Новини

Vivacom с три приза от годишните награди за благотворителност "Златно Сърце"X

20.05.2022

18.05.2022 г., София – Vivacom спечели три призови награди „Златно сърце“ за цялостното си отговорно социално поведение в осмото издание на годишния конкурс на сп. Business Lady за благотворителност и корпоративно-социална отговорност. Престижните отличия бяха връчени на 17 май по време на бляскава церемония в Интер Експо Център в столицата.

  

Vivacom получи три първи места в категориите „Устойчива социална политика“ за цялостната и постоянната си политика за корпоративна социална отговорност, „Подкрепа и развитие на общини и региони“ за инициативата си Vivacom Регионален грант и „Здраве и здравни инициативи“ за активната си дейност, свързана с борбата с Covid-19.

  

„Изключително благодарни и поласкани сме от тези отличия, защото през изминалата година екипът на Vivacom вложи сърцата си, за да осъществи всички проекти, свързани с корпоративната ни социална отговорност. Ние вярваме, че в трудни времена като настоящите е наистина важно да свържем бизнеса и социалните ангажименти, а корпоративните ценности са една от най-добрите и устойчиви възможности за просперитет на компанията и заради това продължаваме да влагаме най-доброто от себе си“, каза по време на церемонията Галина Софрониева, директор „Човешки ресурси“ във Vivacom.

 

Отличената на първо място инициатива на Vivacom в категорията „Подкрепа и развитие на общини и региони“ e Регионалният грант. Тя подпомага развитието на регионите чрез безвъзмездно финансиране на проекти на местните общности. Кампанията стартира преди 7 години, като общата инвестиция на телекома за този период е над 446 000 лв. в над 95 проекта от цялата страна.  

 

Друга кампания, донесла призово място Vivacom в наградите „Златно сърце“, е националната дарителска кампания Операция „Жълти стотинки“. Вече 10 години чрез нея компанията подкрепя социални каузи в името на деца и младежи, с инвестиция от над 600 хил. лв., дарени за 5 каузи. В десетото юбилейно издание Операция „Жълти стотинки“ събира средства за Сдружението на олимпийските отбори по природни науки (СООПН) за подготовката и участието на младежите от националните отбори в международни състезания.

 

Наградите за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце”  събират на едно място инициаторите на едни от най-успешните социално отговорни инициативи. Те отличават компаниите и личностите, които са допринесли за реализирането на смислени проекти в помощ на обществото и на отделни групи, и им дават възможност да споделят вдъхновяващи истории. „Златно сърце” иска да даде гласност на различни професионални успехи, качества и постижения, споделяйки добри практики и изпитани управленски модели, като по този начин се даде пример и бъдат насърчени все повече компании и личности да се включат в подобни инициативи.

Търсене на новини
  • Рекорден брой проекти в надпревара за финансиране от Vivacom Регионален грант

    23.02.2024 г., София Рекордните 395 кандидатури на граждански организации получи деветото издание на Vivacom Регионален грант. В изцяло обновеното издание телекомът удвои размера на грантовете, увеличи общия фонд на 100 000 лв. и опрости процеса за кандидатстване. Тези новости, заедно с въвеждането на акселераторска програма за финалистите, дадоха възможност на още повече организации да кандидатстват за подкрепа на техните образователни и екологични идеи.

    Рекорден брой проекти в надпревара за финансиране от Vivacom Регионален грант

    Телекомът ще дари 100 000 лв. за реализиране на образователни и екологични идеи

    1. Рекордните 395 кандидатури на граждански организации получи деветото издание на Vivacom Регионален грант. В изцяло обновеното издание телекомът удвои размера на грантовете, увеличи общия фонд на 100 000 лв. и опрости процеса за кандидатстване. Тези новости, заедно с въвеждането на акселераторска програма за финалистите, дадоха възможност на още повече организации да кандидатстват за подкрепа на техните образователни и екологични идеи.

    И тази година има подадени кандидатури от всички 28 области в страната, като 20% от тях са от организации от села. Това доказва, че приносът към качественото образование и чистата околна среда са ключови за устойчивото развитие на всяко населено място.

    В миналото издание получихме 360 кандидатури – брой, който към онзи момент беше рекорден. Но резултатите тази година надминаха очакванията ни. За нас това е знак, че надграждането и подобренията, които направихме в програмата, отговарят в по-голяма степен на нуждите и очакванията на гражданските организации“, коментира Елица Георгиева, директор Корпоративни комуникации във Vivacom.

    За пръв път във Vivacom Регионален грант се въвежда и акселераторска програма. Финалистите ще преминат през 3 специално разработени лаборатории, където заедно с експерти от Български център за нестопанско право ще превърнат идеите си в работещи проекти и ще надградят комуникационните си умения. Идеите, които са преминали успешно преселекция, но не са избрани сред финалистите, също ще преминат през 2 специални обучения за развитие на уменията и надграждане на капацитета.

    Всички 395 кандидатури във Vivacom Регионален грант ще преминат през два етапа на подбор – предварителна административна проверка, дали покриват изискванията, и преселекция от експертите на Български център за нестопанско право. В началото на март 50-е най-добри идеи ще преминат на следващия кръг – оценка от журито. Финалистите ще станат ясни в края на март, като всеки от тях ще получи безвъзмездна финансова подкрепа в размер до 10 000 лв., за да реализира своята идея в областта на образованието или опазването на околната среда.

    Vivacom Регионален грант е най-мащабната социално отговорна инициатива, с която телекомът подкрепя граждански организации от цялата страна. От старта на програмата до сега са подкрепени 108 проекта на 98 организации с обща стойност над 500 000 лв. С увеличението на сумата в края на тази година общото дарение ще бъде над 600 000 лв.

    Vivacom Регионален грант се реализира в партньорство с Български център за нестопанско право.

    23.02.2024
  • Vivacom разширява покритието на 5G високоскоростен интернет за дома в 7 града

    20 февруари 2024 г., София. Vivacom разширява значително покритието на високоскоростния безжичен домашен интернет – 5G Home Internet, в седем града в страната. Габрово, Кюстендил, Петрич, Сандански, Велинград, Димитровград и Ботевград са населените места с разширено покритие на услугата и тя може да бъде заявена заедно с интерактивната ТВ платформа EON. Така потребителите в тези градове ще имат достъп до уникално телевизионно изживяване с над 210 ТВ канала, най-голямата видеотека в България , включваща каталозите HBO On Demand, Arena Play, Pickbox NOW, както и възможност за връщане на ТВ съдържание до 7 дни назад. Комбинираните пакети с 5G домашен интернет и EON могат да бъдат заявени с атрактивна отстъпка на цена от 1 лв./месец за първите до 3 месеца.

    Vivacom разширява покритието на 5G високоскоростен интернет за дома в 7 града

    Най-голямото предимство за потребителите е комбинирането на услугата с ТВ платформата EON с изцяло обновена видеотека

     

    20 февруари 2024 г., София. Vivacom разширява значително покритието на високоскоростния безжичен домашен интернет – 5G Home Internet, в седем града в страната. Габрово, Кюстендил, Петрич, Сандански, Велинград, Димитровград и Ботевград са населените места с разширено покритие на услугата и тя може да бъде заявена заедно с интерактивната ТВ платформа EON. Така потребителите в тези градове ще имат достъп до уникално телевизионно изживяване с над 210 ТВ канала, най-голямата видеотека в България[1], включваща каталозите HBO On Demand, Arena Play, Pickbox NOW, както и възможност за връщане на ТВ съдържание до 7 дни назад. Комбинираните пакети с 5G домашен интернет и EON могат да бъдат заявени с атрактивна отстъпка на цена от 1 лв./месец за първите до 3 месеца.

    Инсталирането на услугата 5G Home Internet на Vivacom в разширения обхват може да изиска техническа инсталация, като вътрешният Wi-Fi 6 5G рутер ще се свързва с компактно външно устройство. Тя се извършва от техническите екипи на телекома бързо, лесно и чисто, за още по-голямо улеснение на потребителите.

    Едно от основните предимства на 5G Home Internet от Vivacom е комбинирането на услугата с интерактивната ТВ платформа EON. Клиентите на телекома вече могат да гледат висококачествено ТВ съдържание и над 30 000 филми, сериали и документални продукции в EON Видеотека дори на места без оптична свързаност. Новата EON Видеотека е с модерен и интуитивен интерфейс, усъвършенстван изкуствен интелект и нови функционалности за още по-несравнимо клиентско изживяване. EON TV се предлага в три пакета – EON LIGHT, EON FULL и EON PREMIUM. С всеки пакет клиентите получават и безплатен EON Smart Box, който превръща всеки телевизор в смарт, както и достъп до мобилното приложение EON, за да гледат любимите си филми навсякъде, по всяко време и на всяко устройство. В зависимост от избрания план потребителите имат достъп до над 210 канала, сред които и ексклузивни 4К канали, видеотека с препоръчано съдържание спрямо интересите на всеки потребител със собствен профил, спортен режим и възможност за създаване на детски профил.

    Иновативната услуга 5G Home Internet е идеалното решение за всяко домакинство или бизнес, което разчита на сигурна интернет свързаност. С 5G Home Internet от Vivacom клиентите на телекома имат достъп до редица функционалности като свързване на повече от едно устройство едновременно, бързо теглене на файлове, стабилна интернет връзка, неограничен трафик на данни със скорост от 100 Mbps и възможността да ползват всички функционалности на платформата EON.

    Повече подробности за разширеното покритие на 5G домашен интернет от Vivacom и комбинациите от пакети с EON TV можете да видите ТУК.              

    [1] Най-голяма видеотека в България след сравнение по публично достъпна информация към 12.02.2024 г. за брой филми и сериали, достъпни чрез „видео при поискване“ (VOD) през приложение на телекомуникационен оператор. Повече на vivacom.bg.

    20.02.2024
  • Остава само една седмица до крайния срок за кандидатстване във Vivacom Регионален грант

    Остават седем дни до крайния срок за кандидатстване във Vivacom Регионален грант – най-мащабната инициатива на телекома, подкрепяща граждански организации от цялата страна.

    12 февруари 2024 г., София  Остават седем дни до крайния срок за кандидатстване във Vivacom Регионален грант – най-мащабната инициатива на телекома, подкрепяща граждански организации от цялата страна. В напълно обновеното девето издание на Регионалния грант Vivacom прави значителни промени, за да помогне на гражданските организации да бъдат по-ефективни в разгръщането на своите идеи и да постигнат по-добри резултати. Телекомът удвоява размера на гранта, който един проект може да получи – от 5 000 на 10 000 лв. А общият размер на фонда, който ще дари, ще бъде 100 000 лв. За пръв път се въвежда и акселераторска програма, през която финалистите ще преминат заедно с експерти от Български център за нестопанско право, за да превърнат идеите си в устойчиви проекти. Процесът на кандидатстване тази година е значително улеснен – организациите трябва само да изпратят разписана идейна концепция в рамките на една страница до 18 февруари тук: www.vivacomfund.bg/regionalgrant/apply

     

    И в това издание специалното жури в състав: Ива Дойчинова, програмен директор на радио „Фокус“, Иван Кънчев, съосновател на Сдружение „Българска история“, Райко Байчев, журналист, Симона Стилянова, съосновател на „Основа“ и основател на Zero Waste Sofia, Надя Шабани, директор на Български център за нестопанско право и Елица Георгиева, директор „Корпоративни комуникации” във Vivacom ще има задачата да подбере най-добрите и иновативни идеи, които ще получат безвъзмездно финансиране. Финалистите ще бъдат обявени в края на март, когато ще се състои и първата лаборатория от акселераторската програма.

     

    Vivacom Регионален грант се провежда за девети пореден път в партньорство с Български център за нестопанско право. НПО-та, читалища и училищни настоятелства от малки и големи градове и села могат да получат финансова подкрепа до 10 000 лв. за реализиране на образователни или екологични проекти.

     

    През годините с Vivacom Регионален грант телекомът е подкрепил 108 проекта на 98 организации на обща стойност над 500 000 лв. С увеличението на сумата в края на тази година общото дарение ще бъде малко над 600 000 лв. Повече информация за обновеното издание може да видите тук: https://vivacomfund.bg/regionalgrant/

    12.02.2024
  • United Group B.V. и нейната компания-майка Summer BidCo B.V. успешно пласираха емисии облигации на обща стойност 1,73 млрд. евро

    United Group (UG) финализира рунд от финансиране в размер на 1,73 млрд. евро благодарение на позитивната пазарна среда и на постигнатите добри оперативни резултати с непрекъснат ръст на приходи и EBITDA (печалба преди лихви, данъци и амортизации).

    29януари 2024 - United Group (UG) финализира рунд от финансиране в размер на 1,73 млрд. евро благодарение на позитивната пазарна среда и на постигнатите добри оперативни резултати с непрекъснат ръст на приходи и EBITDA (печалба преди лихви, данъци и амортизации). Постъпленията ще бъдат използвани за погасяване на съществуващите обезпечени облигации с падеж през 2026 и 2029 г., съществуващите облигации с опция за капитализиране на лихвата с падеж през 2025 г. и револвиращи заеми. По този начин ефективно ще се удължи падежът на рефинансираните облигации от 2025 и 2026 г., ще се намалят разходите за лихви по рефинансираните облигации от 2029 г. и ще се консолидира капиталовата структура на UG.

     

    Устойчиво високите нива на приходи и ръст на коригирана EBITDA (+32% и 28% годишен темп на нарастване съответно за периода 2015-2022 г.), високите нива на EBITDA маржа, значителното подобрение на мащаба и географската и бизнес диверсификация, както и подобреният валутен микс през последните години, съчетани с транзакцията за намаляване на задлъжнялостта с продажбата на мобилни кули, доведоха до това, че рейтинговите агенции потвърдиха кредитния рейтинг на UG на B2 (стабилен) / B (положителен) (съответно от Moody''s / S&P). Сделката беше добре приета от инвестиционната общност, което доведе до значително презаписване на емисиите облигации.

     

    За United Group

    United Group е водещ телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа, който предоставя на клиентите си пълен набор от телекомуникационни услуги. Групата осигурява едно от най-добрите мрежови покрития в региона и предлага на потребителите една от най-атрактивните селекции на съдържание – от локално съдържание до една от най-добрите селекции от цял свят. Тази важна стратегическа стъпка ще позволи на Групата да продължи да предоставя най-добрите телекомуникационни продукти на своите клиенти и да запази водещите си пазарни позиции.

     

    За контакти:office@united.group

    29.01.2024
  • Стартира изцяло обновеното 9-о издание на Vivacom Регионален грант

    Телекомът увеличава двойно размера на грантовете, като общият фонд ще бъде 100 000 лв.

    24 януари 2024 г., София. Vivacom и Български център за нестопанско право обявиха изцяло новия формат на Vivacom Регионален грант – най-мащабната социално отговорна инициатива, която провеждат в партньорство за 9-а поредна година. В изцяло обновената програма Vivacom улеснява значително процеса на кандидатстване, въвежда акселераторска програма и увеличава двойно размера на грантовете за гражданските организации.

     

    „Като компания, оперираща в цялата страна, за нас е изключително важно да продължим да подкрепяме местните организации, които работят, за да решават конкретни проблеми. Тази година увеличаваме двойно размера на гранта, който един проект може да получи – от 5000 лв. на 10000 лв., а общата сума, която ще дарим, ще бъде 100000 лв. По този начин целим да помогнем на гражданските организации да бъдат още по-ефективни в разгръщането на своите идеи и постигането на по-добри резултати“, сподели Николай Андреев, Главен изпълнителен директор на Vivacom.

     

    Vivacom ще приема кандидатури от днес до 18 февруари наwww.vivacomfund.bg/regionalgrant/apply. Най-добрите и най-иновативните ще получат безвъзмездна подкрепа в размер на до 10 000 лв. от телекома. Приоритетните областти, в които Vivacom търси да подкрепи значими идеи, остават образование и опазване на околната среда.

     

    Промените включват още опростен начин и формуляр за кандидатстване – организациите вече ще изпращат идейна концепция на една страница. Съществена промяна в деветото издание е и въвеждането на акселераторска програма.

     

    „След 8 години подкрепа на добрите идеи за развиване на местните общности и постигнатата до момента промяна от хората за хората, сме силно мотивирани да ускорим образователния и природозащитен потенциал на проектите, с което да допринесем заедно към устойчивото развитие на регионите. Затова, заедно с експерти от Български център за нестопанско право, финалистите ще преминат през поредица от три лаборатории за трансформиране на идеите си в истински демонстрационни проекти за пример, ще повишат своя комуникационен капацитет и способността си за изграждане на мрежа“, коментира Надя Шабани, директор на БЦНП.

     

     „Във всяка страна, в която United Group присъства, за нас е изключително важно да провеждаме локални инициативи, с които да донесем положителна промяна за живота на възможно най-много хора. Затова решихме да променим изцяло Vivacom Регионален грант, като го направим още по-ефективен и релевантен за местния контекст и нуждите на местните общности“, каза Йована Лукич, CSR директор на United Group.

     

    За безвъзмездно финансиране от Vivacom могат да кандидатстват юридически лица с нестопанска цел, регистрирани в обществена полза, народни читалища и настоятелства към училища и детски градини, както и организации, които вече са печелили грант в предходни години. Няма ограничение в броя на проектите, с които всяка една гражданска организация може да кандидатства.

     

    До момента с Vivacom Регионален грант компанията е подкрепила 108 проекта на 98 организации на обща стойност над 500000 лв. С увеличението на сумата в края на тази година общото дарение ще бъде малко над 600 000 лв. Финалистите в деветото издание ще станат ясни през март, а проектите ще се реализират до края на годината.

     

    Повече информация за обновения формат може да видите тук: https://vivacomfund.bg/regionalgrant/

    24.01.2024
  • Vivacom, част от United Group, отново е в топ 10 на най-бързо развиващите се оператори в света за сателитни услуги за бизнеса

    Vivacom, част от United Group, отбеляза огромен успех, след като за четвърта поредна година зае място в престижната класация топ 10 на Световната телепорт асоциация (WTA).

    23 януари 2024 г., София. Vivacom, част от United Group, отбеляза огромен успех, след като за четвърта поредна година зае място в престижната класация топ 10 на Световната телепорт асоциация (WTA). Международната класация е на база ръст в приходите за услуги за бизнес клиенти и Vivacom е единствената българска компания в престижното класиране за четвърти пореден път.

     

    Изключителното постижение е резултат от целенасочената стратегия за инвестиции във висококачествени продукти и услуги, технологии и разрастване на наземната инфраструктура на Vivacom в региона, с подкрепата на United Group. До 2026 година общата инвестиция на групата в България ще достигне 4,8 млрд. лева.

     

    „За нас е огромно признание за четвърта поредна година да бъдем в топ 10 на най-бързо развиващите се компании в света, които предлагат сателитни услуги за бизнеса. Това е доказателство, че непрестанните инвестиции в иновации, постоянното високо качество на услугите и изключителната експертиза на екипа, на българския и международния пазар, са вярната формула за този продължаващ успех“, каза Виктория Боклаг, главен изпълнителен директор на United Group.

     

    Сред най-големите бизнес клиенти на сателитни услуги на Vivacom са: Disney, Eutelsat, Viacom, National Geographic Channel, Viasat, Endurosat, Leaf Space, както и много други доставчици на съдържание, телекомуникационни и сателитни оператори.

     

    Само преди месец Vivacom и Eutelsat Group обявиха търговския старт на наземна станция за сателитни комуникации в с. Могила, Стара Загора. Съоръжението, което е едно от 35-те в света, осигурява възможност за разширени комуникационни услуги чрез сателити на ниска околоземна орбита. Част от наземната инфраструктура на Vivacom e и сателитна станция „Плана“, която е сред най-модерните съоръжения за бизнес клиенти в световен мащаб и има най-високата възможна степен на сертификация в областта на сателитните услуги – Tier 4. „Плана“ е сред най-модерните съоръжения за бизнес клиенти в световен мащаб.

     

    През наземните си станции Vivacom излъчва над 600 ТВ канала, които достигат до милиони домакинства в Европа, Африка, Южна Америка и Азия, включително и до труднодостъпни места, сред които и Антарктида. Непрекъснатият ангажимент на United Group към растежа на Vivacom в сателитните услуги, затвърждава позицията на компанията като лидер и иноватор в световния телекомуникационен сектор, който предлага висококачествени услуги и решения на клиенти от цял свят.

     

     

    За Световната телепорт асоциация (WTA): Световната телепорт асоциация е основана през 1985 година. Днес тя е водещ партньор в развитието на телепорт операторите, като защитава търговските им интереси и високите стандарти в техните бизнес практики, технологии и дейности. Асоциацията публикува доклади за най-добри практики и изнася уебинари, посветени на промените в технологиите и въздействието им върху бизнеса и пазара.

     

    За повече информация: https://www.worldteleport.org/

     

    За United Group:

     

    Базираната в Нидерландия United Group е водещ телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. Компанията развива дейност в осем държави и има над 15,5 милиона потребители и над 15 000 служители. Генерира годишни приходи в размер на близо 2,7 милиарда евро. United Group осигурява най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите една от най-атрактивните селекции на ТВ съдържание от цял свят. Сериозните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират отличното качество на продуктите и услугите, които предоставя на клиентите. От март 2019 г. мажоритарен собственик на United Group е BC Partners, една от най-големите глобални инвестиционни компании. От юли 2020 г. Vivacom е част от United Group. В България Групата включва и водещата медийна и технологична компания Нова Броудкастинг Груп.

     

    За повече информация: https://united.groupи https://www.vivacom.bg/bg

    23.01.2024
  • Годишният доклад за устойчивост на United Group отбелязва значителни стъпки напред в развитието на екологичната и социална отговорност

    United Group, водещ телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа, обяви публикуването на своя Доклад за устойчивост за 2022 г.

    29 декември 2023 г., София. United Group, водещ телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа, обяви публикуването на своя Доклад за устойчивост за 2022 г., който демонстрира непоколебимия ангажимент на Групата за опазване на околната среда, социална отговорност и устойчиви бизнес практики.

     

    Основните постижения на United Group през 2022 г. включват:

    • Ангажимент за постигане на нулеви нетни емисии по цялата верига за създаване на стойност до 2040 г.;
    • 17% подобрение на енергийната ефективност през 2022 г. и 19% намаление на емисиите от обхват 1 и 2 от 2020 г.;
    • 109 532 MWh възобновяема електроенергия, генерирана от собствени източници, което представлява над една четвърт от общото потребление на електроенергия на Групата.;
    • Рециклирани над 736 тона батерии, кабели и електрическо оборудване.
    • 52% от ръководните позиции в Групата се заемат от жени.

     

    United Group признава значението на прозрачността и отчетността при справянето с глобалните проблеми на климатичните промени, социалното равенство и корпоративната отговорност към гражданското общество.

     

    United Media, водещата медийна компания в региона, излъчва 55 канала в 8 държави, достигайки до над 40 милиона зрители. Тя отстоява независимата и качествена журналистика, насърчава и защитава свободата на медиите, включително свободата на печата, играейки жизненоважна роля в борбата срещу „фалшиви новини“.

     

    Годишният доклад за устойчивост предоставя на заинтересованите страни, включително клиенти, инвеститори и партньори, безценна информация за инициативите, постиженията и постоянните усилия на компанията за оказване на положително въздействие.

      

    През 2022 г. Групата постигна значителен напредък в следните области:

     

    • Екологични инициативи: United Group предприе стъпки за минимизиране на отпечатъка си върху околната среда. Това включва мерки за енергийна ефективност, програми за намаляване на отпадъците и насърчаване и развитие на възобновяеми енергийни източници;
    • Социална отговорност: United Group е разработила всеобхватни политики за насърчаване на многообразието, равенството и включването сред всички свои служители, а също и за подкрепа на инициативи за развитие на общностите. Освен това United Group играе ключова роля в региона, с цел да направи цифровите технологии достъпни за всички;
    • Етични бизнес практики: United Group поддържа най-високи етични стандарти във всички аспекти на своята дейност, от защитата на данните, през управлението на веригата за доставки, до управлението на отношенията с клиентите;
    • Иновации за устойчиво бъдеще: United Group е в челните редици на дигиталната трансформация в Югоизточна Европа, разработвайки иновативни решения и технологии в критични области, като управлението на данни, за да допринесе за един по-устойчив и взаимосвързан свят.

     

    Мириам Ди Траглия, изпълнителен директор „Съответствие, риск и устойчивост“ на United Group, заяви: „Нашата основна мисия остава предоставянето на критична дигитална инфраструктура и услуги, позволяващи бърз и надежден достъп до информация и знания, което е в основата на голяма част от целите на ООН за устойчиво развитие. Нашият годишен доклад за устойчивост олицетворява постоянния ни ангажимент за осъществяване на положителна промяна в световен мащаб. Като телекомуникационна и медийна компания, ние признаваме нашата важна роля за оформянето на едно по-устойчиво и свързано бъдеще.“

     

    Пълният годишен доклад за устойчивост на United Group е достъпен тук.

      

     

    За United Group:

     

    Базираната в Нидерландия United Group е водещ телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. Компанията развива дейност в осем държави и има над 15,5 милиона потребители и близо 15 000 служители. Генерира годишни приходи в размер на близо 2,7 милиарда евро. United Group осигурява най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите една от най-атрактивните селекции на ТВ съдържание от цял свят. Сериозните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират отличното качество на продуктите и услугите, които предоставя на клиентите. От март 2019 г. мажоритарен собственик на United Group е BC Partners, една от най-големите глобални инвестиционни компании.

     

    За повече информация: https://united.group/

     

    От юли 2020 г. Vivacom е част от United Group. В България Групата включва и водещата медийна и технологична компанияНова Броудкастинг Груп.

     

    29.12.2023
  • Vivacom и Eutelsat Group стартират в България четвъртата в Европа наземна станция

    Vivacom, част от United Group – водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, и Eutelsat Group – един от водещите световни доставчици на спътников интернет, обявиха търговския старт на наземна станция в България

    6 декември 2023 г., София. Vivacom, част от United Group – водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, и Eutelsat Group – един от водещите световни доставчици на спътников интернет, обявиха търговския старт на наземна станция в България. Съоръжението, което е четвъртото по рода си в Европа и едно от 35-е вече функциониращи в света, ще даде възможност за разширени комуникационни услуги чрез сателити на ниска орбита. Преди година Vivacom обяви, че стартира изграждането на станцията на сателитния оператор OneWeb, който от септември тази година се сля с френския Eutelsat и вече оперират под името Eutelsat Group.

     

    „Щастливи сме, че само за 1 година успяхме да стартираме този така важен проект, който ще донесе дългосрочни ползи за бизнеса и обществото у нас. Оставаме верни на стратегията си да продължим да инвестираме, да въвеждаме иновации и да предлагаме висококачествени продукти и услуги, базирани на най-съвременните технологии, които заслужено затвърждават мястото на Vivacom на международната карта в този сектор. Вярваме, че с правилната стратегическа визия, целенасочени инвестиции и висока експертиза на нашия екип можем да задаваме стандарти в глобален мащаб и да привличаме все повече международни технологични компании, готови да инвестират в България, и проекти като този го доказват“, коментира Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom.

     

    Наземната станция се състои от 18 антени и мини център за данни, който свързва сателитите на ниска орбита с оптичната мрежа и центровете за данни в България и Европа. Изграждането започна в края на 2022 година и въпреки неблагоприятните метеорологични условия бе завършено през май 2023 г., след което бе последвано от успешна процедура за тестване и пускане в експлоатация.

    Проектът се реализира в обект на Vivacom на територията на община Стара Загора, като ще осигури допълнителни работни места в региона в следващите над 10 години. Освен това ще постави Стара Загора на световната карта на космическите технологии и комуникации. Заради всички тези икономически ползи проектът получи сертификат клас В.

     

    „42 години след като Стара Загора влезе в заглавията на вестниците с приноса си към първия български изкуствен спътник „Интеркосмос България 1300“, този проект връща града ни на картата на световната космическа индустрия. С отворени обятия приветстваме инвестицията в този забележителен проект за спътникови комуникации, знаейки, че той не само ще стимулира развитието на нашия град, но и ще допринесе за цифровото приобщаване в цяла Евразия“, заяви кметът на Стара Загора Живко Тодоров.

     

    „Благодарни сме на Vivacom за тяхното сътрудничество и помощта при изграждането на допълнителна наземна станция за нашата мрежа от сателити на ниска орбита. Напредваме стабилно към предоставяне на глобални услуги за свързаност и тази нова станция представлява още една значителна крачка към постигането на основната ни цел. Vivacom ни дава не само богата експертиза в областта на телекомуникациите, но и безценни местни познания, което го прави важен партньор“, заяви Масимилиано Ладоваз, Главен оперативен директор в Eutelsat Group.

     

    За Eutelsat Group

    Eutelsat Group е глобален лидер в сателитните комуникации, предоставяйки сателитна свързаност по целия свят. Групата е сформирана чрез сливането на компаниите Eutelsat и OneWeb през 2023 г., превръщайки се в първия напълно интегриран GEO-LEO сателитен оператор с 36 геостационарни спътника и мрежа от 600 сателита на ниска орбита.

     

    Групата разпространява повече от 6 500 телевизионни канали, както и предоставя мобилна и фиксирана свързаност на различни пазари.

     

    Уникалният набор от активи в орбита на Eutelsat Group ѝ позволява да предоставя интегрирани решения, за да отговори на нуждите на глобалните си клиенти. Компанията е със седалище в Париж и в нея работят над 1700 служители в повече от 50 държави. Eutelsat Group предоставя сигурна и надеждна свързаност, за да помогне за преодоляване на цифровото разделение.

     

     

    06.12.2023
  • Vivacom спечели злато в престижния конкурс „Effie България“ с кампанията „Бизнес великани“

    Vivacom спечели първо място в престижния конкурс „Effie България“ за рекламната кампания „Бизнес великани“.

    29 ноември 2023 г., София. Vivacom спечели първо място в престижния конкурс „Effie България“ за рекламната кампания „Бизнес великани“. Телекомът грабна златото в категорията „Услуги“, след като впечатли авторитетното жури с инициативата си, фокусирана върху малкия и среден бизнес. Vivacom се нареди на второ място в класациите за „Най-ефективен рекламодател“ и „Най-ефективна търговска марка“.

     

    „Наградите „Effie България“ са признание за идеите, които работят. А днес печелят компаниите, които са близки до потребителите и ги поставят в центъра на всичко, което правят. В кампанията ни “Бизнес Великани“ направихме точно това – споделихме истинските истории на наши клиенти автентично. Успяхме да докоснем потребителите и да постигнем страхотни резултати. „Бизнес великани“ маркира пътя, по който Vivacom ще върви напред – заедно с потребителите, с историите и темите, които ги вълнуват. Защото брандове съществуват, за да намерят пресечната точка между важното за бизнеса и важното за клиента“, сподели Желяз Кольовски, Маркетинг директор във Vivacom.

     

    „Бизнес великани“ е кампания, която не просто е насочена към малкия и средния бизнес в България, а цели да подкрепи „гръбнака“ на българската икономика. Именно тези хора осигуряват 75% от заетостта на пазара на труда и 65% от добавената стойност в икономиката или над 50 млрд. лв. всяка година[1]. Vivacom посвети кампанията си на тях, като разказа историите им с респект под надслов: „Може и да ви наричат малки, но за нас вие сте Бизнес Великани!“. В серия от рекламни клипове телекомът възхвалява огромната заслуга, която имат собствениците на малкия и среден бизнес в България.

     

    Креативното изпълнение на кампанията и нейната ефективност ѝ спечели най-високото признание на престижния конкурс „Effie България“, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). В световен мащаб наградите са общопризнат стандарт за най-успешните рекламни кампании. Ежегодно отличават най-ефективните рекламни и комуникационни кампании на базата на най-важния критерий за успешна комуникация – маркетинговата ефективност. Ефективната кампания спрямо критериите за оценка е такава, която не само има визуално атрактивен и креативен подход, но и реално постига своите цели като увеличаване на продажбите, подобряване на познаваемостта на бранда или промяна в потребителското поведение.

     

    За четвърти пореден път Noble Graphics – рекламната агенция, с която Vivacom работи по кампанията „Бизнес великани“,грабна приза за “Най-ефективна рекламна агенция“,след като спечели три златни награди и две бронзови в 16-ото издание на рекламния конкурс "Effie България".

     

    [1] Състояние на малкия и средния бизнес в България и последиците за сектора от COVID-19, Институт за икономическа политика, 2021

    29.11.2023
  • Vivacom и Сдружението на олимпийските отбори по природни науки с награда за най-сполучливо партньорство

    Vivacom спечели наградата за „Най-сполучливо партньорство“ в конкурса „Корпоративен дарител 2023“, организиран от Българския дарителски форум под егидата на Президента на Република България.

    24 ноември 2023 г., София. Vivacom спечели наградата за „Най-сполучливо партньорство“ в конкурса „Корпоративен дарител 2023“, организиран от Българския дарителски форум под егидата на Президента на Република България. Компанията получи отличието за партньорството си със Сдружението на олимпийските отбори по природни науки, което подкрепя с последните две издания на дарителската си кампания Операция „Жълти стотинки“. През изминалата година са събрани и дарени над 53 000 лв. за подготовката на младежите от олимпийските отбори по природни науки за участие в престижни международни състезания и олимпиади. А общото дарение от двете издания на кампанията, в подкрепа на олимпийските отбори, е над 100 000 лв.

     

    „Подкрепата на Сдружението на олимпийските отбори по природни науки е инвестиция в бъдещето на България и в нейните млади хора, които са двигател на иновациите, на научните постижения и на икономическия просперитет на страната ни. Благодаря на Българския дарителски форум и неговите членове за високата оценка, и на Сдружението за съвместната работа през последните години. Това е поредното доказателство, че с правилните партньори можем да създадем позитивна промяна в обществото - не само чрез финансовата подкрепа, но и чрез публичността, която даваме на подкрепяните от нас каузи“, коментира Николай Андреев, Главен изпълнителен директор на Vivacom.

     

    Хиляди българи дариха средства за Сдружението по време на последното издание на Операция „Жълти стотинки“. Със събраните пари се организиратдопълнителни обучения, лабораторни занимания и специализирана подготовка по съответните научни дисциплини, както и разработване на конкретни задачи за още по-профилирана подготовка на участниците и доброто им представяне на международно ниво. Сдружението обединява олимпийските отбори по астрономия, астрофизика, биология, информатика, лингвистика, математика, млади физици, физика и химия.

     

    „Само през тази година нашите олимпийци са спечелили общо 82 медала от международни, европейски и балкански олимпиади по природни науки – 14 от тях златни, 30 сребърни и 38 бронзови. Благодарение на партньорството ни с Vivacom и Операция „Жълти стотинки“ Сдружението ни се радва на широк обществен и медиен интерес. Заедно успяхме да популяризираме изключителните успехи на олимпийците и да дадем добър пример на младото поколение, че с упорита работа и постоянство се постигат значителни резултати“, сподели Вълкан Горанов, изпълнителен директор на Сдружението на олимпийските отбори по природни науки.

     

    Конкурсът „Корпоративен дарител“ е създаден от Български дарителски форум през 2006 г. В продължение на мисията на организацията да развива и насърчава дарителската култура, той отличава компаниите с инвестиции в значими каузи, популяризира добрите практики в корпоративното дарителство и налага високи стандарти за корпоративна социална отговорност в България. Победителят в категорията за партньорство се избира с гласуване от членовете на БДФ след предварителна селекция от журито. По традиция и тази година домакин на церемонията за награждаване на победителите в конкурса е Президентът на Република България.

    24.11.2023
  • Стартира 14-ото издание на „Vivacom Техническа Академия“

    Над 200 студенти са преминали през всички издания на академията, а 30% от участниците всяка година са назначени на работа в телекома

    16 ноември 2023 г., София. Vivacom и Технически университет-София откриха официално 14-ото поредно издание на „Vivacom Техническа Академия“. Випуск 2023/2024 на Академията посреща 21 нови студенти от 3-ти и 4-ти курс от специалност „Телекомуникации“ на ТУ-София.

     

    Единствената по рода си Академия в областта на телекомуникациите в България, партньорство между Vivacom и ТУ-София, дава изключителни възможности за практично обучение в динамичния свят на телеком бизнеса. Обучението включва 8 лекционни курса, които ще бъдат водени от 18 лектора – топ експерти от Vivacom и едни от най-добрите преподаватели в ТУ-София. Студентите ще имат възможност да развият ключови умения за работа и комуникация във високотехнологична бизнес среда и да получат специфични технически познания, които могат да тестват в реална среда, работейки на практика с най-новите технологии в телеком индустрията.

     

    „Vivacom Техническа академия е пример за изключително успешно партньорството между бизнеса и образованието. Това е възможно най-добрата формула за качествено образование и успешна реализация на студентите. До момента в Академията са обучени над 200 студенти, като всяка година 30% от участниците назначаваме на работа.  Обратната връзка за качеството на обучението и ползата от Академията е изключително висока, затова ще продължим да я надграждаме и развиваме и в бъдеще“, каза Николай Андреев главен изпълнителен директор на Vivacom.

     

    Сред интригуващите възможности във „Vivacom Техническа академия“ са и посещенията на едни от най-важните технологични обекти на телекома – „Телепорт Плана“, който е ключов обект за свързаност с Азия и Африка, както и Центъра за управление на мрежата, където денонощно се следи за качеството на всички мрежи на компанията.

     

    „За нас е удоволствие да съдействаме за образованието на бъдещите поколения в областта на информационните и телекомуникационни технологии. С „Vivacom Техническа Академия“, заедно с Vivacom градим мостът между образованието и бизнеса и вече 14-о издание студенти имат възможност да добият практически опит в един високотехнологичен сектор. Академията е трамплин за професионална реализация, с която студентите могат да надградят теоретичните и практични базови познания, които ние им даваме в университета и така да се изградят като истински специалисти-инженери“, каза проф. Илия Илиев, декан на факултет по Телекомуникации в Технически университет – София, пред студентите.

     

    Академията е дългогодишен съвместен проект на Vivacom и Технически университет-София за осигуряване на качествено образование в областта на телекомуникациите, съчетавайки теорията с практично обучение във водещия телеком в страната. Завършилите успешно получават сертификат от „Vivacom Техническа академия”, който подпомага и балообразуването на оценката за магистратура в ТУ.

    16.11.2023
  • Vivacom e „Любим работодател“ за 2023 година

    Vivacom спечели призовото 1-во място в категория „Любим работодател“ за 2023 г. в престижните награди за най-добър работодател на България – Career Show Awards 2023

    19 септември 2023 г., София. Vivacom спечели призовото 1-во място в категория „Любим работодател“ за 2023 г. в престижните награди за най-добър работодател на България – Career Show Awards 2023. Това е една от най-оспорваните категории, която се решава с гласуване от публиката, и тази година в нея се състезаваха 81 компании. Vivacom получи отличие и за кампанията си за набиране на таланти „Препоръчай приятел за работа във Vivacom“, с която спечели бронз в категория „Referral програма“.

     

    “Щастливи сме, че положителната и подкрепяща работна среда във Vivacom е високо оценена, както от публиката, така и от експертното жури в престижния конкурс Career Show Awards. Ще продължим да надграждаме успешните политики и програми за развитие на служителите ни в една многообразна и приобщаваща среда, в която всеки талант е с равни възможности“, казва Малина Чавдарова, Директор „Човешки ресурси“ във Vivacom.

     

    Златото в категорията „Любим работодател“ е признание за работодателските практики на Vivacom през гласовете на служители и публиката, отличили високия професионализъм на телекома. Забележителните успехи на една от най-популярните програми за набиране на таланти също получи признание. Програмата „Препоръчай приятел за работа във Vivacom“ впечатли авторитетно жури с високата си ефективност и широко одобрение сред служителите – всеки втори препоръчан започва работа във Vivacom.

     

    “Искаме да поздравим Vivacom за страхотните резултати в Career Show Awards 2023! Това е много ценно признание за труда и високия професионализъм на компанията ”, сподели Симона Харизанова, съосновател на Career Show.

     

    Career Show Awards са ежегодни награди, отличаващи водещи практики в човешките ресурси и работодателската марка.

    19.09.2023
Open cookie bot settings
към контакти