Добре дошли във Vivacom

 

Пазарен лидер в телекомуникационните услуги в България!

 

Vivacom е оператор обслужващ над 4 милиона клиенти с най-модерните фиксирани и мобилни мрежи в България. Нашите клиенти са в центъра на всичко, което правим, затова им предлагаме иновативни решения и най-добрите технологии, за да отговорим на техните потребности. Независимо дали е мобилен, оптичен интернет, фиксирана телефония, или водеща телевизионна платформа в Югоизточна Европа, ние се стремим да предоставяме невероятно клиентско изживяване с отлична стойност на нашите клиенти.

 

С Vivacom получавате:

 

 


Обслужване на Вашите услуги:

 

 

 




Специален комплимент за Вас:

С „Добре дошли“ имаме удоволствието да Ви поднесем специален комплимент, за да се насладите на новата ера в телевизията и интернета - EON Mobile и Smart TV.

⬤  Изтеглете приложението EON Mobile безплатно и гледайте EON TV по всяко време и навсякъде на Вашето мобилно устройство или през сайта (eon.tv/login). Вие получавате:

 

  ○  Достъп до 5 устройства;

  ○  Повече от 115 TV канала - над 40, от които HD;

  ○  Видеотека с разнообразно съдържание;

  ○  Архив до 7 дни назад за всички канали;

  ○  Ексклузивно TV съдържание като Pickbox TV и VIVACOM Arena;

 

⬤  Ако разполагате със смарт телевизор, ние ще Ви предоставим безплатно EON Smart TV приложение за срок от една година.

Разгледайте моделите, които Ви осигуряват най-доброто изживяване с EON TV тук.

 

За да активирате вашето приложение EON Smart TV и EON Mobile, моля изтеглете My Vivacom и следвайте стъпките тук.

 

⬤  Ще гледате безплатно канал VIVACOM Arena включен във Вашия телевизионен пакет. VIVACOM Arena е канал предоставен само за клиенти на Vivacom.

 

⬤  Подготвили сме и специални отстъпки при избор на нашите мобилни услуги. Насладете се на неограничени разговори, неограничени МВ и SMS с нашите Unlimited 5G планове.

EON

 

 


 

За нас всеки клиент е важен

Попълнете формата за контакт при необходимост от допълнителна информация и ще уговорим удобно време за посещение.

Свържете се с нас


Често задавани въпроси

  • Какви промени ще са валидни за мен след придобиването от Vivacom
  • Какво представлява приложениетo My Vivacom и как мога да се регистрирам?
  • Какъв продукт е EON TV от Vivacom?
  • Какви канали ще гледам на EON Мобилно приложение?
  • Как и на какви устройства мога да използвам EON Smart TV App?
  • На кой номер ще се свързвам с Обслужване на клиенти и кой ще ме обслужи?
  • Безплатно ли ще се свързвам с Обслужване на клиенти?
  • Какво мога да проверя/чуя в IVR меню на 123?
  • Кога се издава месечната сметка?
  • Какъв е срокът за заплащане на месечните сметки?
  • По какъв начин мога да заплатя своята сметка/фактура?
  • Къде ще мога да виждам колко е дължимата сума за плащане?
  • Каква информация ще съдържа първата месечна сметка/ фактура издадена от Vivacom?
  • Какво е E-сметка от Vivacom?
  • Какво се случва с предплатена от мен сума?
  • Какво ще се случи с депозита ми за оборудване?
  • Как мога да заявя нова услуга?
  • Как мога да променя своята услуга?
  • Къде мога да заявя активиране/ деактивиране на допълнителен пакет към своя план?
  • Мога ли да прекратя използвания от мен пакет?
  • Договорът ми изтича/изтече какво трябва да направя?
  • Какво следва при неплащане на ползваните услуги?
  • В какъв срок ще се възстанови услугата след отразено плащане?
  • Как мога да прекратя своя договор?
  • Ще се променят ли договорените ни взаимоотношения? По какъв начин? Ще е необходимо ли да преподписвам нов договор?
  • Мога ли да преподпиша на по-висока скорост?
  • Мога ли да преподпиша на по-висок ТВ пакет?
  • При какви условия мога да закупя промоционално устройство?
  • Как мога да заявя повреда?
  • Приемникът ми не работи? Какво следва да направя?
  • Заплаща ли се такса при посещение от техник?
  • Услугата ми е спряна? Какво следва да направя?

 

 

 

 

 


към контакти