Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече инфо тук.
Новини

VIVACOM приема предварителни поръчки за новите флагмани Samsung Galaxy Note10 и Galaxy Note10+X

08.08.2019

08.08.2019 г., гр. София Броени часове след световната премиера на най-новите модели на Samsung – Galaxy Note10 и Galaxy Note10+, потребителите в България имат възможност да направят предварителна заявка за двете топ устройства. В периода от 09:30 ч. на 08.08.2018 г. до 23:59 ч. на 22.08.2019 г., всички настоящи клиенти на VIVACOM, регистрирани във VIVAOnline, могат да направят предварителни поръчки за устройствата на сайта на компанията www.vivacom.bg. Клиентите могат да получат гарантирана отстъпка от 200 лева, ако върнат стар смартфон. Устройствата могат да бъдат заявени както за закупуване в брой, така и на лизинг, със или без договор за мобилна услуга от VIVACOM[1].

  

Най-актуалните смартфони на Samsung традиционно бяха представени на специална церемония, която се проведе в Ню Йорк. За първи път южнокорейският технологичен гигант демонстрира едновременно две устройства от флагманската серия - Galaxy Note10 и по-големият Galaxy Note10+. Серията Galaxy Note е популярна със своята писалка S Pen и е най-мощното устройство на Samsung, като разполага с иновативни функции, които ще удовлетворят и най-взискателните потребители.

  

Всички ценители на марката могат да се насладят на голям екран, мощни камери, голяма памет и модерна визия, с които се отличават и двата нови модела. Galaxy Note10 разполага 6,3“ FHD+ за перфектно изображение. Смартфонът има три задни камери. Батерията е с мощност 3500 mAh.

  

Galaxy Note10+ е с дисплей 6,8“ WQHD+, четири задни камери и мощна 4300 mAh батерия. И двата смартфона предлагат PowerShare – функция, която позволява безжично зареждане на устройства.

  

Огромно предимство на двата модела е голямата памет, с която разполагат. Galaxy Note10 е с 256 GB памет. Note10+ се предлага в две версии - с 256 GB и 512 GB памет. И двете нови устройства работят с осемядрен процесор Exynos 9825 и 7 нанометров чипсет. 

  

И двата актуалните флагмана на Samsung ще се предлагат в цветовете Сребърно сияние (Aura Glow) и Черно сияние (Aura Black), както и в един ексклузивен цвят за всеки модел - Galaxy Note10 ще блести в Розово сияние (Aura Pink), а Galaxy Note10+ - в Бяло сияние (Aura White). 

 

[1] Официални правила за провеждане на предварително записване с покупка за Samsung Note 10 и Samsung Note 10+ може да видите тук: www.vivacom.bg

 

  • #ОставамВкъщи VIVACOM удвоява мегабайтите на допълнителния пакет VIVACOM MobixPlus

    В условията на извънредно положение, VIVACOM предоставя безплатно и допълнителни 10 000 МВ на максимална скорост за всички клиенти на плановете VIVACOM Mobix 30 LTE и VIVACOM Mobix 60 LTE, за да улесни ежедневната комуникация при ограничените социални контакти.

    #ОставамВкъщи

    VIVACOM удвоява мегабайтите на допълнителния пакет VIVACOM MobixPlus

     

    02.04.2020 г. гр. София VIVACOM стартира кампания за удвояване на МВ на максимална скороств допълнителния пакет VIVACOM Mobix Plus. Пакетът стандартно включва 30 000 MB на ценаот 4.80 лв. с ДДС, сега мегабайтите стават  60 000, а цената остава същата.

       

    В условията на извънредно положение, VIVACOM предоставя безплатно и  допълнителни 10 000 МВ на максимална скорост за всички клиенти на плановете VIVACOM Mobix 30 LTE и VIVACOM Mobix 60 LTE, за да улесни ежедневната комуникация при ограничените социални контакти. VIVACOM Mobix е услуга, която осигурява качествена и бърза интернет връзка независимо от местоположението на потребителя. Клиентите  получават 4G достъп до интернет през устройство, което могат да използват вкъщи, на вилата или в офиса.

      

    Нашите Mobix планове, както и всички услуги за фиксиран интернет и телевизия, вече могат да бъдат заявени лесно през официалната страница на VIVACOM, чрез попълването на формата за заявка https://www.vivacom.bg/bg/zajavka-za-usluga-za-doma.

     

    Повече информация за другите допълнителни услуги, които компанията предоставя на своите клиенти в условията на извънредно положение може да видите тук: https://www.vivacom.bg/bg/home

    02.04.2020
  • #ОставамВкъщи VIVACOM дарява първите месечни такси за нови услуги през април за борбата с COVID-19

    След решението си да дари 900 000 лв. на Министерство на здравеопазването заедно с United Group, VIVACOM продължава инициативите си за по-бързо овладяване на епидемията и връщането на обществото към обичайния начин на живот и работа.

    #ОставамВкъщи

     

    VIVACOM дарява първите месечни такси за нови услуги през април за борбата с COVID-19

    Компанията ще дарява и 1% от всяко плащане с Pay by VIVACOM  

     

    01.04.2020 г. гр. София След решението си да дари 900 000 лв. на Министерство на здравеопазването заедно с United Group, VIVACOM продължава инициативите си за по-бързо овладяване на епидемията и връщането на обществото към обичайния начин на живот и работа. Компанията ще дари сумата на първите месечни такси за всички нови активирани абонаменти услуги през месец април да подпомогне лечебните заведения и българските медици в  борбата срещу COVID-19. А за всички услуги, които са активирани онлайн за същия период, VIVACOM ще дари сумата на удвоената месечна такса.  

     

    В първата седмица на месец май компанията ще обяви натрупаната сума, както и разпределянето й спрямо важните и актуалните към този момент дейности за справяне с епидемията, които се нуждаят от финансиране.

     

    VIVACOM насърчава потребителите да си останат вкъщи, да използват дигитални канали и да правят всичко, което е възможно, онлайн. За тяхно улеснение фиксираните услуги на компанията – интернет и телевизия, вече могат да се завяват през онлайн магазина - https://www.vivacom.bg/bg/zajavka-za-usluga-za-doma

     

    Дигиталният портфейл Pay by VIVACOMдава още възможности на потребителите да ограничат излизанията си и боравенето с банкноти, монети и карти и така да предпазят себе си и околните от разпространяване на вируса.  С Pay by VIVACOM  могат да се извършват безконтактни плащания на ПОС терминал, онлайн плащания чрез виртуална дебитна карта, както и парични преводи към трети лица. Сега VIVACOM дава на клиентите си още една причина да плащат с приложението – компанията ще дарява на Министерството на здравеопазването 1% от сумата на всяко плащане, направено с Pay by VIVACOM през април.

     

    Повече информация за иницитивите и за всички допълнителни услуги, които VIVACOM предоставя във връзка с извънредното положение, може да видите тук:

     

    https://www.vivacom.bg/bg/donation и https://www.vivacom.bg/bg/home

     

    Платежните услуги през приложението Pay by VIVACOM се предоставят от „Пейнетикс“ АД – дружество за електронни пари, притежаващо лиценз, издаден от БНБ с решение №44 от 11.04.2016 г. БТК ЕАД е доставчик на приложението Pay by VIVACOM и представител на „Пейнетикс“ АД, вписан в регистъра на БНБ по чл.19 от ЗПУПС. „Файър“ е доставчик на технически услуги за БТК ЕАД.

    01.04.2020
  • #ОставамВкъщи
    VIVACOM и United Group даряват 900 000 лв. на Министерството на здравеопазването за справяне с COVID 19

    Сумата, дарена от VIVACOM и United Group, покрива близо 1/5 от търсените средства, които ще помогнат на ведомството да подсигури най-належащите нужди на болниците в условията на разпространяващата се коронавирусна инфекция.

     

    #ОставамВкъщи

     

    VIVACOM и United Group даряват 900 000 лв. на Министерството на здравеопазването за справяне с COVID-19

    Сумата е почти 1/5 от търсените средства в кампанията на министерството DMS SOLIDARNOST

     

     

    VIVACOM и United Group даряват  900 000 лв. на  Министерството на здравеопазването за овладяване на разпространението на COVID- 19 в България. Средствата ще бъдат преведени в дарителската сметка на Министерството на здравеопазването, открита за подпомагане на лечебните заведения при спешни ситуации. Преди дни министерството обяви дарителска кампания, с която цели да събере 5 милиона лева чрез DMS SOLIDARNOST на кратък номер 17777. Сумата, дарена от VIVACOM и United Group, покрива близо 1/5 от търсените средства, които ще помогнат на ведомството да подсигури най-належащите нужди на болниците в условията на разпространяващата се коронавирусна инфекция.

     

    Водещият независим доставчик на телекомуникационни и медийни услуги за Югоизточна ЕвропаUnited Group ще направи дарения за справяне с болестта във всички държави, в които оперира. То ще е в общ размер на 3 милиона щатски долара, от който 1.2 милиона в пари и 1.8 милиона – в медицинско оборудване. Групата оперира в Словения, Сърбия, Хърватия, Босна и Херцеговина, Черна гора и Северна Макеония. През месец ноември 2019 г. UnitedGroup бе избрана да придобие VIVACOM за 1.2 милиарда евро. Сделката, която е една от най-големите придобивания в региона, е в процес на регулаторно одобрение.

     

    „Заедно можем да  помогнем за ограничаване на пандемията, която драстично промени живота на милиони хора, ограничи личните контакти и нанесе удар на световната икономика. Дарението ще подпомогне българската здравна система, лекарите и всички медицински лица, които са на предните позиции в борбата с вируса.“, каза Виктория Боклаг (Victoriya Boklag), главен изпълнителен директор на  United Group.

    „VIVACOM и United Group осъзнават голямата отговорност, която имат пред обществото в момент, в който сме изправени пред пандемия с такъв мащаб. Ето защо взехме решение да подпомогнем Министерството на здравеопазването в усилията му да осигури всичко необходимо на здравните заведения за справяне със ситуацията. Вярвам, че ще бъдем полезни на цялото общество и ще подкрепим медицинския персонал, който показва безапелационен професионализъм в критичната ситуация“ , каза главният изпълнителен директор на VIVACOM Атанас Добрев.

    С дарението от 900 000 лв. VIVACOM и United Group ще допринесат за взимане на необходимите мерки за овладяване на ситуацията и по-скорошното връщане към нормалния начин на живот и работа на обществото. 

       

     

     

    Повече информация за United Group:

    United Group, базиран в Амстердам, е водещият независим доставчик на телекомуникационни и медийни услуги за Югоизточна Европа. Благодарение на значителни инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и собствени технологии, компанията осигурява водещи за пазара услуги на клиенти в целия регион. През последните 18 години United Group разширява присъствието си както чрез естествен растеж, така и чрез придобивания на други компании. Към момента оперира с над 5 360 служители и осигурява услуги на повече от 1 800 000 домакинства.

     

    Повече информация за VIVACOM:

    VIVACOM е сред водещите технологични компании в България. Компанията предлага пълно портфолио от телеком услуги – мобилни и фиксирани гласови услуги, високоскоростен фиксиран и мобилен интернет, интерактивна и сателитна телевизия, както за частни така и за бизнес клиенти. Компанията е позната на пазара и със своите иновативни М2М решения, както и услуги в сферата на умния град, дигиталното образование, облачни услуги и ко-локация, Интернет на нещата. VIVACOM е социално отговорна компания с дългогодишни традиции в подкрепата на значими каузи, свързани с образованието, културата и спорта.

     

     

    30.03.2020
  • #ОставамВкъщи
    VIVACOM дарява 1% от сумата на всяко плащане с Pay by VIVACОМ на Министерството на здравеопазването

    VIVACOM дарява 1% от сумата на всяко потребителско плащане извършено с дигиталния портфейл Pay by VIVACOM към Министерството на здравеопазването за справяне сCOVID-19.

     

    VIVACOM дарява 1% от сумата на всяко плащане с Pay by VIVACОМ на Министерството на здравеопазването

      

    30.03.2020 г. гр. София VIVACOM дарява 1% от сумата на всяко потребителско плащане, извършено с дигиталния портфейл Pay by VIVACOM, към Министерството на здравеопазването за справяне с COVID-19. Кампанията ще продължи до 30 април 2020 година, а парите ще се превеждат в специално откритата дарителска сметка на Министерството на здравеопазването за подпомагане на лечебните заведения в условия на извънредна ситуация.

      

    Използвайки дигиталния портфейл на VIVACOM, потребителите могат да плащат чрез NFC технологията на своя телефон и така ограничават допира си до хартиенибанкноти, монети и разплащателни карти, което е част от личните предпазни средства за превенция на заразяване с вируса. Приложението позволява също бърз превод на пари, както и онлайн пазаруване. През дигиталния портфейл Pay by VIVACOM има възможност да се правят и самостоятелни дарения към Министерството на здравеопазването. Даряването става бързо, сигурно и без такси в няколко лесни стъпки. Потребителите трябва да изберат бутона „Изпрати“, опцията „Дари“, да натиснат върху „Дарение към МЗ за справяне с COVID-19“ и да въведат желаната сума на дарението.

     

    Pay by VIVACOM е достъпно за всички потребители, независимо дали са клиенти на VIVACOM или на друг оператор.

     

    Повече информация за приложението и тарифните планове може да видите тук

     

    Платежните услуги през приложението Pay by VIVACOM се предоставят от „Пейнетикс“ АД – дружество за електронни пари, притежаващо лиценз, издаден от БНБ с решение №44 от 11.04.2016 г. БТК ЕАД е доставчик на приложението Pay by VIVACOM и представител на „Пейнетикс“ АД, вписан в регистъра на БНБ по чл.19 от ЗПУПС. „Файър“ е доставчик на технически услуги за БТК ЕАД.

     

     

    30.03.2020
  • #ОставамВкъщи
    Сигурна и мощна защита при дистанционна работа и обучение с антивирусната програма ESET NOD32 Antivirus от VIVACOM

    VIVACOM напомня на своите потребители да не пренебрегват и сигурността си в онлайн пространството.

    27.03.2020 г. гр. София  В условията на извънредно положение, в което обществото на първо място е фокусирано върху превенцията и грижата за здравето, VIVACOM напомня на своите потребители да не пренебрегват и сигурността си в онлайн пространството. Дистанционната работа и обучения вече са ежедневие за голяма част от потребителите, което предполага още повече време, прекарано в дигиталната среда.

     

    Компанията ни предоставя сигурна и мощна защита на всички свои клиенти с фиксиран интернетсвключения в пакета софтуер ESET NOD32 Antivirus ISP Edition. Така потребителите  получават безопаснакомпютърна среда, в която могат да работят дистанционно, да разменят онлайн информация и вътрешни ресурни с колегите си, без да компрометират сигурността си. ESET NOD32 Antivirus гарантира защитата на вътрешната информация и услуги,както и сигурността на каналите за комуникация и обмен на информация.

     

    Софтуерът се инсталира с няколко бързи стъпки и осигурява надеждна защита срещу онлайн заплахи и криптовируси. Програмата защитава от шпионски софтуерприсърфиране в интернет, сваляне на файлове, използване USB флаш памети и преносими харддискове. Анти-фишинг технология на програмата предпазва от опити за фалшифициране на легитимни уебсайтове с цел кражба на потребителски имена и пароли за социални мрежи, e-банкиране, работа и учене от вкъщи.  

     

    Антивирусната програма притежава и специален режим за геймъри, който изисква по-малко системни ресурси и спира изскачащите прозорци при игра или гледане на филми. 

    Основно предимство на софтуера е по-високата му производителност, базирана на малки, но изключително ефикасни ъпдейти на сигнатурите, подпомагани от допълнително сканиране в облака.

    ESET NOD32 Antivirus работи на всяка система с инсталиран Microsoft Windows10, 8.1, 8, 7. Продуктът изисква връзка с интернет. 

     

    Повече информация за ESET NOD32 Antivirus и как се инсталира може да видите тук:www.vivacom.bg

      

    Информация за всички допълнителни услуги, които VIVACOM предоставя на своите клиенти в условията на извънредно положение: https://www.vivacom.bg/bg/home

      

    Компанията ни отчита, че в ситуация на извънредно положение и създалото сечувство на несигурност в обществото, е възможно да се появят нови схеми зателефонни измами, които да засегнат потребителите.  За VIVACOM борбата ипревенцията на телефонните измами е мисия, по която работим дългосрочно ивзимаме постоянни мерки. След успешна съвместна акция с Национална служба„Полиция“ към МВР в последните месеци на 2019 г. на практика нямаше реализиранителефонни измами в мрежата ни (0 бр. през месец ноември и 1 бр. през месецдекември). И в момента продължаваме активното партньорството с „Националнаслужба „Полиция“, работим съвместно на ежедневна база за ограничаване ипревенция на телефонните измами, като само през изминалата седмица бяхапредотвратени две измами в София за около 10 000 лева. Съветваме всичкипотребители да бъдат по-бдителни и ако получат обаждания, които смятат засъмнителни, първо да се обърнат към полицията, преди да предприемат другидействия.  

    27.03.2020
  • #ОставамВкъщи
    VIVACOM предоставя допълнителни 10 000 МВ на максимална скорост за всички клиенти на VIVACOM Mobix LTE

    VIVACOM Mobix е услуга, която осигурява качествена и бърза интернет връзка независимо от местоположението на потребителя.

    25.03.2020 г. гр. София VIVACOM продължава да насочва своите усилия в това да улеснява комуникациите в условията на извънредно положение и ограничени социални контакти. Компанията вече предоставя безплатно допълнителни 10 000 МВ на максимална скорост за всички клиенти на плановете VIVACOM Mobix 30 LTEи  VIVACOM Mobix 60 LTE.

     

    VIVACOM Mobix е услуга, която осигурява качествена и бърза интернет връзка независимо от местоположението на потребителя. Клиентите  получават 4G достъп до интернет през устройство, което могат да използват вкъщи, на вилата или в офиса. Услугата се управлява лесно и удобно, предвидена е и възможност за промяна на местоположението, кактои добавяне на допълнителни мегабайтина максимална скорост.

    Повече информация за другите допълнителни услуги, които компанията предоставя на своите клиенти в условията на извънредно положение може да видите тук: https://www.vivacom.bg/bg/home

      

    Компанията ни отчита, че в ситуация на извънредно положение и създалото се чувство на несигурност в обществото, е възможно да се появят нови схеми за телефонни измами, които да засегнат потребителите.  За VIVACOM борбата и превенцията на телефонните измами е мисия, по която работим дългосрочно и взимаме постоянни мерки. След успешна съвместна акция с Национална служба „Полиция“ към МВР в последните месеци на 2019 г. на практика нямаше реализирани телефонни измами в мрежата ни (0 бр. през месец ноември и 1 бр. през месец декември). И в момента продължаваме активното партньорството с „Национална служба „Полиция“, работим съвместно на ежедневна база за ограничаване и превенция на телефонните измами, като само през изминалата седмица бяха предотвратени две измами в София за около 10 000 лева. Съветваме всички потребители да бъдат по-бдителни и ако получат обаждания, които смятат за съмнителни, първо да се обърнат към Полицията, преди да предприемат други действия.

    25.03.2020
  • #ОставамВкъщи
    Плановете i-Тraffic от VIVACOM идват с удвоени МВ за целия срок на договора

    Специалното предложение е валидно при сключване на нов срочен договор или подновяване на текущ до 20 април за всички планове i-Тraffic.

    24.03.2020 г. гр. София VIVACOM удвоява МВ на всички i-Тraffic планове, не само по време на извънредното положение, а за целия срок на договора. Освен удвоени МВ, компанията дава и допълнителни 2000 МВ подарък при всяко плащане на сметка през приложението MyVIVACOM. Специалното предложение е валидно при сключване на нов срочен договор или подновяване на текущ до 20 април за всички планове i-Тraffic.

     

    Клиентите избрали плана i-Тraffic S+ получават 4000 МВ на максимална скорост, 15 GB облачно пространство във VIVA pCloud и 30 + канала от интерактивния медиен портал на VIVACOM на цена от 11.99 лв. на месец. Плана i-Тraffic M+ вече включва не 6 000, а 12000 МВ на максимална скорост, както и допълнителни 10 000 МВ на месец към интерактивния медиен портал на компанията TV GO. Освен 60+ от  най-популярните TV канали, филмов пакет MAXI и цялото съдържание на HBO в HBO On Demand, потребителите получават достъп и до MAX Sport и DiemaXtra за първите 12 месеца.

      

    Мобилните интернет планове L+, XL+ и XXL+ са със съответно 24 000 МВ, 60 000 МВ и 120 000 МВ на максимална скорост за целия срок на договора. В плана влизат 128 GB облачно пространство от VIVA pCloud, а допълнителните 10 000 МВ на месец за трафик към TV GO и цялото допълнително съдържание са за целия срок на договора.  Като бонус в i-Тraffic XL + и XXL+ е добавена и музикалната платформа TIDAL с безплатен трафик за целия срок на договора.

     

    Компанията ни отчита, че в ситуация на извънредно положение и създалото се чувство на несигурност в обществото, е възможно да се появят нови схеми за телефонни измами, които да засегнат потребителите.  За VIVACOM борбата и превенцията на телефонните измами е мисия, по която работим дългосрочно и взимаме постоянни мерки. След успешна съвместна акция с Национална служба „Полиция“ към МВР в последните месеци на 2019 г. на практика нямаше реализирани телефонни измами в мрежата ни (0 бр. през месец ноември и 1 бр. през месец декември). И в момента продължаваме активното партньорството с „Национална служба „Полиция“, работим съвместно на ежедневна база за ограничаване и превенция на телефонните измами, като само през изминалата седмица бяха предотвратени две измами в София за около 10 000 лева. Съветваме всички потребители да бъдат по-бдителни и ако получат обаждания, които смятат за съмнителни, първо да се обърнат към Полицията, преди да предприемат други действия.

    24.03.2020
  • #ОставамВкъщи
    Преференциални условия за използване на дигитален портфейл Pay by VIVACOM за клиентите на телекома

    Добавена е нова функционалност – възможност за даряване към Министерството на здравеопазването

    23.03.2020 г. гр. София Клиентите на гласови мобилни услуги от VIVACOMполучават достъп до план VIVAPAY на дигиталния портфейл Pay by VIVACOM без да заплащат месечна такса.

    Всички нови потребителитрябва само да използват мобилния си номер от VIVACOM при регистрацията и автоматично получават достъп до план VIVAPAY без месечна такса.

    Потребителите, регистрирали се за Pay by VIVACOM преди 17.03.2020 г., следва да изберат бутон “Още” (в долния десен ъгъл на основния екран) в апликацията, да отидат в секция “Моят план” и  да изберат бутона за преминаване към план VIVAPAY, при месечна такса за ползване 0.00 лв.

     

    Pay by VIVACOM е дигитален портфейл, който осигурява бърз, удобен и сигурен начин за управление на личните финанси. Pay by VIVACOM използва биометрични данни за по-сигурна защита на парите, а потребителят може да достъпва приложението само след идентификация с пръстов отпечатък, лицево разпознаване или ПИН код.

     

    Приложението се предлага в 2 абонаментни плана SMARTPAY – без месечна таксаи VIVAPAY с месечен абонамент от 3,99 лв., от който сега клиентите на VIVACOM са освободени. И двата плана нямат такси за зареждане с банков превод, за трансфер на пари между потребители на приложението, както и за плащане на ПОС терминал. С  абонирането за план VIVAPAY клиентите имат възможност всеки месец да зареждат дигиталния си портфейл с платежна карта без такса до 1000 лв. и да извършват безплатно един междубанков превод в лева или евро.

     

    Освен безконтактни плащания, трансфер на пари и онлайн пазаруване, дигиталният портфейл позволява лесното управление на личния бюджет.

      

    Информацията за направените плащания се групира по вид - хранителни продукти, стоки за бита, гориво и т.н., чрез което анализирането на разходите става бързо и удобно. Единственото условие за извършването на безконтактни плащания е телефонът, който потребителите използват да поддържа NFC комуникация. А уведомяването за всяко плащане е безплатно и става в рамките на секунди.

    Най-новата функционалност на Pay by VIVACOM е възможността за дарение към Министерството на здравеопазването за битката срещу COVID-19. Даряването през дигиталния портфейл става бързо, сигурно и без такси в няколко лесни стъпки. Потребителите трябва да изберат бутона „Изпрати“, опцията „Дари“, да натиснат върху „Дарение към МЗ за справяне с COVID-19“ и да въведат желаната сума на дарението.

    И още – всички  карти за лоялност могат да се добавят и използват чрез телефона.  Директно в приложението могат да се преглеждат брошури с месечни отстъпки на търговски вериги.

    Pay by VIVACOM е достъпно за всички потребители, независимо дали са клиенти на VIVACOM или на друг оператор.

    Повече информация за приложението и тарифните планове може да видите тук: https://www.vivacom.bg/bg/pay

      

    Платежните услуги през приложението Pay by VIVACOM се предоставят от „Пейнетикс“ АД – дружество за електронни пари, притежаващо лиценз, издаден от БНБ с решение №44 от 11.04.2016 г. БТК ЕАД е доставчик на приложението Pay by VIVACOM и представител на „Пейнетикс“ АД, вписан в регистъра на БНБ по чл.19 от ЗПУПС. „Файър“ е доставчик на технически услуги за БТК ЕАД.

    23.03.2020
  • #ОставамВкъщи
    Дари през Pay by VIVACOM към Министерството на здравеопазването за битката срещу COVID-19

    Министерството на здравеопазването откри своя дарителска сметка за набиране на средства за подпомагане дейността на лечебните заведения в условията на извънредната ситуация и борбата с новия коронавирус.

     

    Уважаеми потребители,

     

    Като социално-отговорна и солидарна към случващото се в момента компания VIVACOM дава възможност на всеки, който желае, да направи дарение към новооткритата сметка на Министерството на здравеопазването в борбата срещу COVID-19. Това вече е възможно бързои сигурно с дигиталния портфейл Pay by VIVACOM, чрез който всеки може да дари от вкъщи. Даряването се извършва в няколко лесни стъпки: 

     

     

    1. Натиснете бутона „Изпрати“
    2. Изберете опцията „Дари“
    3. Изберете Дарение към МЗ за справяне с COVID-19 и въведете желаната сума

     

                                

    Върху даренията за тази кауза не се начислява такса за банков превод.

     

    Министерството на здравеопазването откри своя дарителска сметка за набиране на средства за подпомагане дейността на лечебните заведения в условията на извънредната ситуация и борбата с новия коронавирус. Дарените средства ще се използват за осигуряване на цялостни предпазни комплекти за работещия медицински персонал, за консумативи, апаратура и респиратори.

     

    VIVACOM благодари на всички медицински работници, които работят неуморно за справяне с вируса!

     

     

     

    20.03.2020
  • #ОставамВкъщи
    VIVACOM стартира кампания в подкрепа на хората в неравностойно положение

    Потребителите на социални планове ще имат повече минути за разговори в условията на принудителна изолация

    20.03.2020 г. гр. София От днес до 20.04.2020г. VIVACOM предоставя допълнително 300 национални минути към всички социални фиксирани гласови тарифи. Бонус минутите ще бъдат прибавени към плановеИнвалиди 160 и Инвалиди 300, създадени специално за хора в неравностойно положение. Допълнителни минути се прибавят и към Ограничен план, предназначен за хора, включени в програмаза социално подпомагане.  Клиентите с абонаментен план VIVAFIX Special също ще получат бонуса от 300 минути.

     

    Като социално-отговорна компания VIVACOM предостява улесления на хората в неравностойно положение, тъй катоте имат специална нужда от подкрепа в условията на принудителна изолация, предизвикана от извънредното положение. Чрез допълнителните минути, най-уязвимите членове на обществото ще могат да поддържат дистанционнен конкакт със своите близки и да избегнат риска за своето здраве.

      

    Компанията ни отчита, че в ситуация на извънредно положение е възможно да се появят недобросъвестни хора или организации, които да се възползват от създалото се чувство на несигурност и повишено напрежение в обществото с цел лично облагодетелстване.  Потенциални телефонни измами спадат в тази категория действия, поради което VIVACOM продължава да поддържа постоянната си връзка с Национална служба „Полиция“. Периодично ги информираме за предприети от нас действия в посока ограничаване и превенция на телефонните измами. Компанията ни не е спирала да взима мерки в тази посока след успешната съвместна акция в партньорство с МВР през 2019 г., а в момента влагаме и допълнителни усилия, в отговор на извънредното положение.

      

    Това е поредната инициатива на VIVACOM в подкрепа на националната кампания срещу COVID-19 #ОставамВкъщи.

     

    Компанията предоставя и безплатен достъп до повече от 145 канала на всички клиенти на сателитна телевизия и до над 230 канала за тези, използващи интерактивна телевизия. Също така осигурява безплатен достъп до 20 април до допълнителните медийни услуги от VIVACOM Видеотека - филмов пакет MAXI,  Nickelodeon On Demand, Disney On Demand и поредицата Disney English с 3 сезона, от които малчуганите могатдаучатанглийскиезикслюбимитеси Disney герои.

     

    За клиентите на мобилен интернет VIVACOM  предоставя безплатен пакет от 10 000 МВ, който може да бъде заявен през приложението МyVIVACOM, а в продължение на 1 месец до 20 април ще подарява допълнителни 2 000 МВ, валидни за използване всеки уикенд в посочения период, също заявени през мобилното приложение. А вече и всеки клиент, платил месечната си такса през приложението MyVIVACOM,получава 2 000 МВ еднократно, които може да сподели и с приятели.

    20.03.2020
  • Мрежата на VIVACOM работи без затруднения в условия на повишен трафик

    VIVACOM има пълна готовност да поеме увеличаващият се трафик и да обезпечи нарастващите нужди на хората от възможности за комуникация, както в мобилната мрежа, така и във фиксираната.

    19.03.2020 г., София Няколко дни след обявяване на извънредно положение в цялата страна и преминаване на голям брой служители към модел на работа от вкъщи, а ученици и студенти към дистанционно обучение, в мрежата на VIVACOM отчитаме повишен трафик, но всички услуги работят безпроблемно.

     

    Към 18.03.2020 г. данните показват:  

     

    • Мобилна мрежа, гласов трафик – изговорени 67.8 милиона минути за деня (увеличение с 34% спрямо стандартна седмица от м. Февруари)
    • Мобилна мрежа, трафик на данни – използвани 309 TBytes за деня (увеличение с 13% спрямо стандартна седмица от м. Февруари)
    • Фиксирана мрежа, гласов трафик – изговорени 5.1 милиона минути за деня (увеличение с 30% спрямо стандартна седмица от м. Февруари)
    • Фиксирана мрежа, трафик на данни – използвани 3797 TBytes за деня (увеличение с 25% спрямо стандартна седмица от м. Февруари)

     

    VIVACOM има пълна готовност да поеме увеличаващият се трафик и да обезпечи нарастващите нужди на хората от възможности за комуникация, както в мобилната мрежа, така и във фиксираната. Доброто представяне на мрежата и услугите дори в извънредна ситуация като настоящата се дължи на дългогодишната стратегия на компанията да инвестира значителна част от приходите си обратно в развитието на технологичната инфраструктура. Само за 2019 г. 20% от приходите на компанията бяха вложени в развитието на това направление, а за изминалите 10 години сме инвестирали близо 2 милиарда лева в подобряване на мрежата, продуктите и услугите си.

     

    Освен на сериозния дял инвестиции, доброто представяне на мрежата се дължи и на правилното й планиране и изграждане, реализирано от техническите ни експерти със  сериозен опит, знания и професионализъм в сферата на телекомуникациите.

     

    В тази необичайна ситуация на ежедневно растящ трафик възможността за гъвкаво препланиране и увеличаване на капацитета, където е необходимо, е от съществена важност. Приетият на първо четене законопроект, с който се намалява административната тежест и сроковете за обновяване на мобилните станции, ще помогне значително да запазим качеството на услугите към населението в условията на повсеместна работа онлайн и следва да бъде окончателно гласуван възможно най-скоро.

     

    Модернизацията на мобилната мрежа на VIVACOM в последните години включваше въвеждане на технологията Single RAN. Чрез нея са оптимизирани всички сайтове на оператора, така че едно и също оборудване да поддържа 2G, 3G и 4G. Тази технология е по-ефективна, защото позволява динамично прехвърляне между наличните спектри в зависимост от конкретното потребление в момента, така че да осигури възможно най-качествена връзка на потребителите.

     

    Друго важно предимство на VIVACOM е, че абсолютно цялата ни мрежа е GPS синхронизирана, т.е. всеки сайт за достъп има GPS и работи така, че всяка клетка работи синхронно с другите, за да може да осъществим динамично споделяне на спектъра. В допълнение, в градовете 75% от базовите ни станции са свързани с оптичната мрежа. Всичко това ни позволява да възможност за пренасочване на ресурсите между 2G, 3G и 4G в зависимост от натоварването на капацитетите.

      

    Следвайки тази политика за правилно планиране и постоянни инвестиции, към края на 2019 г. успяхме да постигнем покритие на 4G мрежата от 97.58% на територията и 99.94% на населението. С нея даваме възможност на потребителите да използват скорости за мобилен интернет от 112 Mbps за download и 37,5 Mbps за upload. С още по-високи скорости се отличава 4.5G технологията, с която в края на 2019 г. покриваме 90.88% от населението на страната. Потребителите, намиращи се в нея, могат да свалят информация със скорост до 260 Mbps.

     

    Високите резултати на представянето на цялата ни мобилната мрежа бяха обективно оценени от различни независими организации, като през 2019 г. получихме награди както за покритието, така и за скоростта й от международната компания Ookla. През месец август получихме отличието за „Мобилната мрежа с най-добро покритие в страната“[1], след като VIVACOM отбелязва най-висок резултат в сравнение с тестовете в останалите мобилни мрежи, направени от потребители с приложението Speedtest® на Ookla в цялата страна. Анализът на събраните данни в различни точки на територията на България е извършен по методологията на Ookla, а данните са събирани за първите шест месеца на 2019 г. Показателят, по който мрежата ни се представя най добре – Coverage Score™, – е комплексен и обхваща както броя локации, в които даден оператор има покритие, така и качеството на самата мобилна услуга.

     

    През месец ноември станаха ясни и резултатите от анализа на Ookla за скоростите на мобилните мрежи. Данните от Speedtest Inteligence® тестове, проведени на територията на България през третото тримесечие на 2019 г. за средна скорост на изтегляне (download), показаха, че сме водещи и по този показател. Така официално заслужихме отличието „Най-бързата мобилна мрежа с най-добро покритие в България“[2]. През февруари 2020 г. VIVACOM затвърди позицията си на телекомът с най-бързата мобилна мрежа в България[3], след като постигна най-висока средна стойност за download на потребителски тестове, направени с приложението Speedtest® на Ookla през четвъртото тримесечие на 2019 г.

     

    В условията на работа и обучение от вкъщи особено важно е наличието на фиксирана интернет връзка с високи скорости. През 2019 г. един от фокусите на компанията ни беше и развитието на широколентовия достъп до интернет. Изградихме оптична мрежа в два изцяло нови града – Разград и Хасково, и така броят на покритите домакинства в страната нарасна до над 1,2 милиона в 27 града. Завършихме и основната фаза на мащабния проект за развитие на мрежа по архитектурата FTTc (FibertotheCurb), чрез която доставяме високоскоростен интернет и интерактивна телевизия на по-малки населени места. През годината добавихме 35 нови селища, с което те станаха над 150 в цялата страна или близо 470 000 домакинства.

     

    В настоящата ситуация следим постоянно параметрите за трафик на глас и данни както в мобилната, така и във фиксираните ни мрежи и имаме пълна готовност за оптимизиране или отстраняване на технически затруднения, ако възникнат такива. Техническата поддръжка е осигурена без прекъсване, като експертите ни работят в обезопасена работна среда и оборудвани с необходимите лични предпазни средства.

     

    [1]Измерването на покритието по територия е според анализ на Ookla®, основан на данните от Speedtest Intelligence® за първото шестмесечие на 2019 г., извършен по тяхна методология. Търговските марки на Ookla® се използват с разрешение. Повече информация www.vivacom.bg.

     

    [2]Според анализ на Ookla®, основан на данните от Speedtest Intelligence® тестове, проведени на територията на България през третото тримесечие на 2019 г., за средна скорост на изтегляне (download) в мобилната мрежа. Измерването на покритието по територия е според анализ на Ookla®, основаван на данните от Speedtest Intelligence® за първото шестмесечие на 2019 г. и извършен по тяхна методология. Търговските марки на Ookla® се използват с разрешение. Повече информация на www.vivacom.bg.

     

    [3]*Според анализ на Ookla®, основан на данните от Speedtest Intelligence® от тестове, проведени на територията на България през четвъртото тримесечие на 2019г. за средна скорост на изтегляне (download) в мобилната мрежа. Търговските марки на Ookla се използват с разрешение. Повече информация за мобилната мрежа на VIVACOM: www.vivacom.bg.

     

    19.03.2020
  • #ОставамВкъщи

    VIVACOM дарява 500 таблета за дистанционно обучение на МОН

    18.03.2020 г. гр. София VIVACOM дарява 500 таблета за дистанционно обучение на Министерството на образованието и науката.

     

    С дарението компанията ще съдейства за приобщаването на всички ученици и учители към дистанционно онлайн обучение, което извънредното положение наложи. Близо 2000 учители нямат техническа възможност да работят дистанционно, около 70 000 ученици не разполагат с устройства, а част от тях и с интернет, съобщи министърът на образованието Красимир Вълчев.

      

    „В момент, в който цялото обществото е изправено пред сериозни предизвикателства, бизнесът е този, който трябва да предприеме действия и да се намеси там, където има нужда от помощ. Заедно можем да осигурим  равен достъп на всички деца до дигитално образование.  Сега  се решава бъдещето. Достъпът до образование е висша ценност и право на всеки и  нито едно дете не трябва бъде лишено от него. VIVACOM ще продължи да си сътрудничи с Министерството на образованието“, каза главният изпълнителен директор на VIVACOM Атанас Добрев.

     

    МОН е един от  партньорите на VIVACOM в инициативата „Образование 4.0“, която стартира през 2018 година с основна цел въвеждане на дигитално образование в училище. Като част от инициативата  бяха популяризирани практики за използване на облачни платформи за обучение и споделяне на ресурси, правене на тестове и оценяването им онлайн и дистанционно, използване на електронен дневник, мултимедийни платформи за учебно съдържание като видео уроци и други предимства, които с технологиите могат да направят учебния процес по-ефективен и полезен.

     

    Благодарение на напредъка на дигитализацията дори по време на извънредно положение учениците в страната могат да имат равен достъп до образование и информационни ресурси и да не отпадат от учебната система.  

     

    --------------------------------------------------

    Повече информация за Образование 4.0:

    Кампанията Образование 4.0 стартира през 2018 г. по инициатива на VIVACOM и вестник „24 часа“, в партньорство с Министерство на образованието и науката, Столична община и Регионално управление на образованието София-град. Инициативата привлече още редица съмишленици, които се включиха в нея, като Дигитална национална коалиция, платформата за видео уроци Уча.се, КАН академия, Асоциация „Родители“, Център за безопасен интернет и други. Образование 4.0 цели да подпомогне дигитализирането на българското средно образование и въвеждането на технологиите в учебния процес така, че той да стане по-ефективен и полезен за учениците, да им осигурява необходимите знания и умения за успешна реализация в живота и на пазара на труда.

     

    18.03.2020
Каталог
към контакти