G (LTE)
      • Да сте в обхват на 4G мрежата

        

      Клиентите на мобилни предплатени услуги не могат да използват 4G мрежата.

       

    3. На какви честоти работи 4G мрежата?

       

      4G мрежата на VIVACOM работи на 1800 Mhz

       

    4. Какво е LTE технология?

       

      LTE (на английски: Long Term Evolution) може да достигне много високи скорости за download и upload. Технологията LTE е безжична широколентова технология за дългосрочно развитие, която в резултат на въведената система за пакетен пренос на данни се отличава с по-ефективно ползване на радиочестотния спектър и с много по-високи скорости на мобилен обмен на данни в сравнение с 2 и 3G мрежите.

       

    5. Какво може да се прави в 4G мрежата?

       

      4G мрежата е предназначена само за мобилен интернет. При входящи и изходящи обаждания автоматично се преминава на 3G или на 2G мрежата.

       

    6. С какво 4G е по-добро от 3G?

       

      Ключовите предимства на 4G мрежите са 2: по-високи скорости и по-добър PING;

       

      Мрежата на VIVACOM подържа скорости до 112 Mbps за download и до 37.5 Mbps за upload. PING-a в 4G мрежата на VIVACOM е около 10 ms. PING-a е от съществено значение при работата в интернет пространството. По-ниския PING означава по-бърза реакция на запитването към определен сайт/сървър.

       

    7. Заплаща ли се допълнително за използването на 4G?

       

      Не, за използването на 4G мрежата не се заплащат допълнителни такси. Използването на данни в 4G мрежата се заплаща според условията на използвания от Вас тарифен план, без допълнително таксуване

       

    1. Какво е е-Фактура?

       

      Това е Вашата месечна фактура, която може да получите в електронен вид (PDF файлов формат). Вашата електронна месечна фактура е подписана с електронен подпис и има същата тежест както и хартиената фактура.

       

      Може да заявите услугата през профила си в Моят VIVACOM .

       

    2. Какви предимства има услугата е-Фактура на e-mail?

       

      Получавате месечната си фактура много по-бързо - до няколко дни от отчетната ви дата. Документът е винаги на Ваше разположение от всяко устройство, от което отваряте електронната си поща.

       

      Получавате оригинална, електронно подписана месечна фактура, която може да бъде използвана за всички счетоводни операции.


      Получавате месечните си фактура само в електронен вариант. Спестявате хартията и се присъединявате към общите ни усилия за опазване природните ресурси на България.

       

    3. Как да активирам е-Фактура на e-mail след като се регистрирам?

       

      След като се регистрирате успешно, може да изберете за кои Ваши клиентски номера да активирате услугата. По подразбиране системата ще настрои услугата да бъде активирана за всички Ваши клиентски номера. По Ваша преценка, може да промените настройката преди да потвърдите.

       

    4. Мога ли да получавам различните си сметки на различни e-mail адреси?

       

      Да. За всеки клиентски номер, можете да зададете различен е-mail адрес за получаване на е-Фактура.

       

    5. Кога ще получавам месечната си фактура на електронната си поща?

       

      Вашата е-Фактура ще бъде изпращана към Вас до няколко дни след отчетната Ви дата.

       

    6. Какво ще съдържа e-mail съобщението с е-Фактура?

       

      Е-mail съобщението ще съдържа кратък обяснителен текст и прикачен файл с Вашата месечна фактура в PDF формат.

       
      По изключение, ако файлът на фактурата Ви е по-голям, в e-mail съобщението ще получите хиперлинк, от който можете да свалите документа.

       

    1. Какво е мобилен интернет?

       

      Мобилният интернет дава лесен и удобен достъп до информация и услуги в интернет, чрез използване на мобилен телефон, смартфон, таблет или лаптоп, където и да се намирате.

       

    2. В какви устройства може да бъде ползвана SIM картата за мобилен интернет?

       

      SIM картата за мобилен интернет може да бъде ползвана, както в USB модем, така и в мобилен апарат или таблет.
      Единственото което е нужно е устройството да има гнездо за SIM карта и да поддържа мобилен интернет.

       

    3. Какво представлява 3G (UMTS)?

       

      UMTS е мобилна мрежа от трето поколение, която осигурява до пет пъти по-висока скорост за пренос на данни в сравнение GPRS или до 384 kbit/s Downlink и до 64 kbit/s Uplink. С помощта на UMTS мрежата може да използвате най-съвременните услуги като Видео разговор, както и да използвате високоскоростен достъп до интернет, e-mail или да гледате телевизия на мобилния се телефон.

       

    4. Какво е GPRS?

       

      GPRS е носеща мрежова технология, която ускорява преноса на данни до 4-5 пъти в сравнение със CSD.

      Може да използвате GPRS технологията за пренос на MMS, разглеждане на WAP страници от мобилния Ви апарат или връзка с интернет чрез компютър (лаптоп).

       

      GPRS настройките, които трябва да бъдат дефинирани, включват APN (точка за достъп):

       

      VIVACOM стойности по подразбиране за APN:

       
      VIVACOM интернет - internet.vivacom.bg
      VIVACOM MMS - mms. vivacom.bg

       

      Профилът по подразбиране е VIVACOM MMS и WAP профил. Ако искате да използвате мобилния си телефон за интернет връзка, ще трябва да превключите на VIVACOM интернет профил. Този профил ще откриете в менюто на Вашия мобилен телефон, като обикновено са описани като «Настройки на телефона» (Phone settings) - «Свързване» (Connectivity) - „Настройки за данни" (Data Settings). Конкретните имена в менюто зависят от модела на Вашия мобилен апарат!

       

      Ако искате да разглеждате страници в интернет, използвайки лаптоп и GPRS, Вие трябва:

       

      Да имате мобилен апарат, който да поддържа GPRS с модем функция и може да бъде свързан с лаптоп чрез кабел, инфрачервен порт (IrDA) или Bluetooth
      Да инсталирате на лаптопа софтуер за връзка с мобилен телефон
      Да имате активиран GPRS профил на Вашия мобилен телефон
      Използването на данни се таксува като GPRS данни - вижте цените за GPRS.

       

      Ако искате да разглеждате WAP страници и/или да изпращате MMS чрез GPRS, след като сте активирали VIVACOM интернет GPRS профила, ще трябва да ре-активирате VIVACOM Browser профила.

       

      За допълнителна информация, моля, обадете се на Обслужване на клиенти на номер 123.

       

    5. Каква е разликата между 2G и 3G покритието?

       

      Основната разлика между различните технологии (2 и 3G) е скоростта на пренос на информацията, която позолява всяка от тях:

      • GPRS достига до 84 kbit/s
      • EDGE достига до 236 kbit/s.
      • UMTS достига до 384 kbit/s Downlink и до 64 kbit/s Uplink.
      • HSDPA достига до 1.8 Mbit/s Downlink и до 384 kbit/s Uplink.

      Названието 2G e термин, с който още се наричат и технологиите GPRS и EDGE.

      Под 3G се визират още така UMTS и HSDPA.

       

    6. Какви са максимално достижимите скорости в 2G и 3G мрежата на Vivacom?

       

      Максимална скорост на пренос на данните в 3G мрежата на Vivacom: при download – 42 Mbps, при upload – 5.74 Mbps;

       

      Максимална скорост на пренос на данните в 2G мрежата на Vivacom: при download - 236.8 Kbps и upload – 118.4 Kbps; 

       

      *Скоростта на 42 Мbps е достижима за тарифни планове Traffic Unlimited M, L и XL при използване на съвместим 3G USB модем или мобилно устройство в следните населени места.

    7. Има ли разлика в цените и тарифирането на мобилния интернет през 2 и 3G мрежата?

       

      Не, няма разлика в цените за мобилен инретнет през 2 G и 3G мрежата. Единствената разлика е в по-високата скорост поддръжана от 3G мрежата.

       

    8. Как мога да следя мобилния си трафик?

       

      Информация за използвания мобилен трафик може да следите на сайта data.vivacom.bg (достъпва се от мобилното устройство, в което използвате картата), чрез кратък USSD код *123# и зелена слушалка, чрез нашия on-line портал VIVAONLINE или чрез обаждане към 123.  

    9. Мога ли да ползвам едновременно Wi-Fi и мобилен интернет на едно устройство?

       

      Имате възможност за активирате едновременно достъпа до мобилен интернет посердством WI-FI и мобилната мрежа. По този начин, когато ползвате услугата на място с Wi-Fi покритие, устройството автоматично ще се прикачва към W-FI мрежата. В случай, че няма покритие на Wi-FI автоматично ще преминете на режим за мобилен интернет.

       

    10. Мога ли да ползвам мобилен интернет чрез една SIM карта едновременно на няколко устройства?

       

      Да, в случай, че устройството, в което е поставена картата поддръжа функцията Hot Spot или ползвате Mi-Fi устройство, мобилният интернет от картата може да бъде ползван на повече от едно устройство. Имайте предвид, че при ползване на мобилния интернет от повече от едно устройство в един и същ момент, връзката може да бъде по-бавна, тъй като скоростта се разпределя между няколко устройства.

       

    11. Къде мога да използвам мобилен интернет?

      Навсякъде в България! VIVACOM осигурява покритие на 99.85% от населението на България.

      Виж картата

    12. Какво е лимит за данни на територията на България?

       

      Лимитът за данни е услуга, която се прилага за всички клиенти, които използват мобилна услуга на абонаментен план, чийто тарифен план или включен допълнителен пакет не предоставя неограничен мобилен интернет. Лимитът за данни (трафик от интернет) е в размер на 50 лв. без ДДС.

       

    13. Как се заявява активация/ деактивация на SMS известие за достигнати 80% от лимита за данни?

       

      • При достигане на 80% от лимита за данни, клиентът ще получи SMS:
        Vie dostignahte 80% ot limita za izpolzvane na danni. Za otkaz ot uvedomyavane pri dostignati 80% ot limita, izpratete NE na 12381.
      • За да се откаже от получаване на sms известие за достигнати 80% от лимита за данни, клиент трябва да изпати SMS на номер: 12381 с текст: NE;
      • Ако клиент вече се е отказал от получаване на SMS известие при достигнати 80% от лимита за данни, но в последствие пожелае отново да заяви услугата, може да го направи като изпрати SMS на номер: 12381 с текст: DA.

       

    14. Как мога да се откажа от лимит за данни за текущия отчетен период?

       

      • При достигане на 100% от лимита за данни, всеки клиент ще има възможността да заяви да продължи да използва услугата за текущия отчетен период:
        Vie dostignahte 100% ot limita za danni. Za da izpolzvate uslugata, izpratete DA na 12382. Za otkaz ot limit za danni, izpratete NE na 12383. 
      • Ако клиент не отговори на изпратеното съобщение, услугата ще бъде ограничена до следващия отчетен период, или докато не заяви възстановяване на достъпа до интернет; 
      • За да продължи използване на интернет в рамките на отчетния период, клиентът трябва да изпрати SMS с текст: DA на номер: 12382

       

    15. Как мога да заявя активация/ деактивация на услугата лимит за данни за неопределен период?

       

      • За да деактивира услугата лимит за данни за неопределен период от време, клиентът трябва да изпрати SMS с текст NE на 12383;
      • За да възстанови следенето на интернет трафик, клиентът трябва да изпрати SMS с текст: DA на номер: 12383.

       

    16. Как се тарифира потреблението ми от интернет, в случай, че нямам активен неограничен пакет за интернет?

       

      • Клиентът заплаща стандартна цена за използване на мобилен интернет (MB) на максимална скорост в зависимост от плана му до достигане на потребление от мобилен интернет в размер на 40 лв.
      • След достигане на сумата от 40лв., трафикът започва автоматично да се тарифира на цена 0.08 лв. с ДДС на MB, като клиентът продължава да използва MB на максимална скорост.

       

    17. Мога ли да ползвам мобилен интернет в Роуминг?

       

      Можете да ползвате мобилен интернет в роуминг, като за целта е нужно избрания от Вас роуминг партньор в дадената страна да има GRPS споразумение с VIVACOM. Имайте пердвид, че цените за мобилен интернет в роуминг са различни от тези в мрежата на VIVACOM и се определят от избрания роуминг оператор.

       

      Роуминг партньори

       

    18. Как мога да спра достъпа до мобилен интернет?

       

      Титуляр на услугата след надлежно идентифициране може да подаде молба в писмен вид в магазин от търговската мрежа на VIVACOM.

       

       

    19. Как да избегна високи сметки от интернет в роуминг?

       

      За да избегнете високи сметки от потребление на мобилни данни в роуминг, Ви препоръчваме ръчно да изключите мобилните данни от настройките на използваното от Вас крайно устройство, преди да наближите границата на Република България с друга държава. При проблем може да се свържете с номер 123/121.

       

    20. Какви са особеностите при използване на мобилна карта в „умен“ телефон (smartphone)?

       

      Всички smart устройства периодично правят ъпдейти на приложенията и операционната система. В зависимост от направените настройки, това може да се случи след предупреждение и изрично съгласие на ползвателя или без никакви индикации за старт на ъпдейти. Трябва да се има предвид, че самата нотификация е в следствие на проверка на мобилното устройства за налични ъпдейти, която също минава през интернет.

    1. Защо мобилен интернет от Vivacom?
    2. Интернет за телефон
    3. Интернет настройки за вашия телефон

      За да можете да ползвате интернет на мобилния си телефон, е необходимо телефонът ви да е настроен за пренос на данни през точка за достъп до интренет. Проверете как да конфигурирате настройките на вашия телефон правилно.

      Виж настройки

    4. Интернет за таблет и лаптоп

      Използването на мобилен интернет през таблет или лаптоп позволява свободно гледане на видео и TV, слушане на музика онлайн, четене на вестници и списания онлайн, управление и споделяне на всичките ви файлове, да сте винаги на линия на имейла и в социалните мрежи. Мобилният интернет ви дава лесен и удобен достъп до информация и услуги онлайн на вашия таблет или лаптоп, дори и в движение.

       

      С абонаментните планове i-Traffic разполагате с неограничени включени данни, а благодарение на най-добрата 3G мрежа е възможен бърз достъп до всичко нужно в ежедневието ви. В комбинация с тарифен план за мобилен интернет i-Traffic получавате най-новите модели таблети, 3G модеми или Mi-Fi устройства на супер цени.

    5. Схема за тарифиране на данни
    6. Настройки за мобилен интернет
    7. Колко MB са нужни?
    8. С каква скорост мога да сърфирам?

      Скоростта и възможностите на мобилния интернет зависят от това към кое поколение мрежа сте вързани и какво устройство използвате за сърфиране.

       

      • 4G е мрежа от четвърто поколение (4th Generation или още LTE) и се приема като наследник на 3G мрежата. Мрежата предоставя още по-добри параметри на мобилния интернет. Скоростите, които могат да се дотигнат са до 75 Mbps за download и до 25 Mbps за upload. На екрана на телефона се изписва “4G”, когато сте свързани към 4G мрежата.
      • В 3G мрежата можете да сърфирате, да слушате музика онлайн, да гледате видео и TV. 3G мрежата на VIVACOM e с най-добро покритие - 99,85% от населението. Това означава, че дори и в труднодостъпни места в България има наличие на 3G мрежа и вие сърфирате лесно и бързо. На екрана на телефона се изписва „H“ или “H+”, когато сте свързани към 3G мрежата. Максимална скорост на пренос на данните в 3G мрежата на VIVACOM: при download - 42 Mbps, при upload - 5.74 Mbps. Скоростта до 42 Мbps е достижима при използване на съвместимо устройство.
      • В 2G мрежата можете да провеждате разговори, да чатите, изпращате имейли, снимки и да разглеждате сайтове. Когато на екрана на телефона ви е изписано „Е“ или „2G“ сте свързани към 2G мрежата. Максимална скорост на пренос на данните в 2G мрежата на VIVACOM: при download - 236.8 Kbps, при upload - 118.4 Kbps.

       

    1. Как да направя онлайн поръчка на устройство или мобилна услуга?

       

      От сайта на VIVACOM можете да стартирате онлайн покупка на устройство или мобилна услуга (план) като изберете бутон „Купи“ и следвате стъпките от процеса до самия край, когато поръчката ви ще бъде изпратена за обработка. Само наличните в онлайн магазина устройства и планове имат бутон „Купи“ и могат да бъдат добавяни в кошницата.

       

    2. Какво е необходимо, за да направя онлайн поръчка?

       

      Необходимо да сте VIVACOM клиент и да имате регистрация в Моят VIVACOM, за да извършите онлайн покупка от сайта на VIVACOM www.vivacom.bg.

      В случай, че нямате регистрация може да направите такава тук 

      В случай, че сте забравили паролата си може да заявите нова ТУК 

       

    3. Преди да пусна поръчката си, ще мога ли да видя обобщение на това, което съм поръчал?

       

      След добавяне на избрания продукт в кошницата, можете да преминете към преглед на Вашата поръчка в „Моята кошница“. Тя съдържа информация за избраните продукти, продължителността на договора на услугата, единичните цени на продуктите, общата сума от месечни такси, цена на доставката и общата сума за плащане при доставка.

       

    4. Мога ли да купя само мобилна услуга?

       

      Можете да купите мобилна услуга самостоятелно или с устройство – смартфон, смарт аксесоар или таблет. Необходимо е да посочите избора си: нов план, смяна на план или без договор. При смяна на план трябва да въведете номера на действаща VIVACOM мобилна услуга, за която искате да направите промяна в тарифния план.

       

    5. Има ли промоционални цени в онлайн магазина?

       

      Стремим се устройствата в онлайн магазина да са на специални по-ниски цени както и да предлагаме специални онлайн оферти. Маркираме специалните цени на устройствата в онлайн магазина с етикет „онлайн цена“ и те могат да бъдат купени на посочената цена само онлайн.

       

    6. Мога ли да избера повече от един продукт?

       

      Имате възможност да добавите в кошницата едноустройство самостоятелно или в комбинация с план. Добавяне на нов продукт или комбинация от продукти ще доведе до изтриване на продуктите, добавени в текущата кошница. Ако желаете да закупите повече от едно устройство самостоятелно или в комбинация с план е необходимо да направите нова поръчка.

       

    7. Как ще получа поръчката си?

       

      Ще получите поръчката си с безплатна доставка от куриерна куриерска компания Еcont Express на посочения от Вас адрес. Ще бъдете известени с SMS от Econt Express, съдържащ информация за номера на товарителницата, телефонния номер на куриера, който следва да я достави и каква е дължимата сума. Имате възможност да се свържете с него и да предоставите друг адрес или друг ден за доставка в рамките на населеното място. При посещение на адреса, ако отсъствате, куриерът ще позвъни на посочения в товарителницата телефон, за да уточни доставката. Статусът на доставката на Вашата поръчка можете да следите в системата на Econt Express   тук

       

    8. След колко време ще получа поръчката си?

       

       

      Наш сътрудник ще се свърже с Вас в работно време до 24 часа на посочения телефон за контакт, за да потвърдите поръчката си. При поръчки направени преди и по време на почивни дни, сътрудникът ще се свърже с Вас в първия работен ден след почивните дни. Ако не може да бъде осъществена връзка на предоставеният номер за контакти, в продължение на 3 работни дни, поръчката се приема за отказана, за което се изпраща потвърждение на посочения от Вас e-mail адрес за контакт.

      След финализиране на поръчката тя ще бъде изпратена с куриер на Econt express на посочения от Вас адрес до 24ч. в работни дни за населени места с офиси на Еконт и до 48ч. в работни дни за населени места без офиси на Еконт. Пратки, изпратени в петък, се доставят в понеделник. Информация за населени места с офиси на Еконт, можете да намерите  тук 

       

       

    9. Как се извършва плащането на поръчаното устройство/услуга?

       

      Плащането на поръчка се извършва в брой при доставка с пощенски паричен превод. Необходимо е да заплатите сумата за плащане при доставка, която може да съдържа еднократна цена на устройство или предварително плащане на частична цена на устройството в случай покупка на устройство на лизинг. Месечните суми като лизингова вноска за устройство или месечната такса за услуга се заплащат всеки месец съгласно условията на договора.

       

    10. Ще получа ли гаранция за устройството, което купувам онлайн?

       

      VIVACOM предоставя устройства с необходимите гаранционни документи и гаранция от 24 месеца от доставката на поръчката. Рекламации на устройство се приемат във всички VIVACOM магазини, срещу гаранционна карта и документ за продажбата. Посочените документи ще  получите заедно с поръчаното устройство и следва да съхранявате за срока на гаранцията.

       

       

    11. Как се извършва подписването на новия договор?

       

      При доставка на поръчката куриерът ще изисква документ за удостоверяване на самоличността на получателя и ще сравни данните с тези, посочени в товарителницата. Ако пратката съдържа Договор за услуга, той ще Ви бъде предоставен за подпис в два екземпляра. Подписването на договора има правно обвързваща сила и сделката се счита за сключена.

       

    12. Кога ще се активира поръчаната онлайн услуга?

       

      Новите услуги или промените по съществуващи такива ще бъдат активни в срок до 24 часа от подписване на договора от Ваша страна. При подписване на договор преди и по време на почивни дни, услугата ще бъде активирана в първия работен ден след почивните дни.

       

    13. Мога ли да откажа онлайн поръчката, която вече съм направил?

       

      Наш сътрудник ще се свърже с вас до 24 часа на посочения телефон за контакт, за да потвърдите поръчката си. По време на телефонния разговор, сътрудникът ще потвърди с Вас детайлите на поръчката, като е възможно те да бъдат променени със съгласието на клиента или поръчката да бъде отказана от клиента.

       

    14. Мога ли да откажа получена услуга или устройство и в какъв срок?

       

      Ако сте частен клиент имате право да се откажете от поръчката в 14-дневен срок от подписване на доставения договор и/или доставка на заявената от Вас стока. Отказът може да се направи с обаждане на 123, през онлайн КОНТАКТНА ФОРМА или като подадете писмено искане в наш магазин или по пощата. Ако сте получили устройство, трябва да върнете същото в 14-дневен срок от датата, на която сте информирали VIVACOM за отказа от поръчката, чрез изпращане на устройството по куриер за Ваша сметка, на адрес: П.к. 1231, София, ул. Петър Панайотов 18. Платените суми при доставката на поръчката ще Ви бъдат върнати по банков път в срок до 14 дни от получаване на отказа, а ако е доставена стока, след връщане на стоката. За целта е необходимо да предоставите IBAN със заявлението за отказ или с допълнително писмено заявление. Ако имате други активни услуги, сумите за възстановяване може да бъдат освободени като баланс по клиентския Ви номер и с тях да се погасят текущите му задължения, докато не постъпи искане за изплащането им. Суми до 50 лв. можете да получите на каса в магазин на VIVACOM.

       

    15. Мога ли да върна устройство, което не е в търговски вид?

      Стоката трябва да бъде върната в оригинална опаковка в нейната цялост (опаковката на пратката може да бъде отваряна), пълна окомплектовка с придружаващата я документация, без увреждания във външния вид, без да са отстранени фабрично поставените фолио и стикери от корпуса на устройството, с непроменена софтуерна конфигурация (без инсталирани или премахнати приложения, качени лични снимки, контакти, съобщения; с премахнати профили, с изключени функции за отдалечено локализиране и без включени защити и др. подобни). Обръщаме внимание, че върху фабричната опаковка/кутия не се допуска използването на допълнителни стикери или затваряне/облепване с тиксо, които нарушават нейната цялост. Съветваме Ви изрично да изисквате и от служителите на използваното от Вас куриерско дружество да не извършват опаковане, което противоречи на посоченото в този формуляр.

      Стоки, които не отговарят на посочените изисквания, не могат да бъдат върнати.

        

      Ако сте закупили комплект от стоки на обща цена, се дължи връщане на всички стоки от комплекта. Ако не върнете прилежащ към устройство аксесоар/допълнителен артикул или той не отговаря на изискванията, посочени по-горе, Вие ще дължите 10% от стойността на закупения комплект по актуалните цени на Vivacom към момента на връщането.

        

      Ако върнете устройство, заключено с клиентски профил и включени защити, неговата стойност намалява, както следва:

      ● при устройства, използващи операционна система Android, Вие трябва да поемете преките разходи за отключването и преинсталацията на софтуера на устройството. Разходите се очаква да не надвишат приблизително 60 лв. с ДДС;

      ● при устройства, използващи операционна система iOS, следва да знаете, че при стартиране устройството се активира в системите на Apple, включително започва да тече и гаранционният му срок, и е невъзможно привеждането му в първоначално състояние. Това води до намаляване на стойността на устройството със 100% и от Вас ще бъде изискана 100% от платената за него сума.

нагоре
Open cookie bot settings