man calling on the phone

Добре дошли в света на 123!

Набери 123, за да провериш лесно твоето текущо потребление и включени услуги, или да получиш отговор на всички други въпроси или затруднения свързани с услугите на Vivacom.

arrows icon

Какво е важно да знам

Ако ползвате мобилна услуга като физическо лице, с автоматичното гласово меню на 123 бързо и лесно можете да проверите:

• Текущо потребление;

• Оставащи минути, MB и услуги;

• Сума за плащане по сметка/фактура;

• Информация какво съдържа Вашият тарифен план;

• Информация за максимална финансова граница;

• Информация за всички клиентски номера активни под Вашия профил:
   - Опцията за проверка на Клиентски номер в IVR ще бъде достъпна:
      • При обаждане от мобилен или фиксиран номер, активен под частен клиент;
      • Ако клиент се обажда от номер, активен в чужда мрежа
      • Само за клиенти с Id number Type/Вид идентификация: ЕГН в Siebel. Клиентът трябва да въведе ЕГН в IVR менюто, за да получи желаната информация.

При обаждане от гласова услуга на Vivacom не е необходима допълнителна информация за извършване на проверки в гласовото меню. Системата отчита Вашия мобилен номер автоматично и предоставя информация за него. Ако имате електронно идентифициране, вижте секция Повече за вашите услуги и Digital ID.

Ще получите информация за номера, от който се обаждате. В случай че имате активен профил за електронно идентифициране (Digital ID), при избор на главна Опция 1, "За да получите информация свързана с текущо потребление, сума за плащане, оставащи минути, MB и услуги" и/или Опция 3: “За да заявите нови услуги, преподписване на услуги, допълнителни пакети или роуминг " ще можете да получите информация или да заявите активация на пакет и/или роуминг за всички други активни услуги под клиентския профил на мобилната услуга, от която се обаждате.

При избор на опция 1 и опция 0 от главното меню, ще чуете съобщения за спряна услуга:

Текст на съобщението: "Вашата [тип услуга] е спряна поради неплащане. Моля направете плащане за да възстановите услугите си. Ако искате да разговаряте с представител Обслужване на клиенти, моля изберете опция от менюто."

Ако имате повече от една услуга, която е ограничена по неплащане, ще чуете съобщението за до 4 типа услуги.

При избор на Опция 4: “За технически проблеми, настройки и поддръжка на услуги”, и имате услуга, която е ограничена по неплащане, също ще чуете предупредително съобщение, преди възможността за избор на под опция.

В случай че не се обаждате от Vivacom номер, но ползвате услуги към Vivacom автоматичното гласово меню ще ви предложи възможността за въвеждане на ЕГН, за по-бързо съдействие при връзка с наш представител.

При обаждане към номер 123 можете да получите автоматична информация при регистрирани повреди за вашите фискирани услуги.

Ако имате регистрирана повреда (групова или индивидуална), при избор на Опция 4 “За технически проблеми, настройки и поддръжка на услуги”, ще чуете предупредително съобщение, преди възможността за избор на подопция.

Информацията за регистрирана повреда се съобщава в менюто за следните типове услуги:

• Фиксирани гласови услуги - стационарен телефон;

• Интернет услуги: по оптична и медна свързаност;

• ТВ услуги: интерактива (IPTV/EON) или сателитна.

Съобщенията, които ще чуете в менюто зависят от броя засегнати услуги, които използвате.

Системата предоставя информация за:

• Групова повреда и очаквана дата за отстраняване;

• Повреда засягаща само вашите услуги, след като сте я заявили с назначена дата на планирано посещение от наш екип.

• При регистрирана повреда не е необходимо да предприемате допълнителни действия до отстраняване на проблема.

Нашето автоматично гласово меню е на ваше разположение 24/7.

При избор на връзка със сътрудник за номер 123, ще чуете съобщение какво е приблизителното време на изчакване, за да бъде отговорено на обаждането Ви. Ако очакваното време за връзка със сътрудник е повече от 4 минути, ще ви бъде предложена опцията Обратно обаждане, веднага след като сте чули съобщението за приблизителното време за връзка; Препоръчваме ви да заявите обратно обаждане като изберете опция 1 от клавиатурата на вашето устройство. Системата ще ви остави възможност да изчакате на линия свободен представител, чрез избиране на опция 2. Системата ще поиска потвърждение за номера, на който желаете да ви потърсим - като можете да потвърдите номера, от който е обаждането автоматично чрез избор на опция 1.

Функцията Обратно обаждане е напълно безплатна. Опцията е налична за ваше удобство при свързване с наш представител.

В автоматичното гласово меню можете да чуете и рекламна и маркетингова информация, свързана с продуктите и услугите на Vivacom.

към контакти