Доклад за устойчиво развитие
\\ ДИНАМИЧНИ

 

Изследваме нагласите и очакванията на клиентите и предоставяме това, от което се нуждаят. Запазваме лидерската си позиция в конкурентна среда.

 

Пазарът на телекомуникационните услуги е един от най-динамично развиващите се и предлага голямо разнообразие от продукти и услуги за потребителите. За да задържим лидерската си позиция в него, следим нагласите на клиентите и удовлетвореността им от нашите услуги, както и новите тенденции на пазара.

Според изследване на „Галъп Интернашънъл [1], направено през последното тримесечие на 2019 г. VIVACOM е телекомуникационната компания, чиято марка е най-силно разпознаваема сред българското население.

  

Отчетохме и ръст в Net Promoter Score (NSP) за ключовите ни услуги – мобилен интернет, домашен интернет и телевизия, измерен през последното тримесечие на 2019 г. спрямо конкурентите ни.

  

Компанията ни има дългогодишна традиция в подкрепата на българския спорт и в сътрудничество със състезатели в най-динамичните ни дисциплини.

През 2019 г:

  • подкрепихме екипажа на рали шампиона Димитър Илиев и плувецът шампион Петър Стойчев за участието им в 50-тото юбилейно издание на рали „България“, което те спечелиха.
  • застанахме зад нов екстремен спорт – планинско спускане с колела или downhill. Проведоха се 6 състезания от серията VIVACOM Downhill Series, в различни части на страната, в които взеха участие едни от най-добрите колоездачи в Европа.
  • партнирахме си с единственото по рода си състезание по парапланеризъм Red Bull Acro Cross.

  

Постоянната свързаност е от основно значение за всички почитатели на активния начин на живот и екстремните дисциплини, затова през 2019 г. съвместно с ДЗИ и Сирма Груп Холдинг разработихме приложението e-SOS. То е предназначено за хора изпаднали в беда и осигурява бърза връзка с екипите на 112, като също така изпраща точна локация до предварително избрани спешни контакти и съдържа здравно досие.

 

По случай 10-годишниката на компанията проведохме вътрешна кампания за всички служители - „10 години VIVACOM главните герои сме ние“. В нея колегите влязоха в ролите на артисти, сценаристи, продуценти и режисьори, като задачата беше да се организират в екипи и да заснемат кратък късометражен филм, свързан с живота им в компанията. Конкурсът завърши със събиране на късометражните видеа в един общ филм – „10 години VIVACOM”.

 

Разгледай доклада

 
 

[1] Национално представително маркетингово проучване, тип омнибус, с обем на извадката 800 интервюта, проведено през декември 2019 г. от „Галъп Интернешънъл“.

 

 

Каталог
към контакти