hero picture

Кариери

Администратор доставки – гр. София
Обратно към всички свободни позиции

Администратор доставки – гр. София

Административна

Ние от Vivacom вярваме, че в една среда, в която хората са мотивирани и работят заедно с колегите си, ще открият своите силни страни. Ръководени от нашите основни ценности ние вярваме в хората и потенциала, който притежават. Ние се фокусираме върху работата в екип, фирмената култура и възможностите за кариерно развитие на всеки наш служител.

За отдел Съпорт продажби търсим Администратор доставки.

НИЕ ТИ ПРЕДЛАГАМЕ:

  • Конкурентно възнаграждение с възможност за годишен бонус спрямо представянето ти
  • Приятелска и екипна атмосфера
  • 23 дни платен годишен отпуск
  • 1 ден допълнителен платен отпуск за рожден ден
  • Обучение за придобиване на специфични познания и умения, свързани с работата и бъдещото развитие в компанията
  • Редица придобивки като: допълнително здравно осигуряване, ваучери за храна, преференциални условия за всички Vivacom услуги, ваучер за закупуване на мобилно устройство, спортна карта и много други
  • Търговски отстъпки в над 100 наши партньори в цялата страна - хотели, магазини, ресторанти, банки, авто услуги и още много други

 

ТВОИТЕ ОТГОВОРНОСТИ ЩЕ БЪДАТ:

  • Отговаряш за подготовката, контрола и изпращането на оборудване, устройства и документация до клиента, по сключени сделки от дистанционни продажби
  • Отговаряш за подготовката и изпращането на финансови документи за закупуване на устройства в брой или на лизинг
  • Отговаряш за печат и подготовка на документални пратки с/без подарък или с устройства
  • Комуникираш с куриерската фирма, като следи за изпълнението на доставените пратки
  • Предоставяш логистични услуги на външните клиенти на Виваком България ЕАД, касаещи изпълнение на дистанционни продажби
  • Участваш в процеса по приемане на постъпващи стоки и материали към централен склад
  • Участваш в процесите по приемане и тестване на върнати устройства от дистанционни продажби

НАШИТЕ ИЗИСКВАНИЯ СА ДА:

  • Имаш завършено минимум Средно образование
  • Познаваш продуктите и услугите, предлагани от компанията
  • Имаш клиентски ориентирано поведение
  • Притежаваш умения за приоритизиране, планиране и контрол
  • Имаш отлична компютърна грамотност
  • Да бъдеш проактивен и да проявяваш инициативност

 

Начин на кандидатстване

Моля, натисни бутон „Кандидатствай”, за да изпратиш автобиография и мотивационно писмо за позицията, не по-късно късно от 2 декември 2025г.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Личните данни, които предоставяте при кандидатстване по тази обява, се обработват и съхраняват от Vivacom като администратор в съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27.04.2016 г. относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/ЕО („Общ регламент за защита на личните данни").
Подробна информация за целите и правното основание за обработването на личните данни; категориите получатели на лични данни; срока, за който ще се съхраняват личните данни; правата Ви като субект на данни, както и информация за начина, по който те могат да бъдат упражнени; данни за контакт с длъжностното лице по защита на данните и всяка друга информация, която Общият регламент за защита на личните данни изисква да бъде предоставена на субектите на данни, се съдържа в Политиката за поверителност и защита на личните данни на кандидати за работа в "Виваком България" ЕАД, която е публикувана тук http://www.vivacom.bg/bg/careers-personal.