Важна информация

 

Уважаеми клиенти,

 

Абонатите на сателитна телевизия от VIVACOM ще гледат любимите си програми на малкия екран с още по-добро качество на сигнала. Това ще стане посредством преминаване към нов сателит IS-38.

   

Това, което е възможно да се случи с услугата Ви:

 

∙         временна загуба на сигнала на част от каналите от 3:00 до 6:00 часа сутринта на 08.02.2019 г.

∙         липса на сигнал на част от каналите сутринта на 08 февруари

  

  1. При липса на канали, VIVACOM Ви препоръчва:

    1. Ако нямате сплитер (т.е. броят коаксиални кабели, идващи от антената, е равен на броя приемници), възстановете фабричните настройки на Вашето приемно устройство на сателитна телевизия (set-top-box)

       
      Стъпка 1: Натиснете “MENU”, изберете със стрелките “Настройки” и натиснете “ОК”.

        

       

        

       

       

      Стъпка 2: Изберете “Системни настройки”, натиснете “ОК” и въведете “PIN”. По подразбиране е 0000, ако не сте го променили.

        

        

       

       

       

       

      Стъпка 3: Изберете “Инсталация” и натиснете “ОК”.

        

       

       

        

        

       

      Стъпка 4: Изберете “Фабрични”, натиснете “ОК” и потвърдете  с “Да, продължи”.

         

           

       

         

         

       

      Стъпка 5: Изчакайте няколко секунди, докато се покаже съобщението “Моля, рестартирайте Вашия приемник” и го изключете от захранването.

         

         

       

          

        

        

      Включете Вашето устройство на сателитна телевизия (set-top-box) и започнете да правите първоначалните настройки.

        

         

       

      Стъпка 1: Моля, направете избор между български и английски език и натиснете “ОК”. По подразбиране менюто е на български език.

        

          

       

        

        

        

      Стъпка 2: Изберете “Резолюция за HD настройки ” в зависимост от Вашия телевизор и изберете с “ОК”. По подразбиране е “720p”.

        

         

        

        

        

        

       Стъпка 3: “На LNB настройки” изберете “ОК” без да променяте стойности.

        

        

        

        

        

       

      Стъпка 4: Изберете “Vivacom SAT1” и потвърдете с “ОК”.

        

        

       

         

       

       

      Стъпка 5: Изчакайте около 10 секунди, докато се появи бутон „ОК за продължаване” и потвърдете  с “ОК”.

        

       

       

       

         

                    

        

    2. Ако ползвате сплитер (т.е. имате повече приемници от коаксиални кабели, идващи от антената), използвайте следните канали за връзка с нас

        

      • изпратете email на technicaldesk@vivacom.bg с Ваш телефон за контакт. Ще се свържем с Вас своевременно, за да уговорим посещение
      • обадете се на 123, за да регистрирате проблема

    3. Ако ползвате СА модул, въведете нови честоти и автоматично сканиране

       

      За да гледате свободно всички канали посредством CA модули, VIVACOM Ви препоръчва:

      • да въведете новите честоти
      • да направите автоматично сканиране на наличните позиции
      • информация за новите честоти можете да намерите  тук

  
 
Благодарим ви за разбирането и ви пожелаваме приятни моменти с VIVACOM TV!

 

 

 

Каталог
към контакти