Стажант, Обслужване на продажби и оплаквания – гр. София

Обслужване на клиенти

Начало на стажа: юни/юли 2021 г.

Продължителност: 3 месеца

 

Готов ли си да надникнеш в света на телекомуникациите? Нашите стажове превръщат днешните студенти в утрешните лидери. Как става това? Чрез реални проекти, разнообразни програми за обучение и индивидуални ментори. Освен това ще се свържеш с мрежа от връстници, също толкова мотивирани като теб. Стажантската ни програма е създадена, за да ти даде правилния тласък към твоята кариера.

 

Ако имаш желание да надградиш знанията си, като:

  • Опознаеш цялостната дейност на една от най-големите дирекции в компанията -„Обслужване на клиенти“
  • Вземеш участие в процеси и проекти, свързани с обработката на договори за фиксирани и мобилни услуги
  • Работиш с високотехнологични системи и специализирани програми
  • Активно участваш в обслужването на клиентските запитвания и проследяването на електронни писма с клиентски приложения и договори

 

Ти си:

  • Комуникативен и ти харесва да оказваш съдействие при разрешаването на различни казуси
  • Позитивен и обичаш работата в екип
  • Мотивиран да развиваш нови знания и умения в сферата на технологиите 

 

Ние ти предлагаме:

  • Стаж на трудов договор
  • Конкурентно възнаграждение
  • Разнообразни допълнителни придобивки
  • Участие в доброволческа инициатива, състезания, игри и други изненади

 

Ще се радваме да се срещнем с теб!

 

Ако разпознаваш себе си в нашето предложение и искаш да станеш част от успешния екип на VIVACOM, изпрати автобиография, като натиснеш бутон „Кандидатствай“ не по-късно от 30 април 2021 г.

 

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.


Каталог
към контакти