Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече инфо тук.

Младши сътрудник Обслужване на клиенти – гр. София

Обслужване на клиенти

     VIVACOM е лидер в предоставянето на съвременни телекомуникационни услуги, които отговарят на най-високите професионални стандарти - мобилни и фиксирани гласови услуги, оптичен интернет, цифрова телевизия, до индивидуални телекомуникационни решения, направени по поръчка на клиента.

 

     Позицията е входяща за компанията и е подходяща за всеки, който иска да постави висок старт в своята професионална кариера. Всяка година приблизително 10% от служителите намират своето развитие на по-високи и престижни позиции в компанията. Сред най-предпочитаните отдели са: Корпоративни продажби, Човешки ресурси, Продукти и услуги,Магазинна мрежа,  ИТ и други.

 

Ако не се разделяш от телефона с часове.

Ако обичаш да общуваш и да помагаш на другите.

Ако харесваш динамиката и с усмивка посрещаш предизвикателствата.

Ако си изпълнителен и последователен.

  

Тогава ние ти предлагаме:

  

Да започнеш своята кариера в най-голямата телекомуникационна компания в България, като се занимаваш с това, което обичаш да правиш.

Да попаднеш в опитен екип от енергични и позитивни професионалисти, които ще те подкрепят в професионалния ти път.

Да натрупаш знания и умения, които да развият потенциала ти и да ти помогнат да постигаш повече и повече всеки ден.

Да се чувстваш уважаван и ценен, като получаваш стимулиращо възнаграждение според постигнатите резултати и разнообразни придобивки.

Да работиш в приятелска среда, с гъвкаво работно време

  

Ти си…                                                  

 

Комуникативен                                         

Отзивчив                                                     

Динамичен 

С отлична дикция                                        

С опит в обслужването на клиенти

На „ти“ с компютрите и технологиите

                           

Позицията…

  

Отговаряш на входящи клиентски запитвания по телефон

Оказваш съдействие относно услуги, тарифи, промоции и технически проблеми

Спазваш стандартите на компанията  за обслужване на клиенти

  

Начин на кандидатстване

  

Моля натиснете бутон „Кандидатствай”, за да изпратите автобиография и мотивационно писмо за позицията, не по-късно от 24 август 2020 г.

  

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

 


Каталог
към контакти