Новини
  • Приключи търгът за телефонната палата в София

    „Българска телекомуникационна компания“ избра „НГ Пропърти“ за купувач на Телефонната палата в София.

    СОФИЯ,19 април 2017 – „Българска телекомуникационна компания“ избра „НГ Пропърти“ за купувач на Телефонната палата в София.

    Имотът бе продаден чрез анонимна, двустепенна тръжна процедура, организирана по задание на БТК от консултантската компания за бизнес имоти Forton, стратегически партньор на Cushman&Wakefieldза България и Македония. Договорът за продажба бе подписан с участника предложил най-висока цена.

    Процедурата започна в началото на март и премина при засилен интерес с преобладаващо българско участие. Кандидатите заявяваха интерес до средата на март, а оферти за предварителен подбор се подаваха до 12 април. Вторият етап на търга с анонимно наддаване се проведе на 19 април.

    Продажбата на Телефонната палата е следствие от политиката на БТК за освобождаване от активи, които не са ключови за дейността на компанията.

     „БТК избра най-подходящия момент да излезе на пазара с продажбата на Телефонната палата и високият интерес към сделката потвърждава това. В момента пазарът на бизнес имоти е във възходящ цикъл и вярвам, че успяхме да постигнем максимално конкурентна цена за актива“, коментира Явор Костов, мениджър „Капиталови пазари“ в Cushman & WakefieldForton.

    „Придобиването на сградата, която е неделима част от културното наследство на столицата , е началото на инвестиционните ни намерения за развитие в тази посока. Телефонната палата ще бъде дом на уникални експонати и колекции в областта на изкуството и световното културно-историческо наследство. Плановете ще бъдат представени на широката общественост в рамките на 2017 година.“ - заявиха от купувача.

    Телефонната палата е сред знаковите сгради в центъра на София. Завършена е през 1949 г. по проект на арх. Станчо Белковски и арх. Борис Йолов и към момента е със статут на паметник на архитектурата.

    Сградата е разположена на ключово място на ул. „Гурко“ 2-4 с пешеходен достъп до редица държавни и общински институции, банки, хотели, културно-исторически обекти и др. Включва 6 етажа с обща площ 17 401 кв. м. Разгънатата застроена площ е 13 500 кв. м.

    19.05.2017
  • VIVACOM и Huawei със стратегическо партньорство за развитието на облачните технологии в полза на българския бизнес и правителство

    Министърът на икономиката Емил Караниколов откри лично събитието.

    България има шанс да се превърне в хъб за облачни технологии за региона, което е част от стратегията на правителството,  залегнала в Концепция за цифрова трансформация на българската индустрия /Индустрия 4.0/

     

    София, България, 16 май 2017. Повече от 300 представители на българското правителство и бизнес елита на страната станаха част от Bulgarian Cloud Summit 2017 - първият по рода си Форум за облачни технологии, организиран от световния лидер в ИКТ сектора Huawei и един от водещите телекоми у нас VIVACOM.

     

    Срещата на високо ниво бе подкрепена от най-значимата организация, обединяваща бизнеса в България – КРИБ (Конфедерация на работодателите и индустриалците в България) и беше открита лично от председателя й г-н Кирил Домусчиев. Той сподели, че за КРИБ е изключително важно да бъде част от създаването на иновативни решения за нуждите на бизнеса, които поставят основите на изцяло нова икономическа и социална среда, в която ще живеем и работим в бъдеще.

     

    По време на събитието Huawei и VIVACOM обявиха началото на своето стратегическо партньорство за развитие на облачните технологии в България. Двете компании са убедени, че на прага на  ерата на свързани устройства и интернет на нещата, именно облачните решения ще дадат тласък за дигитализация на индустриите.

     

    В подкрепа на това знаково сътрудничество застана и българското правителство, в лицето на министъра на икономиката г-н Емил Караниколов. Той лично взе участие във Форума и поздрави двете компании за целенасочените им усилия по пътя към технологична революция.

     

    По думите му задачата на България е да се представи като регионален център на цифровата икономика чрез внедряване на продукти, технологии, бизнес модели и процеси от Индустрия 4.0, което ще доведе до ресурсна продуктивност, ефективност и по-голяма гъвкавост на българската икономика. Индустрия 4.0 ще създаде благоприятни възможности за увеличаване на чуждестранните инвестиции в различни промишлени сектори.

     

    Този ангажимент беше потвърден и от Росен Желязков - председател на Държавната агенция „Електронно управление“, която отговаря пряко за внедряването на електронно правителство.

     

    По време на събитието присъства и китайският посланик в България Джан Хайджо, който посъветва местния клон на Huawei  да работи в тясно сътрудничество с български партньори за насърчаване на активното развитие на ИКТ сектора.

     

    От страна на VIVACOM партньорството бе анонсирано от г-н Спас Русев, председател на Надзорния съвет на телекома. По негови думи, облачните услуги вече не са част от бъдещето, а са настоящето и ще навлизат все повече в бизнеса. „Днес VIVACOM и Huawei си поставят амбициозната цел да развият регионален облачен хъб. Това ще бъде първият подобен проект, който ще стартира от България и ще я утвърди като високотехнологичен център за региона. На база добре разгърнатата си мрежа и многобройните клиенти у нас, VIVACOM е добра предпоставка за обособяване и концентрация на регионален облачен хъб, чрез който ще предложи на своите клиенти допълнителни услуги и нови възможности за развитие”, допълни той.

     

    Заместник-председателят на Huawei и главен изпълнителен директор, действащ на ротационен принцип - Гуо Пинг сподели  прогнозата на компанията за ерата на облачните технологии: „Първоначално всяко домакинство трябваше да пробие собствен кладенец за вода - започна той - По същия начин, преди да бъде стандартизирано предаването на електроенергията и преди обществените мрежи да са напълно развити, е било естествено фабриките да генерират собствена електроенергия. Днес непосредственият достъп до вода и електричество е неразделна част от нашия живот. Когато влязохме в информационната ера почти всяка компания започна да изгражда свои собствени информационни системи. Тези системи съществуват във всякакви размери и форма, които се поддържат от специализирани екипи. Пътят на развитието е постепенното им   преместване в облака, което прави информационните услуги далеч по-достъпни, точно както днес са водата и електричеството. "

     

    Той подчерта, че "до 2025 г. всички ИКТ решения за предприятията ще се превърнат в облак, което означава, че ще използват облачна технология и облачни модели. Повече от 85% от корпоративните приложения ще бъдат разположени директно в облака". През целия този процес Huawei ще продължи да се съсредоточава върху развитието на ИКТ инфраструктурата, за да осигури иновативни решения, които поддържат цифровата трансформация и позволяват индустриално подобрение. Компанията подчерта ангажимента си да помогне на телекомуникационните оператори да успеят в домейна "облак".

     

    Насърчавайки откритостта, сътрудничеството и споделения успех, Huawei има за цел активно да допринесе за облачната екосистема.

     

    Гостите на Форумa имаха възможност на живо да се запознаят и с конкретни облачни решения, внедрени от Huawei в държави по целия свят: компютърно подпомогнато инженерство в помощ на дигитализацията на автомобилостроенето; електронно управление; видео наблюдение в облака и други.

      

    16.05.2017
  • 4G мрежата на VIVACOM покрива 916 населени места и достига до 93% от населението

    Компанията отново е с най-големи общи приходи

    • VIVACOM запазва лидерската си позиция с общи приходи от 211.1 милиона лева към края на първото тримесечие на 2017 г.
    • VIVACOM eлидер във фиксирания интернет с 26% пазарен дял
    • VIVACOM e номер 1 IPTV оператор
    • 4G мрежата на телекома постига 93% покритие на населението в страната

     

     

    09.05.2017 г. – VIVACOM запазва лидерската си позиция и отчита приходи в размер на 211.1 милиона лева към края на първото тримесечие на 2017 г.

     

    Телекомът продължава да увеличава приходите си от мобилни услуги, като за първото тримесечие на 2017 г. те достигат 28% пазарен дял. За отчетния период компанията постига по-висок дял на клиентите на мобилен абонаментен план както в сравнение с първото тримесечие на 2016 г., така и с отчетените резултати в края на 2016 година, достигайки 89% от всички клиенти на мобилни услуги. Общият брой на клиентите на мобилни услуги в края на март 2017 г. е 3 088 000, което представлява ръст от 3% в сравнение с 3 011 000 в края на първото тримесечие на 2016 г.

     

    VIVACOM е водещият оператор в доставката на фиксиран интернет, увеличавайки броя на клиентите си от 400 000 в края на първо тримесечие на 2016 г. на 444 000 за първото тримесечие на 2017 г. В резултат на продължаващите инвестиции в оптична инфраструктура, делът на потребителите, използващи оптичната мрежа на компанията, се увеличава от 46% в първо тримесечие на 2016 г. до 52% към края на първите три месеца от 2017 г.   

     

    VIVACOM остава лидер в предоставянето на най-предпочитаната телевизионна услуга – интерактивна телевизия (IPTV). 43% от общо 416 000 клиенти с абонамент за платена телевизия към края на първо тримесечие на 2017 г. са избрали интерактивната телевизия, което представлява ръст от 4 процентни пункта спрямо същия период на предходната година

     

    И през 2017 г. VIVACOM следва политиката да развива мрежата си и внедрява нови технологии като основа за предоставянето на още по-качествени услуги, в отговор на нарастващите очаквания на клиентите.  В края на първото тримесечие на настоящата година 4G мрежата на телекома достигна 90.18% покритие на населението в страната, а в началото на май месец то вече е над 93% от населението или 916 населени места.

     

    За първото тримесечие на 2017 VIVACOM отчита ръст на инвестициите в мрежата. 75% от общо инвестираните средства в размер на 41 милиона лева са вложени именно в технологичната инфраструктура на компанията. За сравнение, общите инвестиции на телекома за същия период на 2016 г. възлизат на 32 милиона лева, а делът на вложените в развитие на мрежата средства е 71%. До края на годината телекомът ще продължи да инвестира значителни средства за да продължи да предоставя висококачествени, надеждни и съвременни услуги за своите потребители.

     

    Финансови резултати на VIVACOM за първо тримесечие на 2017 г.:

     

     

    За трите месеца, приключващи на 31 март

    Изменение

    (в хиляди лева, освен процентите)

    2017

    2016

    (сума)

    (%)

    Общо приходи

    211 106

    211 730

    (623)

    (0)

    Фиксирани линии

    86 713

    82 586

    4 128

    5

    Мобилни линии

    120 741

    120 043

    698

    1

    НУРТС

    9 606

    10 965

    (1 359)

    (12)

    Елиминации

    (5 953)

    (1 864)

    (4 089)

    219

    Коригирана EBITDA

    77 204

    80 146

    (2 942)

    (4)

    Виваком

    74 133

    75 904

    (1 771)

    (2)

    НУРТС

    3 453

    4 443

    (990)

    (22)

    Елиминации

    (382)

    (201)

    (181)

    90

     % Коригирана EBITDA, маржин

    37

    38

    (1)

    (3)

    Мобилни абонати в края на периода

    3 088

    3 011

    77

    3

    % абонати на срочни договори в края на периода

    89

    87

    2

    2

    Абонати на фиксирана телефония в края на периода

    894

    1 017

    (123)

    (12)

    Абонати на фиксиран интернет в края на периода

    444

    400

    44

    11

    % FTTx в края на периода

    52

    46

    6

    13

    Покрити домакинства с високоскоростна оптична връзка в края на периода

    1 095

    1 047

    48

    5

    Абонати на платена телевизия в края на периода

    416

    379

    37

    10

    % IPTV в края на периода

    43

    39

    4

    11

     

     

     

    09.05.2017
  • Промяна в състава на Надзорния съвет на VIVACOM

    На 11.04.2017 г. г-н Спас Русев, г-н Боян Иванович, г-н Зено Майер, г-н Франц Хьорхагер и г-н Бруно Дюшарм са вписани в Търговския регистър като нови членове на Надзорния съвет на VIVACOM.

    София, 12 април 2017 г.  – На 11.04.2017 г. г-н Спас Русев, г-н Боян Иванович, г-н Зено Майер, г-н Франц Хьорхагер и г-н Бруно Дюшарм са вписани в Търговския регистър като нови членове на Надзорния съвет на VIVACOM. Те са назначени в Надзорния съвет съгласно решение на едноличния собственик на капитала на компанията.

    Новите членове заемат местата на г-н Майкъл Тененбаум, г-н Георги Велчев, г-н Владимир Пенков, г-н Стефано Дзупет и г-н Светослав Димитров, които бяха предишните членове на Надзорния съвет.

    12.04.2017
  • VIVACOM с промени в ръководния екип

    Новият Главен маркетинг директор на компанията е Димитрис Лиупис, а Главен юридически директор става Иво Златев

    31.01.2017 г., София – VIVACOM приветства двама нови директори в управлението на компанията. Това са Димитрис Лиупис, който от 1 февруари ще заема поста Главен маркетинг директор и член на Управителния съвет, и Иво Златев, който от същата дата ще е Главен юридически директор на компанията. 

     

    Димитрис Лиупис има повече от 25 години опит в телекомуникациите. Работил е в големи телекомуникационни оператори в няколко държави, заемал е ръководни позиции в областта на маркетинга и развитието на продуктите и услугите. В България господин Лиупис работи повече от 10 години. Бил е директор Продукти и услуги, а впоследствие Главен директор Маркетинг в Глобул (сега Теленор) и  директор Продукти, услуги и решения в Мтел. Има магистърска степен по компютърни науки от Университета на Кардиф, Уелс, Великобритания и бакалавърска степен по информатика и математика от Университета на Рединг, Великобритания.

     

    Димитрис Лиупис поема поста от Александър Грънчаров.

     

    Иво Златев е завършил право в Софийски университет „Св. Климент Охридски”. Има над 15 години професионален опит, като 11 от тях са във VIVACOM. От 1 февруари той поема поста Главен юридически директор, след изключително успешно кариерно развитие, стартиращо от стажантската програма на телекома, през позициите юрисконсулт, старши юрисконсулт и в последните няколко години – ръководител на направление „Корпоративно право и собственост” в дирекция „Правни въпроси, регулация и конкуренция”. Иво Златев наследява позицията от Русин Йорданов.

     

    На снимките:

    Димитрис Лиупис - Главен маркетинг директор и член на Управителния съвет

    Иво Златев - Главен юридически директор

    31.01.2017
  • Телевизионната услуга на VIVACOM е с най-висока оценка според проучване на потребителските нагласи

    Проучването се базира на оценката на реални потребители за качеството на картината, звука и сигнала.

    20.12.2016, София – Резултати от маркетингово проучване сочат, че VIVACOM е с най-висока обща оценка сред четирите най-големи доставчици на ТВ услуги в България. В него потребители са дали своята лична оценка за качеството на телевизионния сигнал, звук и картина, както по тип телевизионна услуга – интерактивна, сателитна и кабелна, така и според вида ТВ канали – съответно HD и SD. Според класацията на участниците в изследването:

     

    • VIVACOM IPTV заема първо място в общото класиране от всички доставчици, тествани в изследването;
    • Сред доставчиците на сателитна цифрова телевизия (DTH), VIVACOM е на първо място;
    • Сред доставчиците на интерактивна телевизия (IPTV), VIVACOM е на първо място;
    • На база класирането на HD каналите, интерактивната телевизия на VIVACOM (IPTV) заема първо място.

     

    Проучването е проведено от агенция „Маркет тест“, специализирана в маркетинговите изследвания и проучвания на потребителските нагласи. То се базира на оценката на реални потребители за качеството на картината, звука и сигнала.

     

    Изследването е проведено два пъти, през януари и ноември 2016 година, във всяко от което са взели участие по 20 потребители на платена телевизия, мъже и жени на възраст между 18 и 59 години, които гледат повече от 1 час телевизия на ден.

     

    Оценени са 8 телевизионни канала, поравно групирани според типа сигнал - стандартно качество (SD) и високо качество (HD). Участниците са разделени на две групи, оценяващи по 4 канала. На всеки участник е била предоставена възможността да класира качеството на звука, картината и сигнала на седем екрана без достъп до логото и името на доставчика. Респондентите в проучването са класирали всички ТВ екрани от 1-во до 7-мо място, като на 1-во са поставили най-предпочитания, така резултатите се базират на 80 наблюдения за всеки тип телевизионен сигнал.

     

    Повече информация за методологията на проучването могат да бъдат намерени на: www.mtest.bg

    20.12.2016
  • Празнично работно време на VIVACOM магазини 2016

    Уважаеми клиенти, магазините на VIVACOM ще работят с променено работно време по време на Коледните и Новогодишните празници.

    Уважаеми клиенти, магазините на VIVACOM ще работят с променено работно време по време на Коледните и Новогодишните празници. Подробният график на всеки магазин можете да намерите тук

    20.12.2016
  • Управителният съвет на VIVACOM се разширява с нови членове.

    Управителният съвет на VIVACOM се разширява с нови членове – Радослав Златков и Мирослав Петров. Двамата главни директори, които стоят начело на едни от най-важите функции в компанията – а именно Техническа и Продажби, вече са част от колективния ръководен орган, който взима всички важни решения за развитие на организацията.

    Считано от 18.11.2016 г., Управителният съвет на VIVACOM се разширява с нови членове – Радослав Златков и Мирослав Петров. Двамата главни директори, които стоят начело на едни от най-важите функции в компанията – а именно Техническа и Продажби, вече са част от колективния ръководен орган, който взима всички важни решения за развитие на организацията.

     

    Радослав Златков има повече от 20 години опит в областта на телекомуникациите. Той става част от компанията през 2006 г. като Старши мениджър Мрежи за достъп. През 2014 г. става Директор експлоатация и поддръжка на мрежата, а през месец ноември 2015 г. е избран за Главен технически директор на VIVACOM.

     

    Мирослав Петров е част от екипа на компанията повече от десет години и има над 16 годишен опит в сферата на телекомуникациите. Той се присъединява към VIVACOM през 2004 г. като Регионален мениджър корпоративни продажби, след което преминава през различни мениджърски позиции в дирекция Продажби, включително Директор корпоративни продажби. От август 2015 г. до момента Мирослав Петров е Главен директор продажби.

     

    22.11.2016
  • Официална позиция на VIVACOM относно публикации за продажба на компанията на Orange (France Telecom)

    В резултат на публикации в медиите за потенциална продажба на компанията, бихме искали да ви информираме, че към момента няма задействан процес по продажба.

    17.11.2016г., София - В резултат на публикации в медиите за потенциална продажба на компанията, бихме искали да ви информираме, че към момента няма задействан процес по продажба. Акционерите  на VIVACOM потвърдиха, че на този етап нямат планове в тази посока. VIVACOM е фокусирана върху предоставяне на висококачествени телекомуникационни услуги и извършва своята ежедневна оперативна работа, както обикновено.

    17.11.2016
  • VIVACOM представи напълно обновения си телепорт „Плана“

    От началото на декември телекомът стартира сателитно излъчване на ТВ програми за Африка

    16.11.2016г., София - Този месец VIVACOMпредстави пред свои клиенти и партньори напълно обновения си телепорт „Плана“. Това е едно от модерните съоръжения за сателитни комуникации в региона. Телепортът бе избран от водещия сателитен оператор Eutelsat  като партньор за сателитни услуги. Съвместно с Eutelsat VIVACOM ще разшири бизнеса си на африканския пазар - в началото на декември ще стартира нова платформа за пренос на телевизионни програми за Африка.Към момента VIVACOM използва тази платформа за пренос на данни.

     

    Като част от добрите практики, VIVACOM е член на WTA (World Teleport Association).Телекомът непрекъснато развива и инвестира в съществуващите си две платформи - Intelsat 45E и Eutelsat 36Е.Благодарение на подобряването на инфраструктурата и разширяването на антенното поле, VIVACOM предоставя възможност за колокация на сателитно оборудване. 

     

    За повече информация относно предоставяните сателитни услуги от VIVACOM  виж тук

    16.11.2016
  • VIVACOM със стабилен ръст на приходи и абонати за периода януари - септември 2016 г.

    VIVACOM е оператор номер 1 по общи приходи за периода януари - септември 2016 г.

    • VIVACOM е оператор номер 1 по общи приходи за периода януари - септември2016 г., като отчита 4% увеличение спрямо същия период на миналата година;
    • VIVACOM e единственият оператор с ръст на абонатите на мобилни услуги спрямо същия период на предходната година;
    • VIVACOM отчита стабилен ръст на абонатите на фиксиран интернет и платена телевизия;
    • VIVACOM eномер 1 IPTV оператор;
    • Само 4 месеца след старта 4G мрежата на компанията покрива над 75% от населението

     

     

    За деветте месеца, приключващи на 30 септември

    Изменение

    (в хиляди лева, освен процентите)

    2016

    2015

    (сума)

    (%)

    Общо приходи

    650 427

    624 805

    25 622

    4

    Фиксирани линии

    249 763

    258 890

    (9 127)

    (4)

    Мобилни линии

    375 593

    355 154

    20 438

    6

    НУРТС

    33 233

    13 749

    19 484

    142

    Елиминации

    (8 161)

    (2 987)

    (5 174)

    173

    Коригирана EBITDA

    240 358

    258 145

    (17 787)

    (7)

    Виваком

    229 013

    253 671

    (24 658)

    (10)

    НУРТС

    11 722

    1 706

    10 016

    587

    Елиминации

    (377)

    2 769

    (3 146)

    (114)

     % Коригирана EBITDA, маржин

    37

    41

    (4)

    (11)

    Мобилни абонати в края на периода

    3 139

    3 020

    119

    4

    % абонати на срочни договори в края на периода

    85

    85

    -

    -

    Абонати на фиксирана телефония в края на периода

    957

    1 088

    (131)

    (12)

    Абонати на фиксиран интернет в края на периода

    422

    377

    45

    12

    % FTTx в края на периода

    49

    42

    7

    18

    Покрити домакинства с високоскоростна оптична връзка в края на периода

    1 074

    1 005

    69

    7

    Абонати на платена телевизия в края на периода

    404

    352

    52

    15

    % IPTV в края на периода

    41

    36

    5

    14

     

      

    София, 14.11.2016г. – VIVACOM запазва лидерската си позиция на българския телеком пазар, като отчита най-големи общи приходи за периода 1 януари – 30 септември 2016 г. спрямо конкурентите си – 650 милиона лева. Компанията отбелязва 4% ръст спрямо същия период миналата година.

     

    Телекомът продължава позитивната тенденция за увеличаване на пазарния си дял от приходите от мобилни услуги, като в края на отчетния период той е 28%. Към края на месец септември 2016 г. компанията осигурява 3 139 000 мобилни услуги, като 85% от тях са със срочен абонаментен план. Благодарим на всички, избрали VIVACOM, за оказаното ни доверие.

     

    Продължава да се увеличава делът на приходите от мобилен интернет в общите приходи от мобилни услуги. През третото тримесечие той вече е 32%, спрямо 27% за същия период на 2015 г. Заслуга за това има разширяването на покритието на 4G мрежата на телекома, която е достъпна за над 75% от българското население.

     

    За отчетния период от 1 януари до 30 септември 2016 г. VIVACOM увеличава абонатите си на фиксиран интернет – общо 422 000 спрямо 377 000 за същия период на 2015 г. Близо половината от всички потребители (49%) използват оптичната мрежа на компанията. Това представлява ръст от 7 процентни пункта спрямо същия период на 2015 г.

     

    VIVACOM запазва позицията си на оператор номер 1 в предоставянето на най-модерната телевизионна услуга – интерактивна телевизия (IPTV). Общо 41% от всички 404 000 абонати на платена телевизия на телекома гледат именно IPTV, което представлява ръст от 5 процентни пункта спрямо същия период на предходната година.

     

    Компанията отчита сериозен ръст на инвестициите като процент от общите приходи – 21%, спрямо 16% за същия период на 2015 г. Стойността на вложените от VIVACOM средства за 9-те месеца на 2016г.е по-голяма от общите инвестиции на следващите два оператора, сумирани заедно.

     

    Като лидер на телекомуникационния пазар в България, телекомът за поредна година инвестира най-много в сравнение конкурентите си – 151 милиона лева за деветмесечния период, приключващ на 30 септември 2016 г. спрямо 104 милиона лева за същия период на 2015 г. С това телекомът продължава дългосрочната си политика за инвестиции, които за последните 5 години са в размер на над 850 милиона лева.

     

    VIVACOM, с подкрепата на новите си акционери, ще продължава да развива технологична инфраструктура и да предлага висококачествени и съвременни услуги на своите потребители. В следващите месеци ще продължат активните инвестиции както в развитие на 4G, така и на оптичната мрежа.

    14.11.2016
  • VIVACOM в управлението на Eвропейската асоциация на телекомуникационните оператори (ЕТНО)

    В Асоциацията членуват 34 европейски компании, лидери в предоставянето на комуникационни услуги

    04.11.2016 г., София – VIVACOM бе избран за член на изпълнителния съвет на Eвропейската асоциация на телекомуникационните оператори (ЕТНО, www.etno.eu) с тригодишен мандат от първи януари, 2017г. В Асоциацията членуват 34 европейски компании, лидери в предоставянето на комуникационни услуги и 7 наблюдатели. VIVACOM е първият самостоятелен телеком от региона, който става част от стратегическото управление на ЕТНО в 24-годишната история на организацията.

     

    „Днешните решения укрепиха нашата Асоциация. По-силно ETNO означава по-силен глас за иновации и разгръщане на широколентовите мрежи. С приемането в борда на българския VIVACOM, подсилваме позициите на източноевропейските страни, които са ключов партньор в Единния Цифров Пазар.“ заяви Лис Фър, Изпълнителен директор на ETNO.

     

    Представител на VIVACOM в изпълнителния съвет на ЕТНО ще бъде Жанет Захариева - Главен съветник регулация.

    04.11.2016
Каталог
  • 123Безплатен номер за обслужване на клиенти
  • 121Безплатен номер за обслужване на бизнес клиенти
  • Изпратете е-mail
  • Магазини
към контакти