Omnichannel комуникационна платформа

Лесно и бързо внедряване и управление на най-популярните дигитални комуникационни канали.Платформа за взаимодействие с клиентите по предпочитаните от тях дигитални канали и единен интерфейс.

 

  • Пакетни решения

    Пакетни решения за SMS & Viber, E-mail

  • Индивидуални решения

    Индивидуални решения* за контактен център, чатбот и други облачни комуникационни решения за ангажиране на потребителите, по-добро клиентско обслужване и оптимизиране на разходите чрез oмниченъл комуникация.


    *Специфични решения според нуждите на клиента.

  • Omnichannel banner 1

    Предимства

      

    ✔ Всички комуникационни канали, обединени в една платформа

    ✔ Няма нужда от управление на различни канали с различни ресурси

    ✔ Единна комуникация с всички точки на контакт с клиентите

    ✔ Покрива всички комуникационни нужди на компаниите

    ✔ Достигане до всички крайни потребители на пазара

    ✔ Лесно и бързо внедряване и управление на най-популярните дигитални канали

    ✔ Подобряване на клиентското изживяване и увеличаване на NPS чрез персонализирана комуникация

    ✔ Решения за ангажиране на клиентите и автоматизиране на маркетинг комуникацията

  •  

     

    Пакетни комуникационни решения

      

    Пакетни комуникационни решения

      

    Услугата дава възможност през мобилната мрежата да се изпращат голямо количество, едновременни SMS и Viber съобщения до мобилни абонати, както и имейл съобщения лесно и бързо през интуитивен web интерфейс.

     

    • sms

      SMS

       


      най-разпространеният и повсеместен канал за съобщения.

    • viber

      Viber Business Messages


      бизнес профил и доверен Viber бизнес акаунт, единен канал за потребителите.

    • e-mail

      E-mail

       


      подходящ канал за създаване на богати, персонализирани маркетингови имейл съобщения.

За кого са подходящи пакетните решения?

 

  • динансов сектор

    Финансов сектор

    (Банки /Застрахователи/ Финтек)

  • онлайн магазин

    Онлайн магазини

    (търговия)

  • транспорт и доставки

    Логистика, транспорт и доставки

  • здравеопазване

    Здравеопазване

    (частен и публичен сектор)

     

     

  • туризъм

    Туризъм

  • автомобилна индустрия

    Автомобилна индустрия

 

 

 


 

 

Приложения

Welcome съобщения, за привличане на вниманието на клиенти

Информация за промоции, продукти, персонализирани съобщения и талони

Известния и напомняния

- Персонализирани напомняния за важни събития, регистрации, срещи, дати на плащане.

- Потвърждения на поръчки и статус на доставка, потвърждение и напомняне за резервации.

- Сигнали за светкавични разпродажби.

- Сигнали за роуминг.

- Резултати от медицински прегледи.

- Изоставяне на количката в онлайн магазин.

- Предупреждения за подозрителна дейност.

- Нови политики, условия, свързани с услугите .

Трансакции

- Рестартиране на парола .

- Проверка на банкова информация.

- Промяна на полети.

- Потвърждения при плащане.

Имейли за обратна връзка (NPS)

- За продукти, базирани на абонамент за SaaS - безплатен пробен период, изтичане, подновяване, предстоящо таксуване, анулиране.

 

Свържете се с вашия
Акаунт мениджър 

 

 

 

Open cookie bot settings
към контакти