Настройки за LG модели

 

 

 

1. Актуализация на софтуера на телефона

  

За да се използва услугата VoLTE, е необходимо смартфонът да получи ъпдейт до съответната версия:

  

⬤  За LG Velvet - v10e-EEA-XX 

 

  

  

От първоначалното меню е нужно да се слайдне от горната част на телефона надолу и да се избере настройки

  

След това трябва да се избере Всичко за телефона

  

Ако версията не съвпада, клиентът е нужно да провери за ъпдейт (Software Update).

 


   

  

От първоначалното меню на настройките е нужно да изберете Мрежа и Интернет

  

Мобилна мрежа

  

Слайд бутона за услугата трябва да е активиран.


   

  

2. Активиране

      1.   

        Изпрати безплатен SMS с текст START на номер 1701 
        При активиране на услугата е необходимо да се направи рестарт на устройството или да се включи и изключи самолетния режим.  

           

      2. За активация на VOLTE и VOWIFI при вече закупени устройства LG, които са в употреба, е необходимо:

        - потребителите да направят Factory reset;

        - след Factory reset услугата ще бъде налична 4 часа по-късно;

      3.   

3. Проверка на статус (активна/неактивна VoLTE услуга)

          1.   
            Изпрати безплатен SMS с текст CHECK на номер 1701 

            За да проверите дали VoLTE услугата e активна или не изпратете SMS на 1701 с текст CHECK.

             

              

4. Спиране

      1.   
        Изпрати безплатен SMS с текст STOP на номер 1701 
        При деактивиране на услугата е необходимо да се направи рестарт на устройството или да се включи и изключи самолетния режим. 

          

        Моля, имайте предвид, че получаване на SMS отговор от системата отнема около 3-4 минути.

           

      2.  

      3.  
      4.  

 

 

 

1. Актуализация на софтуера на телефона

  

За да се използва услугата VoWiFi, е необходимо смартфонът да получи ъпдейт до съответната версия:

  

 

⬤  За LG Velvet - v10e-EEA-XX 

 

  

  

От първоначалното меню е нужно да се слайдне от горната част на телефона надолу и да се избере настройки

  

След това трябва да се избере Всичко за телефона

  

Ако версията не съвпада, клиентът е нужно да провери за ъпдейт (Software Update).

 

  

От първоначалното меню е нужно да се слайдне от горната част на телефона надолу и да се избере настройки:

 

 

  


  

Мобилна мрежа

  

Слайд бутона за услугата трябва да е активиран.

   

  

2. Активиране

    1.   

      Изпрати безплатен SMS с текст START WiFi или СТАРТ WiFi на номер 1701 
      При активиране на услугата е необходимо да се направи рестарт на устройството или да се включи и изключи самолетния режим.  

    2.  
    3. За активация на VOLTE и VOWIFI при вече закупени устройства LG, които са в употреба, е необходимо:

      - потребителите да направят Factory reset;

      - след Factory reset услугата ще бъде налична 4 часа по-късно;

    4.   

3. Проверка на статус (активна/неактивна VoWiFi услуга)

    1.   
      Изпрати безплатен SMS с текст CHECK на номер 1701 

      За да проверите дали VoWiFi услугата e активна или не изпратете SMS на 1701 с текст CHECK.

       

        

4. Спиране

  1.   
    Изпрати безплатен SMS с текст STOP WiFi или СТОП WiFi на номер 1701 
    При деактивиране на услугата е необходимо да се направи рестарт на устройството или да се включи и изключи самолетния режим. 

      

    Моля, имайте предвид, че получаване на SMS отговор от системата отнема около 3-4 минути.

       

  2.  

  3.  
  4.  
към контакти