Новини

Атрактивна демонстрация на 5G за гейминга във VIVACOM Tech hallX

05.11.2019

05.11.2019 г. гр. София Четвъртата поредна демонстрация в реално време на предимствата на 5G свързаността, чрез които VIVACOM доказа технологичната си готовност за старта на 5G мрежа се проведе в иновативното пространсто VIVACOM Tech hall. Двучасовото гейминг talk-show Next-Gen: 5G Gaming, powered by VIVACOM and ESL демонстрира на практика как 5G мобилната мрежа ще промени света на гейминга. На този въпрос отговориха прочутите геймъри Преслав Иванов – @Аethelthryth и  Dido Чолаков – @Dido_D като тестваха как мрежите 3G, 4G, 5G и кабелна свързаност се отразяват на играта им.

  

Компания им правихаДимитър Желев, мениджър „Планиране на мобилната мрежа“ във VIVACOM, Светлин Желев и Антон Белев – технологични журналисти и блогъри, които обясниха и показаха в реално време как 5G мрежата променя потребителското изживяване в практически аспект. Участие взе и Никола Гяуров - @niku, професионален CS:GO коментатор и анализатор, който разгледа 5G откъм Counter-Strike esport аспект.

  

Гостите на събитието и десетките хиляди хора, които го проследиха чрез директен стрийминг във Facebook страниците на VIVACOM и ESL България се увериха във възможностите на 5G мрежата, които допринасят съществено за подобряване на геймърското изживяване- скоростта и забавянето са почти идентични с тези на оптичната свързаност, така че от гледна точка на гейминга практически няма разлика. 5Gсвързаността осигурява перфектните интернет условия от всяка точка, за да може да се играе любителски или състезателно без компромиси.

 

Next-Gen: 5G Gaming, powered by VIVACOM and ESL се проведе в рамките на Sofia Game Night - най-големия градски фестивал, посветен на игрите. 

Търсене на новини
  • Vivacom спечели призовото първо място в категорията „Инвеститор в човешкия капитал“

    20 март 2024 г., София. Vivacom спечели първо място в категорията „Инвеститор в човешкия капитал“ за Лятната си стажантска програма в годишните награди за отговорен бизнес за 2023 на Българския форум на бизнес лидерите.

    Vivacom спечели призовото първо място в категорията „Инвеститор в човешкия капитал“

     

    20 март 2024 г., София. Vivacom спечели първо място в категорията „Инвеститор в човешкия капитал“ за Лятната си стажантска програма в годишните награди за отговорен бизнес за 2023 на Българския форум на бизнес лидерите.

    „Радваме се, че получаваме това високо признание именно за Лятната ни стажантска програма. То идва напълно заслужено, след като миналата година отбелязахме 20-то юбилейно издание и го надградихме с нови инициативи. Те направиха програмата още по-атрактивна и ефективна за страхотните млади хора, които се включиха. 51 стажанти преминаха през Лятната ни стажантска програма, а половината от тях останаха на работа в компанията. Отличието идва точно навреме за старта на 21-то издание на Лятната ни стажантска програма“,сподели Малина Чавдарова, директор „Човешки ресурси“ във Vivacom.

    За 20-те издания през Лятната стажантска програма на Vivacom са преминали над 1650 стажанти, от които всяка година над 40% продължават кариерното си развитие в компанията, а над 20% от всички служители в компанията са започнали развитието си като стажанти.

    „Инвеститор в човешкия капитал“ е втората голяма награда за работодателската политика на Vivacom, след като в края на 2023 компанията беше отличена за „Любим работодател“ в престижните награди за най-добър работодател на България – Career Show Awards 2023.

    Националния конкурс на Българския форум на бизнес лидерите отличава приноса на бизнеса за изграждането на справедлива и стимулираща работна и социална среда. В наградите тази година се състезаваха 82 компании в 7 категории, а за приза „Инвеститор в човешкия капитал” Vivacom се нареди на първа позиция сред 18 компании.

    20.03.2024
  • Vivacom подновява сертификацията за сателитна станция „Плана“ с най-високия стандарт – Tier 4

    28 февруари 2024 г., София Сателитната станция „Плана“ на Vivacom поднови сертификата си в областта на сателитните услуги с най-високата възможна степен – Tier 4. Сертификатът на Световната телепорт асоциация (World Teleport Association – WTA) нарежда станцията сред най-модерните съоръжения от своя тип в света. За да се поднови, съоръжението трябва да отговаря на повече от 170 изисквания, които WTA проверява и анализира при одит на място. Това доказва, че „Плана“ продължава да покрива високите стандарти за топ локация, двойно подсигурено техническо оборудване и високо професионална денонощна поддръжка – както с технически, така и с търговски експерти. В момента само 31 подобни съоръжения, включително наземната станцията „Плана“, притежават сертификат Tier 4 в света.

    Vivacom подновява сертификацията за сателитна станция „Плана“ с най-високия стандарт – Tier 4

    28 февруари 2024 г., София Сателитната станция „Плана“ на Vivacom поднови сертификата си в областта на сателитните услуги с най-високата възможна степен – Tier 4. Сертификатът на Световната телепорт асоциация (World Teleport Association – WTA) нарежда станцията сред най-модерните съоръжения от своя тип в света. За да се поднови, съоръжението трябва да отговаря на повече от 170 изисквания, които WTA проверява и анализира при одит на място. Това доказва, че „Плана“ продължава да покрива високите стандарти за топ локация, двойно подсигурено техническо оборудване и високо професионална денонощна поддръжка – както с технически, така и с търговски експерти. В момента само 31 подобни съоръжения, включително наземната станцията „Плана“, притежават сертификат Tier 4 в света.

    „Горди сме, че Vivacom за пореден път демонстрира най-високите стандарти в качеството на сателитните услуги, потвърдени от WTA. Тази сертификация затвърждава лидерската позиция на „Плана“ в региона като доставчик на услуги и решения на клиенти като Disney, Eutelsat и Viacom, чиито телевизии достигат до милиони домакинства. Всичко това е възможно, благодарение на високата експертиза на целия екип“, сподели Николай Андреев, Главен изпълнителен директор на Vivacom.

    От сертификацията си с Tier 4 през 2021 г. до сега, Vivacom се фокусира върху разширяване на портфолиото от бизнес клиенти, като наземната станция вече излъчва над 600 ТВ канала, които достигат до милиони домакинства в Европа, Африка, Южна Америка и Азия, включително и до труднодостъпни места, сред които и Антарктида. Сред най-големите бизнес клиенти на сателитни услуги на Vivacom са: Disney, Eutelsat, Viacom, National Geographic Channel, Viasat, Endurosat, Leaf Space, както и много други доставчици на съдържание, телекомуникационни и сателитни оператори.

    „Vivacom е чудесен пример за оператор, който се е фокусирал върху технологиите, съоръженията и операциите, необходими за предоставяне на висококачествени услуги. Това отличава компанията от конкурентите ѝ в Европа и в света“, коментира Робърт Бел, изпълнителен директор на Световната телепорт асоциация.

    Наскоро Vivacom беше отличен в топ 10 на най-бързо развиващите се оператори в света за сателитни услуги за бизнеса от WTA. Постижението е резултат от целенасочената стратегия за инвестиции във висококачествени продукти и услуги, технологии и разрастване на наземната инфраструктура на Vivacom в региона, с подкрепата на United Group. До 2026 година общата инвестиция на групата в България ще достигне 4,8 млрд. лева.

    28.02.2024
  • United Group финализира сделката за придобиването на Булсатком

    27 февруари 2024, София. United Group, водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, приключи успешно сделката по придобиването на Булсатком – доставчик на сателитна телевизия и интернет за домакинствата и бизнеса в България.

    United Group финализира сделката за придобиването на Булсатком

     

    27 февруари 2024, София. United Group, водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, приключи успешно сделката по придобиването на Булсатком–доставчик на сателитна телевизия и интернет за домакинствата и бизнеса в България.

     

    Придобиването е част от дългосрочната стратегия на United Group за разширяване и укрепване на пазарното присъствие в региона и стимулиране на бъдещите иновации в за едно дигитално и свързано общество.

     

    Виктория Боклаг, главен изпълнителен директор на United Group: "Щастливи сме от финализирането на придобиването на Булсатком. Тази стъпка ще ни позволи да стимулираме по-нататъшния растеж на този важен пазар и ще позволи ускоряване на иновациите в региона. Това придобиване допълва нашето портфолио и има ясни ползи за настоящите и бъдещи клиенти в България."

     

    Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom и Булсатком: "Успешното приключване на придобиването на Булсатком е добра новина за потребителите на силно фрагментирания пазар в този сектор в България. Това ще ни даде възможност да подобрим значително качеството на телевизионната им услуга за, като им предложим повече HD канали и достъп до над 30 000 заглавия във видеотеката на EON– водещата телевизионна платформа в Югоизточна Европа. Също така ще повишим значително и качеството на предлаганата им интернет услуга.“

     

    United Group стъпи на българския пазар през 2020 година с придобиването на Vivacom. Оттогава групата предприе редица значителни стъпки, за да засили своето присъствие и да стимулира иновациите на пазара. Сред постиженията на United Group са разработването на най-голямата 5G мрежа в страната и пускането на първата 10GIGA оптична мрежа. United Group предостави на българските потребители и първите 5G неограничени тарифни планове и достъп до телевизионната платформа EON, носител на множество награди.

     

    За United Group: Базираната в Нидерландия United Group е водещ телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. Компанията развива дейност в осем държави и има близо 16 милиона потребители и 15 000 служители. Генерира годишни приходи в размер на близо 2,7 милиарда евро. United Group осигурява най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите една от най-атрактивните селекции на ТВ съдържание от цял свят. Сериозните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират отличното качество на продуктите и услугите, които предоставя на клиентите. От март 2019 г. мажоритарен собственик на United Group е BC Partners, една от най-големите глобални инвестиционни компании.

     

    От юли 2020 г. Vivacom е част от United Group. В България групата включва още Nova Broadcasting Group и вестник Телеграф.

     

    За повече информация: https://united.group/

    27.02.2024
  • United Group completes the acquisition of Bulsatcom

    27 February 2024, Sofia - United Group, the leading provider of telecommunications and media services in Southeast Europe, successfully completed the acquisition of Bulsatcom, a direct-to-home satellite television and broadband internet provider in Bulgaria.

    United Group completes the acquisition of Bulsatcom  

     

    27 February 2024, Sofia - United Group, the leading provider of telecommunications and media services in Southeast Europe, successfully completed the acquisition of Bulsatcom, a direct-to-home satellite television and broadband internetprovider in Bulgaria.

     

    The acquisition is part of United Group''s long-term strategy to expand and strengthen its market presence in the region and drive innovation for a digital, connected society.

     

    Victoriya Boklag, CEO of United Group: "We are very happy with the completion of the acquisition of Bulsatcom. This step will allow us to foster further growth in this important market and allow for acceleration of innovation in the region. This acquisition complements our portfolio and brings clear benefits to existing and future customers in Bulgaria."

     

    Nikolay Andreev, CEO of Vivacom and Bulsatcom: "The successful closing of the acquisition of Bulsatcom is good news for consumers in a highly fragmented market like it is the case in Bulgaria. We will be able to significantly improve the quality of the TV service for Bulsatcom customers. This means more HD channels for them and access to over 30,000 titles in the video library of EON, the leading tv platform in Southeast-Europe. It will also significantly increase the quality of their internet service offered in terms of download and upload speeds."

     

    United Group entered the Bulgarian market in 2020 with the acquisition of Vivacom. Since then, the group has undertaken several significant steps to strengthen its presence and drive innovation within the market. Among United Group''s achievements are the development of the country''s largest 5G network and the launch of the first 10GIGA fibre network. United Group also provided Bulgarian consumers with the first 5G unlimited tariff plans and access to the award-winning EON TV platform.

     

     

    About United Group

     

    Dutch-based United Group is the leading telecommunications and media operator in South-East Europe. Active in eight countries, the company has nearly 16 million users and 15,000 employees. It generates more than €2.7 billion in annual revenues. United Group has the widest network coverage in the region and offers users the most attractive selection of TV content from around the world. Significant investments in digital infrastructure, content and technology ensure the excellence of the products and services it provides to customers. United Group has been majority owned by BC Partners, one of the largest global investment companies, since March 2019. For more information visit https://united.group/ 

    27.02.2024
  • Рекорден брой проекти в надпревара за финансиране от Vivacom Регионален грант

    23.02.2024 г., София Рекордните 395 кандидатури на граждански организации получи деветото издание на Vivacom Регионален грант. В изцяло обновеното издание телекомът удвои размера на грантовете, увеличи общия фонд на 100 000 лв. и опрости процеса за кандидатстване. Тези новости, заедно с въвеждането на акселераторска програма за финалистите, дадоха възможност на още повече организации да кандидатстват за подкрепа на техните образователни и екологични идеи.

    Рекорден брой проекти в надпревара за финансиране от Vivacom Регионален грант

    Телекомът ще дари 100 000 лв. за реализиране на образователни и екологични идеи

    1. Рекордните 395 кандидатури на граждански организации получи деветото издание на Vivacom Регионален грант. В изцяло обновеното издание телекомът удвои размера на грантовете, увеличи общия фонд на 100 000 лв. и опрости процеса за кандидатстване. Тези новости, заедно с въвеждането на акселераторска програма за финалистите, дадоха възможност на още повече организации да кандидатстват за подкрепа на техните образователни и екологични идеи.

    И тази година има подадени кандидатури от всички 28 области в страната, като 20% от тях са от организации от села. Това доказва, че приносът към качественото образование и чистата околна среда са ключови за устойчивото развитие на всяко населено място.

    В миналото издание получихме 360 кандидатури – брой, който към онзи момент беше рекорден. Но резултатите тази година надминаха очакванията ни. За нас това е знак, че надграждането и подобренията, които направихме в програмата, отговарят в по-голяма степен на нуждите и очакванията на гражданските организации“, коментира Елица Георгиева, директор Корпоративни комуникации във Vivacom.

    За пръв път във Vivacom Регионален грант се въвежда и акселераторска програма. Финалистите ще преминат през 3 специално разработени лаборатории, където заедно с експерти от Български център за нестопанско право ще превърнат идеите си в работещи проекти и ще надградят комуникационните си умения. Идеите, които са преминали успешно преселекция, но не са избрани сред финалистите, също ще преминат през 2 специални обучения за развитие на уменията и надграждане на капацитета.

    Всички 395 кандидатури във Vivacom Регионален грант ще преминат през два етапа на подбор – предварителна административна проверка, дали покриват изискванията, и преселекция от експертите на Български център за нестопанско право. В началото на март 50-е най-добри идеи ще преминат на следващия кръг – оценка от журито. Финалистите ще станат ясни в края на март, като всеки от тях ще получи безвъзмездна финансова подкрепа в размер до 10 000 лв., за да реализира своята идея в областта на образованието или опазването на околната среда.

    Vivacom Регионален грант е най-мащабната социално отговорна инициатива, с която телекомът подкрепя граждански организации от цялата страна. От старта на програмата до сега са подкрепени 108 проекта на 98 организации с обща стойност над 500 000 лв. С увеличението на сумата в края на тази година общото дарение ще бъде над 600 000 лв.

    Vivacom Регионален грант се реализира в партньорство с Български център за нестопанско право.

    23.02.2024
  • Vivacom разширява покритието на 5G високоскоростен интернет за дома в 7 града

    20 февруари 2024 г., София. Vivacom разширява значително покритието на високоскоростния безжичен домашен интернет – 5G Home Internet, в седем града в страната. Габрово, Кюстендил, Петрич, Сандански, Велинград, Димитровград и Ботевград са населените места с разширено покритие на услугата и тя може да бъде заявена заедно с интерактивната ТВ платформа EON. Така потребителите в тези градове ще имат достъп до уникално телевизионно изживяване с над 210 ТВ канала, най-голямата видеотека в България , включваща каталозите HBO On Demand, Arena Play, Pickbox NOW, както и възможност за връщане на ТВ съдържание до 7 дни назад. Комбинираните пакети с 5G домашен интернет и EON могат да бъдат заявени с атрактивна отстъпка на цена от 1 лв./месец за първите до 3 месеца.

    Vivacom разширява покритието на 5G високоскоростен интернет за дома в 7 града

    Най-голямото предимство за потребителите е комбинирането на услугата с ТВ платформата EON с изцяло обновена видеотека

     

    20 февруари 2024 г., София. Vivacom разширява значително покритието на високоскоростния безжичен домашен интернет – 5G Home Internet, в седем града в страната. Габрово, Кюстендил, Петрич, Сандански, Велинград, Димитровград и Ботевград са населените места с разширено покритие на услугата и тя може да бъде заявена заедно с интерактивната ТВ платформа EON. Така потребителите в тези градове ще имат достъп до уникално телевизионно изживяване с над 210 ТВ канала, най-голямата видеотека в България[1], включваща каталозите HBO On Demand, Arena Play, Pickbox NOW, както и възможност за връщане на ТВ съдържание до 7 дни назад. Комбинираните пакети с 5G домашен интернет и EON могат да бъдат заявени с атрактивна отстъпка на цена от 1 лв./месец за първите до 3 месеца.

    Инсталирането на услугата 5G Home Internet на Vivacom в разширения обхват може да изиска техническа инсталация, като вътрешният Wi-Fi 6 5G рутер ще се свързва с компактно външно устройство. Тя се извършва от техническите екипи на телекома бързо, лесно и чисто, за още по-голямо улеснение на потребителите.

    Едно от основните предимства на 5G Home Internet от Vivacom е комбинирането на услугата с интерактивната ТВ платформа EON. Клиентите на телекома вече могат да гледат висококачествено ТВ съдържание и над 30 000 филми, сериали и документални продукции в EON Видеотека дори на места без оптична свързаност. Новата EON Видеотека е с модерен и интуитивен интерфейс, усъвършенстван изкуствен интелект и нови функционалности за още по-несравнимо клиентско изживяване. EON TV се предлага в три пакета – EON LIGHT, EON FULL и EON PREMIUM. С всеки пакет клиентите получават и безплатен EON Smart Box, който превръща всеки телевизор в смарт, както и достъп до мобилното приложение EON, за да гледат любимите си филми навсякъде, по всяко време и на всяко устройство. В зависимост от избрания план потребителите имат достъп до над 210 канала, сред които и ексклузивни 4К канали, видеотека с препоръчано съдържание спрямо интересите на всеки потребител със собствен профил, спортен режим и възможност за създаване на детски профил.

    Иновативната услуга 5G Home Internet е идеалното решение за всяко домакинство или бизнес, което разчита на сигурна интернет свързаност. С 5G Home Internet от Vivacom клиентите на телекома имат достъп до редица функционалности като свързване на повече от едно устройство едновременно, бързо теглене на файлове, стабилна интернет връзка, неограничен трафик на данни със скорост от 100 Mbps и възможността да ползват всички функционалности на платформата EON.

    Повече подробности за разширеното покритие на 5G домашен интернет от Vivacom и комбинациите от пакети с EON TV можете да видите ТУК.              

    [1] Най-голяма видеотека в България след сравнение по публично достъпна информация към 12.02.2024 г. за брой филми и сериали, достъпни чрез „видео при поискване“ (VOD) през приложение на телекомуникационен оператор. Повече на vivacom.bg.

    20.02.2024
  • Остава само една седмица до крайния срок за кандидатстване във Vivacom Регионален грант

    Остават седем дни до крайния срок за кандидатстване във Vivacom Регионален грант – най-мащабната инициатива на телекома, подкрепяща граждански организации от цялата страна.

    12 февруари 2024 г., София  Остават седем дни до крайния срок за кандидатстване във Vivacom Регионален грант – най-мащабната инициатива на телекома, подкрепяща граждански организации от цялата страна. В напълно обновеното девето издание на Регионалния грант Vivacom прави значителни промени, за да помогне на гражданските организации да бъдат по-ефективни в разгръщането на своите идеи и да постигнат по-добри резултати. Телекомът удвоява размера на гранта, който един проект може да получи – от 5 000 на 10 000 лв. А общият размер на фонда, който ще дари, ще бъде 100 000 лв. За пръв път се въвежда и акселераторска програма, през която финалистите ще преминат заедно с експерти от Български център за нестопанско право, за да превърнат идеите си в устойчиви проекти. Процесът на кандидатстване тази година е значително улеснен – организациите трябва само да изпратят разписана идейна концепция в рамките на една страница до 18 февруари тук: www.vivacomfund.bg/regionalgrant/apply

     

    И в това издание специалното жури в състав: Ива Дойчинова, програмен директор на радио „Фокус“, Иван Кънчев, съосновател на Сдружение „Българска история“, Райко Байчев, журналист, Симона Стилянова, съосновател на „Основа“ и основател на Zero Waste Sofia, Надя Шабани, директор на Български център за нестопанско право и Елица Георгиева, директор „Корпоративни комуникации” във Vivacom ще има задачата да подбере най-добрите и иновативни идеи, които ще получат безвъзмездно финансиране. Финалистите ще бъдат обявени в края на март, когато ще се състои и първата лаборатория от акселераторската програма.

     

    Vivacom Регионален грант се провежда за девети пореден път в партньорство с Български център за нестопанско право. НПО-та, читалища и училищни настоятелства от малки и големи градове и села могат да получат финансова подкрепа до 10 000 лв. за реализиране на образователни или екологични проекти.

     

    През годините с Vivacom Регионален грант телекомът е подкрепил 108 проекта на 98 организации на обща стойност над 500 000 лв. С увеличението на сумата в края на тази година общото дарение ще бъде малко над 600 000 лв. Повече информация за обновеното издание може да видите тук: https://vivacomfund.bg/regionalgrant/

    12.02.2024
  • United Group B.V. и нейната компания-майка Summer BidCo B.V. успешно пласираха емисии облигации на обща стойност 1,73 млрд. евро

    United Group (UG) финализира рунд от финансиране в размер на 1,73 млрд. евро благодарение на позитивната пазарна среда и на постигнатите добри оперативни резултати с непрекъснат ръст на приходи и EBITDA (печалба преди лихви, данъци и амортизации).

    29януари 2024 - United Group (UG) финализира рунд от финансиране в размер на 1,73 млрд. евро благодарение на позитивната пазарна среда и на постигнатите добри оперативни резултати с непрекъснат ръст на приходи и EBITDA (печалба преди лихви, данъци и амортизации). Постъпленията ще бъдат използвани за погасяване на съществуващите обезпечени облигации с падеж през 2026 и 2029 г., съществуващите облигации с опция за капитализиране на лихвата с падеж през 2025 г. и револвиращи заеми. По този начин ефективно ще се удължи падежът на рефинансираните облигации от 2025 и 2026 г., ще се намалят разходите за лихви по рефинансираните облигации от 2029 г. и ще се консолидира капиталовата структура на UG.

     

    Устойчиво високите нива на приходи и ръст на коригирана EBITDA (+32% и 28% годишен темп на нарастване съответно за периода 2015-2022 г.), високите нива на EBITDA маржа, значителното подобрение на мащаба и географската и бизнес диверсификация, както и подобреният валутен микс през последните години, съчетани с транзакцията за намаляване на задлъжнялостта с продажбата на мобилни кули, доведоха до това, че рейтинговите агенции потвърдиха кредитния рейтинг на UG на B2 (стабилен) / B (положителен) (съответно от Moody''s / S&P). Сделката беше добре приета от инвестиционната общност, което доведе до значително презаписване на емисиите облигации.

     

    За United Group

    United Group е водещ телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа, който предоставя на клиентите си пълен набор от телекомуникационни услуги. Групата осигурява едно от най-добрите мрежови покрития в региона и предлага на потребителите една от най-атрактивните селекции на съдържание – от локално съдържание до една от най-добрите селекции от цял свят. Тази важна стратегическа стъпка ще позволи на Групата да продължи да предоставя най-добрите телекомуникационни продукти на своите клиенти и да запази водещите си пазарни позиции.

     

    За контакти:office@united.group

    29.01.2024
  • Стартира изцяло обновеното 9-о издание на Vivacom Регионален грант

    Телекомът увеличава двойно размера на грантовете, като общият фонд ще бъде 100 000 лв.

    24 януари 2024 г., София. Vivacom и Български център за нестопанско право обявиха изцяло новия формат на Vivacom Регионален грант – най-мащабната социално отговорна инициатива, която провеждат в партньорство за 9-а поредна година. В изцяло обновената програма Vivacom улеснява значително процеса на кандидатстване, въвежда акселераторска програма и увеличава двойно размера на грантовете за гражданските организации.

     

    „Като компания, оперираща в цялата страна, за нас е изключително важно да продължим да подкрепяме местните организации, които работят, за да решават конкретни проблеми. Тази година увеличаваме двойно размера на гранта, който един проект може да получи – от 5000 лв. на 10000 лв., а общата сума, която ще дарим, ще бъде 100000 лв. По този начин целим да помогнем на гражданските организации да бъдат още по-ефективни в разгръщането на своите идеи и постигането на по-добри резултати“, сподели Николай Андреев, Главен изпълнителен директор на Vivacom.

     

    Vivacom ще приема кандидатури от днес до 18 февруари наwww.vivacomfund.bg/regionalgrant/apply. Най-добрите и най-иновативните ще получат безвъзмездна подкрепа в размер на до 10 000 лв. от телекома. Приоритетните областти, в които Vivacom търси да подкрепи значими идеи, остават образование и опазване на околната среда.

     

    Промените включват още опростен начин и формуляр за кандидатстване – организациите вече ще изпращат идейна концепция на една страница. Съществена промяна в деветото издание е и въвеждането на акселераторска програма.

     

    „След 8 години подкрепа на добрите идеи за развиване на местните общности и постигнатата до момента промяна от хората за хората, сме силно мотивирани да ускорим образователния и природозащитен потенциал на проектите, с което да допринесем заедно към устойчивото развитие на регионите. Затова, заедно с експерти от Български център за нестопанско право, финалистите ще преминат през поредица от три лаборатории за трансформиране на идеите си в истински демонстрационни проекти за пример, ще повишат своя комуникационен капацитет и способността си за изграждане на мрежа“, коментира Надя Шабани, директор на БЦНП.

     

     „Във всяка страна, в която United Group присъства, за нас е изключително важно да провеждаме локални инициативи, с които да донесем положителна промяна за живота на възможно най-много хора. Затова решихме да променим изцяло Vivacom Регионален грант, като го направим още по-ефективен и релевантен за местния контекст и нуждите на местните общности“, каза Йована Лукич, CSR директор на United Group.

     

    За безвъзмездно финансиране от Vivacom могат да кандидатстват юридически лица с нестопанска цел, регистрирани в обществена полза, народни читалища и настоятелства към училища и детски градини, както и организации, които вече са печелили грант в предходни години. Няма ограничение в броя на проектите, с които всяка една гражданска организация може да кандидатства.

     

    До момента с Vivacom Регионален грант компанията е подкрепила 108 проекта на 98 организации на обща стойност над 500000 лв. С увеличението на сумата в края на тази година общото дарение ще бъде малко над 600 000 лв. Финалистите в деветото издание ще станат ясни през март, а проектите ще се реализират до края на годината.

     

    Повече информация за обновения формат може да видите тук: https://vivacomfund.bg/regionalgrant/

    24.01.2024
  • Vivacom, част от United Group, отново е в топ 10 на най-бързо развиващите се оператори в света за сателитни услуги за бизнеса

    Vivacom, част от United Group, отбеляза огромен успех, след като за четвърта поредна година зае място в престижната класация топ 10 на Световната телепорт асоциация (WTA).

    23 януари 2024 г., София. Vivacom, част от United Group, отбеляза огромен успех, след като за четвърта поредна година зае място в престижната класация топ 10 на Световната телепорт асоциация (WTA). Международната класация е на база ръст в приходите за услуги за бизнес клиенти и Vivacom е единствената българска компания в престижното класиране за четвърти пореден път.

     

    Изключителното постижение е резултат от целенасочената стратегия за инвестиции във висококачествени продукти и услуги, технологии и разрастване на наземната инфраструктура на Vivacom в региона, с подкрепата на United Group. До 2026 година общата инвестиция на групата в България ще достигне 4,8 млрд. лева.

     

    „За нас е огромно признание за четвърта поредна година да бъдем в топ 10 на най-бързо развиващите се компании в света, които предлагат сателитни услуги за бизнеса. Това е доказателство, че непрестанните инвестиции в иновации, постоянното високо качество на услугите и изключителната експертиза на екипа, на българския и международния пазар, са вярната формула за този продължаващ успех“, каза Виктория Боклаг, главен изпълнителен директор на United Group.

     

    Сред най-големите бизнес клиенти на сателитни услуги на Vivacom са: Disney, Eutelsat, Viacom, National Geographic Channel, Viasat, Endurosat, Leaf Space, както и много други доставчици на съдържание, телекомуникационни и сателитни оператори.

     

    Само преди месец Vivacom и Eutelsat Group обявиха търговския старт на наземна станция за сателитни комуникации в с. Могила, Стара Загора. Съоръжението, което е едно от 35-те в света, осигурява възможност за разширени комуникационни услуги чрез сателити на ниска околоземна орбита. Част от наземната инфраструктура на Vivacom e и сателитна станция „Плана“, която е сред най-модерните съоръжения за бизнес клиенти в световен мащаб и има най-високата възможна степен на сертификация в областта на сателитните услуги – Tier 4. „Плана“ е сред най-модерните съоръжения за бизнес клиенти в световен мащаб.

     

    През наземните си станции Vivacom излъчва над 600 ТВ канала, които достигат до милиони домакинства в Европа, Африка, Южна Америка и Азия, включително и до труднодостъпни места, сред които и Антарктида. Непрекъснатият ангажимент на United Group към растежа на Vivacom в сателитните услуги, затвърждава позицията на компанията като лидер и иноватор в световния телекомуникационен сектор, който предлага висококачествени услуги и решения на клиенти от цял свят.

     

     

    За Световната телепорт асоциация (WTA): Световната телепорт асоциация е основана през 1985 година. Днес тя е водещ партньор в развитието на телепорт операторите, като защитава търговските им интереси и високите стандарти в техните бизнес практики, технологии и дейности. Асоциацията публикува доклади за най-добри практики и изнася уебинари, посветени на промените в технологиите и въздействието им върху бизнеса и пазара.

     

    За повече информация: https://www.worldteleport.org/

     

    За United Group:

     

    Базираната в Нидерландия United Group е водещ телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. Компанията развива дейност в осем държави и има над 15,5 милиона потребители и над 15 000 служители. Генерира годишни приходи в размер на близо 2,7 милиарда евро. United Group осигурява най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите една от най-атрактивните селекции на ТВ съдържание от цял свят. Сериозните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират отличното качество на продуктите и услугите, които предоставя на клиентите. От март 2019 г. мажоритарен собственик на United Group е BC Partners, една от най-големите глобални инвестиционни компании. От юли 2020 г. Vivacom е част от United Group. В България Групата включва и водещата медийна и технологична компания Нова Броудкастинг Груп.

     

    За повече информация: https://united.groupи https://www.vivacom.bg/bg

    23.01.2024
  • Годишният доклад за устойчивост на United Group отбелязва значителни стъпки напред в развитието на екологичната и социална отговорност

    United Group, водещ телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа, обяви публикуването на своя Доклад за устойчивост за 2022 г.

    29 декември 2023 г., София. United Group, водещ телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа, обяви публикуването на своя Доклад за устойчивост за 2022 г., който демонстрира непоколебимия ангажимент на Групата за опазване на околната среда, социална отговорност и устойчиви бизнес практики.

     

    Основните постижения на United Group през 2022 г. включват:

    • Ангажимент за постигане на нулеви нетни емисии по цялата верига за създаване на стойност до 2040 г.;
    • 17% подобрение на енергийната ефективност през 2022 г. и 19% намаление на емисиите от обхват 1 и 2 от 2020 г.;
    • 109 532 MWh възобновяема електроенергия, генерирана от собствени източници, което представлява над една четвърт от общото потребление на електроенергия на Групата.;
    • Рециклирани над 736 тона батерии, кабели и електрическо оборудване.
    • 52% от ръководните позиции в Групата се заемат от жени.

     

    United Group признава значението на прозрачността и отчетността при справянето с глобалните проблеми на климатичните промени, социалното равенство и корпоративната отговорност към гражданското общество.

     

    United Media, водещата медийна компания в региона, излъчва 55 канала в 8 държави, достигайки до над 40 милиона зрители. Тя отстоява независимата и качествена журналистика, насърчава и защитава свободата на медиите, включително свободата на печата, играейки жизненоважна роля в борбата срещу „фалшиви новини“.

     

    Годишният доклад за устойчивост предоставя на заинтересованите страни, включително клиенти, инвеститори и партньори, безценна информация за инициативите, постиженията и постоянните усилия на компанията за оказване на положително въздействие.

      

    През 2022 г. Групата постигна значителен напредък в следните области:

     

    • Екологични инициативи: United Group предприе стъпки за минимизиране на отпечатъка си върху околната среда. Това включва мерки за енергийна ефективност, програми за намаляване на отпадъците и насърчаване и развитие на възобновяеми енергийни източници;
    • Социална отговорност: United Group е разработила всеобхватни политики за насърчаване на многообразието, равенството и включването сред всички свои служители, а също и за подкрепа на инициативи за развитие на общностите. Освен това United Group играе ключова роля в региона, с цел да направи цифровите технологии достъпни за всички;
    • Етични бизнес практики: United Group поддържа най-високи етични стандарти във всички аспекти на своята дейност, от защитата на данните, през управлението на веригата за доставки, до управлението на отношенията с клиентите;
    • Иновации за устойчиво бъдеще: United Group е в челните редици на дигиталната трансформация в Югоизточна Европа, разработвайки иновативни решения и технологии в критични области, като управлението на данни, за да допринесе за един по-устойчив и взаимосвързан свят.

     

    Мириам Ди Траглия, изпълнителен директор „Съответствие, риск и устойчивост“ на United Group, заяви: „Нашата основна мисия остава предоставянето на критична дигитална инфраструктура и услуги, позволяващи бърз и надежден достъп до информация и знания, което е в основата на голяма част от целите на ООН за устойчиво развитие. Нашият годишен доклад за устойчивост олицетворява постоянния ни ангажимент за осъществяване на положителна промяна в световен мащаб. Като телекомуникационна и медийна компания, ние признаваме нашата важна роля за оформянето на едно по-устойчиво и свързано бъдеще.“

     

    Пълният годишен доклад за устойчивост на United Group е достъпен тук.

      

     

    За United Group:

     

    Базираната в Нидерландия United Group е водещ телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. Компанията развива дейност в осем държави и има над 15,5 милиона потребители и близо 15 000 служители. Генерира годишни приходи в размер на близо 2,7 милиарда евро. United Group осигурява най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите една от най-атрактивните селекции на ТВ съдържание от цял свят. Сериозните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират отличното качество на продуктите и услугите, които предоставя на клиентите. От март 2019 г. мажоритарен собственик на United Group е BC Partners, една от най-големите глобални инвестиционни компании.

     

    За повече информация: https://united.group/

     

    От юли 2020 г. Vivacom е част от United Group. В България Групата включва и водещата медийна и технологична компанияНова Броудкастинг Груп.

     

    29.12.2023
  • Vivacom и Eutelsat Group стартират в България четвъртата в Европа наземна станция

    Vivacom, част от United Group – водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, и Eutelsat Group – един от водещите световни доставчици на спътников интернет, обявиха търговския старт на наземна станция в България

    6 декември 2023 г., София. Vivacom, част от United Group – водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, и Eutelsat Group – един от водещите световни доставчици на спътников интернет, обявиха търговския старт на наземна станция в България. Съоръжението, което е четвъртото по рода си в Европа и едно от 35-е вече функциониращи в света, ще даде възможност за разширени комуникационни услуги чрез сателити на ниска орбита. Преди година Vivacom обяви, че стартира изграждането на станцията на сателитния оператор OneWeb, който от септември тази година се сля с френския Eutelsat и вече оперират под името Eutelsat Group.

     

    „Щастливи сме, че само за 1 година успяхме да стартираме този така важен проект, който ще донесе дългосрочни ползи за бизнеса и обществото у нас. Оставаме верни на стратегията си да продължим да инвестираме, да въвеждаме иновации и да предлагаме висококачествени продукти и услуги, базирани на най-съвременните технологии, които заслужено затвърждават мястото на Vivacom на международната карта в този сектор. Вярваме, че с правилната стратегическа визия, целенасочени инвестиции и висока експертиза на нашия екип можем да задаваме стандарти в глобален мащаб и да привличаме все повече международни технологични компании, готови да инвестират в България, и проекти като този го доказват“, коментира Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom.

     

    Наземната станция се състои от 18 антени и мини център за данни, който свързва сателитите на ниска орбита с оптичната мрежа и центровете за данни в България и Европа. Изграждането започна в края на 2022 година и въпреки неблагоприятните метеорологични условия бе завършено през май 2023 г., след което бе последвано от успешна процедура за тестване и пускане в експлоатация.

    Проектът се реализира в обект на Vivacom на територията на община Стара Загора, като ще осигури допълнителни работни места в региона в следващите над 10 години. Освен това ще постави Стара Загора на световната карта на космическите технологии и комуникации. Заради всички тези икономически ползи проектът получи сертификат клас В.

     

    „42 години след като Стара Загора влезе в заглавията на вестниците с приноса си към първия български изкуствен спътник „Интеркосмос България 1300“, този проект връща града ни на картата на световната космическа индустрия. С отворени обятия приветстваме инвестицията в този забележителен проект за спътникови комуникации, знаейки, че той не само ще стимулира развитието на нашия град, но и ще допринесе за цифровото приобщаване в цяла Евразия“, заяви кметът на Стара Загора Живко Тодоров.

     

    „Благодарни сме на Vivacom за тяхното сътрудничество и помощта при изграждането на допълнителна наземна станция за нашата мрежа от сателити на ниска орбита. Напредваме стабилно към предоставяне на глобални услуги за свързаност и тази нова станция представлява още една значителна крачка към постигането на основната ни цел. Vivacom ни дава не само богата експертиза в областта на телекомуникациите, но и безценни местни познания, което го прави важен партньор“, заяви Масимилиано Ладоваз, Главен оперативен директор в Eutelsat Group.

     

    За Eutelsat Group

    Eutelsat Group е глобален лидер в сателитните комуникации, предоставяйки сателитна свързаност по целия свят. Групата е сформирана чрез сливането на компаниите Eutelsat и OneWeb през 2023 г., превръщайки се в първия напълно интегриран GEO-LEO сателитен оператор с 36 геостационарни спътника и мрежа от 600 сателита на ниска орбита.

     

    Групата разпространява повече от 6 500 телевизионни канали, както и предоставя мобилна и фиксирана свързаност на различни пазари.

     

    Уникалният набор от активи в орбита на Eutelsat Group ѝ позволява да предоставя интегрирани решения, за да отговори на нуждите на глобалните си клиенти. Компанията е със седалище в Париж и в нея работят над 1700 служители в повече от 50 държави. Eutelsat Group предоставя сигурна и надеждна свързаност, за да помогне за преодоляване на цифровото разделение.

     

     

    06.12.2023
Open cookie bot settings
към контакти