website accessibility
Електронна фактура Електронна фактура Електронна фактура Електронна фактура

Заедно за природата с помощта на нови технологии


Ние от Vivacom сме социално отговорни и ангажирани към вътрешната и външна околна среда и тяхното бъдещо съхранение.

Преминаваме към електронни фактури – по-удобно, по-сигурно, по-екологично. Преминаваме към електронни фактури – по-удобно, по-сигурно, по-екологично.

Преминаваме към електронни фактури – по-удобно, по-сигурно, по-екологично.

През октомври 2024 г. стартирахме поетапно преминаване към издаване на месечни фактури в електронен формат вместо на хартия. Първоначално това беше въведено за частни клиенти, а сега в рамките на нашата кампания за по-устойчиво и дигитално обслужване, включихме и част от нашите бизнес клиенти.

Ако все още не получавате фактурите си електронно, можете лесно да заявите това чрез профила си в My Vivacom или при посещение в удобен за вас Vivacom магазин.

В случай че все още нямате My Vivacom профил, създайте такъв на адрес: www.vivacom.bg/online/bg/register

Предимства

Получавате месечната си фактура много по-бързо - до дни от отчетната
              Ви дата.

Получавате месечната си фактура много по-бързо - до дни от отчетната Ви дата.

Достъп до месечните фактури по всяко време от всяко устройство.

Достъп до месечните фактури по всяко време от всяко устройство.

Данните Ви са на защитено място.

Данните Ви са на защитено място.

Намаляване на потреблението на природни ресурси и опазване на околната среда от вредни емисии.

Намаляване на потреблението на природни ресурси и опазване на околната среда от вредни емисии.

Изтегли от:

Често задавани въпроси

  1. Кои фактури ще преминат в електронна форма?

    Електронни фактури ще бъдат предоставяни на всички частни клиенти, които не са избрали начин за получаване на месечните си фактури.

  2. От кога ще получавам месечните си фактури в електронна форма?

    От месец октомври 2024 г. поетапно започваме издаване на месечни фактури в електронна форма вместо на хартиен носител на всички частни клиенти, които не са избрали начин на получаване на месечните си фактури. Можете да проследите наличието на електронни месечни фактури в профила си в My Vivacom. След преминаването към електронна месечна фактура в My Vivacom ще бъдат налични електронните фактури за последните до 12 месеца.

  3. В момента получавам месечната си фактура електронно, ще има ли промяна за мен?

    В случай че текущо се възползвате от услугата е-фактура, няма да има промяна в начина на получаването ѝ.

  4. Как ще мога да достъпвам месечната си фактура?

    Месечните фактури могат да се достъпват електронно по два начина:

     

    1. My Vivacom

     

    Можете да достъпите електронно месечната си фактура през профила си в My Vivacom, където ще бъдат налични и фактурите за последните 12 месеца.

    В случай че все още нямате My Vivacom профил, можете да създадете такъв на www.vivacom.bg/online/bg/register или в мобилното ни приложение My Vivacom.

     

    2. Специално създадената страница за електронен достъп до фактури

     

    Можете да разгледате последната месечна фактура за Вашите услуги на адрес www.vivacom.bg/online/bg/einvoice, към който ще получите и директен достъп, ако получавате SMS известие за издадена месечна фактура.

     

    За достъп до фактурата е необходимо да въведете:
    ✔ Клиентски номер във Vivacom – можете да го намерите в своя договор или в предишните си месечни сметки;
    ✔ Валиден личен идентификационен номер, с който сте се идентифицирали пред Vivacom (ЕГН, Личен номер на чужденец или Номер на паспорт). Клиенти, регистрирани с Булстат, няма да могат да достъпват страницата;
    ✔ Отметка на „Не съм робот“.

     

    След успешен вход изберете опцията „Покажи е-фактура“.

     

    При успешна верификация на данните можете да достъпите издадената месечна фактура за последния месец с детайли по месечната фактура и възможност за изтеглянето ѝ в PDF.

  5. Необходими ли са действия от моя страна?

    Не са необходими допълнителни действия.

  1. Мога ли да получавам хартиена месечна фактура?

    Разбира се, можете да заявите това във всеки удобен магазин на Vivacom или чрез обаждане към Обслужване на клиенти.

Виж повече Виж по-малко