Младши специалист Администриране на персонала - гр. София (по заместване)

Човешки ресурси

Vivacom е лидер в предоставянето на съвременни телекомуникационни услуги, които отговарят на най-високите професионални стандарти - мобилни и фиксирани гласови услуги, оптичен интернет, цифрова телевизия, до индивидуални телекомуникационни решения, направени по поръчка на клиента.

 

Търсиш първата си стъпка в HR?

Имаш интерес към работа с хора, документи и административни процеси? Ние ти предлагаме възможност да стартираш кариерата си в стабилна компания с подкрепящ екип от професионалисти!

 

Какво ще правиш?

  • Ще участваш в подготвянето и обработката на документи, свързани с възникване, изменение и прекратяване на трудови правоотношения със служители
  • Ще подпомагаш процесите по администриране на персонала
  • Ще се грижиш за правилното съхранение и подреждане на трудово-правни документи
  • Ще подкрепяш екипа в ежедневната му работа

 

Ти си нашия кандидат, ако:

  • Си студент (или наскоро завършил) специалност като „Управление на човешките ресурси“, „Икономика“ или подобна
  • Обичаш да работиш с документи и детайлите ти правят впечатление
  • Умееш да използваш добре MS Office
  • Владееш английски на работно ниво
  • Си организиран, отговорен и мотивиран да се учиш

  

Ние ти предлагаме:

  • Подкрепяща среда от професионалисти
  • Обучения, свързани с придобиване на реални ЧР знания
  • Конкурентно възнаграждение
  • Разнообразни допълнителни придобивки
  • Възможност за дългосрочна заетост

 

Ще се радваме да се срещнем с теб!

 

Ако разпознаваш себе си в нашето предложение и искаш да станеш част от успешния екип на Vivacom, изпрати автобиография като натиснеш бутон „Кандидатствай“ не по-късно от 16 юли 2025 г.

 

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.


Open cookie bot settings
към контакти