SmartAd

Запознай се със SmartAd

  

SmartAd е безплатно приложение за смартфони с Android (версия 6.0 или по-нова), което ти дава възможност да получаваш бонус (допълнителен пакет с MB) всеки месец, в замяна на съгласието ти да гледаш малък брой реклами.

 

Всеки месец, в който използваш SmartAd ще получаваш допълнителен пакет с MB, с включени 1000 MB на максимална скорост в мрежата на VIVACOM, с валидност 30 дни.

  






SmartAd

Съдържание, спрямо твоите интереси

  

Целта на SmartAd е винаги да ти предоставя съдържание, което да бъде съобразено, спрямо твоите данни и интереси, които си въвел при регистрацията. Така, освен че ще получаваш допълнителен пакет от 1000 MB в мрежата на VIVACOM, но и лесно и бързо ще можеш да се информираш за промоционални оферти, представляващи интерес за теб.

  






SmartAd

Регистрирай се, като следваш стъпките

  • Прочети Условията за ползване и Политиката за поверителност и

    натисни ‘Потвърди’.

  • Натисни ‘Предоставяне на разрешения’, за да може приложението да работи безупречно.

  • Задай SmartAd като стандартното приложение за телефон.

  • Натисни ‘OK’.

  • Натисни бутона  ‘Показване над други приложения’.

  • Натисни ‘Предоставяне на разрешения’, за да може приложението да работи безупречно.

  • Въведи мобилния си номер и натисни ‘Потвърди’.

  • Чрез SMS ще получиш 6-цифрен код за активация на приложението. Кодът се въвежда автоматично.

  • Въведи своите данни и натисни ‘Потвърди’.

  • Посочи интересите си и натисни ‘Потвърди’.

  • Избери настройки за получаване на реклами и натисни ‘Потвърди’.

  • Натисни ‘Потвърди’, за да завършиш регистрацията.

  • Натисни ‘Настройки’, за да разгледаш функциите на приложението.

  

  

Често задавани въпроси

  1. Какво е SmartAd?

    SmartAd е безплатно приложение за смартфони с Android (версия 6.0 или по-нова), което ти дава възможност да получаваш бонус (допълнителен пакет с MB) всеки месец, в замяна на съгласието ти да гледаш малък брой реклами.

  2. Какво трябва да направя, за да получа допълнителен пакет с MB?

    Трябва да следваш няколко много прости стъпки:

    А) Инсталирай SmartAd от Google Play Store и Huawei App Gallery

    Б) Приеми необходимите за функционирането на приложението разрешения

    В) Регистрирай се в приложението

    Г) Гледай съдържание поне 20 дни

    Д) Получи своя бонус

  3. Какъв бонус ще получа ако използвам SmartAd?

    Всеки месец, в който използваш SmartAd ще получаваш допълнителен пакет с MB, с включени 1000 MB на максимална скорост в мрежата на VIVACOM, с валидност 30 дни. За да получиш бонус, трябва да гледаш съдържание поне 20 дни в рамките на последния 30-дневен период.

  4. Ще получа ли бонус при инсталирането на SmartAd?

    Да! Като подарък за добре дошъл ще получиш допълнителен пакет с MB, с включени 1000 MB на максимална скорост, до 24 часа след инсталацията.

  5. Какво съдържание ще ми бъде показвано?

    Чрез приложението ще ти бъде показвано кратко видео, интерактивно или статично съдържание, което може да бъде:

     

    ⬤  Реклама

      ○  Видео

      ○  Статична (картинка или банер)

     

    ⬤  Общо съдържание:

      ○  Образователно

      ○  Социално

      ○  Занимателно

      ○  Информационно

  6. Колко реклами на ден ще ми бъдат показвани?

    На ден ще ти бъдат показвани най-много до 15 реклами.

  7. Колко време продължава една реклама?

    Една реклама продължава около 6 (шест) секунди. Общо през целия ден ще гледаш реклами не повече от 1-2 минути.

  8. Рекламите ще бъдат ли съобразени с мен?

    Да! Целта на SmartAd е винаги да ти доставя Съдържание, което е съобразено спрямо данните, с които си се регистрирал в приложението (възраст, пол и интереси).

  9. По кое време на деня ще гледам Съдържание?

    Съдържанието ще бъде разпределено през целия ден от интелигентен алгоритъм в зависимост от това как и колко често използваш телефона си.

  10. Как ще получавам рекламите на смартфона си?

    Цялото съдържание ще бъде зареждано без да е необходима каквато и да е твоя намеса. Процесът е напълно автоматизиран и не е необходимо да отваряш приложението, за да гледаш съдържание или за да получиш своя бонус.

  11. Как ще гледам съдържание на смартфона си?

    Съдържанието ще бъде показвано под формата на видео или статично съдържание (кликаемо или некликаемо) на екрана на мобилното устройство, по следните начини:

     

    ⬤  непосредствено след отключване на смартфона

    ⬤  по време на набиране при изходящо повикване

    ⬤  по време на звънене при входящо повикване

    ⬤  непосредствено след приключване на разговор

  12. SmartAd ще промени ли начина, по който използвам моя смартфон?

    Не! Ще продължиш да използваш смартфона си по начина, по който си свикнал. Единствената разлика ще е в дизайна на приложението за управление на обаждания (така нареченото “Phone app” или “Dialer app”). За да може SmartAd да ти доставя Съдържание чрез смартфона, ще използваш ново приложение за управление на обаждания. SmartAd трябва да бъде настроено като приложение по подразбиране за управление на обаждания.



    SmartAd
  13. Животът на батерията ми ще бъде ли повлиян от SmartAd?

    Не! SmartAd е оптимизирано приложение, дълбоко интегрирано в Android, което не изразходва повече батерия от всяко друго подобно приложение.

  14. Разбирам, че SmartAd ще бъде моето приложение по подразбиране за управление на обаждания, какво променя това за мен?

    Единствената промяна е в дизайна на приложението за управление на обаждания. SmartAd е многофункционално и красиво приложение за управление на обаждания. То притежава абсолютно всички стандартни функции като набиране, отговаряне, прекратяване и отхвърляне на обаждане, изключване на звука по време на звънене, достъп до клавиатура, високоговорител, Bluetooth, отхвърляне чрез SMS и др.

  15. Какви разрешения трябва да дам на SmartAd?

    Необходимо е да разрешиш на приложението да:

     

    ⬤  управлява твоите разговори: тъй като на смартфона ти се инсталира ново приложение за управление на обажданията

    ⬤  да има достъп до твоите контакти: за да можеш да виждаш, кой от контактите ти звънни

  16. Какво рискувам, давайки разрешения за работа на SmartAd?

    Абсолютно нищо! Информацията относно твоите контакти или разговори остава на твоя смартфон. SmartAd има достъп до тях на локално ниво само, за да може да ти покаже кой те търси, на кого си звънял или от кого имаш неприети обаждания. Тези разрешения не се използват по никакъв друг начин от приложението.

  17. Какво ще се случи, ако не съм съгласен да дам необходимите разрешение на SmartAd?

    Ако не дадеш необходимите разрешения на приложението, то няма да може да работи, а ти няма да получиш своя бонус.

  18. Трябва ли да подпиша някакъв договор, за да получа бонус?

    Не! Единствено е необходимо да инсталираш приложението, да се регистрираш и да гледаш Съдържание.

  19. Как мога да се откажа?

    Можеш да се откажеш по всяко време като например премахнеш приложението от смартфона си. Естествено, губиш правото да получаваш бонус от момента, в който спреш да ползваш приложението.

  20. Колко често ще бъде обновявано Съдържанието?

    Съдържанието ще бъде актуализирано и ще ти бъде показвано ежедневно чрез Wi-Fi връзка или мобилната мрежа на VIVACOM.

  21. Доставянето на съдържание ще използва ли данни от моя пакет с данни?

    Не! Приложението няма да черпи от включените в плана ти мегабайти на максимална скорост.

  22. Трябва ли да се регистрирам отново в приложението ако сменя смартфона си?

    Приложението може да бъде активно само на едно устройство и в случай че сменяте устройствата ще може да го използвате само на едно от тях. Щом вече сте регистриран потребител трябва просто да инсталирате приложението на новото устройство, което желаете да ползвате, и да въведете отново мобилния си номер.

 

 

 

 

към контакти