TIDAL

Изтегли сега от Google Play & App Store

Вземи TIDAL

Бъди един от първите клиенти на VIVACOM, които ще се докоснат до най-новата музикална платформа в България. Това не е само музикално приложение, но и изживяване.

  • 1
    Бъди близо до любимите ти изпълнители
    От български изпълнители, през поп и рок, TIDAL ще ти предостави истинска наслада за ушите. Изпълнители и музикални редактори създават специални плейлисти, подкасти, интервюта, видео сериали и документални рубрики „Зад кулисите“. Знаеш ли, че ТIDAL е вдъхновен и създаден от артистите Alicia Keys - Beyoncé - Calvin Harris - Chris Martin from Coldplay - Daft Punk - Damian Marley - Deadmau5 - J. Cole - Jack White - JAY Z - Lil Wayne - Madonna - Nicki Minaj - Rihanna - Usher и други.
    Слушай от всички устройства!
    Бъди със своята музика навсякъде с достъп през мобилни, настолни или свързани устройства, дори и в твоя автомобил.
  • 2
    Ексклузивно съдържание
    Ще бъдеш първи с концерти на живо и видеоклипове, ексклузивни албуми, където няма да намериш никъде другаде.
    Слушай твоите любими песни или гледай видео клипове
    С ТIDAL библиотеката за над 60 милиона песни и над 250 000 HD видеоклипа ще имаш изключително музикално изживяване. Приложението работи на заден план, така че може да вършиш нещо друго на телефона си едновременно.
  • 3
    Висококачествена музикална платформа онлайн и офлайн
    Ползвай TIDAL през мобилното приложение или през други различни устройства, случай музика, любими албуми, твоите миксове или радиостанции, колкото пъти искаш. Може да изтеглиш твоите песни и си ги слушаш офлайн. Създавай плейлисти или ползвай предложенията от музикалните ни редактори – на база на твоите предпочитания или певци. Слушай радиостанции базирани на жанр или песен.
  • 4
    Лесно преместваш плейлистите си от друга музикална платформа.
    Премести лесно всичко твои плейлисти в TIDAL от всяка друга музикална услуга.
     
     
    Концерти на живо с TIDAL X и документални рубрики "Зад кулисите" с най-големите музикални звезди
    От концерти на живо до специални събития - с TIDAL X

Как да активираш TIDAL за Android?

slide-screen
1 Изтегли приложението и избери Регистриране
slide-screen
2 Въведи мобилния си номер:
slide-screen
3 Ще получиш парола от VIVACOM с код за потвърждение, който трябва да въведеш в полето
slide-screen
4 Създай си TIDAL профил
slide-screen
5 Въведи своите данни
slide-screen
6 Потвърди
slide-screen
7 И се забавлявай с TIDAL

Как да активираш TIDAL за iOS?

slide-screen
1 Влез на страницата на TIDAL
slide-screen
2 Въведи мобилния си номер
slide-screen
3 Ще получиш от VIVACOM код за потвърждение и въведи получения код в полето
slide-screen
4 Създай си TIDAL акаунт
slide-screen
5 Въведи своите данни, Съгласи се с условията и потвърди с натискане на Регистриране
slide-screen
6 Получаваш потвърждение за активна регистрация
slide-screen
7 Изтегли TIDAL за iOS и си въведи данните с които си се регистрирал през Log in
Слушай музика в TIDAL без да използваш MB от твоя VIVACOM план до края на годината!
Приложението е включено в избрани планове SMART и i-Traffic за целия период на договора без изчерпване на MB на максимална скорост към него до края на 2019 година


Ако твоят план не е сред тези избрани от SMART и i-Traffic, можеш да се възползваш от 30 дни безплатен тестови период на услугата.

Полезни съвети

  • Акаунт

     

     

    В менюто „Акаунт“ можете да:

     

    ⬤  Променяте снимката на профила си

    ⬤  Предоставите собствена информация (по избор)

    ⬤  Да се свържете с Facebook акаунта си

    ⬤  Да променяте паролате за достъп

    ⬤  Да менажирате абонамента си през Управление на абонамента

    ⬤  Да се вписвате/отписвате в/от приложението

  • Управление на менюто

     

     

    В менюто можете:

     

    ⬤  Да добавите песен към „Любими“, като щракнете върху иконата

    ⬤  Да Отидете до пълното меню на песента (дясна снимка), като щракнете върху икона ⋮

  • Меню "Моята колекция"

     

     

     

    ⬤  Цялото съдържание, за което сте докоснали икона „сърце“ или натиснали „Добави в моята колекция“, ще се появи тук, групирано.

    ⬤  Любимите песни могат да бъдат изтеглени на вашия телефон и да ги слушате Offline

    ⬤  Изтегленото съдържание ще се появи в раздела „Изтеглени“

  • Създаване на плейлист

     

     

     

    ⬤  Може да създадете собствен плейлист като изберете мелодията и Добавяне към плейлист

    ⬤  Може да избирате текущ или създавате нов

  • Настройки

     

     

     

    ⬤  За да отидете в „Настройки“ от „Моята колекция“, щракнете върху иконата в горния десен ъгъл

    ⬤  В менюто за настройки ще видите вашето потребителското име и типа на абонамента

    ⬤  Също така може да управлявате съдържанието на устройството си (например: Възстановяване на offline съдържание)

    ⬤  Може да отидете в менюто „Акаунт“, като щракнете върху потребителското си име

  • iOS – как да ползвам българската версия

     

     

     

    ⬤  Отиди в Settings/General/Language/Region/iPhone Language

    ⬤  На страницата Language and Region изберете български език (Prefer Bulgarian) и запаметете

    ⬤  Български език трябва да е на първа позиция

  • Прехвърляне на плейлист

    Ако използвате друга платформа, може лесно да си прехвърлите съдържанието в TIDAL през https://www.tunemymusic.com/

Често задавани въпроси

  • Аз съм клиент на VIVACOM. Как мога да използвам TIDAL?

    TIDAL е включен безплатно към определени тарифни планове предлагани от VIVACOM. Предложението е валидно от 02.09.2019 и важи само при подписване на нов договор или преподписване на договор с VIVACOM за посочените тарифни планове. Повече информация тук.

  • Аз съм клиент на VIVACOM и в тарифният ми план нямам включено безплатно използване на музикалната платформа TIDAL. Мога ли въпреки това да използвам TIDAL с VIVACOM?

    Да, можете да използвате TIDAL. Всички клиенти на VIVACOM, с различни от посочените тарифни планове, мога да се абонират за услугата на цена от 8.99 лв. с ДДС. Първият месец след абониране е безплатен тестови период. Абонаментът към TIDAL е с автоматично месечно подновяване, докато не бъде прекратен.

  • Как мога да прекратя абонамента си към TIDAL с VIVACOM?

    Можете да прекратите абонамента си към услугата по всяко време през мобилното приложение или http://my.tidal.com, секция Абонаменти.

  • Когато използвам TIDAL с VIVACOM, това ще черпи ли от включените MB към тарифния ми план?

    Всички нови и съществуващи частни и бизнес абонати, които използват тарифен план с MB на максимална скорост или имат добавен допълнителен пакет с MB на максимална скорост към тарифа без включени MB, ще получат неограничени MB за използване на музикална стрийминг платформа TIDAL – слушане на музика и гледане на видеа. При разглеждане на съдържанието, услугата използва от MB в тарифата или допълнителен пакет. Промоцията е валидна само през мобилната мрежа на VIVACOM. MB могат да се ползват до ограничаване на скоростта по основния тарифен план / допълнителен пакет.

  • Не получавам обратен SMS с моя PIN код.

    Следвайте инструкциите. Отворете приложението или портала на TIDAL на избрано от Вас устройство. Натиснете опцията “Регистрация” на основната страница. Въведете телефонния си номер, като се уверите, че е с включен TIDAL от VIVACOM, за да получите своя PIN код за верификация. Изчакайте, за да получите обратен SMS от VIVACOM 4-цифрен PIN код, който ще Ви позволи да продължите с регистрацията си.

  • Какво е TIDAL?

    TIDAL е музикална стрийминг платформа, която предоставя възможност за ползване на музикално съдържание на различни крайни устройства (персонален компютър, таблет или смартфон). Услугата е дотъпна както онлайн, така и офлайн. В платформата може да откриете над 60 милиона песни и 250 хиляди видеа, които можете дори да изтеглите и да слушате през приложението дори когато нямате достъп до интернет. TIDAL Ви предоставя любимата музика във винаги високо качество. Създавайте свои собствени плейлисти или се доверете на нашия избор – в TIDAL можете да откриете многообразие от плейлисти създадени специално за Вас от музикални експерти или от самите изпълнители.

  • Вече имам създадени плейлисти в други музикални платформи. Мога ли да ги добавя в TIDAL?

     

  • Трябва ли да имам интернет достъп, за да слушам музика в TIDAL?

    Не, TIDAL абонаментът Ви има опция за слушане на музика дори когато нямате достъп до интернет (Offline Mode). Тази опция Ви позволява да изтегляте песни на устройството си и да слушате изтеглената от Вас музика през приложението по всяко време, дори да сте офлайн.

  • Забравих/Изгубих паролата за акаунта си в TIDAL. Какво да правя?

    Можете да получите нова парола като използвате следния линк. Ще трябва да въведете Вашето потребителско име (e-mail, с който сте активирали акаунта си). Ще получите подробно съобщение на посочения адрес как да получите нова парола. Ако не откривате съобщение от TIDAL в пощенската си кутия, можете да потърсите в папка Спам или в изтрити съобщения.

  • Колко устройства мога да използвам едновременно за слушане на музика в TIDAL с един акаунт?

    Един акаунт в TIDAL може да стриймва в реално време само на едно устройство. Можете да впишете акаунта си в до 5 устройства едновременно онлайн или офлайн.

  • Пропуснато въвеждане на мобилен номер за iOS – защо ме таксува?

    Ако имате TIDAL включен в тарифата Ви, но вече сте си направили регистрация или абонамент директно през приложението Ви препоръчваме да прекратите направения вече абонамент за услугата, за да не ви се начисляват месечни такси. След това може да влезете през https://offer.tidal.com/vivacomBg, за да си направите регистрация с мобилния Ви номер, с който имате включен TIDAL от VIVACOM. Може да използвате вече създадените потребителско име и парола, а може да си направите и нова регистрация. Платена такса за TIDAL през кредитна карта или Apple Pay не се възстановява. Ако имате затруднение с прекратяване на плана направен през Аpple Pay, следвайте следните стъпки: екрани 1-2-3-4-5-6

Включен абонамент за музикална платформа TIDAL към тарифни планове Smart L/L+/XL/XL+/U и i-Traffic XL+/XXL+. Цена на свободна продажба 8,99 лв. с ДДС на месец. Абонаментът се подновява автоматично всеки месец, докато не бъде отказан изрично. Спирането на абонаментa се заявява директно в TIDAL платформата. Цената за услугата се начислява в месечната сметка.  Google Play и логото на Google Play са запазени марки на Google LLC. Apple и логото на Apple са запазени марки на Apple Inc., регистрирани в САЩ и други държави. App Store е марка за услуги на Apple Inc., регистрирана в САЩ и други държави.