Често задавани въпроси
    1. Какво представлява VIVAONLINE?

        

      VIVAONLINE е интерактивният портал на VIVACOM. Чрез него всички VIVACOM клиенти имат възможност да преглеждат и управляват услугите си.

       

    2. Какви възможности предлага VIVAONLINE?

       

      Регистрираните потребители имат възможност да преглеждат своите услуги, клиентски данни, текущо потребление, направени плащания (включително и в графичен вид), включени допълнителни услуги, както и да заявяват промени и допълнителни настройки. Чрез регистрацията във VIVAONLINE клиентите на компанията могат лесно и удобно да заявят електронна фактура. Всички клиенти заявили такава ще имат възможност да я видят и/или изтеглят в удобен за тях формат (Excel, PDF, CSV, XML).

       

    3. Кой може да използва VIVAONLINE?

       

      Всички Частни и Бизнес клиенти на VIVACOM, които имат активни услуги.

       

      За да се използва портала е нужно да се направи

       

        

       

    4. Как мога да се регистрирам във VIVAONLINE?

       

      Необходимо е да сте Частен или Бизнес клиент и да притежавате активна услуга на VIVACOM.

       

      За регистрирането е нужен валиден e-mail адрес, номер на мобилна услуга (ако имате такава), ЕГН за Частно лице или Булстат и Клиентски код, ако сте Бизнес клиент.

       

      Ръководство за работа с VIVAONLINE

       

    5. Опитвам да се регистрирам, но системата не ме допуска. Какво да на направя?

        

      Моля, уверете се, че ползвате услуга на VIVACOM и тя не е временно ограничена.

       
      Уверете се, че попълвате всички полета коректно.

      Предоставените ЕГН и номерът на услугата трябва да принадлежат на един и същи клиент.

      Повече информация относно условията за регистриране може да получите от Обслужване на клиенти на (087) 123.

       

    6. Какво да правя ако забравя потребителското си име или парола?

       

      Вашето потребителско име е e-mail адреса, който сте ползвали при регистрирането. Можете да го научите само ако се свържете с Обслужване на клиенти на (087) 123.

       

      Нова парола може да бъде заявена чрез попълване на формата за забравена парола:

       

    7. Мога ли да променям лични данни чрез VIVAONLINE?

       

      Имате възможност да променяте част от данните за вашата регистрация и услуги.

       

      Промяната на данни като ЕГН или Имена на титуляр на услугите изискват предоставянето на документ и могат да бъдат коригирани само в магазин на VIVACOM.

       

    8. Мога ли да продължа да ползвам портала ако променя номерата на услугите, които ползвам?

       

      Промяната в номерата няма да засегне ползването на портала.

       

    9. Мога ли да изтрия регистрацията си от VIVAONLINE?

       

      Вие имате възможност да изтриете своята регистрация чрез секцията за настройки на VIVAONLINE. Преди да го направите трябва да прехвърлите типът на фактурите към хартиен на всички свои клиентски номера. В случай, че го направите, за да използвате отново услугите на VIVAONLINE ще е нужно да направите нова регистрация.

       

    10. Какво ще стане с моята регистрация, ако закрия услугите, които ползвам?

       

      В случай, че закриете всички услуги, които ползвате, Вашата регистрация няма да бъде прекратена автоматично.

       

      Вие ще продължите да имате достъп до VIVAONLINE, но няма да можете да ползвате пълните функционалности на портала.

       

    1. Какво е е-Сметка?

       

      Това е Вашата месечна сметка, която може да получите в електронен вид (PDF файлов формат). Вашата електронна месечна сметка е подписана с електронен подпис и има същата тежест както и хартиената сметка.

       

      Може да заявите услугата на www.vivabill.bg, www.vivaonline.bg или с обаждане до Обслужване на клиенти на 087 123.

       

    2. Какви предимства има услугата е-Сметка на e-mail?

       

      Получавате месечната си сметка много по-бързо - до няколко дни от отчетната ви дата. Документът е винаги на Ваше разположение от всяко устройство, от което отваряте електронната си поща.

       

      Ползвате 2% отстъпка от месечните абонаменти за цели шест месеца, за всичките Ви мобилни, фиксирани, пакетни и VIVACOM Net услуги, които за пръв път използват е-Сметка.

       

      Отстъпката не важи за мобилни услуги на тарифен план VIVA Free и за бизнес абонати.

       
      Отстъпката се предоставя еднократно за 6 месеца за всеки клиентски номер преминал на е-Сметка.

       

      Получавате оригинална, електронно подписана месечна сметка, която може да бъде използвана за всички счетоводни операции.

       

      Получавате месечните си сметки само в електронен вариант. Спестявате хартията и се присъединявате към общите ни усилия за опазване природните ресурси на България.

       

    3. Как да се регистрирам за услугата?
    4. Как да активирам е-Сметка на e-mail след като се регистрирам?

       

      След като се регистрирате успешно, може да изберете за кои Ваши клиентски номера да активирате услугата. По подразбиране системата ще настрои услугата да бъде активирана за всички Ваши клиентски номера. По Ваша преценка, може да промените настройката преди да потвърдите.

       

    5. Мога ли да получавам различните си сметки на различни e-mail адреси?

       

      Да. За всеки клиентски номер, можете да зададете различен е-mail адрес за получаване на е-Сметка.

       

    6. Как мога да вляза в профила си след като имам успешна регистрация?

       

      За да влезете във VIVABILL профила си, въведете е-mail адреса, с който сте се регистрирали и последните четири цифри на ЕГН на титуляра на услугата, ако сте частен клиент или клиентски код, ако сте бизнес клиент

       

    7. Какви промени мога да извършвам чрез моя профил?

       

      Чрез VIVABILL профила си Вие можете да:

       

      • активирате или деактивирате услугата e-Сметка на e-mail за всеки Ваш клиентски номер. Можете да го направите еднократно за отчетен период;
      • променяте регистрационния си е-mail за www.vivabill.bg;
      • променяте е-mail адресите за получаване на е-Сметка за всеки Ваш клиентски номер;
      • проверявате какъв e типът сметка (хартиена, електронна) за всеки клиентски номер, както и отчетните им дати.

       

    8. Забравих e-mail адреса за вход във vivabill.bg. Как да го науча?

       

      За да възстановите е-mail адреса си за вход, можете да се свържете с Обслужване на клиенти на (087) 123.

       

    9. Кога ще получавам месечната си сметка на електронната си поща?

       

      Вашата е-Сметка ще бъде изпращана към Вас до няколко дни след отчетната Ви дата.

       

    10. Какво ще съдържа e-mail съобщението с е-Сметка?

       

      Е-mail съобщението ще съдържа кратък обяснителен текст и прикачен файл с Вашата месечна сметка в PDF формат.

       
      По изключение, ако файлът на сметката Ви е по-голям, в e-mail съобщението ще получите хиперлинк, от който можете да свалите документа.

       

    11. Този месец не получих месечната си сметка. Какво да направя?

      1. Уверете, че са изминали поне седем дни от отчетната Ви дата.
      2. Проверете дали е-mail адресът, който сте посочили за получаване на сметката, е коректен.
      3. Проверете дали e-mail съобщението с месечната Ви сметка не е попаднало в папката СПАМ на електронната Ви поща или дали тя не е запълнена.

        

      Ако въпреки това все още не получавате месечната си сметка, свържете се с Обслужване на клиенти на (087) 123 за частни клиенти или (087) 121 за бизнес клиенти

       

    12. Как да деактивирам услугата е-Сметка на e-mail?
нагоре