Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече инфо тук.

Как да пазарувам онлайн?

  • Избери устройство и/или план

    Най-желаните устройства и изгодни планове са тук. Имаме и специални онлайн цени.

  • Поръчай

    Лесно е и е отворено 24/7 за VIVACOM клиенти.

  • Онлайн плащане

    Платете с банкова карта или изберете плащане при доставка.

  • Безплатна доставка от куриер

    Получавате доставката на избрания адрес.

  • Активиране на услугата

    Подписвате договора и услугата се активира.

  

 

Защо да пазарувам онлайн?

лесно, сигурно, изгодно

 

Толкова е лесно!  С няколко клика и без да ставате от мястото си, можете да получите желания телефон или таблет с пълна гаранция. Очакват Ви специални онлайн цени и оферти! Комбинирайте устройство с идеалния за Вас мобилен план или вземете смартфон без договор. 
Мобилните ни планове са изключително изгодни, с много включени минути и MB. Лесно можете да подновите договора си или да поръчате нова SIM карта. 

 

Онлайн оферти

 

Правила за онлайн пазаруване
Защо да купя от VIVACOM?
  • до 112 Mbps скорост

    Връзката с Интернет е светкавична: Facebook се отваря за 0,7 секунди, качваш 100 MB видеоклип за 16 секунди.

  • Максимално забавление

    С мобилните планове на VIVACOM гледате мобилна телевизия с включени до 60+ канала с приложението TV GO.

  • Супер покритие

    4G мрежата е достъпна за над 6 милиона души - 99% от населението на България, в повече от 2200 населени места.

  • Много мегабайти

    Нашите мобилни планове Ви дават толкова много MB на максимална скорост, че забавлението никога да не свършва.

Имаш въпрос?

 

  1. Онлайн пазаруване

    1. Как да направя онлайн поръчка на устройство или мобилна услуга?

        

      От сайта на VIVACOM можете да стартирате онлайн покупка на устройство или мобилна услуга (план) от секции Устройства или Услуги и планове. Необходимо е да добавите продуктите в кошницата и да продължите по стъпките на процеса, за да завършите поръчката.

       

       

    2. Какво е необходимо за да направя онлайн поръчка?

       

      Необходимо е да сте частен клиент на VIVACOM и да имате регистрация в My VIVACOM. www.vivacom.bg.

      В случай, че нямате регистрация може да направите такава тук 

      В случай, че сте забравили паролата си може да заявите нова ТУК 


       

    3. Преди да пусна поръчката си, ще мога ли да видя обобщение на това, което съм поръчал?

       

      След добавяне на избрания продукт в кошницата, можете да преминете към преглед на Вашата поръчка в „Моята кошница“. Тя съдържа информация за избраните продукти, продължителността на договора на услугата, единичните цени на продуктите, общата сума от месечни такси, цена на доставката и общата сума за плащане при доставка.

       

    4. Мога ли купя устройство на лизинг или устройство без план?

       

      Можете да купите устройство самостоятелно или с план от VIVACOM. При избор на устройство с план трябва да маркирате цена на изплащане или цена за еднократно плащане. Можете да изберете цена на устройството без план. Всички посочени цени са за 24- месечен договор с ДДС.

       

    5. Мога ли да купя само мобилна услуга?

       

      Можете да купите мобилна услуга самостоятелно или с устройство – смартфон, смарт аксесоар или таблет. Необходимо е да посочите избора си: нов план, промяна на план или без план. При смяна на план трябва да изберете номера на действаща VIVACOM мобилна услуга, за която искате да направите промяната, като тя трябва да отговаря на условията за преподписване. Може да направите промяна на плана и на мобилна услуга, която е част от Комбинирай и Спести ако същата е в период на преподписване. Останалите услуги от пакета ще бъдат запазени на същите условия.

    6. Има ли промоционални цени в онлайн магазина?

        

      Стремим се устройствата в онлайн магазина да са на специални по-ниски цени както и да предлагаме специални онлайн оферти. На сайта ни може да намерите и специални персонални оферти само за Вас.

       

    7. Мога ли да избера повече от един продукт?

       

      Имате възможност да добавите в кошницата повече от едно устройство самостоятелно или в комбинация с план. Не е възможно да закупите едновременно повече от едно устройство на лизинг.

       

    8. Как ще получа поръчката си?

       

      Ще получите поръчката си с безплатна доставка от куриерска компания Еcont Express на посочения от Вас адрес. Ще бъдете известени с email и/или SMS, съдържащ номера на товарителницата, каква е дължимата сума. Имате възможност да се свържете с него и да предоставите друг адрес или друг ден за доставка в рамките на населеното място. При посещение на адреса, ако отсъствате, куриерът ще позвъни на посочения в товарителницата телефон, за да уточни доставката. Статусът на доставката на Вашата поръчка можете да следите в системата на Econt Express тук

       

    9. След колко време ще получа поръчката си?

       

       

      След финализиране на поръчката тя ще бъде изпратена с куриер на Econt express на посочения от Вас адрес до 24ч. в работни дни за населени места с офиси на Еконт и до 48ч. в работни дни за населени места без офиси на Еконт. Пратки, изпратени в петък, се доставят в понеделник. Информация за населени места с офиси на Еконт, можете да намерите  тук 

       

       

    10. Как се извършва плащането на поръчаното устройство/услуга?

        

      Плащането на поръчка се извършва в брой при доставка с пощенски паричен превод или чрез банкова карта. Сумата за плащане може да съдържа еднократна цена на устройство или предварително плащане на частична цена на устройството в случай покупка на устройство на лизинг, както и допълнителни депозити и такси в зависимост от кредитната проверка. Месечните суми като лизингова вноска за устройство или месечната такса за услуга се заплащат всеки месец съгласно условията на договора.

       

       

    11. Ще получа ли гаранция за устройството, което купувам онлайн?

        

      VIVACOM предоставя устройства с необходимите гаранционни документи и гаранция от 24 месеца от доставката на поръчката. Рекламации на устройство се приемат във всички VIVACOM магазини, срещу гаранционна карта и документ за продажбата. Посочените документи ще получите заедно с поръчаното устройство и следва да съхранявате за срока на гаранцията.

       

       

    12. Как се извършва подписването на новия договор?

       

       

      При доставка на поръчката куриерът ще изисква документ за удостоверяване на самоличността на получателя и ще сравни данните с тези, посочени в товарителницата. Ако пратката съдържа Договор за услуга, той ще Ви бъде предоставен за подпис в два екземпляра. Подписването на договора има правно обвързваща сила и сделката се счита за сключена.

       

    13. Кога ще се активира поръчаната онлайн услуга?

       

      Новите услуги или промените по съществуващи такива ще бъдат активни в срок до 24 часа от подписване на договора от Ваша страна. При подписване на договор преди и по време на почивни дни, услугата ще бъде активирана в първия работен ден след почивните дни.

       

    14. Мога ли да откажа онлайн поръчката, която вече съм направил?

       

      Може да откажете направената поръчка през Вашия профил в My VIVACOM портала.

       

    15. Мога ли да откажа получена услуга или устройство и в какъв срок?

       

      Имате право да се откажете от поръчката в 14-дневен срок от подписване на доставения договор и/или доставка на заявената от Вас стока. Отказът може да се направи през профила Ви в My VIVACOM, през онлайн КОНТАКТНА ФОРМА или като подадете писмено искане в наш магазин или по пощата. Ако сте получили устройство, трябва да върнете същото в 14-дневен срок от датата, на която сте информирали VIVACOM за отказа от поръчката, чрез изпращане на устройството по куриер за Ваша сметка, на адрес: П.к. 1231, София, ул. Петър Панайотов 18 – за E-Shop. Платените суми при доставката на поръчката ще Ви бъдат върнати по банков път в срок до 14 дни от получаване на отказа, а ако е доставена стока, след връщане на стоката. Ако сте платили поръчката при доставка ще е необходимо да предоставите IBAN със заявлението за отказ или с допълнително писмено заявление или да го попълните във формата при отказ през профила Ви в My VIVACOM. Ако плащането е направено с банкова карта, сумата ще бъде възстановена по нейната сметка.