Стажант, Анализ и моделиране на клиентското поведение – гр. София

Клиентско изживяване

Начало на стажа: юни/ юли 2021 г.

Продължителност: 3 месеца

      

VIVACOM е лидер в предоставянето на съвременни телекомуникационни услуги, които отговарят на най-високите професионални стандарти - мобилни и фиксирани гласови услуги, оптичен интернет, цифрова телевизия, до индивидуални телекомуникационни решения, направени по поръчка на клиента. За дирекция Клиентско изживяване ние търсим мотивиран и креативен кандидат, който да заеме позиция Стажант, Анализ и моделиране на клиентското поведение

      

СТАЖАНТСКИ ОТГОВОРНОСТИ: 

  • Подпомага колегите от отдела в поддържането на дневните анализи за поведението на клиентската база
  • Участва активно (както технически, така и аналитично) в изготвяне на нови анализи, като дава предложения за изграждането и подобряването им
  • Участва в процеса на изготвяне и отчитане на резултатите от определени маркетингови кампании
  • При нужда валидира клиентски данни

     

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТА:

  • Аналитично бизнес мислене
  • Основни познания по Python и SQL
  • Основни познания по статистика и вероятности
  • Познания по английски език (поне средно ниво)
  • Опит с инструменти за визуално представяне на данни като Tableau или PowerBI ще се счита за предимство

       

Ние Ви предлагаме:

  • Възможност за професионално развитие в най-голямата и високотехнологична телекомуникационна компания в България
  • Обучение за придобиване на специфични познания и умения, свързани с работата и бъдещото развитие в компанията
  • Стаж на трудов договор и конкурентно възнаграждение
  • Разнообразни допълнителни придобивки

        

Начин на кандидатстване:

Ако разпознаваш себе си в нашето предложение и искаш да станеш част от успешния екип на VIVACOM изпрати автобиография, като натиснеш бутон „Кандидатствай“ не по-късно от 30 април 2021 г.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. 


Каталог
към контакти