TIDAL

TIDAL

Изтегли сега от:

Вземи TIDAL

Вземи своя абонамент за TIDAL HiFi от Vivacom и влез в световната музикална платформа. Това не е само музикално приложение, но и изживяване.

  • 1
    Бъди близо до любимите ти изпълнители
    От български изпълнители, през поп и рок, TIDAL ще ти предостави истинска наслада за ушите. Изпълнители и музикални редактори създават специални плейлисти, подкасти, интервюта, видео сериали и документални рубрики „Зад кулисите“. Знаеш ли, че ТIDAL е вдъхновен и създаден от артистите Alicia Keys - Beyoncé - Calvin Harris - Chris Martin from Coldplay - Daft Punk - Damian Marley - Deadmau5 - J. Cole - Jack White - JAY Z - Lil Wayne - Madonna - Nicki Minaj - Rihanna - Usher и други.
    Слушай от всички устройства!
    Бъди със своята музика навсякъде с достъп през мобилни, настолни или свързани устройства, дори и в твоя автомобил.
  • 2
    Ексклузивно съдържание
    Ще бъдеш първи с концерти на живо и видеоклипове, ексклузивни албуми, където няма да намериш никъде другаде.
    Слушай твоите любими песни или гледай видео клипове
    С ТIDAL библиотеката за над 90 милиона песни и над 450 000 HD видеоклипа ще имаш изключително музикално изживяване. Приложението работи на заден план, така че може да вършиш нещо друго на телефона си едновременно.
    HiFi качество
    С TIDAL HiFi слушаш песни с най-високо качество на звука и изживяваш всеки тон от музиката по нов начин. TIDAL HiFi предоставя достъп до музика без загуби и с висока прецизност на звука (1411 Kbps).
  • 3
    Висококачествена музикална платформа онлайн и офлайн
    Ползвай TIDAL през мобилното приложение или през други различни устройства, случай музика, любими албуми, твоите миксове или радиостанции, колкото пъти искаш. Може да изтеглиш твоите песни и си ги слушаш офлайн. Създавай плейлисти или ползвай предложенията от музикалните ни редактори – на база на твоите предпочитания или певци. Слушай радиостанции базирани на жанр или песен.
  • 4
    Лесно преместваш плейлистите си от друга музикална платформа.
    Премести лесно всичко твои плейлисти в TIDAL от всяка друга музикална услуга.
     
     
    Концерти на живо с TIDAL X и документални рубрики "Зад кулисите" с най-големите музикални звезди
    От концерти на живо до специални събития - с TIDAL X
Надгради своя абонамент към TIDAL Family HiFi план

Можеш да добавиш още до 5 акаунта в TIDAL Family HiFi план само срещу една такса! Виж как ако вече имаш акаунт в TIDAL или искаш да създадеш такъв.



Как да активираш TIDAL към твоя мобилен тарифен план?

Как да активираш TIDAL за Android?

slide-screen 1
1 Изтегли приложението и избери Регистриране
slide-screen 2
2 Въведи мобилния си номер:
slide-screen 3
3 Ще получиш парола от Vivacom с код за потвърждение, който трябва да въведеш в полето
slide-screen 4
4 Създай си TIDAL профил
slide-screen 5
5 Въведи своите данни
slide-screen 6
6 Потвърди
slide-screen 7
7 И се забавлявай с TIDAL

Как да активираш TIDAL за iOS?

slide-screen 8
1 Влез на страницата на TIDAL
slide-screen 9
2 Въведи мобилния си номер
slide-screen 10
3 Ще получиш от Vivacom код за потвърждение и въведи получения код в полето
slide-screen 11
4 Създай си TIDAL акаунт
slide-screen 12
5 Въведи своите данни, Съгласи се с условията и потвърди с натискане на Регистриране
slide-screen 13
6 Получаваш потвърждение за активна регистрация
slide-screen 14
7 Изтегли TIDAL за iOS и си въведи данните с които си се регистрирал през Log in

Как да активираш TIDAL към твоя пакет EON?

Как да активираш TIDAL за EON?

slide-screen 15
1 Влез в My Vivacom и активирай пакета
slide-screen 16
2 Потвърди
slide-screen 17
3 За да си активираш акаунта, натисни Отидете към Tidal.
slide-screen 18
4 Създай акаунт в Tidal
slide-screen 19
5 Въведи си парола
slide-screen 20
6 Потвърди
slide-screen 21
7 Изтегли приложението на Tidal
slide-screen 22
8 Наслади се на музиката в TIDAL
Слушай любимата ти музика в TIDAL!
Приложението е включено в избрани планове Unlimited, SMART, i-Traffic и пакет EON PREMIUM до 31.03.2024 г.



Ако твоят план не е сред тези избрани от Unlimited, SMART, i-Traffic, пакет EON PREMIUM, Unlimited+, Business Smart, Business Traffic, можеш да се възползваш от 30 дни безплатен тестови период на услугата.

Полезни съвети

  • Акаунт

     

     

    В менюто „Акаунт“ можете да:

     

    ⬤  Променяте снимката на профила си

    ⬤  Предоставите собствена информация (по избор)

    ⬤  Да се свържете с Facebook акаунта си

    ⬤  Да променяте паролате за достъп

    ⬤  Да менажирате абонамента си през Управление на абонамента

    ⬤  Да се вписвате/отписвате в/от приложението

    screen 1
  • Управление на менюто

     

     

    В менюто можете:

     

    ⬤  Да добавите песен към „Любими“, като щракнете върху иконата

    ⬤  Да Отидете до пълното меню на песента (дясна снимка), като щракнете върху икона ⋮

    screen 2
  • Меню "Моята колекция"

     

     

     

    ⬤  Цялото съдържание, за което сте докоснали икона „сърце“ или натиснали „Добави в моята колекция“, ще се появи тук, групирано.

    ⬤  Любимите песни могат да бъдат изтеглени на вашия телефон и да ги слушате Offline

    ⬤  Изтегленото съдържание ще се появи в раздела „Изтеглени“

    screen 3
  • Създаване на плейлист

     

     

     

    ⬤  Може да създадете собствен плейлист като изберете мелодията и Добавяне към плейлист

    ⬤  Може да избирате текущ или създавате нов

    screen 4
  • Настройки

     

     

     

    ⬤  За да отидете в „Настройки“ от „Моята колекция“, щракнете върху иконата в горния десен ъгъл

    ⬤  В менюто за настройки ще видите вашето потребителското име и типа на абонамента

    ⬤  Също така може да управлявате съдържанието на устройството си (например: Възстановяване на offline съдържание)

    ⬤  Може да отидете в менюто „Акаунт“, като щракнете върху потребителското си име

    screen 5
  • iOS – как да ползвам българската версия

     

     

     

    ⬤  Отиди в Settings/General/Language/Region/iPhone Language

    ⬤  На страницата Language and Region изберете български език (Prefer Bulgarian) и запаметете

    ⬤  Български език трябва да е на първа позиция

    screen 6
  • Прехвърляне на плейлист

    Ако използвате друга платформа, може лесно да си прехвърлите съдържанието в TIDAL през https://www.tunemymusic.com/

    screen 9

Често задавани въпроси

  • Аз съм клиент на Vivacom. Как мога да използвам TIDAL?

    TIDAL е включен безплатно към определени тарифни планове предлагани от Vivacom. Предложението е валидно от 02.09.2019 и важи само при подписване на нов договор или преподписване на договор с Vivacom за посочените тарифни планове. Повече информация за TIDAL към твоя мобилен план виж тук., а за TIDAL към твоята фиксирана услуга виж тук. TIDAL е включен безплатно към посочените мобилни и фиксирани услуги до 31.03.2024 г.

  • Когато използвам TIDAL с Vivacom, това ще черпи ли от включените MB към тарифния ми план?

    При разглеждане на съдържанието и използване на музикалната стрийминг платформа TIDAL– слушане на музика и гледане на видео, услугата използва от MB в тарифата или допълнителен пакет.

  • Аз съм клиент на Vivacom и в тарифният ми план нямам включено безплатно използване на музикалната платформа TIDAL. Мога ли въпреки това да използвам TIDAL с Vivacom?

    Да, можете да използвате TIDAL. Всички клиенти на Vivacom, с различни от посочените тарифни планове, мога да се абонират за услугата на цена от 8.99 лв. с ДДС. Първият месец след абониране е безплатен тестови период. Абонаментът към TIDAL е с автоматично месечно подновяване, докато не бъде прекратен.

  • Как мога да прекратя абонамента си към TIDAL с Vivacom?

    ⬤   Mоже да прекратите абонамента си към мобилна тарифа по всяко време през мобилното приложение или http://my.tidal.com, секция Абонаменти.

    ⬤   Ако желаете да прекратите абонамента си за TIDAL към EON, следвайте стъпките :

    - Влез в My Vivacom и натисни "Активни допълнителни услуги"

    - За да прекратиш абонамента си към TIDAL, натисни бутона "Прекрати"

    screen 8
  • Не получавам обратен SMS с моя PIN код за абонамент към TIDAL за мобилна тарифа.

    Следвайте инструкциите. Отворете приложението или портала на TIDAL на избрано от Вас устройство. Натиснете опцията “Регистрация” на основната страница. Въведете телефонния си номер, като се уверите, че е с включен TIDAL от Vivacom, за да получите своя PIN код за верификация. Изчакайте, за да получите обратен SMS от Vivacom 4-цифрен PIN код, който ще Ви позволи да продължите с регистрацията си.

  • Какво е TIDAL?

    TIDAL е музикална стрийминг платформа, която предоставя възможност за ползване на музикално съдържание на различни крайни устройства (персонален компютър, таблет или смартфон). Услугата е дотъпна както онлайн, така и офлайн. В платформата може да откриете над 90 милиона песни и 450 хиляди видеа, които можете дори да изтеглите и да слушате през приложението дори когато нямате достъп до интернет. TIDAL Ви предоставя любимата музика във винаги високо качество. Създавайте свои собствени плейлисти или се доверете на нашия избор – в TIDAL можете да откриете многообразие от плейлисти създадени специално за Вас от музикални експерти или от самите изпълнители.

  • Вече имам създадени плейлисти в други музикални платформи. Мога ли да ги добавя в TIDAL?

     

    screen 9
  • Трябва ли да имам интернет достъп, за да слушам музика в TIDAL?

    Не, TIDAL абонаментът Ви има опция за слушане на музика дори когато нямате достъп до интернет (Offline Mode). Тази опция Ви позволява да изтегляте песни на устройството си и да слушате изтеглената от Вас музика през приложението по всяко време, дори да сте офлайн.

  • Забравих/Изгубих паролата за акаунта си в TIDAL. Какво да правя?

    Можете да получите нова парола като използвате следния линк. Ще трябва да въведете Вашето потребителско име (e-mail, с който сте активирали акаунта си). Ще получите подробно съобщение на посочения адрес как да получите нова парола. Ако не откривате съобщение от TIDAL в пощенската си кутия, можете да потърсите в папка Спам или в изтрити съобщения.

  • Колко устройства мога да използвам едновременно за слушане на музика в TIDAL с един акаунт?

    Един акаунт в TIDAL може да стриймва в реално време само на едно устройство. Можете да впишете акаунта си в до 5 устройства едновременно онлайн или офлайн.

  • Пропуснато въвеждане на мобилен номер за iOS – защо ме таксува?

    Ако имате TIDAL включен в мобилната Ви тарифа, но вече сте си направили регистрация или абонамент директно през приложението Ви препоръчваме да прекратите направения вече абонамент за услугата, за да не ви се начисляват месечни такси. След това може да влезете през https://offer.tidal.com/vivacomBg, за да си направите регистрация с мобилния Ви номер, с който имате включен TIDAL от Vivacom. Може да използвате вече създадените потребителско име и парола, а може да си направите и нова регистрация. Платена такса за TIDAL през кредитна карта или Apple Pay не се възстановява. Ако имате затруднение с прекратяване на плана направен през Аpple Pay, следвайте следните стъпки: екрани 1-2-3-4-5-6

    screen 10
  • Как да надградя своя абонамент към TIDAL Family HiFi план?

    Aко вече имаш съществуващ акаунт в TIDAL, можеш да надградиш своя индивидуален план до TIDAL Family HiFi план като следваш инструкциите тук. Ако все още нямаш акаунт в TIDAL, следвай инструкциите тук, да се абонираш за TIDAL Family HiFi план.

Включен абонамент за музикална платформа TIDAL към тарифни планове Unlimited 10/100/300/MAX за частни и бизнес клиенти и Business Smart L/XL/U, Business Traffic L/XL за бизнес клиенти до 31.03.2024 г. Цена на свободна продажба 8,99 лв. с ДДС (7,49 лв. без ДДС) на месец. Абонаментът се подновява автоматично всеки месец, докато не бъде отказан изрично. Спирането на абонаментa се заявява директно в TIDAL платформата. Цената за услугата се начислява в месечната сметка. Google Play и логото на Google Play са запазени марки на Google LLC. Apple и логото на Apple са запазени марки на Apple Inc., регистрирани в САЩ и други държави. App Store е марка за услуги на Apple Inc., регистрирана в САЩ и други държави.