Стажант, Управление на стойността от клиенти – гр. София

Клиентско изживяване

Vivacom е лидер в предоставянето на съвременни телекомуникационни услуги, които отговарят на най-високите професионални стандарти - мобилни и фиксирани гласови услуги, оптичен интернет, цифрова телевизия, до индивидуални телекомуникационни решения, направени по поръчка на клиента.

За дирекция Развитие на продажбите ние търсим аналитичен и креативен кандидат, който да заеме позиция Стажант управление на стойността от клиенти.


Продължителност на стажа 3 месеца.


СТАЖАНТСКИ ОТГОВОРНОСТИ:

  • Участва в подготовката  на кампании и прилагането на стратегии за придобиване, развиване и запазване на клиентите на компанията.
  • Следи и изготвя отчети с резултати от проведени кампании.
  • Участва активно в програмата за Лоялни клиенти като подпомага дейностите свързани с комуникация с партньори, подготовка на кампании и популяризиране на програмата.

 

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТА:

  • Завършен 3-ти курс по Маркетинг, Телекомуникации, Стопанско управление илиИкономика
  • Отлична компютърна грамотност – MS Office
  • Отлично владеене на английски език
  • Много добри аналитични и комуникативни умения
  • Интереси в областта на маркетинга

 

Ние Ви предлагаме:

  • Възможност за професионално развитие в най-голямата и високотехнологична телекомуникационна компания в България
  • Обучение за придобиване на специфични познания и умения, свързани с работата и бъдещото развитие в компанията
  • Стаж на трудов договор и конкурентно възнаграждение
  • Разнообразни допълнителни придобивки

 

 

Начин на кандидатстване

Моля, натиснете бутон „Кандидатствай”, за да изпратите автобиография и мотивационно писмо за позицията, не по-късно от 04 ноември 2021г.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.


към контакти