Нуждаете се от помощ?
Order by phoneVivacom предлага гъвкавост и удобство, съобразени с нуждите на всеки потребител. Тук са описани отговорите на ключови въпроси относно промяна и управление на TV пакет, смяна на собственост или адрес на ползване на услугата, както и как лесно да добавиш допълнителни пакети с канали и филми към своя основен абонамент.
Промяна на EON TV пакет може да бъде заявена по всяко време чрез
каналите ни за Обслужване на клиенти или посещение на удобен магазин от
мрежата на Vivacom.
Важно: Промяна към TV пакет с по-малко канали и
по-ниска стойност на абонамента e възможна след изтичане на договора или
в последните 3 месеца до края на изтичането му.
Мога ли да направя смяна на собственост или да сменя адреса на
ползване на услугата?
Може да бъде заявена смяна на собственост, чрез посещение на удобен
магазин на Vivacom заедно с новия титуляр на договора. Ще бъдат изискани
лични карти за идентификация. Преди да бъде осъществена смяната на
собственост, всички задължения трябва да бъдат заплатени в пълен размер.
Адресът на услугата също може да бъде сменен, при положение, че е налице
техническа възможност на новия желан адрес, като за това е необходимо
посещение на магазин на Vivacom или свързване с нас чрез каналите ни за
Обслужване на клиенти.
Fill empty field
Fill empty field
Този сайт е защитен с reCAPTCHA и се прилага Политиката за поверителност и Общи условия на Google.