Често задавани въпроси

+EU Roaming Daily Pass

+EU Roaming Daily Pass
Месечен абонамент 5.90 лв.
Дневна такса 5.90 лв.
Включени минути за входящи и изходящи разговори в роуминг в ЕС, Великобритания и Турция* 200 на ден
Включени изходящи SMS в роуминг в ЕС, Великобритания и Турция* 200 на ден
Включени MB в роуминг в ЕС, Великобритания и Турция* 500 на ден

 

*Включените услуги в Турция важат само при използване на оператор Turkcell, Турция.

*При активен пакет +EU Roaming Daily Pass, месечният абонамент се начислява всеки месец към месечната сметка/фактура.

*Дневната такса се начислява при условие, че в рамките на деня е генериран трафик в Европейски съюз, Великобритания или Turkcell Турция (входящ или изходящ разговор, изпратено кратко съобщение или мобилен интернет). При липса на потребление дневна такса не се начислява.

При използване на +EU Roaming Daily Pass в Турция, Ви съветваме да избирате мрежата на Turkcell ръчно от настройките на мобилното устройство.

 

Допълнителен пакет +EU Roaming Daily Pass може да се ползва като алтернативна тарифа на стандартното тарифиране на мобилни услуги в ЕС при следните условия: 

 

  • Алтернативната тарифа се подновява автоматично всеки месец на отчетна дата. Клиентът ще заплаща месечен абонамент за тарифата, докато не заяви прекратяване през профила в Моят Vivacom или с обаждане на номер 087 123.
  • Включените минути/SMS/MB в допълнителния пакет се черпят с приоритет пред тези в тарифния план.
  • След изчерпване на включените MB на ден в роуминг в ЕС, Великобритания и мрежата на Turkcell, Турция потреблението на мобилни данни не се ограничава:
    • За всеки допълнителен MB в роуминг в ЕС ще се прилага цена от 0.0047 лв./MB (с ДДС)
    • За всеки допълнителен MB в роуминг в Великобритания ще се прилага цена от 0.01 лв./MB (с ДДС)
    • Всеки допълнителен MB в роуминг в мрежата на Turkcell, Турция ще се таксува при цена от 0.99 лв./MB (с ДДС)
  • След изчерпване на включените дневни лимити за входящи/изходящи разговори и изходящи SMS в роуминг в ЕС, Великобритания и в мрежата на Turkcell, Турция:
    • Цената на минута за изходящи разговори и SMS в роуминг в ЕС ще се определя от приложимите единични цени за изходящи разговори и изпращане на кратки текстови съобщения (SMS) към други национални мрежи съгласно основния абонаментен план.
    • Цената на минута за изходящи разговори и SMS в роуминг в ЕС ще се определя от приложимите единични цени за изходящи разговори и изпращане на кратки текстови съобщения (SMS) към други национални мрежи съгласно основния абонаментен план.
    • Входящи разговори в ЕС няма да се таксуват.
    • Входящи/изходящи разговори и изходящи SMS в роуминг във Великобритания - 0.09 лв. (с ДДС) за минута/SMS.
    • Входящи/изходящи разговори и изходящи SMS в роуминг в мрежата на Turkcell, Турция - 0.99 лв. (с ДДС) за минута/SMS.

  

Стандартното тарифиране на услугите в роуминг в рамките на ЕС е възможността при ценообразуване на единична услуга да се ползват националните цени. В случаите на ползване на услуги по пренос на данни и достъп до интернет е възможно и начисляването на съответната надценка при надвишаване на разумното потребление в роуминг - за повече информация тук. Ползването на стандартно тарифиране е предимство за клиентите, които не ползват често и/или за продължителни периоди услуги в роуминг в ЕС и желаят да бъдат таксувани на база на единична цена за всяка ползвана в роуминг услуга. За клиентите с описания профил не е налице необходимост от ползване на услуги, предоставяни в предварително определен обем като пакети, чрез алтернативно таксуване на конкретните услуги с отстъпки и/или други преференциални условия за роуминг. Допълнителният пакет може да бъде активиран и деактивиран чрез обаждане към център за обслужване на клиенти на номер 123.

  

 

Активиране на допълнителен пакет:

Мобилното приложение My Vivacom – Изберете пакет за роуминг от Настройки/Добавете екстри и изберете бутон Добави;

През уеб портала Моят Vivacom;

Чрез автоматичното меню – Намерете 123, изберете Опция 3 от главното меню.

Активирането може да отнеме до 1 час. Съветваме Ви да не използвате услугата в този период, за да избегнете натрупването на неочаквано висока сметка.

 

Деактивиране на допълнителен пакет:

Пре уеб портала Моят Vivacom;

Чрез Обслужване на клиенти 123.

 

За включените услуги в описаните пакети не се начисляват допълнителни надценки.

 

Обратно към въпросите

нагоре
Open cookie bot settings