Новини
Търсене на новини
  • Близо 1 000 деца учат за ползите от рециклирането по интерактивен начин

    Проектите „Еко карнавал“ и „Да смачкаме отпадъците“ са два от финалистите в осмото издание на Vivacom Регионален грант – инициатива, с която телекомът подкрепя каузи в областта на образованието или екологията в цялата страна.

    30 ноември 2023 г., София Ученици от Благоевградско и Карнобат научават по интерактивен начин за ползите от рециклирането и опазването на околната среда. Проектите „Еко карнавал“ и „Да смачкаме отпадъците“ са два от финалистите в осмото издание на Vivacom Регионален грант – инициатива, с която телекомът подкрепя каузи в областта на образованието или екологията в цялата страна.

     

    Близо 200 деца на възраст от 5 до 10 години от област Благоевград вече се запознаха с ползите от разделното събиране чрез интерактивен театър. Образователният детски спектакъл „Еко карнавал“ на Студио за документален театър ВОКС ПОПУЛИ включва игри, в които децата практически учат как да събират разделно отпадъци, къде да изхвърлят старите текстилни продукти, както и какви нови предмети се получават от рециклирани отпадъци. Спектакълът се осъществява в партньорство с Драматичен театър „Никола Вапцаров“- Благоевград. „В Благоевградска област има 209 учебни заведения – училища и детски – градини, в които могат да се въведат иновативни практики, които по забавен и интерактивен начин да научат децата за ползите от рециклирането. Това е и нашата цел – да ангажираме подрастващите с темите за екологията и по-конкретно да научат първите стъпки към опазване на околната среда – разделното събиране на отпадъци и рециклирането“, сподели Жаклин Добрева от Студио за документален театър ВОКС ПОПУЛИ.

     

    Да научи децата защо е важно да рециклират е целта и на проекта „Да смачкаме отпадъците“ на училищното настоятелство при СУ „Христо Ботев“ в Карнобат. Училището ще бъде оборудвано със специални контейнери за разделно събиране на пластмасови отпадъци и метални кенчета, в които близо 800 ученици ще могат лесно и по забавен начин да пресоват и изхвърлят своите отпадъци. Предстоят и серия от уроци на тема „Намаляване на пластмасовите отпадъци в училище“, които ще повишат знанията на подрастващите за проблема със замърсяването с пластмаса и ще насърчат рециклирането ѝ. „С проекта „Да смачкаме отпадъците“ искаме да насочим вниманието на цялата училищна общност – учители, ученици, както и техните семейства, към ползите от рециклирането. Надяваме се, че благодарение на пресите за боклук ще намалим броя на металните и пластмасови отпадъци значително и ще увеличим интереса на учениците към рециклирането“, коментират от училищното настоятелство.

     

    „Радваме се, че подкрепяме такива страхотни проекти, които насърчават децата от малки да опазват околната среда. Резултатите от тях вече са видими – учениците с интерес се включват в различните инициативи. Ще продължим да споделяме историите на победителите от осмото издание на Vivacom Регионален грант, защото добрите идеи могат да служат като пример и за останалите“, сподели Елица Георгиева, директор Корпоративни комуникации във Vivacom.

     

    Vivacom Регионален грант се провежда за 8-ми път, като тази година телекомът получи рекордните 360 кандидатури, от които 14 бяха подкрепени с над 62 000 лева. Досега Vivacom е дарил над 500 000 лева за 108 проекта на 98 организации от цялата страна. Инициативата се осъществява съвместно с Български център за нестопанско право.

    30.11.2023
  • Vivacom спечели злато в престижния конкурс „Effie България“ с кампанията „Бизнес великани“

    Vivacom спечели първо място в престижния конкурс „Effie България“ за рекламната кампания „Бизнес великани“.

    29 ноември 2023 г., София. Vivacom спечели първо място в престижния конкурс „Effie България“ за рекламната кампания „Бизнес великани“. Телекомът грабна златото в категорията „Услуги“, след като впечатли авторитетното жури с инициативата си, фокусирана върху малкия и среден бизнес. Vivacom се нареди на второ място в класациите за „Най-ефективен рекламодател“ и „Най-ефективна търговска марка“.

     

    „Наградите „Effie България“ са признание за идеите, които работят. А днес печелят компаниите, които са близки до потребителите и ги поставят в центъра на всичко, което правят. В кампанията ни “Бизнес Великани“ направихме точно това – споделихме истинските истории на наши клиенти автентично. Успяхме да докоснем потребителите и да постигнем страхотни резултати. „Бизнес великани“ маркира пътя, по който Vivacom ще върви напред – заедно с потребителите, с историите и темите, които ги вълнуват. Защото брандове съществуват, за да намерят пресечната точка между важното за бизнеса и важното за клиента“, сподели Желяз Кольовски, Маркетинг директор във Vivacom.

     

    „Бизнес великани“ е кампания, която не просто е насочена към малкия и средния бизнес в България, а цели да подкрепи „гръбнака“ на българската икономика. Именно тези хора осигуряват 75% от заетостта на пазара на труда и 65% от добавената стойност в икономиката или над 50 млрд. лв. всяка година[1]. Vivacom посвети кампанията си на тях, като разказа историите им с респект под надслов: „Може и да ви наричат малки, но за нас вие сте Бизнес Великани!“. В серия от рекламни клипове телекомът възхвалява огромната заслуга, която имат собствениците на малкия и среден бизнес в България.

     

    Креативното изпълнение на кампанията и нейната ефективност ѝ спечели най-високото признание на престижния конкурс „Effie България“, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). В световен мащаб наградите са общопризнат стандарт за най-успешните рекламни кампании. Ежегодно отличават най-ефективните рекламни и комуникационни кампании на базата на най-важния критерий за успешна комуникация – маркетинговата ефективност. Ефективната кампания спрямо критериите за оценка е такава, която не само има визуално атрактивен и креативен подход, но и реално постига своите цели като увеличаване на продажбите, подобряване на познаваемостта на бранда или промяна в потребителското поведение.

     

    За четвърти пореден път Noble Graphics – рекламната агенция, с която Vivacom работи по кампанията „Бизнес великани“,грабна приза за “Най-ефективна рекламна агенция“,след като спечели три златни награди и две бронзови в 16-ото издание на рекламния конкурс "Effie България".

     

    [1] Състояние на малкия и средния бизнес в България и последиците за сектора от COVID-19, Институт за икономическа политика, 2021

    29.11.2023
  • Vivacom със специално предложение на най-новия смартфон HONOR 90 5G в комплект с безжични слушалки

    Атрактивният комплект очаква всички клиенти както в магазините, така и онлайн

    27 ноември 2023 г., София. За всички почитатели на марката HONOR Vivacom предлага специално предложение на най-новия и супермощен смартфон HONOR 90 5G в комплект с безжични слушалки HONOR CHOICE X5 PRO. Атрактивният комплект може да бъде закупен от клиентите както в магазините на телекома, така и онлайн, на специалната цена от 27,98 лева на лизинг за 36 месеца със сключване на 24-месечен договор за план Unlimited MAX.

     

    HONOR 90 5G предлага на потребителите едно изключително елегантно и удобно изживяване, благодарение на своя 6,7-инчов AMOLED екран с Full HD+ резолюцияи 120 Hz честота на опресняване. Устройството е оборудвано с тройна 200 MP основна камера, 12 MP ултраширока камера и 2 MP камера за повече дълбочина на снимките. Допълнително, е налична и 50 MP широкоъгълна предна камера. HONOR 90 5G идва с чип Qualcomm Snapdragon 7 Gen 1 Accelerated Edition 5G, като за безупречната му работа допринасят увеличената производителност на изкуствения интелект, графичният процесор Adreno 644 и оперативна памет от 12 GB RAM. Батерията на смартфона е с капацитет 5000 mAh с бързо 66зареждане и операционна система Android 13 с MagicOs 7.1.

     

    HONOR CHOICE Earbuds X5 Pro осигуряват на потребителите 40-часови живот на батерията за едно наистина вълнуващо музикално преживяване. Безжичните слушалки са оборудвани с 13,4 мм динамични драйвери, свързват се с Bluetooth и могат да бъдат сдвоени с две устройства едновременно, които да бъдат превключвани. Слушалките предлагат множество възможности за настройки, благодарение на приложението Honor AI Space за управление, еквалайзер и намиране. А лекият им и заоблен дизайн – едно много по-комфортно ползване.

    Повече информация можете да откриете ТУК.

    27.11.2023
  • Vivacom и Сдружението на олимпийските отбори по природни науки с награда за най-сполучливо партньорство

    Vivacom спечели наградата за „Най-сполучливо партньорство“ в конкурса „Корпоративен дарител 2023“, организиран от Българския дарителски форум под егидата на Президента на Република България.

    24 ноември 2023 г., София. Vivacom спечели наградата за „Най-сполучливо партньорство“ в конкурса „Корпоративен дарител 2023“, организиран от Българския дарителски форум под егидата на Президента на Република България. Компанията получи отличието за партньорството си със Сдружението на олимпийските отбори по природни науки, което подкрепя с последните две издания на дарителската си кампания Операция „Жълти стотинки“. През изминалата година са събрани и дарени над 53 000 лв. за подготовката на младежите от олимпийските отбори по природни науки за участие в престижни международни състезания и олимпиади. А общото дарение от двете издания на кампанията, в подкрепа на олимпийските отбори, е над 100 000 лв.

     

    „Подкрепата на Сдружението на олимпийските отбори по природни науки е инвестиция в бъдещето на България и в нейните млади хора, които са двигател на иновациите, на научните постижения и на икономическия просперитет на страната ни. Благодаря на Българския дарителски форум и неговите членове за високата оценка, и на Сдружението за съвместната работа през последните години. Това е поредното доказателство, че с правилните партньори можем да създадем позитивна промяна в обществото - не само чрез финансовата подкрепа, но и чрез публичността, която даваме на подкрепяните от нас каузи“, коментира Николай Андреев, Главен изпълнителен директор на Vivacom.

     

    Хиляди българи дариха средства за Сдружението по време на последното издание на Операция „Жълти стотинки“. Със събраните пари се организиратдопълнителни обучения, лабораторни занимания и специализирана подготовка по съответните научни дисциплини, както и разработване на конкретни задачи за още по-профилирана подготовка на участниците и доброто им представяне на международно ниво. Сдружението обединява олимпийските отбори по астрономия, астрофизика, биология, информатика, лингвистика, математика, млади физици, физика и химия.

     

    „Само през тази година нашите олимпийци са спечелили общо 82 медала от международни, европейски и балкански олимпиади по природни науки – 14 от тях златни, 30 сребърни и 38 бронзови. Благодарение на партньорството ни с Vivacom и Операция „Жълти стотинки“ Сдружението ни се радва на широк обществен и медиен интерес. Заедно успяхме да популяризираме изключителните успехи на олимпийците и да дадем добър пример на младото поколение, че с упорита работа и постоянство се постигат значителни резултати“, сподели Вълкан Горанов, изпълнителен директор на Сдружението на олимпийските отбори по природни науки.

     

    Конкурсът „Корпоративен дарител“ е създаден от Български дарителски форум през 2006 г. В продължение на мисията на организацията да развива и насърчава дарителската култура, той отличава компаниите с инвестиции в значими каузи, популяризира добрите практики в корпоративното дарителство и налага високи стандарти за корпоративна социална отговорност в България. Победителят в категорията за партньорство се избира с гласуване от членовете на БДФ след предварителна селекция от журито. По традиция и тази година домакин на церемонията за награждаване на победителите в конкурса е Президентът на Република България.

    24.11.2023
  • Отстъпки до 100 лева на iPhone смартфони от различни поколения в мрежата на Vivacom

    Изкушаващите предложения ще бъдат в сила до 15 декември в онлайн магазина на телекома.

    23 ноември 2023 г., София. Vivacom продължава да изненадва потребителите и за празничния сезон ще зарадва всички почитатели на Apple с изкушаващо предложение. До 15 декември всички любители на марката ще могат да се сдобият с iPhone от поколенията 12,13, 13 mini,14 и 14 Plus с отстъпка до 100 лева. Устройствата могат да бъдат закупени в брой или на лизинг с изгодните Unlimited планове на телекома и са идеалните варианти, ако някой иска да ъпгрейдне своя по-стар модел iPhone.

     

    iPhone 12 и до днес се отличава със своя Super Retina XDR дисплей и процесора A14 Bionic, който е изключително бърз, а предпазното стъкло включва керамика за повишена издръжливост.

     

    Най-изкушаващите предложения от Vivacom обаче са iPhone 14 и iPhone 14 Plus, които ще се предлагат с оригинален адаптерзарядно, което е подходящ и за други Apple устройства. Мощността му е 20W и е с USB-C. iPhone 14 e снабден със специално проектирания от Apple 6-ядрен А15 BIONIC процесор, а батерията му позволява до 20 часа гледане на видео съдържание. Сред новите екстри на моделите е нова функция за безопасност – детектор за катастрофи, който може да се обади на спешния номер, в случай на инцидент.

     

    Повече информация за отстъпките на устройства вижте ТУК.

    23.11.2023
  • Новият Moto G54 Power 5G дебютира в мрежата на Vivacom

    Моделът се предлага в комплект със стилните безжични слушалки Moto Buds 085

    22 ноември 2023 г., София. Vivacom разширява богатото си портфолио от устройства с новия смартфон на Motorola – Moto G54 Power 5G. Той предоставя супервисока 5G скорост в най-голямата 5G мрежа на Vivacom, изключително издръжлива батерия, отличен звук и идва в комплект с елегантните безжични слушалки Moto Buds 085. Моделът може да бъде закупен в брой или на лизинг с план Unlimited от Vivacom с неограничени минути и интернет в мрежата на телекома.

     

    Moto G54 Power 5G идва с голям 6,5-инчов Full HD+ дисплей, който се вмества удобно в ръката. Екранът поддържа до 120 Hz честота на опресняване на картината и 20:9 съотношение на страните за плавно превключване между приложенията и удобно скролване в уебсайтовете. Устройството е оборудвано с усъвършенствания съраунд звук на Dolby Atmos, осигуряващ отлично аудио от големите стерео високоговорители.

     

    Новият смартфон на Motorola работи с мощния чипсет MediaTek Dimensity 7020 в комбинация с 12GB RAM и 256GB памет за файлове. Наличен е и слот за карта памет за допълнително пространство от 1 TB.

     

    Moto G54 Power заснема отлични снимки при всякаква светлина благодарение на основния 50 МР сензор с оптична стабилизация и технологията Quad Pixel. Специалната макрокамера позволява улавянето на кристални кадри в близък план, а 16 МР предна камера дава възможност за споделяне на страхотни селфита в социалните мрежи.

     

    Батерията с невероятен капацитет от 6000 mAh гарантира дълги часове заряд за гледане на любимото съдържание, разговаряне с приятели, слушане на любимата музика или скролване онлайн. Moto G54 Power поддържа технологията TurboPowerза още по-бързо зареждане и разполага с 3,5 мм жак за слушалки.

     

    При поръчка на Moto G54 Power от Vivacom той няма да бъде нужен, защото телекомът предлага смартфона заедно с безжичните слушалки Moto Buds 085. Те са със стилен дизайн с удължена форма, матова пластмаса и три размера на гумираните накрайници. Слушалките са удобни за продължително използване и имат до 15 часа живот на батерията с кейса за зареждане. Moto Buds 085 идват с рейтинг IPX5 за устойчивост от леко намокряне, вграден микрофон за разговори и сензорно управление.

     

    Повече информация може да намерите ТУК.

    22.11.2023
  • Vivacom с нова дигитална услуга – онлайн застраховане

    Това е поредната дигитална услуга, след Pay by Vivacom, електроните винетки и електронното идентифициране, която телекомът добавя към своето портфолио, насочена към всички потребители

    20 ноември 2023 г., София. Vivacom стартира съвместно с Boleron нова платформа за онлайн застраховане, която позволява на потребителите бързо и лесно да сключат една от шестте основни видове застраховки[1] „Гражданска отговорност“, „Автокаско“, „Пътуване в чужбина“, „Имущество“, „Планинска застраховка“ и „Екстремни спортове“.

     

    Двете ключови предимства на услугата от Vivacom са възможността за сравнение на различните оферти и заявяването на застраховките по всяко време. Сключването и плащането им се извършва онлайн с банкова карта, като Vivacom предоставя оферти от различни застрахователи, които могат да бъдат сравнени в реално време. Допълнително удобство за потребителите е, че с онлайн застраховките през сайта на Vivacom, спестяват време. Застрахователните полици се генерират автоматично след плащането и се изпращат веднага на имейл по всяко време на денонощието. Всеки може да се застрахова извън работно време и в почивните дни, от компютъра или мобилния си телефон.

     

    „Със стартирането на тази онлайн платформа ние от Vivacom разширяваме своето портфолио от дигитални услуги, които са в изключителна полза на всички потребители. С лесния и бърз начин на заявяване на застраховка през сайта ни, те ще се чувстват сигурни при всяко тяхно пътуване в чужбина или разходка в планината, защото може да я получат веднага, по всяко време на денонощието. А, ако са любители на екстремните спортове, отново може да разчитат на нас, особено при спонтанен порив за нови изживявания в последния момент. Ние от Vivacom ще продължим да обогатяваме своето портфолио от дигитални услуги и занапред“, сподели Любомир Малоселски, Директор „Продукти и услуги“ във Vivacom.

     

    При закупуване на автомобилна застраховка „Гражданска отговорност“, всички необходими документи се доставят безплатно на клиентите, като системата автоматично напомня чрез имейл за изтичащи вноски. За допълнителна защита на автомобила Vivacom предлага и застраховка „Автокаско“, която покрива допълнителни рискове като кражба, грабеж, природни бедствия и др.

     

    В сайта на Vivacom потребителите могат да купят здравна застраховка „Пътуване в чужбина“, включваща спешна медицинска помощ, която дава спокойствие по време на пребиваване извън страната, тъй като при възникнало събитие застрахователят покрива разходите за лечение. Друга стандартна застрахователна услуга, предлагана от Vivacom, е имущественото застраховане, което гарантира възстановяване на финансови средства за дома след бедствия като пожар, земетресение или наводнение.

     

    Любителите на планинските изкачвания и екстремните спортове също могат да се възползват от онлайн застраховките от Vivacom, предназначени за туристически дейности в планината и практикуване на спортове като планинско колоездене, ски, сноуборд, алпинизъм, скално катерене и др. Тези застраховки стават все по-популярни, тъй като при инцидент застрахователната компания заплаща разходите директно на „Планинска Спасителна Служба“, без да се налага потребителите да плащат.

     

    Пълните условия и подробна информация за покритието на онлайн застраховките от Vivacomможе да видите ТУК.

     

    [1] Застрахователните продукти и услуги се предоставят чрез посредничеството на Виваком България ЕАД, ЕИК: 831642181 – застрахователен брокер с номер на удостоверение 552-ЗБ от 18.10.2022 г. и Болерон Консултинг ЕООД, ЕИК: 102764975 – застрахователен брокер с номер на удостоверение 721-3Б от 01.12.2020 г., издадени от Комисията по финансов надзор.

    20.11.2023
  • EON телевизия от Vivacom – без договор, без кабели и с лесна онлайн активация

    Иновативната платформа на телекома е достъпна за всички потребители без договор, без кабели, с изключително лесна активация изцяло онлайн

    17 ноември 2023 г., София. Независимо дали сте в движение или вкъщи, интерактивната телевизия EON от Vivacom гарантира, че никога няма да пропуснете любимия си сериал или спортното събитие, което искате да гледате точно днес. Иновативната платформа на телекома е достъпна за всички потребители без договор, без кабели, с изключително лесна активация изцяло онлайн. По този начин съществуващите и новите клиенти на Vivacom могат да опитат пълното EON изживяване по всяко време, навсякъде и на всяко устройство. Единственото условие е да имат интернет връзка, без значение дали е от локална или мобилна мрежа.

     

    Активацията на EON TV и нейното управление се случва през My Vivacom, като потребителите могат за изберат сред три предплатени пакета. Най-достъпният е EON LIGHT TV и предоставя над 115 телевизионни канала (над 70 в HD качество) и достъп до Vivacom Arena и Pickbox TV за 19.90 лв. на месец. Пакетът EON FULL TV е на цена от 22.90 лв. на месец и осигурява над 170 канала (повече от 90 в HD), както и разширен достъп до Arena Play и библиотеката Marquee TV с допълнително съдържание за любителите на изкуството. EON PREMIUM TV е пакетът с най-богато съдържание и се предлага за 46.90 лв. на месец. Той включва над 210 канала (115+ в HD), сред които и DiemaXtra, MAX Sport Plus, HBO & Cinemax и 7/8 TV.

     

    „С лансирането на EON Vivacom промени начина, по който българските потребители гледат телевизия. Само за две години EON TV се наложи като нашата предпочитана платформа за цялото семейство, благодарение на своята уникална комбинация от над от 200 канала, ТВ архив до 7 дни за всички канали и внушителна видеотека с над 15 хиляди заглавия. А с предплатената ни услуга, само с няколко клика, EON TV може да бъде заявена и активирана на момента, без необходимост от посещение на техническо лице на Vivacom. Също така от Vivacom даваме възможност за активиране на до две EON Smart TV приложения, както и достъп до мобилното приложение на EON. То се съвместява безпроблемно с десетки смарт телевизори[1] и разкрива големите възможности на платформата“, споделя Любомир Малоселски, директор „Продукти и услуги“ на Vivacom.

     

    Повече информация за предплатените EON TV пакети може да откриете ТУК.

     

    [1] Съвместими устройства с EON Smart TV – https://bg.eon.tv/preporychani-smart-televizori/

    17.11.2023
  • Стартира 14-ото издание на „Vivacom Техническа Академия“

    Над 200 студенти са преминали през всички издания на академията, а 30% от участниците всяка година са назначени на работа в телекома

    16 ноември 2023 г., София. Vivacom и Технически университет-София откриха официално 14-ото поредно издание на „Vivacom Техническа Академия“. Випуск 2023/2024 на Академията посреща 21 нови студенти от 3-ти и 4-ти курс от специалност „Телекомуникации“ на ТУ-София.

     

    Единствената по рода си Академия в областта на телекомуникациите в България, партньорство между Vivacom и ТУ-София, дава изключителни възможности за практично обучение в динамичния свят на телеком бизнеса. Обучението включва 8 лекционни курса, които ще бъдат водени от 18 лектора – топ експерти от Vivacom и едни от най-добрите преподаватели в ТУ-София. Студентите ще имат възможност да развият ключови умения за работа и комуникация във високотехнологична бизнес среда и да получат специфични технически познания, които могат да тестват в реална среда, работейки на практика с най-новите технологии в телеком индустрията.

     

    „Vivacom Техническа академия е пример за изключително успешно партньорството между бизнеса и образованието. Това е възможно най-добрата формула за качествено образование и успешна реализация на студентите. До момента в Академията са обучени над 200 студенти, като всяка година 30% от участниците назначаваме на работа.  Обратната връзка за качеството на обучението и ползата от Академията е изключително висока, затова ще продължим да я надграждаме и развиваме и в бъдеще“, каза Николай Андреев главен изпълнителен директор на Vivacom.

     

    Сред интригуващите възможности във „Vivacom Техническа академия“ са и посещенията на едни от най-важните технологични обекти на телекома – „Телепорт Плана“, който е ключов обект за свързаност с Азия и Африка, както и Центъра за управление на мрежата, където денонощно се следи за качеството на всички мрежи на компанията.

     

    „За нас е удоволствие да съдействаме за образованието на бъдещите поколения в областта на информационните и телекомуникационни технологии. С „Vivacom Техническа Академия“, заедно с Vivacom градим мостът между образованието и бизнеса и вече 14-о издание студенти имат възможност да добият практически опит в един високотехнологичен сектор. Академията е трамплин за професионална реализация, с която студентите могат да надградят теоретичните и практични базови познания, които ние им даваме в университета и така да се изградят като истински специалисти-инженери“, каза проф. Илия Илиев, декан на факултет по Телекомуникации в Технически университет – София, пред студентите.

     

    Академията е дългогодишен съвместен проект на Vivacom и Технически университет-София за осигуряване на качествено образование в областта на телекомуникациите, съчетавайки теорията с практично обучение във водещия телеком в страната. Завършилите успешно получават сертификат от „Vivacom Техническа академия”, който подпомага и балообразуването на оценката за магистратура в ТУ.

    16.11.2023
  • До 100 лева отстъпки на избрани устройства Huawei в мрежата на Vivacom до края на ноември

    Едни от най-впечатляващите смартфони и смарт аксесоари на Huawei могат да бъдат закупени с атрактивни отстъпки до 100 лева до 30 ноември в онлайн магазина на Vivacom.

    12 ноември 2023 г., София. Едни от най-впечатляващите смартфони и смарт аксесоари на Huawei могат да бъдат закупени с атрактивни отстъпки до 100 лева до 30 ноември в онлайн магазина на Vivacom. Сред тях попадат премуим безжичните слушалки Huawei Freebuds Pro 2 и два страхотни смарт часовника – Huawei Watch GT3 Pro с керамичен корпус и Huawei Watch GT4 с черна каишка. Всички намалени устройства се предлагат в брой или на лизинг заедно с Unlimited план от Vivacom.

     

    Huawei Watch GT3 Pro е стилно смарт устройствос керамичен корпус, рамка от неръждаема стомана и циферблат от сапфирен кристал, което може да допълни всяка дамска визия. Освен класния външен вид, смарт часовникът притежава всички необходими функции за активно трениращите. Huawei Watch GT3 Pro идва с 1,32-инчов AMOLED цветен дисплей, който поддържа жестове за плъзгане и докосване, 5 ATM рейтинг за водоустойчивост и над 100 режима за тренировка. Моделът може да измерва пулс, сатурацията на кръвта с кислород, нивото на стрес, качеството на съня и температурата на кожата благодарение на технологията TruScreen 5.0+. Huawei Watch GT3 Pro има опция за отговаряне на повиквания, слушане на музика в движение, активиране на камерата на телефона и безпроблемно свързване с устройства с iOS и Android.

     

    Част от промоционалната кампания на Vivacom е мъжкото предложение Huawei Watch GT4 във вариант 46 мм, който впечатлява с уникалния си октагонален дизайн и черна издръжлива гумена каишка от флуор. Смарт часовникът разполага с 1,43-инчов AMOLED екран с резолюция 466х466 пиксела, осигуряваща детайлна картина, и избор от над 25000 изящни циферблата за персонализиране на дисплея. Watch GT4 отговаря напълно на стандартите на Huawei за мултифункционален апарат и на практика се превръща във фитнес треньор на китката. Приложението Stay Fit помага за следенето на приема на калории, а подобрените технологии предоставят пълен мониторинг на важните жизнени показатели по време на тренировка. Батерията на Huawei Watch GT4 46 мм издържа зашеметяващите 14 дни при пълно зареждане, а за по-лесно ползване моделът е съвместим с iOS и Android устройства.

     

    За да бъде завършен комплектът от промоционални смарт устройства, Vivacom предлага отстъпка и на безжичните слушалки от премиум клас – Huawei Freebuds Pro 2. Те гарантират отлично потребителско изживяване с High Resolution двойна звукова система с пищни високи честоти, нарастващ бас и обхват от 14 Hz до 48 kHz. Huawei Freebuds Pro 2 имат потискане на шума от 4 микрофона, които премахват всякакъв вид разсейване, от шумни коли до ветровити условия. Слушалките поддържат до 30 часа слушане с кейса за зареждане, като могат да се зареждат от телефон или таблет. Huawei Freebuds Pro 2  могат да се свържат към две устройства едновременно с превключване в реално време, независимо дали са с Android или iOS.

         

    Повече информация за атрактивните отстъпкидо 100 лева на устройства Huawei във Vivacom може да откриете ТУК.

    12.11.2023
  • Отстъпки до 100 лева на устройства Motorola по време на „Черния ноември“ във Vivacom

    Вълнуващите предложения ще бъдат в сила до 16 ноември в онлайн магазина на телекома

    10 ноември 2023 г., София. Vivacom продължава да изненадва потребителите по време на празничната кампания „Черен ноември“ със страхотни отстъпки на някои от най-търсените смартфони. До 16 ноември телекомът предлага до 100 лева намаление от цената на избрани модели устройства Motorola, които могат да бъдат закупени в брой или на лизинг с изгодните Unlimited планове в онлайн магазина на vivacom.bg. Атрактивните предложения включват три невероятни 5G модела – Motorola G53 и сгъваемите Motorola Razr 40 и Motorola Razr 40 Ultra.

     

    Motorola G53 е лек смартфон с тесен и издължен екран, стъклен преден панел и елегантен дизайн. Оборудван е с 6,5-инчов LCD дисплей със 120 Hz честота на опресняване, позволяващ плавно скролване между приложенията. Устройството се задвижва от осемядрен процесор Snapdragon 480+, 4GB RAM и 128 GB вградена памет, които осигуряват отлична производителност. Motorola G53 прави страхотни снимки дори при по-слабо осветление благодарение на двойната задна камера с 50 МР основен сензор с бленда f/1.8 и 2 MP макро модул. Мощната батерия от 5000 mAh гарантира продължителна употреба, а с най-новия Andoid 13 5G изживяването е максимално комфортно.

     

    Впечатляващият Motorola Razr 40 е сгъваем телефон, съчетаващ достъпна цена, красив дизайн и мултифункционалност. Моделът е направен с рамка от алуминиева сплав, външният дисплей е с Gorilla Glass покритие, а част от корпуса е от веган кожа. Яркият 6,9-инчов основен pOLED екранработи с Full HD+ резолюцияи 144 Hz честота на опресняване, а външният 1,5-инчов дисплей може да бъде използван персонализиран да показва различни приложения, включително календар, контакти, времето и музикален плейбек. Motorola Razr 40 идва със страхотна камера с 64 МВ основен сензор, която заснема детайлни кадри при всякакви условия с технологията Quad Pixel. Устройството предлага чудесно 5G изживяване с бързия процесор Snapdragon 7 Gen 1, над 30 часа издръжливост на батерията и възможност за безжично зареждане.

     

    Внушаващият Motorola Razr 40 Ultraе най-тънкият сгъваем телефон, който същевременно има най-големия и интерактивен външен екран. Уникалният му дизайн го превръща в своеобразен моден аксесоар от висок клас с практичен гръб от екокожа. Двата дисплея с размери 6,9 инча и 3,6 инча предоставят контраст на дълбоките черни нюанси, богати цветове и поддръжка на технологията HDR10+. Motorola Razr 40 Ultra работи със светкавичния процесор Snapdragon 8+ Gen 1, 256 GB вътрешна памет и 8 GB RAM. Основната 12 МР камера е с оптично стабилизиран f/1.5 обектив и може да снима с 4и 60 кадъра в секунда. Смартфонът разполага също така с 13 МР широкоъгълна камера и 32 МР предна камера. Батерията с капацитет 3800 mAh има достатъчен заряд за целия ден и се зарежда изключително бързо чрез технологията TurboPower 30 W

     

    Повече информация за отстъпките на устройства Motorola във Vivacom вижте ТУК.

     

    А още отстъпки и на други устройства, част от „Черния ноември“, може да видите ТУК.

    10.11.2023
  • United Group придобива Булсатком – доставчик на сателитна телевизия и широколентов интернет

    United Group обяви днес подписването на договор за придобиването на Булсатком, доставчик на сателитна телевизия за домакинствата и бизнеса в България

    9 ноември 2023 г., София. Водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, United Group обяви днес подписването на договор за придобиването на Булсатком, доставчик на сателитна телевизия за домакинствата и бизнеса в България.

      

    Придобиването е част от дългосрочната стратегия на United Group за разширяване и укрепване на пазарното й присъствие в България. Към момента United Group оперира в осем държави в региона, като това придобиване ще ускори допълнително нейния растеж.

      

    Булсатком, основан през 2000 година, е доставчик на платена сателитна телевизия на българския пазар. Понастоящем компанията обслужва клиенти, включително домакинства и бизнес абонати, чрез своите услуги за сателитна телевизия, IPTV и интернет. Компанията има също така собствена национална оптична инфраструктура и дистрибуторска търговска мрежа.

      

    Сделката ще бъде финализира след получаване на всички приложими антитръстови одобрения.

      

    Виктория Боклаг, главен изпълнителен директор на United Group: „Придобиването на Булсатком е поредният важен етап от дейността на United Group в България, ключов пазар за нашата стратегия за растеж. Затвърждаваме нашия ангажимент да предлагаме на българските потребители най-качествените продукти и услуги и ще продължим да инвестираме в инфраструктура, технологии и съдържание.”

     

    Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom: „Ние знаем, че Булсатком премина през труден период и бе изправен пред много сериозни предизвикателства в настоящата икономическа среда. Но сме уверени, че тази сделка е чудесна възможност за компанията да се възстанови и да ускори по-нататъшното си развитие. Присъединявайки се към семейството на United Group, клиентите на Булсатком ще получат достъп до широк набор от услуги, включително висококачествени и иновативни продукти, широколентови, DTH и 5G технологии. С тази инвестиция ще подобрим значително и услугите на настоящите клиенти на компанията.“

     

    United Group стъпи на българския пазар през 2020 година с придобиването на Vivacom. Оттогава групата предприе редица значителни стъпки, за да засили своето присъствие и да стимулира иновациите на пазара. Сред постиженията на United Group са разработването на най-голямата 5G мрежа в страната и пускането на първата 10GIGA оптична мрежа. United Group предостави на българските потребители и първите 5G неограничени тарифни планове и достъп до телевизионната платформа EON, носител на множество награди.

     

     

    За United Group:

     

    Базираната в Нидерландия United Group е водещ телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. Компанията развива дейност в осем държави и има над 15,5 милиона потребители и близо 15 000 служители. Генерира годишни приходи в размер на близо 2,7 милиарда евро. United Group осигурява най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите една от най-атрактивните селекции на ТВ съдържание от цял свят. Сериозните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират отличното качество на продуктите и услугите, които предоставя на клиентите. От март 2019 г. мажоритарен собственик на United Group е BC Partners, една от най-големите глобални инвестиционни компании. За повече информация: https://united.group/

     

    От юли 2020 г. Vivacom е част от United Group. В България групата включва още Nova Broadcasting Group и вестник Телеграф.

     

    09.11.2023
Open cookie bot settings
към контакти