Набери 123, за да провериш лесно твоето текущо потребление и включени услуги, или да получиш отговор на всички други въпроси или затруднения свързани с услугите на Vivacom.
в това меню ще чуете автоматична информация за всички клиентски номера активни под Вашия профил.
За да получите информация за клиентския номер/а активни под Вашия профил е необходимо да въведете Единен граждански номер (ЕГН). Само за частни клиенти.
в това меню ще чуете потреблението за номера, от който се обаждате.
в това меню ще чуете потреблението за всеки един мобилен номер, който е активен под Клиентския Ви номер, под който е активен номерът от който се обаждате. Информацията се предоставя отделно за всяка една мобилна услуга под клиентския номер.
в това меню ще чуете потреблението като обща сума за всички услуги, които са активни под клиентския Ви номер.
в това меню ще чуете информация за оставащите включени услуги за номера, от който се обаждате.
в това меню ще чуете информация за оставащите включени услуги за всеки един мобилен номер, който е активен под Клиентския номер, под който е активен номерът от който се обаждате. Информацията се предоставя отделно за всяка една мобилна услуга под клиентския номер.
Опция за връзка с представител Обслужване на клиенти.
в това меню ще можете да заявите автоматична активация на допълнителен пакет през IVR менюто за всяка една мобилна услуга под клиентския профил.
в това меню ще можете да заявите автоматична активация на роуминг през IVR менюто за всяка една мобилна услуга под клиентския профил.
Клиенти без одобрение за роуминг, ще бъдат