Ние от Vivacom сме лидер в предоставянето на съвременни телекомуникационни услуги, които отговарят на най-високите професионални стандарти – мобилни и фиксирани гласови услуги, оптичен интернет, цифрова телевизия, до индивидуални телекомуникационни решения, направени по поръчка на клиента.
Търсим мотивирани и позитивни кандидати, с насоченост към клиентската удовлетвореност, с които да поставим едно ново начало в обслужването на клиенти и развитието на нашите дигитални комуникационни канали.
Ако търсиш възможности за развитие, вярваш в дигиталното бъдеще и си на „ти“ в общуването с различни хора, стани част от нашия Дигитален екип за обслужване на клиенти.
ТВОЯ ТИПИЧЕН ДЕН ЩЕ ПРЕМИНАВА В:
ПРОФИЛ НА УСПЕШНИЯ КАНДИДАТ:
НАШЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ ВКЛЮЧВА:
#ПРЕДИЗВИКАЙ СЕБЕ СИ! ОТКРИЙ НОВИ ВЪЗМОЖНОСТИ! НАЧИН НА КАНДИДАТСТВАНЕ Моля натиснете бутон „Кандидатствай”, за да изпратите автобиография и мотивационно писмо за позицията, не по-късно от 22 февруари 2023 год. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. |
Подробна информация за целите и правното основание за обработването на личните данни; категориите получатели на лични данни; срока, за който ще се съхраняват личните данни; правата Ви като субект на данни, както и информация за начина, по който те могат да бъдат упражнени; данни за контакт с длъжностното лице по защита на данните и всяка друга информация, която Общият регламент за защита на личните данни изисква да бъде предоставена на субектите на данни, се съдържа в Политиката за поверителност и защита на личните данни на кандидати за работа в „Виваком България“ ЕАД, която е публикувана тук http://www.vivacom.bg/bg/careers-personal.