Новини
  • Работилници за безопасен интернет обучиха над 200 деца и родители

    VIVACOM подкрепи детските работилници за безопасен интернет на CoderDojo България и Дигитална национална коалиция, които се проведоха този уикенд.

    12.02.2018 г., София – VIVACOM подкрепи детските работилници за безопасен интернет на CoderDojo България и Дигитална национална коалиция, които се проведоха този уикенд. В съботния ден инициаторите организираха три работилници, които събраха над 200 родители с техните деца на възраст между 7 и 13 години.

     

    Работилниците се проведоха по повод Международния ден за безопасен интернет. Целта на заниманията беше да обяснят на децата по достъпен начин за рисковете, които крие интернет, както и да ги запознае с начините да се предпазят сами. С полезни презентации по темата участва и Страхил Чернев – ръководител на отдел „Стратегическо планиране, дизайн и контрол на мобилната мрежа“ в техническата дирекция на VIVACOM. Той даде ценни съвети на малчуганите за онлайн общуването и представи мобилното приложение „Protect your kid“, което помага на родителите да ограничават съдържанието и функционалностите, за които децата им използват смартфоните си. Апликацията е безплатна и е дело на български разработчици.

     

    Работилниците са продиктувани от необходимостта да се развие дигиталната и медийна грамотност у децата от най-ранна възраст. С тази цел CoderDojo е изготвила оналйн наръчник за Безопасност в интернет за деца и родители, който може да бъде изтеглен от сайта на организацията: https://www.coderdojo.bg

     

    Събитието се проведе в партньорство с Държавна агенция за електронно управление и тяхната с инициативата #Нямадамехакнат.

     

    Политиката на VIVACOM като социално-отговорна компания е да подпомага разнообразни и креативни проекти в областта на образованието и детското обучение.

     

    CoderDojo Bulgaria е част от глобална обучителна мрежа от детски клубове за програмиране в над 60 държави. CoderDojo Bulgaria се организира от Дигитална национална коалиция и екип от доброволци, с помощта на които деца на възраст от 6 до 17 години опознават възможностите на технологиите и се учат как да създават сайтове, приложения и игри. Процесът на учене в клубовете е непринуден, забавен и съобразен с възрастта на децата

    12.02.2018
  • VIVACOM е партньор на Българския олимпийски комитет за трета поредна година

    Споразумението е за 2018 година и продължава успешното партньорство между олимпийския комитет и водещия телеком в България.

    09.02.2018 г., София – За трета поредна година VIVACOM е партньор на Българския олимпийски комитет. Договорът за партньорство между най-големия телеком в страната и БОК беше подписан официално на стилна церемония в сградата на БОК от Стефка Костадинова, председател на Българския олимпийския комитет и Мирослав Петров, главен директор продажби и член на УС на VIVACOM. Споразумението е за 2018 година и продължава успешното партньорство между олимпийския комитет и водещия телеком в България.

     

    „Благодаря на ръководството на VIVACOM за подкрепата и за наново гласуваното доверие. Партньорството с компанията е много ценно за олимпийското семейство и позволява на БОК да инициира и осъществява редица проекти за подпомагане на младети ни спортни надежди и на заслужили спортни легенди,“ заяви веднага след подписването на договора Стефка Костадинова.

     

    Мирослав Петров подчерта мисията на VIVACOM да подкрепя спорта заради силата му да обединява и създава позитивни емоции, както и конкретно инициативите на БОК, насочени към привличането на повече млади хора към спорта като източник на здраве и спортсменски ценности.

     

    Още от самото начало на партньорството с БОКVIVACOM подрепя не само финансово, но и комуникационно олимпийския дух и постиженията на българските спортисти. През 2016 г. за олимпийските игри в Рио компанията подготви и излъчи в социалните медии поредица с видеа „Моята олимпийска история“ с участието на Йордан Йовчев, Йорданка Благоева, Тереза Маринова, Румяна Нейкова и Таня Богомилова. Клиповете припомнят знаковите победи на родните състезатели, които накараха цяла България да се гордее с тях.

     

    Тази година, по повод на Зимната олимпиада в Пьонгчанг, Южна Корея, VIVACOM подкрепя българския спорт с нова поредица видеа с олимпийските ни звезди Екатерина Дафовска и Евгения Раданова. Вижте емоционалната история на Екатерина Дафовска от Олимпийските игри в Нагано `98 година тук. Телекомът и БОК твърдо вярват, че така ще повдигнат духа на публиката и ще я мотивират да подкрепи отново своите спортисти и олимпийски посланици.

     

    На снимката:

    Стефка Костадинова, председател на БОК и Мирослав Петров, главен директор продажби и член на УС на VIVACOM с подписания договор за партньорство между компанията и БОК.

    09.02.2018
  • Рекорден брой кандидати за финансиране от програмата VIVACOM Регионален грант

    VIVACOM Регионален грант може да адресира най-актуалните и наболели проблеми, различни за отделните региони.

    26.01.2018 г., София – 329 проекта бяха подадени за одобрение в конкурса за финансиране по програмата VIVACOM Регионален грант, чието трето издание ще бъде тази година. Общият брой на организациите, подали документи за финансиране са 249, тъй като условията на програмата позволяват да се кандидатства с повече от един проект. За стойност на програмата се приема и фактът, че условията й не предвиждат ограничения в темата и областите на финансиране. Така VIVACOM Регионален грант може да адресира най-актуалните и наболели проблеми, различни за отделните региони. 

     

    Целта на програмата е да подпомага регионалното развитие и да подкрепя местните инициативи и в най-малките и отдалечени кътчета в страната. Като телекомVIVACOM се стреми да достигне и до най-отдалечените и трудно достъпни населени места в България в името на тяхната свързаност със света, а като компания VIVACOM подкрепя иницативността и усилията и в най-малките градове и села за по-добро образование, обучение и развитие в името на бъдещето на цялата страна. Това е и един от основните мотиви за създаването на VIVACOM Регионален грант. С безвъзмездна помощ от общо 60 000 лв, компанията подкрепя проекти и местни инициативи, които водят до устойчива промяна в региона. Програмата се осъществява от VIVACOM в партньорство с Център за нестопанско право.

     

    Проекти от 27 области в страната имат шанса да бъдат финансирани безвъзмездно, ако отговарят на критериите и бъдат одобрени от журито по програмата. Грантовата програма на VIVACOM все по-точно постига целта си – да достигне до малките населени места. Над ¼ от подадените проекти са от села и малки градчета - 59 проекта предвиждат активности в различни села от страната, докато миналата година кандидатстващите от селата проекти са били 43. 25 са проектите, подадени от малки градове с население под 10 000 души.

     

    За финанисране през тази година отново най-много проекти са подадени от НПО  - 218. В същото време се наблюдава завишен интерес към програмата от страна на читалищата – общо 80 проекта са подадени от тях. Настоятелствата на детски градини и училища също са проявили по-активен интерес – за третото издание на програмата са подадени повече проекти от училища и детски градини в сравнение с миналата година – 21 срещу 11 проекта за 2017 г.

     

    Получените проекти ще бъдат оценени от 5 членно жури от обществени личности: Любен Панов – член на Настоятелството на БЦНП, Жаклин Вагенщайн – съдружник и директор на издателство Колибри и създател на кино-литературния фестивал Синелибри, Ива Дойчинова – журналист, Иван Кънчев – основател на сдружение Българска история и Мария Чернева от БНТ. Одобрените за финансова подкрепа проекти ще бъдат представени на www.vivacomfund.bg и www.ngobg.info.

     

    Право на участие в програмата имат читалища, юридически лица с нестопанска цел, регистрирани в обществена полза, училищни настоятелства и настоятелства към детски градини в партньорство с училища и детски градини. 

    26.01.2018
  • Остават 20 дни до края на Операция „Жълти стотинки“

    За първи път в кампанията се включиха ученици

    11.12.2017 г. За първи път тази година деца се включиха по своя инициатива в дарителската Операция „Жълти стотинки“. Кампанията традиционно привлича доброволци за събиране на средства за каузата й, но до този момент инициаторите винаги са били зрели хора. Тази година ученици от седем  училища от цялата страна - Ботевград, Пловдив, Самоков, София, Тетевен и Хасково, заявиха касички за набиране на дарения и събират жълти стотинки в помощ на свои връстници с множество увреждания.

     

    За първи път в нея участват 1640 търговски обекта в цялата страна, с около 1000 повече от миналата година. Официалните партньори на Операция „Жълти стотинки“ са 25, а от тази година дарителската кампания привлича по-активно и доброволци, които се включват в събирането на средства по своя лична воля. По време на кампанията всеки, без значение от възраст и занимание, можеше да заяви от специалните „касички за жълти стотинки“. Така в инициативата се включиха както частни лица, така и офиси и малки търговски обекти – книжарници, кафенета, малки магазинчета и дори служителите от завод за паркет. Кампанията приключва с края на календарната 2017 година, а размерът на събраните дарения ще стане ясен през февруари, след като всички касички бъдат върнати обратно за преброяване на стотинките в тях.

     

    Операция „Жълти стотинки” е национална дарителска кампания на VIVACOM Fund, която вече 8 години подкрепя социални каузи в името на децата. Тя се провежда с помощта на десетки партньори и всяка година мотивира стотици хиляди българи да дадат своя принос в нея. Тази година кампанията събира средства за една от мисиите на фондация „И аз мога” – децата с множество трайни увреждания. Събраните средства ще бъдат дарени целево към „Център за надежда“ в София за осигуряване на още рехабилитатори и подобряване на дневната грижа на деца с множествo увреждания, които посещават училището Луи Брайл. Ако успее, кампанията ще облекчи живота не само на десетки деца, пострадали от съдбата, но и на техните семейства, които често се превръщат в заложници на болестта.

     

    Традиционните партньори на тази уникална за България инициатива са: кино АРЕНА, Burger King, Ciela, Cinelibri, Colibri, DHL, Domino’s Pizza, Grand Optics, Inmedio, Joy Optics, KOM, Mr. Bricolage, 1 minute, Relay, Renault-Nissan, SDI Broker, Sport Depot,  Texas Chicken и Zeiss Experience Center. Новите партньори, присъединили се тази година към кампанията, са: Lafka, AndrewsLadies, Booktrading, DOMKO, VIPSecurity и Eventim, благодарение на които специалните касички ще приемат дарения в близо 1 700 търговски обекта. Медийните партньори, благодарение на които повече хора имат шанса да научат за каузата, са: dir.bg, сп. Elle, вестник Стандарт, Дарик радио, Журнал за жената, „Моето дете“, Нова телевизия, радио FM+, радио Star, Розали, actualno.com и iwoman. Посланици на кампанията са Белослава и Йордан Йовчев, които подкрепят Операция „Жълти стотинки“  от години. И двамата са убедени, че доброто увлича и вярват в успеха и на тазгодишната инициатива.

     

    До края на кампанията остават броени дни, в които всеки може да дари – както своето ресто в магазините–партньори на кампанията, така и със sms на кратък номер 1415 или с обаждане на телефон 0-900-5-14-15. Цената е 1 лев за всички абонати на трите мобилни оператора в страната и 1,20 лв. за клиентите на предплатени услуги. Касички все още могат да бъдат заявени на kasichka@vivacom.bg За по-големи дарения има осигурена дарителска сметка: IBAN BG70TTBB94001528002490.

    11.12.2017
  • „VIVACOM Техническа академия“ ще дава практически умения на студенти

    Техническата академия е насочена към студенти от III и IV курс - специалности „Телекомуникации“, „Компютърни системи и технологии“ и „Електроника” в Технически университет.

    05.12.2017 г., София – „VIVACOM Техническа академия“ стартира за осма поредна година. Проектът, който се провежда съвместно от Факултета по телекомуникации на Технически университет – София и VIVACOM, донесе на телекома първа награда в категория „Инвеститор в човешкия капитал и условията на труд“ на 14-те годишни награди за отговорен бизнес на Българския форум на бизнес лидерите през 2017 година.

     

    В рамките на „VIVACOM Техническа академия“ преподаватели от университета и специалисти от телекома провеждат практически ориентирани курсове, които не са включени в редовния план за обучение на студентите. От тази година в програмата има и нов курс по „Основи на програмирането“, който ще даде на студентите практически насоки в областта на разработка на софтуер и мобилни приложения. Така младите не само ще надградят знанията и уменията си, но и ще се запознаят отблизо с работата в телеком индустрията.

     

    И тази година студентите ще преминат както през тясно специализирани технологични курсове, така и през такива, свързани с управление на проекти, технически английски език, разработване на продукти и услуги, правна рамка и регулация на телекомуникациите, бизнес комуникации и развитие на презентационни умения.

     

    Техническата академия е насочена към студенти от III и IV курс - специалности „Телекомуникации“, „Компютърни системи и технологии“ и „Електроника” в Технически университет. За да станат част от нея, кандидатите преминаха през тестове и интервюта и доказаха своите знания и мотивация да продължат развитието си в телекомуникационния бранш.

    05.12.2017
  • Започна третото издание на VIVACOM Регионален грант

    Инициаторите на програмата и финалистите от предишни години създадоха общност, целяща да подкрепя развитието на организациите в нестопанския сектор в България

    На специално събитие, в присъствието на представители на медиите, граждански организации, настоятелства и други заинтересовани страни, беше обявено началото на третото издание на VIVACOM Регионален грант. Програмата се осъществява от VIVACOM и Български център за нестопанско право и предоставя 60 000 лв. за безвъзмездно финансиране на проекти в полза на общности от малките населени места в страната. Критериите за подкрепа на предложенията, с които се кандидатства, са те да са с общодостъпна полза от реализирането им или да решават проблем за конкретна общност, да са новаторски и да въвличат хората по места.

     

    За финансиране от VIVACOM Регионален грант се кандидатства с попълване на електронен формуляр на адрес www.vivacomfund.bg/regionalgrant.html. Крайният срок за подаване на документи е 7 януари 2018 г., като финалистите ще бъдат обявени през март следващата година. В програмата могат да участват юридически лица с нестопанска цел, регистрирани в обществена полза, като от тази година се дава възможност за финансиране на проекти и на читалища, училищни настоятелства и настоятелства към детски градини в партньорство с училища и детски градини.

     

    Предложенията, кандидатстващи в третото издание на VIVACOM Регионален грант, могат да получат до 5 000 лв. безвъзмездна финансова помощ за реализирането им, без ограничения в тяхната тематика и насоченост. Финалистите се селектират от независимо жури, в което участват Любен Панов – член на Настоятелството на БЦНП, Жаклин Вагенщайн – съдружник и директор на издателство Колибри и създател на кино-литературния фестивал Синелибри, Ива Дойчинова – журналист, Иван Кънчев – основател на сдружение Българска история и Мария Чернева от БНТ.

     

    „VIVACOM Регионален грант дава скорост на добрите идеи – това е и тазгодишното мото на програмата“ – каза Веселка Вуткова, директор Корпоративни комуникации на VIVACOM. – „Скорост, за да могат малките населени места и общностите в тях да не се чувстват изостанали спрямо големите градове; скорост, която увлича, свързва и преодолява предизвикателствата.“

     

    „Тази програма ни изпълва с удовлетворение и ентусиазъм. Удовлетворение, защото за две години 24 екипа са успели да променят повече или по-малко мястото, в което живеят, да създадат повече от 50 партньорства, да въвлекат повече от 3500 човека. Ентусиазирани сме, защото идеите са все по-добри и вълнуващи. Какво по-успешно от това не да казваш на хората какво да правят, а да даваш сила на техните идеи. Това е програма за насърчаване на гражданската енергия. “ – сподели Надя Шабани, директор на Български център за нестопанско право.

     

    В първите две издания на програмата кандидатстваха общо 539 идеи от всички 28 области на България. Бяха подкрепени 24 местни инициативи и инвестирани 112 480 лева в развитието на общности от цялата страна.

     

    Преди официалното начало на третото издание на VIVACOM Регионален грант беше проведена и първата среща на организациите, реализирали проекти в рамките на програмата. Освен да споделят своя опит, постигнатите успехи и преодолените трудности,  финалистите използваха тази възможност да създадат партньорства и да сформират будна и мотивирана общност, целяща да донесе промяна и развитие за малките населени места у нас. Българският център за нестопанско право представи на участниците в срещата актуалните законодателни реформи, отнасящи се за дейността на гражданските организации, и се ангажира да организира и второ подобно събитие през следващата година.

     

    На снимките:

    Снимка 1 - Веселка Вуткова, директор Корпоративни комуникации на VIVACOM

    Снимка 2 - Жаклин Вагенщайн – съдружник и директор на издателство Колибри и създател на кино-литературния фестивал Синелибри

    Снимка 3 - Надя Шабани, директор на Български център за нестопанско право.

    Снимка 4 - от ляво надясно - Надя Шабани, директор на Български център за нестопанско право, Веселка Вуткова, директор Корпоративни комуникации на VIVACOM, Иван Кънчев – основател на сдружение Българска история, Жаклин Вагенщайн – съдружник и директор на издателство Колибри и създател на кино-литературния фестивал Синелибри,  Ива Дойчинова – журналист

    22.11.2017
  • Образователна кампания на VIVACOM и "24 Часа" хвърля мост между поколенията

    Оригиналната инициатива за насърчаване на четенето продължава с посещения на популярни личности и хора на словото в българските училища.

    На 18 октомври в Народния театър „Иван Вазов“ се проведе поредната обществена дискусия по темата за поощряване на четенето и повишаване на функционалната грамотност сред младите българи. Събитието е част от една от най-интересните национални образователни кампании, която се организира от VIVACOM и вестник „24 часа“ – „18 книги на 18-годишните“. Инициативата се провежда за втора поредна година с партньорството на Министерство на образованието и науката.

     

    В оживената дискусия, в която взеха участие министърът на образованието и науката, г-н Красимир Вълчев, писатели, издатели, журналисти, преводачи, преподаватели, хора на изкуството и науката, ученици и студенти, бяха обсъдени предизвикателствата на дигиталната епоха пред четенето и как те биха могли да се превърнат във възможности. Коментирани бяха двата списъка с книги – с любимите заглавия на 18-годишните (съставен въз основа на национално социологическо проучване) и списъкът с книги, които по-големите поколения препоръчват на младите (подготвен с помощта на специално жури и он-лайн гласуване).

     

    Министър Вълчев похвали оригиналния подход на кампанията, която ефективно успява да ангажира учениците с темата за насърчаване на четенето. „Като личности, институции и компании трябва да обединим усилията си младите хора да четат повече. Колкото повече четат учениците, толкова по-добро общество ще имаме“ – каза просветният министър и посочи, че инициативата е добра практика, която се вписва и допълва образователните политики за по-добра функционална грамотност. Според него опитът на компания като VIVACOM би бил от голяма полза за въвеждането на програми за т.нар. „дигитална медийна грамотност“ – предоставяне на качествено и образователно съдържание в интернет.

     

    „За втора поредна година VIVACOM подкрепя тази не само интересна, но и важна инициатива, част от усилията ни да инвестираме в образованието на българските деца. Един от най-стойностите аспекти на кампанията е отварянето на диалог между поколенията. Той започна като разговор за книгите, които ни оформят, учат и забавляват, но прерасна в нещо по-всеобхватно: дискусия за ценностите на различните генерации, за техните стремежи, за разбирането помежду им. Всеки един от нас е различен, но с помощта на книгите можем да намерим обща посока“ – каза Веселка Вуткова, директор „Корпоративни комуникации“ във VIVACOM.

     

    Кампанията ще продължи с гостуване на популярни и интересни хора на словото в час на класния в различни гимназии в страната, където те ще говорят с учениците за книгите и четенето. Сред тях са писателите Антон Дончев, Владимир Зарев, Захари Карабашлиев и Людмила Филипова, актрисата Радина Кърджилова, ректорът на Софийския университет Анастас Герджиков, Любен Дилов син, журналистът и автор на книги Капка Тодорова, социалният антрополог Харалан Александров. На страниците на в. „24 часа“ ще бъде публикувано най-интересното от тези разговори.

    18.10.2017
  • Спортисти тичаха на Софийския маратон в подкрепа на Операция „Жълти стотинки“

    Олимпийският медалист Йордан Йовчев, баскетболисти от БК „Левски 2014“, и младежи от футболния отбор на ПФК „Левски“ набор 2001 г. се включиха в Софийския маратон, за да подкрепят Операция „Жълти стотинки“.

    Олимпийският медалист Йордан Йовчев, баскетболисти от БК  „Левски 2014“, и младежи от футболния отбор на ПФК „Левски“ набор 2001 г. се включиха в Софийския маратон, за да подкрепят Операция „Жълти стотинки“. Легендарният гимнастик е лице на благотворителната кампания на VIVACOM вече трета година. Той поведе отбора бегачи на компанията, който надхвърляше 50 човека. Всички те, заедно със спортистите тичаха с цел да популяризират Операция „Жълти стотинки“, която тази година е в помощ на деца с множествени увреждания. Даренията от кампанията ще осигурят допълнителни рехабилитатори към „Център за надежда“ в София. Това ще облекчи живота на десетки деца и семействата им, които често се превръщат в заложници на болестта.

     

    Кампанията може да бъде подпомогната и със sms на кратък номер 1415 или с обаждане на телефон 0-900-5-14-15. Цената е 1 лев за всички абонати на трите мобилни оператора в страната и 1,20 лв. за клиентите на предплатени услуги. За по-големи дарения има осигурена дарителска сметка: IBAN BG70TTBB94001528002490. А всеки, който желае, може да вземе една от специалните касички на VIVACOM и да я постави на своето работно място за събиране на още повече средства в помощ на децата с увреждания. Тя може да бъде заявена на имейл адрес kasichka@vivacom.bg

     

    VIVACOM подкрепя Софийския маратон, който се проведе вчера, неделя, 15 октомври за трета поредна година. Паралелно на основното маратонско трасе, компанията изгради и скоростна отсечка, в която силите си премериха 383 души. За първите трима във всяка категория телекомът беше предвидил специални награди с технологичен профил, а един от всички включили се спечели най-желаната в света плей стейшън конзола PS4 Proс включена игра FIFA 18 Ronaldoedition. Победителят беше изтеглен между всички участници с жребий.

    16.10.2017
  • Книжарница в бус гостува на фестивала „София диша“

    „ДУМИ НА 4 ГУМИ“ ще срещне читателите с известни български писатели и поети на чаша чай

    21.06.2017 г., София - Книжарницата „ДУМИ НА 4 ГУМИ“ е малка и уютна, събрала българския книжен свят в един бус. А по време на фестивала „София диша“, освен насладата от книгите, домакините ще предлагат и сладки минути на чаша чай или кафе в разговор с български писатели и поети.

     

    Това ще е поредната спирка на мобилната книжарница, чиято цел е да обиколи България това лято и да стигне до места, недостъпни досега за най-новите книги и съвременната българска литература. Освен присъствието й в малките градове и общини, мобилната кножарница си е поставила за цел да участва в големите литературни салони и фестивали не само в страната, но и в чужбина. Отличителното за нея е, че представя и продава единствено съвременни български писатели и поети, като акцентът е върху живите ни автори и точно това я ревръща в кауза. „ДУМИ НА 4 ГУМИ“ събира писатели и поети с техни потенциални читатели. А читателите превръща в поклонници на литературата.  Проектът се осъществява със съдействието и подкпрепата на VIVACOM Регионален грант.

     

    За фестивала за градско изкуство „София диша“ пътуващата книжарница е подготвила богата програма от срещи с известни български писатели и поети. Всеки от тях ще посвети на читателите около час за разговори, снимки и автографи.

     

    В съботния ден софиянци ще се срещнат отблизо с Милен Русков, Михаил Вешим, Димитрис Георгиев, Емануил А. Видински, Рене Карабаш, Васил Панайотов и Константин Трендафилов.  В неделя авторите, които почитателите на българската проза и поезия могат да видят, са Георги Мишев, Иво Сиромахов, Димана Йорданова, Петър Чухов, Николай Терзийски, Владимир Зарев и  Емил Андреев.

     

    Програмата VIVACOM Регионален грант подпомага развитието на регионите в България и се стреми да стимулира активността на местните общности. Инициативата на най-големия телеком в страната се провежда в партньорство с Български център за нестопанско право. Общата инвестиция на VIVACOM в регионални проекти по програмата досега е 112 000 лв., от които 50 000 през 2015 г. и 62 000 в настоящото издание.

     

    21.06.2017
  • Благоевград става музикална столица през уикенда с подкрепата на VIVACOM

    Телекомът има специална лятна оферта за домашни услуги за жителите на града

    15.06.2017 г., София – Най-привлекателната дестинация за меломаните през този уикенд ще е Благоевград, а причините, заради които си заслужава пътуването до там, са най-малко две. Дългият музикален уикенд започва още в петък вечерта, когато градът ще домакинства Годишните музикални награди на БГ РАДИО, а в събота  Благоевград ще се превърне в открита сцена за най-големите звезди на френската музика с фестивала Франкофоли. И двете събития за втора поредна година са подкрепени от VIVACOM.

     

    На церемонията по връчване на 15-тите Годишни музикални награди на БГ РАДИО за първи път пред българска публика ще прозвучи изпълнението на Кристиан Костов на Beautiful Mess след успеха му на Евровизия. Освен него, в Благоевград ще видим и Саги Абитбул с неговия хит Stanga, завладял милиони фенове с мотиви от българска народна песен. Признатият навсякъде по света диджей използва български мотиви и в последното си парче Mariko, което излезе през тази пролет. В церемонията в различни моменти ще вземат участие любими водещи от минали години - Рафи, Любо Киров, Део, Орлин Павлов, Дичо и Орлин Горанов, а на сцената на Наградите ще се изявят Авеню, Б.Т.Р., VenZy, Графа, DARA, D2, Deep Zone Project, КАФФЕ, Криско, Мариана Попова, Миро, Михаела Маринова, Михаела Филева, Pavell & Venci Venc'', Поли Генова, TITA и други български изпълнители.

            

    На следващия ден Благоевград ще се превърне в притегателна сила на любителите на съвременната френска музика. Този път откритата сцена на най-големия международен франкофонски музикален фестивал Francofolies ще бъде построена на мястото на бившите казарми в Благоевград, превръщайки събитието в премиера за локацията като най-новото място за културни събития в страната. На нея ще излязат едни от най-актуалните звезди на френската музика: FOLTIN, IMANY и PAROV STELAR.

    Входът за всички жители и гости на града е свободен, благодарение на община Благоевград и VIVACOM.

     

    За още по-зареждащ старт на лятото телекомът стартира и специална оферта за жителите на града. През юни четири от магазините на VIVACOM в централната част на града предлагат шанс на посетителите си да спечелят актуалния смартфон HUAWEI P9 Lite. При заявка на промо пакет с интернет и телевизия за дома, клиентите участват автоматично в томбола за смартфона. Комбинираната услуга осигурява 100 Mbps оптичен интернет и интерактивна телевизия със 160 канала, от които 33 в HD качество, само за 24,79 лева на месец. В допълнение клиентите получават достъп до 15 ТВ канала мобилна телевизия с услугата TVGO. Жребият ще бъде изтеглен на 4 юли, а магазините, участващи в промоцията, се намират на улиците „Кирил и Методий“ 3, „Димитър Талев“ 10, „Св Димитър Солунски“ 21 и „Тодор Александров“ 24.

    15.06.2017
  • Нова мобилна книжарница поема на турне благодарение на VIVACOM

    Атрактивният бус ще е пълен с нови книги на млади български автори.

    г., София На 24 май в София, точно в 17 часа, стар хипарски Фолксваген ще „паркира” на кръстовището на ул. "Ангел Кънчев" и ул. "Петър Парчевич", пред  Street Chefs. Атрактивният бус ще е пълен с нови книги на млади български автори. Това ще е първата спиркa от лятното турне на „Думи на 4 гуми” – един от тринайсетте проекта, подкрепени от социалната програма VIVACOM РЕГИОНАЛЕН ГРАНТ.

     

    „Думи на 4 гуми” е мобилна книжарница, събрана в симпатичен ван, изрисуван от  популярния автор на графити NASIMO. В София в ролята  на продавачи ще влязат младите поети и писатели Димана Йорданова, Константин Трендафилов и Илиян Любомиров. След това бусът ще потегли с Илиян и Константин към Варна, където на 30-и май ще участва в младежкия литературен фестивал „Варна Лит”. Всяка следваща дестинация ще носи на местната библиотека или читалище 20% от продадените книги. Целта на дарението ще е да се използва за обогатяване на книжния фонд в поредния град, „застигнат” от книжарницата.

     

    „Думи на 4 гуми“ е проект на поета  Илиян Любомиров, който се надява да приобщи  отново хората към красотата на думите и към съвременната проза и поезия, като ги накара да преоткрият света на книгите. „Искам да стигна до младите хора, особено в по-малките градове, и да ги запозная лично с български книги на световно ниво, за които не са и чували в училище.“ обяснява идеята си Илиян. За осъществяването на проекта авторът му работи с най-големите български издателства, с чието партньорство съставя стартов списък с около 200 заглавия. Много от авторите им – млади писатели и поети - ще пътуват с буса, за да се срещнат лично с читателите в различните градове, които книжарницата ще посети. Избрани книги от буса ще се продават с автограф. Амбицията на Илиян е да обиколи 50 града до края на лятото, за да стигнат българските книги до всяко кътче на България.  

     

    Следвайте мобилната книжарница във Фейсбук и научете повече за следващите й дестинации и събития: https://www.facebook.com/DumiNa4Gumi/?fref=ts

    23.05.2017
  • Проектът VIVACOM Техническа Академия отличен с първа награда в категория Инвестиция в човешкия капитал и условия на труд на 14 Годишни награди за отговорен бизнес 2016

    Съвместния ни проект с факултета по Телекомуникации на ТУ София е в разгара на седмото си издание.

    17.03.2017 г, София - Големият победител в категорията „Инвестиция в човешкия капитал и условия на труд”, привлякла 16 номинации, е VIVACOM с „VIVACOM Техническа Академия”. Съвместния ни проект с факултета по Телекомуникации на ТУ София е в разгара на седмото си издание. Целта му е млади инженери да затвърдят теоретичните си знания с практически ориентирани курсове, които не са включени в редовния план на обучение. В рамките на една учебна година преподаватели от Факултета по телекомуникации на ТУ София и ключови служители на VIVACOM предават практическия си опит чрез презентации и казуси. За годините можем да се похвалим с общо над 150 участници и над 300 кандидатури. 30% от участниците са били на стаж във VIVACOM, назначените са 17%.

     

    На второ място в категорията са Нестле с проект „Алианс на младежта“, а трета награда отиде при Мтел с проект „Аз водя“.

     

    На официална церемония на 14 март 2017 г. Български Форум на Бизнес Лидерите обяви победителите в своите Годишни награди за отговорен бизнес 2016. В 14-ото издание на най-утвърдения и престижен конкурс за корпоративна социална отговорност участваха 84 проекта, осъществени от 57 компании, в следните категории: Инвеститор в обществото, Инвеститор в знанието, Инвеститор в човешкия капитал и условия на труд, Инвеститор в околната среда, Маркетинг, свързан с кауза, Най-добра социална политика на малко и средно предприятие. Целта на инициативата е да отличи и популяризира забележителния принос на отговорния бизнес към обществото чрез подкрепа за области като образование, екология, развитие на служителите и много други, както и да се насърчат и останалите фирми да осъществяват социални проекти.

    17.03.2017
Каталог
към контакти