Настройки за Realme модели

 

 

 

1. Актуализация на софтуера на телефона

  

За да се използва услугата VoLTE, е необходимо смартфонът да получи ъпдейт до съответната версия:

  

⬤  За Realme C3 - RMX2020EU_11_A.54

⬤  За Realme C21 - RMX3201EU_11.A.40_202107250033

⬤  За Realme C31 - RMX3501_11.A.34

⬤  За Realme C35 - RMX3511_11.A.34

 

  

screen

  

От първоначалното меню е нужно да се слайдне от горната част на телефона надолу и да се избере настройки

стрелка
screen

  

След това трябва да се избере Всичко за телефона

стрелка
screen

  

Ако версията не съвпада, клиентът е нужно да провери за ъпдейт (Software Update).

 


   

screen

  

От първоначалното меню на настройките е нужно да изберете Сим карта и мобилни данни

стрелка
screen

  

Информация за СИМ и настройки

стрелка
screen

  

Бутона за услугата трябва да е активиран.


   

  

2. Активиране

    1.   

      Изпрати безплатен SMS с текст START на номер 1701 
      При активиране на услугата е необходимо да се направи рестарт на устройството или да се включи и изключи самолетния режим.  

         

    2.  

3. Проверка на статус (активна/неактивна VoLTE услуга)

    1.   
      Изпрати безплатен SMS с текст CHECK на номер 1701 

      За да проверите дали VoLTE услугата e активна или не изпратете SMS на 1701 с текст CHECK.

       

        

4. Спиране

  1.   
    Изпрати безплатен SMS с текст STOP на номер 1701 
    При деактивиране на услугата е необходимо да се направи рестарт на устройството или да се включи и изключи самолетния режим. 

      

    Моля, имайте предвид, че получаване на SMS отговор от системата отнема около 3-4 минути.

       

  2.  

  3.  
  4.  

 

 

 

1. Актуализация на софтуера на телефона

  

За да се използва услугата VoWiFi, е необходимо смартфонът да получи ъпдейт до съответната версия:

  

⬤  За Realme C3 - RMX2020EU_11_A.54

⬤  За Realme C21 - RMX3201EU_11.A.40_202107250033

⬤  За Realme C31 - RMX3501_11.A.34

⬤  За Realme C35 - RMX3511_11.A.34

 

  

screen

  

От първоначалното меню е нужно да се слайдне от горната част на телефона надолу и да се избере настройки

стрелка
screen

  

След това трябва да се избере Всичко за телефона

стрелка
screen

  

Ако версията не съвпада, клиентът е нужно да провери за ъпдейт (Software Update).

 


   

screen

  

От първоначалното меню на настройките е нужно да изберете Сим карта и мобилни данни

стрелка
screen

  

Информация за СИМ и настройки

стрелка
screen

  

Бутона за услугата трябва да е активиран.


   

  

2. Активиране

    1.   

      Изпрати безплатен SMS с текст START WiFi или СТАРТ WiFi на номер 1701 
      При активиране на услугата е необходимо да се направи рестарт на устройството или да се включи и изключи самолетния режим.  

         

    2.  

3. Проверка на статус (активна/неактивна VoWiFi услуга)

    1.   
      Изпрати безплатен SMS с текст CHECK на номер 1701 

      За да проверите дали VoWiFi услугата e активна или не изпратете SMS на 1701 с текст CHECK.

       

        

4. Спиране

  1.   
    Изпрати безплатен SMS с текст STOP WiFi или СТОП WiFi на номер 1701 
    При деактивиране на услугата е необходимо да се направи рестарт на устройството или да се включи и изключи самолетния режим. 

      

    Моля, имайте предвид, че получаване на SMS отговор от системата отнема около 3-4 минути.

       

  2.  

  3.  
  4.  
Open cookie bot settings
към контакти