string(11) "residential"
Често задавани въпроси - Помощ - Частни клиенти | Vivacom | Най-голямата 5G мрежа в България
Често задавани въпроси

Как да активирам роуминг?

   

Ако искате да използвате Вашата мобилна услуга на абонамент в роуминг, трябва изрично да го заявите. Можете да го направите с обаждане на Обслужване на клиенти на номер +359 87 123 или самостоятелно чрез Моят Виваком. Активацията е безплатна, плащате единствено за услугите, които сте използвали. Получаването на уведомителни SMS-и е безплатно. Услугата роуминг няма да бъде активирана, ако с оглед начина на ползване на мобилните услуги и/или с оглед кредитния рейтинг на абоната е изискан депозит до внасянето на последния. Някои абонаментни планове не позволяват използването на услуги в роуминг. Запознайте се с характеристиките на използвания от Вас план преди пътуване в чужбина. При смяна на SIM карта не е необходима нова активация на роуминг. Ако след активиране вече не желаете да използвате Вашата мобилна услуга в роуминг, трябва да деактивирате тази възможност с обаждане на Обслужване на клиенти на номер +359 87 123 или самостоятелно чрез Моят Виваком.

 

Можете да изберете обслужваща мрежа по два начина:

 

Автоматично - така вашият мобилен апарат е настроен сам да избира мрежа в зависимост от обхват, сила на сигнала и т.н.

 

Ръчно - когато лично правите своя избор сред достъпните мрежи от Вашето устройство.

 

 

ВАЖНО:ВАЖНО: Когато искате да се обадите, да изпратите SMS или MMS, трябва да добавите: +(телефонен код на страната)(код на населено място)(телефонен номер). Кодът на България е +(359).

 

Vivacom Bи препоръчва да използвате опциите за ръчно настройване на GSM мрежата (проверете в упътването на своя мобилен телефон). По този начин ще избегнете използването на мрежи на съседни страни, когато се намирате в граничните райони..

 

  

Обратно към въпросите

нагоре
Open cookie bot settings