Често задавани въпроси
    1. Колко струва ЕON TV?

      Тарифен план

      ЕON TV (като самостоятелна услуга)

      EON LIGHT

      23.90 лв.

      EON FULL

      27.90 лв.

      EON PREMIUM

      52.90 лв.

      Цените са в лв., с включен ДДС

    2. Какво e услугата EON TV?

      EON TV е иновативна TV платформа с богато телевизионно съдържание и възможност да гледате навсякъде, по всяко време и на всяко устройство. Всеки EON TV пакет идва с EON смарт бокс, EON Smart TV приложение и Мобилно приложение EON, за да гледате любимата си телевизия на всички възможни устройства у дома или навън. Повече информация тук.

    3. Как да заявя услугата EON TV?

      Може да заявите услугата, като посетите нашият уебсайт vivacom.bg, най-удобния за Вас магазин на Vivacom, или като позвъните на телефон 123. Повече информация тук.

    4. Какви телевизионни канали ще гледам с EON TV?

      Уникален брой на каналите, без дублиране на SD/HD версии. Ексклузивно съдържание с Vivacom Arena, Pickbox, Hopster, MyBaby TV и много други, в най-богатата Видеотека на пазара; Всички телевизионни канали може да разгледате тук.

    5. Какви функции предлага EON TV?

      ✔ До 7 дни назад - можете да гледате телевизионно съдържание до 7 дни назад за 200 + TV канала.

       

      ✔ EON видеотека - Насладете се на повече от 15 000 филма и телевизионни сериали, а цялата необходима информация е събрана на едно място.

       

      ✔ EON профил - Създайте EON TV профил за себе си и за всеки от семейството. EON TV разбира какво искате да гледате и препоръчва съдържание, което ви интересува. Може да създадете до 5 профила.

       

      ✔ EON за деца - Детски телевизионни канали и съдържание от EON Видеотека. Забавно и защитено пространство за всяко дете.

        

      ✔ Тъмен или светъл фон - Сега можете да гледате EON TV с тъмен или светъл фон на всички устройства. Направете го по свой вкус. За всеки профил фонът може да е различен.

       

      ✔ Персонализирано съдържание - Гледайте съдържание, препоръчано само за вас по телевизията и в EON Видеотека.

       

      ✔ Телевизия на живо - Гледайте най-популярните телевизионни програми с висока разделителна способност.

       

      ✔ Продължете на друго устройство - Можете да започнете да гледате съдържание от EON Видеотека на едно устройство, след което да продължите гледането на друго устройство.

        

      ✔ Вашето съдържание - Любимите ви сериали, филми, предавания и напомняния са налични на едно място в раздел „Запазено“.

        

      ✔ Премиум дистанционно с Voice search

        

      ✔ 4k Резолюция - Влезте в един свят от ново измерение с разнообразие от съдържание в 4К резолюция.

       

      ✔ Спортни данни - Следете спортна статистика в реално време за любимите ви футболни събития - Съставите на отборите и кратко описание на футболистите, статистика, класиране, детайли на текущата среща.

       

      ✔ Chromecast (Streaming медиен апартер от Google) - Вграденият в EON Smart Box, Chrome Cast, дава възможност за споделяне на мултимедийно съдържание от мобилното ви устройство на телевизора.

    6. Възможно ли е да използвам EON TV с мобилния си номер?

      Да, за да използвате EON мобилно приложение към Вашата мобилна услуга, е необходимо да имате активен пакет EON Mobile.

    7. От колко устройства може да се използва EON TV?

      С ЕОN TV имате възможност да добавяте допълнителни EON Приемници и Smart TV приложение и да гледате на до 5 ТВ устройства в мрежата на Vivacom. Също така с мобилното приложение на ЕОN TV може да гледате телевизия навсякъде и по всяко време от вашия телефон, таблет, лаптоп или компютър. Повече информация тук.

    8. Мога ли да активирам Smart TV App на допълнително устройство?

      Да, стига да има активна EON услуга от Vivacom и един от следните устройства. Списък с устройства.

    9. Необходима ли ми е регистрация в приложението My Vivacom, за да имам достъп до мобилното приложение и уеб версията на EON TV?

      Да, необходимо е да има регистрация, за да управлявате Smart TV приложението и мобилното приложение EON. Повече информация тук.

    10. Как мога да управлявам достъпа до ЕОN мобилно приложение? Каква е разликата между основен и допълнителен потребител?

      За достъп до EON TV мобилно приложение е необходимо да влезете във вашия My Vivacom профил и да посочите е-mail адрес, който желаете да използвате за достъп до приложението. Това може да бъде e-mail адреса, който използвате за вашия My Vivacom профил (Основен потребител) или да създадете Допълнителен потребител, на който да предоставите достъп до EON ТV мобилно приложение. Важно е да знаете, че достъп до EON TV мобилно приложение може да има само един e-mail адрес и при предоставяне на достъп до мобилното приложение на EON TV на Допълнителен потребител, Основният потребител няма да може да я използва. Може да променяте e-mail адресите, които имат достъп до приложението по всяко време от подсекция „EON TV мобилно приложение“ в My Vivacom. Ако имате повече от една EON TV услуга с мобилно приложение, за всяка една трябва да бъде регистриран различен e-mail адрес. Повече информация тук.

    1. Могат ли децата от профила си в EON за деца да правят промени по другите профили?

      Не могат, ако е заключен с ПИН код. От профила в EON TV детето може да променя само името и снимката на профила си. За достъп до пълните настройки на други профили е необходим ПИН код.

    2. Как са подредени категориите в EON Видеотека?

      В EON Видеотека категориите са подредени по следния начин: Филми, Сериали и Анимационни.

    3. Какъв е ПИН кодът за излизане от профила на EON за деца?

      Фабричният ПИН Код, който осигурява родителски контрол върху съдържанието, достъпно за детето, e 1234. Може да го промените по всяко време.

    4. Може ли възможността за търсене на съдържание по любими герои да се използва и в телевизионите предавания?

      Не, възможността за търсене на съдържание по любими герои е налична само в EON Видеотека.

    5. Могат ли децата с техния профил в EON за деца да гледат съдържание на канал, който не е в детския профил?

      Не.

    1. Възможността за персонализиране на EON TV мобилно приложение налична ли е във всички пакети?

      Да, опцията е достъпна безплатно за всички абонати на пакетите EON и EON TV и за тези, които използват EON TV мобилно приложение.

    2. На кои устройства мога да се възползвам от персонализирането?

      Персонализирането на EON е достъпно на всички устройства, където използвате приложението EON на вашия телефон, таблет, компютър или SMART телевизор и на телевизора, към който е свързан EON смарт бокс.

    3. Мога ли да редактирам EON профил, когато го отворя?

      Можете да промените EON профила си в раздела Настройки / Моят профил. Можете да промените името, възрастовата група, годината на раждане и снимката на профила или да изтриете избрания профил.

    4. Мога ли да променям основния профил?

      Не можете да промените име или снимка на основния профил, нито да изтриете този профил.

    5. Мога ли все пак да сменя фона, след като избера тъмен или светъл фон?

      Да, можете да промените тапета по всяко време, като отворите раздела Настройки / Фон.

    6. Мога ли да управлявам потребителските профили през портала My Vivacom или мобилното приложението My Vivacom?

      Не, понастоящем не можете да управлявате профили през портала My Vivacom или мобилното приложението My Vivacom.

    7. Ще бъдe ли препоръчано телевизионно съдържание и видео съдържание веднага щом създам профил?

      EON TV научава какво обичате да гледате, но е необходимо да използвате определен EON профил за известно време, за да може системата да разбере по-добре съдържанието, което ви интересува най-много. EON TV ще ви опознае бързо и скоро ще можете да получите достъп до любимото си съдържание по-бързо с помощта на препоръките на EON TV.

    1. Какво представлява услугата VIVACOM TV?

       

      VIVACOM TV е цифрова телевизия с изключително качество на звук и картина. Услугата се предоставя, както чрез традиционна сателитна технология (DTH), така и чрез интернет връзка и протокол за предоставяне на мултимедийно съдържание (IPTV).

       

      DTH (Direct-To-Home) технологията предоставя телевизионно съдържание чрез спътник директно до вашия дом.

       
      IPTV е изцяло цифровизирана платформа, осигуряваща достъп до многобройни телевизионни канали, видео, приложения и интерактивни функционалности.

       

    2. Къде да заявя VIVACOM TV?

       

      Може да заявите услугата, като посетите най-удобния за вас магазин на VIVACOM или нашите партньори или като позвъните на телефон 123.

       

    3. Какви телевизионни канали ще мога да гледам с VIVACOM TV?

       

      С подбраните над 200 телевизионни програми ще превърнем гледането на телевизия в повече от удоволствие и забавление!

       

      Открийте най-интересните български и международни канали в богато разнообразие от жанрове: спорт, филми, детски, музика, научнопопулярни, хоби и още много други.

         

      Разгледайте тук всички канали

       

    4. Какви филми мога да поръчам?

       

      Избирате от над 1500 български и чуждестранни филми! 
      Разполагате с богато разнообразие от жанрове, така че никога няма да скучаете.
      Можете да поръчате единично заглавие или пакет от филми.
      Услугата се предоставя при получаване на VIVACOM TV чрез интернет свързаност на VIVACOM.

       

      ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ

       

    5. Какви функции мога да ползвам?

        

      С VIVACOM TV чрез интернет свързаност. вие избирате кой филм или предаване да гледате, както и по кое време. 
      VIVACOM TV предлага нов, интерактивен начин за гледане на телевизия, допълнен от важни и полезни функции.
      Вече можете да поръчвате филми директно от телевизионния екран, да записвате предавания, да ги превъртате назад и напред във времето, да гледате мозайка от канали на един екран, да контролирате какво и от кого може да се гледа, както и да използвате разнообразие от допълнителни възможности.

        

      ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ

       

    6. Колко струва VIVACOM TV?

      VIVACOM предлага най-атрактивните цени на пазара!

      Може да избирате между самостоятелни и пакетни услуги с различни преференции.
      Оборудването, което се предоставя е безплатно.

       

       

      Стандартни цени на пакети сателитна телевизия:

       

      Пакет

      Стандартен месечен абонамент, цена в лв. с ДДС

      VIVACOM TV S

      15.99

      VIVACOM TV M

      17.99

      VIVACOM TV L

      19.99

      VIVACOM TV 2L

      21.99


      Виж оферти

    7. EON SAT TV

      VIVACOM предлага най-атрактивните цени на пазара!

      Може да избирате между самостоятелни и пакетни услуги с различни преференции.
      Оборудването, което се предоставя е безплатно.

       

       

      Стандартни цени на пакети сателитна телевизия:

       

      Пакет

      Стандартен месечен абонамент, цена в лв. с ДДС

      EON SAT LIGHT

      19.90

      EON SAT FULL

      23.90

      EON SAT PREMIUM

      55.90


      Виж оферти

    1. Мога ли да променя използвания от мен VIVACOM TV пакет?

        

      Може да заявите промяна на вашия VIVACOM TV пакет по всяко време чрез обаждане до Обслужване на клиенти на телефон 123. Промяната на тв пакет е безплатна и се позволява веднъж месечно.

        

      Моля, имайте предвид, че промяна към по-нисък тв пакет e възможна едва след като изтече договорът ви.

        

    2. Мога ли да извърша смяна на собственост на моя абонамент (преименуване)?

        

      Може да заявите смяна на собственост, като посетите заедно с новия собственик някой от магазините на VIVACOM. Ще ви бъдат изискани лични карти, което е необходимо за идентификация. 

        

      Преди да бъде осъществена смяната на собственост, всички задължения трябва да бъдат заплатени в пълен размер.

        

    3. Мога ли да сменя адреса на ползване на услугата?

        

      Да, адресът на услугата може да се сменя, като за това е необходимо да отидете в магазин на VIVACOM или само да се обадите на 123.

        

      Възможно е да се начисли инсталационна такса от 20 лв. с ДДС, в зависимост от типа телевизия и вида на преместването.

       

    4. Как да се свържа с обслужване на клиенти?

        

      Може да се свържете по всяко време с Обслужване на клиенти на телефон 123.

       

    5. Как да добавя допълнителни пакети с канали и филми към моя основен TV пакет?

      Можете да добавите към вашия абонамент допълнителните пакети: 

       

      HBO за 7.90 лв/мес. – 24м. ; 8.90 лв/мес. – 12м.

      HBO&Cinemax за 10.90 лв/мес. – 24м. ; 11.90 лв/мес. – 12м.

      Maxi за 5.80 лв/мес.

      DiemaXtra за 6.99 лв/мес. 

       

      Някой от пакетите са приложими само за интерактивната телевизия.

       

      От 21.12.2018 VIVACOM преустановява излъчването на каналите TV+ и F+ от допълнителен пакет TV Plus. Клиентите на пакета няма да дължат заплащането му след тази дата.  

      Можете да заявите предпочитания от вас пакет на телефон 123 или в най-близкия до вас VIVACOM магазин.


    1. Какво оборудване трябва да имам, за да мога да ползвам VIVACOM TV?

       

      VIVACOM TV идва при вас с безплатно оборудване! Сами избирате удобен за вас ден и час за посещение от техник. Не е необходимо да правите нищо, освен да осигурите достъп на нашите техници.

       

    2. Къде трябва да бъде инсталирана сателитната антена, за да мога да ползвам услугата?

        

      Няма ограничения за мястото на инсталация. Антената може да бъде инсталирана навсякъде в България, тъй като спътникът покрива цяла Европа. Единственото условие е антената да се монтира на открито място с южно или югоизточно изложение или на покрива на сградата.

        

    3. Мога ли да ползвам услугата със собствено оборудване, ако то покрива техническите изисквания?

       

      За DTH TV не можете да ползвате различен приемник от този, който VIVACOM ви предоставя напълно безплатно. Това не е възможно, тъй като декодиращата смарткарта се „заключва" към конкретния приемник.

       

      За TV чрез интернет свързаност не можете да ползвате различен приемник от този, който VIVACOM ви предоставя напълно безплатно.

       

    4. Колко приемника могат да се ползват?

      Към настоящия момент технологичното ограничение налага ползването на до 4 приемника. За всеки отделен телевизор е необходим отделен приемник.

       
      Първият приемник се предоставя от VIVACOM без необходимост от допълнително заплащане.

      Всеки следващ приемник е на стандартна цена 4.80 лева на месец с ДДС или на промоционална цена в зависимост от текущата промоция.

    5. Заплаща ли се такса за предоставянето на допълнителен приемник?

       

      Включването на допълнителен приемник е безплатно.

       

    6. Заплаща ли се такса за предоставянето на допълнителен приемник, ако се заяви на дата различна от датата на активиране на основната услуга?

      При заявяване на допълнителен SD/HD приемник на дата различна от датата на подписване на договора за основната TВ услуга се заплаща еднократна активационна такса 10 лв. с ДДС.

    7. Всички програми ли ще могат да се гледат на допълнителните приемници?

       

      Да, с допълнителните приемници се приемат всички телевизионни програми от заявения пакет.

       

    8. Какво е необходимо да се осигури, ако телевизорът на клиента няма SCART вход?

       

      Приемникът, който ви предоставя VIVACOM, има два вида изход - „чинч" и SCART. В случай, че телевизорът на клиента няма скарт вход, може да се използва „чинч". В краен случай е възможно използването на преходник - скарт, към какъвто вход има телевизорът ви.

       

      В случай, че сте потребител на VIVACOМ интерактивна цифрова телевизия  за връзка между приемника и телевизора  може да се ползва: чинч, SCART и HDMI кабел.

       

    1. Как се определя датата на издаване на фактурата ми за VIVACOM TV?

       

      Ако сте клиент на мобилна, фиксирана или интернет услуга на VIVACOM, отчетната дата за VIVACOM TV ще съвпада с настоящата отчетна дата за другите услуги, които ползвате.

       

      Ако не сте клиент на друга VIVACOM услуга, отчетната дата за VIVACOM TV ще бъде една от следните: 1-ви, 8-ми, 15-ти или 22-ри, в зависимост от това, кога сте активирали услугата.

       

    2. Къде мога да заплатя моята VIVACOM TV услуга?

         

      Предлагаме Ви няколко удобни начина за заплащане на Вашата фактура:

      My Vivacom

      1. През web портала My Vivacom на адрес my.vivacom.bg или чрез мобилното приложение, което може да свалите от Google Play, App Store и Huawei App Store.


           

       

      Pay by Vivacom

      2. През дигиталният портфейл Pay by Vivacom, който може да свалите от Google Play, App Store и Huawei App Store.


           

        


      Online 3. Услугата Директен дебит позволява автоматично превеждане на средства  по банковата ни сметка в Ситибанк с изричното Ви съгласие. За да плащате чрез Директен дебит, е необходимо да посетите банката, в която е открита банковата Ви сметка и да попълните документ "Съгласие за Директен дебит'''. Копие на подписаното съгласие трябва да предоставите в наш магазин или да го изпратите на нашият адрес: София 1784, пк.44, до Vivacom, съпътствано с молба свободен текст описваща Вашето искане.

         

      ATM4. Vivacom Ви дава възможност да заплащате месечните си сметки през банкомат с банкова карта, чрез услугата B-Pay. За да платите през B-Pay трябва да знаете кодовете на Vivacom съответно за плащане на сметки (50505) или за авансово плащане в полза на Vivacom (00505). Ако сте частно лице, Вашият абонатен номер се състои от Код на оператора (без 0) + GSM номер + последни 3 цифри от ЕГН ПРИМЕР: 871234567ЕГН. Ако сте бизнес клиент, Вашият абонатен номер се състои от Код на оператора (без 0) + GSM номер + последни 3 цифри от Булстат номер. ПРИМЕР: 871234567БСТ.

         

      Online 5. Vivacom Ви предоставя възможност да заплащате месечните си сметки през www.ePay.bg или www.icard.bg. За да плащате чрез Интернет, е необходимо да имате регистрация в системата и да регистрирате в своя профил абонатния си номер към Vivacom.

         

      Регистрирането на банковата карта през банкомат се извършва по следния начин:

         

      • от менюто на банкомата се избира опция Други услуги и после опция Регистрация за плащане през интернет
      • след въвеждането на ПИН кода на банковата карта се появява съобщение за успешна регистрация

         


      След успешна регистрация на банковата карта през банкомат се извършва регистрация в съответната уеб страница.

        

      За ePay това се извършва по следния начин:

         

      • От меню Търговци клиентът избира Регистрация за периодични плащания
      • От списъка с търговци се избира Vivacom
      • Въвежда клиентският номер, който желае да заплати

        


      Не  е възможно извършване на авансово плащане през ePay. Плащания през ePay могат да извършат само картодържатели, чиито банки имат сключено споразумение с ePay, като на www.epay.bg са поместени имената на всички банки със съответните споразумения. ТИН на Vivacom е 1154689231.

        

      За icard това се извършва по следния начин:

         

      • Необходимо е да имате издадена кредитна карта iCARD MasterCard
      • Влезте на пресоналната си страница в www.icard.bg през входа за клиенти
      • Отидете на "Комунални плащания", натиснете бутон "Регистрация" и изберете Плащане на сметки към Vivacom, като кликнете върху името му
      • В отворения прозорец "Данни за абоната" - въведете своя Клиентски номер
      • Изберете един от начините на погасяване на задълженията:

         

      Опция 1: "Автоматично плащане на задължение" - чрез избора на тази опция, декларирате че желаете сметките да бъдат погасявани автоматично от нас при излизане на задължение, за всеки следващ месец.

         

      Опция 2: "Плащане след SMS потвърждение" - чрез избора на тази опция Вие декларирате, че желаете сметките да бъдат погасявани, след като бъдете уведомени за задължението чрез SMS и потвърдите като изпратите получения код чрез SMS обратно на 11 00 17. (Внимание! За да се използва тази опция е задължително да е избрана и опцията „Известяване чрез SMS")

         

      Опция 3: „Ръчно плащане от страницата" - чрез избирането на тази опция,  Вие декларирате,  че желаете да погасявате сметките си към съответното дружество, като ежемесечно посещавате страницата.

        

      • Изберете начина на известяване при излизане на задължение - чрез email или SMS

         

       

      Online 6. ДСК Директ е електронно банкиране за притежатели на банкови сметки в Банка ДСК. Чрез него могат да се извършват плащания по Vivacom сметки, регистрирани на собственика на фактури на тяхно име.

         

      За да заплатят своите Vivacom мобилни фактури клиентите трябва:

        

      • да се регистрират за услугата ДСК Директ в Банка ДСК, за да получат потребителско име и парола за достъп
      • да влязат на сайта www.dskdirect.bg и своя акаунт
      • да изберат ново плащане
      • да изберат Плащане на сметка, опция Мобилни телефонни абонаментни услуги, Vivacom
      • след това клиентът избира от коя банкова сметка да плати
      • след това клиентът избира Vivacom билинг акуанта, чиято фактура иска да заплати. Въвежда мобилния номер + последните 3 цифри от ЕГН-то на титуляра, във формат 878хххххх123, както при плащания през ePay. 

          

      Online 7. Transcard позволява извършване на плащания по Vivacom сметки чрез интернет портал www.transcard.bg. Transcard позволява плащане след преглед и потвърждаване, където клиентът се информира предварително за размера и срока на сумата за плащане. Също така предлага автоматично плащане на сметки, където системата на Transcard следи за възникнали преводи и автоматично извършва плащания по тях.

         

      За да се извърши плащание по един от двата Transcard метода, трябва:

         

      • клиентът да е притежател на Transcard
      • чрез Transcard портала да бъде избран съответния билинг акаунт, по който ще се извършват плащания
      • да се избере метод на плащане - автоматичен или чрез потвърждение
      • да се въведе абонатния номер на услугата.  

         

       

      Транскарт ви предлага следните възможности за плащане на битови сметки:

         

      • автоматично плащане - ако изберете тази възможност, всички заявени сметки ще бъдат платени автоматично в момента, в който възникнат. По желание Транскарт Файненшъл Сървисис ЕАД може да Ви известява за всяко извършеното плащане чрез e-mail или чрез SMS;
      • плащане след потвърждение - ако изберете тази възможност, ще получавате уведомление по e-mail или чрез SMS за размера и вида на всяко възникнало задължение. За да платите това задължение, влезете във Вашия индивидуален клиентски профил, от раздел „Битови сметки онлайн" изберете „Регистрирани сметки" и натиснете бутона „Плати" срещу желаната от Вас сметка. Ако сте се регистрирали за известяване чрез SMS, при всяко възникване на задължение ще получавате SMS с уникален 4 цифрен код. Изпратете обратно SMS с този код на телефон 170017 и Вашето задължение ще бъде платено.


         

      Online
      8. Vivacom Ви дава възможност да плащате месечните си сметки Плащане с платежно нареждане или чрез разплащателна сметка

         

      Банка:  Банка: Ситибанк Н.А., клон София
      Банкова сметка IBAN: IBAN: Персонален IBAN
      Банков код BIC: CITIBGSF

        

      При плащане чрез банков превод е необходимо да посочите Вашия персонален IBAN, който може да откриете на първа страница на вашата фактура.

        

      Какво означава персонален IBAN?

         

      • Вашият персонален IBAN е номер на банкова сметка, която Vivacom е запазила специално за Вас в Ситибанк. Персоналният Ви IBAN е уникален за клиентския Ви номер и можете да го видите във Вашата месечна фактура. 
      • Ако притежавате повече от един клиентски номер, ще имате различен IBAN за всеки един от тях. Плащането за всеки клиентски номер следва да се извършва по съответстващия му уникален IBAN.

         



      Online 9. Системата Easypay (пощенски парични преводи и платежни услугу) позволява безплатно регистриране на Клиентса Easypay регистрация. Тя осигурява на клиентите възможност да получат информация за всички свои битови сметки и сметки за мобилни телефони в реално време. Плащането на сметките става общо и поотделно. Възможно е, при заявка на клиента, да се получава предварителна информация за сметките чрез SMS или email.  

       

      Плащане на каса10. Vivacom Ви дава възможност да заплащате месечните си сметки в брой в магазините на Vivacom, всеки офис на Български пощи и на всяка каса на Фаст Пей ХД АД.

          

      Подробна информация с адреси, работно време и телефони за връзка с центровете от магазинната мрежа може да намерите тук.

        

    3. Какъв е срокът за заплащане на телевизионна услуга?

       

      Срокът за заплащане на телевизионната услуга е 18 дни от датата на отчитане.

       

    4. Какво се случва при неплащане на телевизионната услуга?

       

      Излъчването на телевизионните канали се преустановява.
      След заплащане, услугата се възстановява до 2 часа.

       

    5. Какво съдържа твоята Vivacom фактура и други полезни видеа
    6. Такса за възстановяване на клиентски номер за услуга, спряна поради неплащане

      За възстановяване на клиентски номер за услуга, спряна поради неплащане, абонатът дължи еднократна такса в размер на 1,90 лв. с ДДС.

    1. Какво е Electronic Program Guide (EPG) и как да го ползвам?

         

      Electronic Program Guide (EPG) е функция на IPTV, при която можете директно да се информирате за програмата на всички канали в момента и за следващите 7 дни. При превключване на даден канал на екрана се изобразява информация за излъчваната програма, която тече в момента и която ще следва, името на предаването, началният час на настоящото предаване и началният час на следващото предаване.

       
      Виж повече за EPG

    2. Функция „Моята програма”

          

      С тази функционалност на Electronic Program Guide (EPG) можете да „сглобите" собствена програма, като си изберете различни предавания на различни канали. Приемникът за сателитна телевизия (Set-Top-Box или STB) автоматично ще Ви напомня и ще превключва при започването на всяко следващо предаване.

          

      Имайте предвид, че ако стартовият час на две предавания съвпада, то STB няма да ги превключи!

         

      За да настроите „Моята програма", натиснете EPG на дистанционното управление. Изберете предаването, за което искате да сложите напомняне със стрелките нагоре/надолу, наляво/надясно. Натиснете „iINFO", за да се появи детайлна информация за избраното от Вас предаване. След това натиснете„Напомняне".

         

      За да видите какво се избрали за напомняне, също така и да изтриете събитие от списъка за напомняне, натиснете "Menu", изберете „Моята програма", натиснете „OK". За да изтриете дадено предаване, с оранжевия маркер и стрелките отидете на предаването и натиснете червения бутон на дистанционното управление. За да излезете от менюто, натиснете „Menu".

         

    3. Функция бързо превключване между два канала

       

      Тази функция позволява циклично превключване между предпоследния и последния избран канал. Реализира се чрез бутон „Back" на дистанционното управление. При еднократно натискане се преминава към предишния гледан канал, а при повторно натискане се включва отново последният избран канал. Придвижването е само между тези два канала на цикличен принцип, при всяко натискане на бутона.

       

    4. Функция „Родителски Контрол” (Parent Control)

         

      Тази функция служи за ограничаване на достъпа за гледане на избран от Вас канал  от други хора (например деца). Под родителски контрол може да се зададе всеки един от каналите, предоставени в пакета. Канал, поставен под родителски контрол, може да бъде гледан, само след успешно въвеждане на PIN кода.

        

      По подразбиране PIN кодът е 0000. Съветваме родителите да го сменят и запомнят веднага след инсталацията на услугата.

        

      За да поставите даден канал под родителски контрол, натиснете „Menu", изберете със стрелките меню„Настройки" и натиснете „OK".  Изберете „Родителски контрол" и натиснете „OK". STB изисква въвеждане на PIN кода. Въведете четирицифрения PIN код с помощта на цифрите от дистанционното управление и натиснете „OK". След неговото въвеждане, влезте в меню„Блокиране на канали"

        

      На екрана се изобразява списък с всички налични канали. Програмите, които желаете да „заключите", се избират със стрелките и оранжевия маркер. Потвърждавате с бутон OK"На избрания канал се появява икона със зелена отметка, която сигнализира, че даденият канал вече е заключен. Можете да заключите неограничен брой канали. За да запазите промените, натиснете сигния бутон на дистанционното управление.
      За да излезете от менюто, натиснете бутон "Menu".

          

      Премахване на "Родителски контрол" от даден канал се извършва по същия начин както добавянето. Когато стигнете до списъка с канали, поставете маркировката върху вече заключения канал, след което натиснете OK" на дистанционното управление. Маркировката за "Родителски контрол" се премахва, което означава, че функцията е деактивирана. За да извикате канал, поставен под „Родителски контрол", отидете на него и приемникът за сателитна телевизия (STB) ще Ви поиска да въведете четири цифрения PIN код. Направете го с помощта на цифрите на дистанционното управление и натиснете „OK".

        

    5. Смяна на PIN код

         

      За да смените PIN кода, натиснете бутон „Menu", влезте в меню „Родителски настройки" и изберете меню „Промяна Меню ПИН" и натиснете "OK". На "Текущ PIN" въведете текущия ви PIN (по подразбиране той е 0000) . „Нов PIN" въведете новия PIN код (задължително трябва да бъде 4 цифри). В следващото поле го въведете отново. За да запазите промените, натиснете синия бутон на дистанционното управление. За излизане от менюто, натиснете „Menu"

       

    6. Функция „Любими канали”

         

      С тази функция можете да изберете свои предпочитани канали, които да се показват в самостоятелен списък и така значително да улесните тяхното превключване и извикване.

      За да настроите предпочитаните си канали, натиснете Menuи изберете менюто „Настройки" и натиснетеOK"Изберете меню „Потребителски настройки", след натискане на „OK", изберете „Редактиране на любими канали" и отново натиснете „OK"

         

      Изобразява се списък с всички налични канали, избирате „любимия канал" чрез стрелките нагоре или надолу и натискате OKна дистанционното управление. Върху него се изобразява зелена отметка, което означава, че каналът вече е в „Любими". Можете да добавите неограничен брой канали. За да запазите промените, натиснете синия бутон на дистанционното управление. За изход от това меню и връщане на режим на гледане се натиска бутон Menuна дистанционното управление .

      Премахването на „Любим канал" се извършва по същия начин, както добавянето. Когато стигнете до списъка с канали, поставете маркировката върху „Любимия канал" с икона отстрани, след което натиснете „ОК" надистанционното управление. Маркировката за любим канал се премахва, което означава, че функцията е деактивирана за него. За изход натиснете Menu".

      Има два режима за работа със списъка с канали: общ списък (изобразяващ всички канали) и списък „Любими канали" (изобразяващ само маркираните като такива)

      Превключването между двата режима се извършва с натискане на бутона FAV" на дистанционното управление в режим на гледане. Когато сте в режим „Любими", извикването на канал, който не е в този списък, е възможно само чрез ръчното въвеждане на поредния му номер посредством цифрите на дистанционното управление. За да се върнете към общ режим на списъка, изобразяващ всички канали, е необходимо да натиснете бутона FAV" на дистанционното управление.

        

    7. Смяна на езика на менюто, аудио поток и субтитри

         

      За да смените езика на менюто, натиснете „Menu", изберете менюто „Настройки" и натиснете „ОК". Изберете менюто „Потребителски настройки", след което „Настройка на езика" и натиснете „ОК"

        

      От тук можете да смените езика на Меню/EPG, езика на аудио потока към всеки канал (ако има втори на разположение), също така и езика на показваните субтитри (ако се излъчват такива). Смяната се осъществява със стрелките наляво или надясно, а придвижването на оранжевия маркер става със стрелка надолу/нагоре. За да запазите промените, натиснете синия бутон на дистанционното управление . Бутонът "LANG"на дистанционното управление  служи за директна смяна на звука на програмата (ако има втори наличен), субтитри (ако има налични) с помощта на стрелките от дистанционното управление. За изход натиснете „Back".

       

    8. Настройка на звук

          

      Отидете до менюто „Потребителски настройки" и изберете меню „Звук", натиснете „ОК". От тук може да смените закъснението на звука спрямо картината с помощта на стрелките наляво/надясно.

        

    9. Настройка на известяване

          

      Отидете до меню „Потребителски настройки", изберете меню „Съобщения" и натиснете „ОК"С помощта на оранжевия маркер и стрелките наляво/надясно и нагоре/надолу, можете да промените настройките.

       

      Можете да смените продължителността на показване на банера при превключване на каналите. Може да промените дали да бъде включено или изключено „Напомняне за автоматично превключване", също така може да промените колко минути преди старта на предаване, което сте отбелязали в „Моята програма", да се появи напомняне на екрана. За да запазите промените, натиснете синия бутон на дистанционното управление.

       

    10. Настройка на скрийнсейвър

        

      Отидете до меню „Потребителски настройки", изберете меню „Скрийнсейвър" и натиснете „ОК"Може да изберете след колко минути да се включи Скрийнсейвър на STB. За да запазите настройките, натиснете синия бутон на дистанционното управление.

         

      Препоръчваме ви да не е по малко от 30 минути.

       

    11. Телевизионни настройки

        

      Натиснете „Menu", със стрелките от дистанционното управление  изберете меню „Настройки", след това меню „Телевизионни настройки" и натиснете „ОК".

       

      Тук може да промените формата на картината от STB в зависимост от поддръжката на Вашия ТВ приемник: Стандартен формат 4:3 или Широкоекранен формат 16:9. С помощта на оранжевия маркер и стрелките може да променяте настройките в това меню.

       

      При „Формат на картината" 4:3 и при „Вход" 16:9 - Нормален, ако картината на даден канал се излъчва във формат 16:9, то на вашия ТВ приемник образът ще бъде леко свит. Всички останали канали, излъчващи във формат 4:3, ще се виждат нормално.

       

      При „Формат на картината" 4:3 и при „Вход" 16:9 - Писмо кутия, ако картината на даден канал се излъчва във формат 16:9, то на вашия ТВ приемник образът ще бъде с две черни ленти отгоре и отдолу. Всички останали канали, излъчващи във формат 4:3, ще се виждат нормално.

       

      При „Формат на картината" 16:9 и при „Вход" 16:9 - Разширен, ако картината да даден канал се излъчва във формат 4:3, то на вашия ТВ приемник образът ще бъде разширен до запълване на целия екран. Всички останали канали, излъчващи във формат 16:9, ще се виждат нормално.

       

      При „Формат на картината" 16:9 и при „Вход" 16:9 - Стълб Кутия, ако картината на даден канал се излъчва във формат 4:3, то на вашия ТВ приемник образът ще бъде с две черни ленти от ляво и от дясно на екрана. Всички останали канали, излъчващи във формат 16:9, ще се виждат нормално на вашия ТВ приемник. 

        

    12. Системни съобщения

         

      Натиснете „Menu" и със стрелките от дистанционното управление изберете меню „Съобщения" и натиснете„ОК". Тук може да четете системни съобщения, свързани с Вашия абонамент, активиране на услуги и др., изпращани от VIVACOM. За да прочетете съобщението,  натиснете „ОК". За да изтриете получените съобщения, отидете с оранжевия маркер върху съобщението и натиснете червения бутон на дистанционното управление.

       

      За директно извикване на това меню натиснете бутон Mailна дистанционното управление.

       

      За излизане от менюто натиснете Menu".

       

      Системата може да изпраща Съобщения, показвани директно на екрана (On Screen Display message). Този тип съобщения не могат да бъдат премахвани от абоната. Те изчезват автоматично след определен брой секунди/минути.

    13. Помощ

         

      С бутон "Help" на дистанционното управление можете да видите телефони на връзка с нашия отдел за Обслужване на клиенти.

        

    1. Какво е Electronic Program Guide (EPG) и как да го ползвам?

         

      Информацията за телевизионната програма е удобно синтезирана в менюто на Електронния програмен справочник (EPG). В нея ще видите кога и какво може да гледате. Добавили сме и информация за функциите, които може да ползвате за всеки един канал. 

        

    2. Какво представлява функцията Видеотека?

        

      Специално разработеният видео каталог ви дава възможност да наемате различни филми, концерти и спортни събития директно от телевизионния екран. 

         

      В нашата Видеотека (Video on Demand) ще намерите над 200 филма с SD или HD качество:

      • VOD пакет – видео пакет на абонамент;
      • VOD филм – единичен филм, поръчван отделно. Можете да поръчате желания филм директно от телевизионния екран.

        

      Прочетете повече за тази функция ТУК.

        

    3. Какво представлява функцията TV Archive?

         

      С функцията TV Archive можете да гледате това, което сте изпуснали, от последните 7 дни. Архивирайте любимите си предавания и филми, за да ги изгледате в удобно за вас време.

      Прочетете повече за тази функция ТУК.

        

    4. Какво представлява функцията TV Recorder?

         

      С функция TV Recorder записвате предаване от телевизионния екран и гледате в удобно за вас време.
      Можете да записвате живо предаване или да насрочите дата и час за запис на бъдещо предаване.

      Прочетете повече за тази функция ТУК.

        

    5. Какво представлява функцията TV Pause?

         

      Докато гледате живо предаване, желаете да спрете за момент, или да превъртите назад или напред в рамките на 1 час? 
      Това е възможно с функцията TV Pause.

      Прочетете повече за тази функция ТУК.

        

    6. Какво представлява функцията TV Delay?

         

      С TV Delay вече можете да гледате телевизионни канали със забавяне в излъчването от 1, 2, 4, 6 или 24 часа.

      Прочетете повече за тази функция ТУК.

       

    7. Какво представлява функцията Picture in Picture?

          

      Гледайте два канала на един екран с функцията Picture in Picture (PIP). По този начин можете да следите едновременно двете най-интересни за вас програми.

      Прочетете повече за тази функция ТУК.

       

    8. Какво представлява функцията TV Applications?

         

      Искате да имате достъп до най-атрактвното интернет съдържания директно чрез своя телеизор? В менюто TV Applications ще откриете YouTube, новини от Nova TV, Vbox7 и други!

      Прочетете повече за тази функция ТУК.

        

    9. Какво представлява функцията TV Mosaic?

         

      С функцията TV Mosaic можете да следите до 4 тематични канала на един екран. Изберете между канал с най-гледаните български програми, новини и спорт.

      Прочетете повече за тази функция ТУК.  

       

    10. Какво представлява функцията Родителски контрол?

         

      Контролирайте какво се гледа от всеки член на семейството. С Родителски контрол избирате до какви филми ще имат достъп вашите деца.

      С възможностите за Потребителски профили  създавате отделен профил за всеки член от семейството, с който контролирате достъпа до телевизионни канали и филми.

      Прочетете повече за тази функция ТУК.

       

    11. Какво представлява функцията TV Marker?

         

      TV Marker е функция, чрез която запаметявате мястото, до където е гледан даден филм или запис, чрез поставяне на отметка.
      Така в следващия момент, в който решите да продължите да гледате филма, ще започнете от мястото, от което сте спрели преди това.

        

      Прочетете повече за тази функция ТУК.

    1. Какво мога да направя ако възникне проблем с услугата, която ползвам?

         

      VIVACOM осигурява 24 часова техническа поддръжка за услугите, които предоставя.

      В случай, че възникне проблем с услугата е нужно да се обадите на телефон 123. Ние ще ви окажем необходимото съдействие са отстраняване на проблема. В случай на необходимост е възможно да се уговори дата и час за посещение от наш екип на място.

       

    2. Трябва ли да заплатя такса при посещение на екип за отстраняване на неизправности?

         

      VIVACOM осигурява безплатна техническа поддръжка на своите клиенти.

        

    1. Какво е е-Фактура?

       

      Това е Вашата месечна фактура, която може да получите в електронен вид (PDF файлов формат). Вашата електронна месечна фактура е подписана с електронен подпис и има същата тежест както и хартиената фактура.

       

      Може да заявите услугата през профила си в Моят VIVACOM .

       

    2. Какви предимства има услугата е-Фактура на e-mail?

       

      Получавате месечната си фактура много по-бързо - до няколко дни от отчетната ви дата. Документът е винаги на Ваше разположение от всяко устройство, от което отваряте електронната си поща.

       

      Получавате оригинална, електронно подписана месечна фактура, която може да бъде използвана за всички счетоводни операции.


      Получавате месечните си фактура само в електронен вариант. Спестявате хартията и се присъединявате към общите ни усилия за опазване природните ресурси на България.

       

    3. Как да активирам е-Фактура на e-mail след като се регистрирам?

       

      След като се регистрирате успешно, може да изберете за кои Ваши клиентски номера да активирате услугата. По подразбиране системата ще настрои услугата да бъде активирана за всички Ваши клиентски номера. По Ваша преценка, може да промените настройката преди да потвърдите.

       

    4. Мога ли да получавам различните си сметки на различни e-mail адреси?

       

      Да. За всеки клиентски номер, можете да зададете различен е-mail адрес за получаване на е-Фактура.

       

    5. Кога ще получавам месечната си фактура на електронната си поща?

       

      Вашата е-Фактура ще бъде изпращана към Вас до няколко дни след отчетната Ви дата.

       

    6. Какво ще съдържа e-mail съобщението с е-Фактура?

       

      Е-mail съобщението ще съдържа кратък обяснителен текст и прикачен файл с Вашата месечна фактура в PDF формат.

       
      По изключение, ако файлът на фактурата Ви е по-голям, в e-mail съобщението ще получите хиперлинк, от който можете да свалите документа.

       

    1. Мога ли да заявя някои от старите HBO пакети – HBO, HBO и Cinemax, HBO Max?

      Не. Старите HBO пакети не се предлагат за активиране с VIVACOM TV, считано от 10.04.2015 г.

    2. Каква е цената на старите HBO пакети?

      Месечните абонаменти такси (с включен ДДС) за пакети HBO, HBO и Cinemax и HBO Max до 15.06.2015 г. са, както следва:

       

      • Пакет HBO – 6.00 лв.;
      • Пакет HBO и Cinemax – 9.00 лв.;
      • Пакет HBO Max – 13.80 лв.

      Считано от 15.06.2015 г. за пакетите се прилагат следните месечни абонаментни такси с включен ДДС:

       

      • Пакет HBO – 7.90 лв.;
      • Пакет HBO и Cinemax – 10,90 лв.;
      • Пакет HBO Max – 13.80 лв.

      Считано от 15.06.2015 г. за пакетите се прилагат следните месечни абонаментни такси с включен ДДС

      -          Пакет HBO – 7.90 лв.;

      -          Пакет HBO и Cinemax – 10,90 лв.;

      -          Пакет HBO Max – 13.80 лв.

    3. Мога ли да се откажа от безсрочния си абонамент за някой от старите HBO пакети?

      Да, във всеки магазин на VIVACOM , без да бъдат дължими неустойки.

    4. Каква е разликата между старите и новите HBO пакети?

      Старите HBO пакети са: HBO, HBO и Cinemax и HBO Max. Те не се предлагат за активиране след 10.04.2015 г.

      Новите HBO пакети са: HBO и HBO&Cinemax и са валидни при 12/24-месечен и безсрочен абонамент.

      Каналите/услугите HBO+1, HBO HD и HBO OD (On demand) от стар пакет HBO Max са налични в нови пакети HBO и HBO&Cinemax. Канал Cinemax 2 от стар пакет HBO Max е наличен в нов пакет HBO&Cinemax.

      Каналите/услугите HBO+1, HBO HD и HBO OD (On demand) от стар пакет HBO Max са налични в нови пакети HBO и HBO&Cinemax. Канал Cinemax 2 от стар пакет HBO Max е наличен в нов пакет HBO&Cinemax.

    5. Мога ли да премина на нов HBO пакет?

      Да. От 10.04.2015 г. VIVACOM предлага нови HBO пакети. Повече информация, вижте тук.

    1. Кои канали са включени в допълнителен пакет +TV Standart?

       

      Включените канали в допълнителните пакети + TV Standart са:

       

      Animal Planet, AXN Black (AXN Sci-Fi), AXN White (AXN Crime), Boomerang, bTV HD, Cartoon network, CI Network, Comedy Central Extra, Diema Family, ID Xtra, Disney, Diva Universal, Eurosport 2, Fashion TV, Fox Crime, History, Kino Nova, MTV Rocks, National Geographic, National Geographic HD, News7 HD, Nickelodeon, Nova Sport, Planeta HD, Planeta TV, TLC, Viasat History HD (19:00 - 07:00ч.), Viasat Nature HD (07:00 - 19:00ч.).

    2. Кои канали са включени в допълнителен пакет +TV Extra?

       

      Включените канали в допълнителните пакети + TV Extra са:

       

      Animal Planet, AXN Black (AXN Sci-Fi), AXN White (AXN Crime), Baby TV, Boomerang, bTV HD, Cartoon network, CI Network, Comedy Central Extra, Diema Family, ID Xtra, Disney, Disney Junior, Diva Universal, Eurosport 2, Extreme Sports (06:00 - 00:30ч.), Fashion TV, FOX HD, Fox Crime, History, Hustler, Kino Nova, MTV Rocks, National Geographic, National Geographic HD, National Geographic Wild, News7 HD, Nickelodeon, Nova Sport, Nova Sport HD, Planeta HD, Planeta TV, Brazzers TV  (00:00 - 06:00ч.), TLC, Travel Channel, TV 1000, VH1, Viasat Explorer (06:00 - 00:00ч.), Viasat History, Viasat History HD (19:00 - 07:00ч.), Viasat Nature, Viasat Nature HD (07:00 - 19:00ч.), Teleitaliа (00:30 - 06:00ч.), VIVACOM Arena.

    3. Цени на старите ТВ пакети
      • VIVACOM TV STARТ – 11.80 лв.
      • VIVACOM TV STANDART – 14.80 лв.
      • VIVACOM TV EXTRA – 17.80 лв.

       

      Посочените цени са с включен ДДС.

       

      Поради промяна в търговските условия от страна на доставчиците на спортно съдържание, между 12 и 15 декември допълнителният пакет TV Plus ще бъде заменен с MAX Sport Plus (на цена от 3.99 лв. с ДДС). Новите канали са на позиции от 25 до 27 за IPTV и от 23 до 25 за DTH. Пакет MAX Sport Plus може да бъде спрян по всяко време на (087)123.

    1. Защо на една и съща позиция преди имах един канал, а сега друг?

      Това се дължи на промяна в позициите на каналите или наличието им в друг пакет.  Списък с позициите на каналите тук.

    2. Как мога да си закупя новите ТВ пакети?

      Като посетите магазин на VIVACOM, където ще ви предложат най-атрактивните оферти.

    3. Мога ли да променя подредбата на каналите в ТВ пакета си?

      Да, възможно е, използвайки функцията Любими канали. Повече информация тук.

    4. Възможно ли е при срочeн договор за пакетна услуга да си активирам някой от новите TV пакети?

      Възможно е, посещавайки магазин на VIVACOM.

    5. За кои канали се предлагат интерактивните функции TV Archive, TV Pause и TV recorder?

      За канали, включени в пакетите за интерактивна телевизия, предоставяне през оптична свързаност. Виж интерактивните функции тук.

нагоре
Open cookie bot settings