Как да купя онлайн?

  • Избери устройство и/или план

    Най-желаните устройства и изгодни планове са тук. Имаме и специални онлайн цени.

  • Поръчай

    Лесно е и е отворено 24/7 за VIVACOM клиенти.

  • Ще се обадим за потвърждение

    Потвърждавате по телефона и готово.

  • Безплатна доставка от куриер

    Получавате доставката на избрания адрес и плащате поръчката на куриера.

  • Активиране на услугата

    Подписвате договора и до 12 часа услугата се активира.

  

 

Защо да пазарувам онлайн?

лесно, сигурно, изгодно

 

Толкова е лесно!  С няколко клика и без да ставате от мястото си, можете да получите желания телефон или таблет с пълна гаранция. Очакват Ви специални онлайн цени и оферти! Комбинирайте устройството си с идеалния за Вас мобилен план, който ще активираме до няколко часа след доставка.
Мобилните ни планове са изключително изгодни, с много включени минути и MB. Можете да поръчате нова SIM карта или да запазите номера си. 

 

виж онлайн оферти

Правила за онлайн пазаруване
Защо да купя от VIVACOM?
  • до 112 Mbps скорост

    Връзката с Интернет е светкавична: Facebook се отваря за 0,7 секунди, качваш 100 MB видеоклип за 16 секунди.

  • Максимално забавление

    С мобилните планове на VIVACOM гледате мобилна телевизия с включени до 50 канала с приложението TV GO.

  • Супер покритие

    4G мрежата е достъпна за над 6 милиона души - 99% от населението на България, в повече от 992 населени места.

  • Много мегабайти

    Нашите мобилни планове Ви дават толкова много MB на максимална скорост, че забавлението никога да не свършва.

Имаш въпрос?

 

  1. Онлайн пазаруване

    1. Как да направя онлайн поръчка на устройство или мобилна услуга?

        

      От сайта на VIVACOM можете да стартирате онлайн покупка на устройство или мобилна услуга (план) като изберете бутон „Купи“ и следвате стъпките от процеса до самия край, когато поръчката ви ще бъде изпратена за обработка. Само наличните в онлайн магазина устройства и планове имат бутон „Купи“ и могат да бъдат добавяни в кошницата.

       

       

    2. Какво е необходимо за да направя онлайн поръчка?

       

      Необходимо да сте VIVACOM клиент и да имате регистрация във VIVAONLINE, за да извършите онлайн покупка от сайта на VIVACOM www.vivacom.bg.

      В случай, че нямате регистрация може да направите такава тук 

      В случай, че сте забравили паролата си може да заявите нова ТУК 


       

    3. Преди да пусна поръчката си, ще мога ли да видя обобщение на това, което съм поръчал?

       

      След добавяне на избрания продукт в кошницата, можете да преминете към преглед на Вашата поръчка в „Моята кошница“. Тя съдържа информация за избраните продукти, продължителността на договора на услугата, единичните цени на продуктите, общата сума от месечни такси, цена на доставката и общата сума за плащане при доставка.

       

    4. Мога ли купя устройство на лизинг или устройство без план?

       

      Можете да купите устройство самостоятелно или с план от VIVACOM. При избор на устройство с план трябва маркирате цена на лизинг или цена за еднократно плащане. Можете да изберете цена на устройството без план. Всички посочени цени са за 24- месечен договор с ДДС.

       

    5. Мога ли да купя само мобилна услуга?

       

      Можете да купите мобилна услуга самостоятелно или с устройство – смартфон, смарт аксесоар или таблет. Необходимо е да посочите избора си: нов план, смяна на план или без договор. При смяна на плантрябва да въведете номера на действаща VIVACOM мобилна услуга, за която искате да направите промяна в тарифния план.

    6. Има ли промоционални цени в онлайн магазина?

        

      Стремим се устройствата в онлайн магазина да са на специални по-ниски цени както и да предлагаме специални онлайн оферти. Маркираме специалните цени на устройствата в онлайн магазина с етикет „онлайн цена“ и те могат да бъдат купени на посочената цена само онлайн.

       

    7. Мога ли да избера повече от един продукт?

       

      Имате възможност да добавите в кошницата едноустройство самостоятелно или в комбинация с план. Добавяне на нов продукт или комбинация от продукти ще доведе до изтриване на продуктите, добавени в текущата кошница. Ако желаете да закупите повече от едно устройство самостоятелно или в комбинация с план е необходимо да направите нова поръчка.

       

    8. Как ще получа поръчката си?

       

      Ще получите поръчката си с безплатна доставка от куриерна куриерска компания Еcont Express на посочения от Вас адрес. Ще бъдете известени с SMS от Econt Express, съдържащ информация за номера на товарителницата, телефонния номер на куриера, който следва да я достави и каква е дължимата сума. Имате възможност да се свържете с него и да предоставите друг адрес или друг ден за доставка в рамките на населеното място. При посещение на адреса, ако отсъствате, куриерът ще позвъни на посочения в товарителницата телефон, за да уточни доставката. Статусът на доставката на Вашата поръчка можете да следите в системата на Econt Express   тук

       

    9. След колко време ще получа поръчката си?

       

       

      Наш сътрудник ще се свърже с Вас в работно време до 24 часа на посочения телефон за контакт, за да потвърдите поръчката си. При поръчки направени преди и по време на почивни дни, сътрудникът ще се свърже с Вас в първия работен ден след почивните дни. Ако не може да бъде осъществена връзка на предоставеният номер за контакти, в продължение на 3 работни дни, поръчката се приема за отказана, за което се изпраща потвърждение на посочения от Вас e-mail адрес за контакт. След финализиране на поръчката тя ще бъде изпратена с куриер на Econt express на посочения от Вас адрес до 24ч. в работни дни за населени места с офиси на Еконт и до 48ч. в работни дни за населени места без офиси на Еконт. Пратки, изпратени в петък, се доставят в понеделник. Информация за населени места с офиси на Еконт, можете да намерите  тук 

       

       

    10. Как се извършва плащането на поръчаното устройство/услуга?

        

      Плащането на поръчка се извършва в брой при доставка с наложен платеж. Необходимо е да заплатите сумата за плащане при доставка, която може да съдържа еднократна цена на устройство или предварително плащане на частична цена на устройството в случай покупка на устройство на лизинг. Месечните суми като лизингова вноска за устройство или месечната такса за услуга се заплащат всеки месец съгласно условията на договора.

       

       

    11. Ще получа ли гаранция за устройството, което купувам онлайн?

        

      VIVACOM предоставя устройства с необходимите гаранционни документи и гаранция от 24 месеца от доставката на поръчката. Рекламации на устройство се приемат във всички VIVACOM магазини, срещу гаранционна карта и документ за продажбата. Посочените документи ще  получите заедно с поръчаното устройство и следва да съхранявате за срока на гаранцията.

       

       

    12. Как се извършва подписването на новия договор?

       

       

      При доставка на поръчката куриерът ще изисква документ за удостоверяване на самоличността на получателя и ще сравни данните с тези, посочени в товарителницата. Ако пратката съдържа Договор за услуга, той ще Ви бъде предоставен за подпис в два екземпляра. Подписването на договора има правно обвързваща сила и сделката се счита за сключена.

       

    13. Кога ще се активира поръчаната онлайн услуга?

       

      Новите услуги или промените по съществуващи такива ще бъдат активни в срок до 24 часа от подписване на договора от Ваша страна. При подписване на договор преди и по време на почивни дни, услугата ще бъде активирана в първия работен ден след почивните дни.

       

    14. Мога ли да откажа онлайн поръчката, която вече съм направил?

       

      Наш сътрудник ще се свърже с вас до 24 часа на посочения телефон за контакт, за да потвърдите поръчката си. По време на телефонния разговор, сътрудникът ще потвърди с Вас детайлите на поръчката, като е възможно те да бъдат променени със съгласието на клиента или поръчката да бъде отказана от клиента.

       

    15. Мога ли да откажа получена услуга или устройство и в какъв срок?

       

      Ако сте частен клиент имате право да се откажете от поръчката в 14-дневен срок от подписване на доставения договор и/или доставка на заявената от Вас стока. Отказът може да се направи с обаждане на 123, през онлайн КОНТАКТНА ФОРМА или като подадете писмено искане в наш магазин или по пощата. Ако сте получили устройство, трябва да върнете същото в 14-дневен срок от датата, на която сте информирали VIVACOM за отказа от поръчката, чрез изпращане на устройството по куриер за Ваша сметка, на адрес: П.к. 1231, София, ул. Петър Панайотов 18. Платените суми при доставката на поръчката ще Ви бъдат върнати по банков път в срок до 14 дни от получаване на отказа, а ако е доставена стока, след връщане на стоката. За целта е необходимо да предоставите IBAN със заявлението за отказ или с допълнително писмено заявление. Ако имате други активни услуги, сумите за възстановяване може да бъдат освободени като баланс по клиентския Ви номер и с тях да се погасят текущите му задължения, докато не постъпи искане за изплащането им. Суми до 50 лв. можете да получите на каса в магазин на VIVACOM.

       

Каталог
към контакти