Често задавани въпроси

Как се осъществява преносимостта на номер?

  

Стъпка 1: Посетете магазин на VIVACOM

  

  • Заявете желанието си да пренесете номера си, като попълните заявление.
  • Изберете услугата, която искате да ползвате и вземете новата(ите) си SIM карта(и). Броят им зависи от броя на номерата, които сте заявили за пренасяне.
  • До 2 работни дни ще се свържем с Вас, за да Ви уведомим за реалната дата на пренос.

  

   
Важно:

  

  • Можете да пренесете колкото искате Ваши номера на абонаментен план при условие, че сте били активен клиент на оператора най-малко 3 месеца към датата на подаване на заявлението;
  • Можете да пренесете колкото искате Ваши номера на предплатена услуга, ако сте заредили предплатената си карта с минимум 10 лв. към датата на подаване на заявлението;


Стъпка 2: Дата на пренасяне

  • Новата Ви карта ще бъде активирана в между 9:00 и 17:00 часа на датата на пренасяне. Всички обаждания към номера от мрежата на стария Ви мобилен оператор ще бъдат пренасочени към мрежата на приемащия оператор.
  • Старата Ви карта ще бъде деактивирана.


Важно:

  • възможно е да се загубят входящи кратки текстови съобщения (SMS) или мултимедийни съобщения (MMS), които не са изтеглени преди пренасянето
  • всички дължими суми, натрупани в периода от получаване на сертификата до фактическата преносимост, дължите на стария си оператор.

 

   
Абонат на VIVACOM можете да станете във всички VIVACOM магазини и обекти от партньорската ни мрежа.

   

Важно:

 

  • VIVACOM ще информира абонатите/потребителите си за пренесен от мрежата си номер чрез сигнал. Посоченият сигнал е с продължителност 3 (три) секунди, след което на абоната/потребителя се предоставят 2 (две) секунди за избор относно прекратяване или осъществяване на повикването. 
  • За времето на сигнала и времето за избор абонатите/потребителите няма да бъдат таксувани.

    

Чуйте сигнала тук:

   

Пренасяне на номер(а) от мобилната мрежа на VIVACOM

   

За да пренесете номера си от мрежата на VIVACOM трябва да подадете писмено заявление в стандартна форма в магазин на приемащия оператор. В срок от 2 дни от подаването на заявлението, ще бъдете уведомен от приемащия оператор дали пренасянето е възможно.
За преносимост от мрежата на VIVACOM могат да кандидатстват всички клиенти на VIVACOM - клиенти на мобилни (абонаментни и предплатени) и фиксирани услуги.

   

Сигналът, който се чува при набирането на пренесени от мрежата на VIVACOM номера, е следният:

   

  

Обратно към въпросите

нагоре
Каталог
  • 123Безплатен номер за обслужване на клиенти
  • 121Безплатен номер за обслужване на бизнес клиенти
  • Изпратете е-mail
  • Магазини
към контакти