За нас

Обща информация

Извървяхме вълнуващия и динамичен път от първия телеком в България до популярната българска марка VIVACOM – лидер в предоставянето на високотехнологични услуги от ново поколение. Днес ние се грижим за телекомуникационните нужди на повече от 4 милиона клиенти и се гордеем с успешно развита мрежа от над 230 собствени търговски обекта в цялата страна.

 

В съвременния забързан и изпълнен с предизвикателства свят не е достатъчно да имаме само гласова връзка, но и трябва да сме свързани навсякъде и по всяко време. Именно за това ние във VIVACOM разчитаме на нестандартното мислене и подход, за да предложим иновативни и ефективни технологични решения за всеки. Основната ни мисия и задача е да осигурим на клиента персонализиран комплексен пакет от услуги – от мобилни и фиксирани гласови услуги, високоскоростен широколентов интернет достъп през оптична, медна и сателитна инфраструктура, услуги за пренос на данни през мобилни и фиксирани мрежи, до индивидуални телекомуникационни решения, направени по поръчка на клиента.

 

Нашият ангажимент към обществото не се изчерпва единствено с предлагането на най-добрите продукти и услуги. Социалната ни политика, обединена в платформата VIVACOM Fund, включва ежегодни инвестиции от милиони левове в сферите на образованието, културата, спорта и благотворителността.

 

Нашето вдъхновение е нашата работа, а клиентите ни са в центъра на всичко, което правим.


Разпространение

Ние имаме добре развита дистрибуторска мрежа. Магазините на VIVACOM в цяла България са не само място, където клиентите могат да изберат и изпробват всяка една от услугите, които компанията предлага, но са и безплатни интернет точки за всеки, нуждаещ се от бърза и удобна интернет връзка.


История

През юни 2004 г. българското правителство продаде след прозрачна процедура 65% от капитала на БТК на Вива Венчърс Холдинг, дъщерна компания на американския частен инвестиционен фонд Advent International. През януари 2005 г. българската държава стартира публичното предлагане на остатъчния пакет от акции и 34.78% от капитала на компанията (2,869,573 акции) на Българска фондова борса - София.


През май 2005 г. БТК получи лиценз за изграждане на мобилни далекосъобщителни системи от трето поколение по стандарт UMTS, клас Б (2x5+5 MHz). Разрешението е за срок от 20 години, а лицензионната такса е в размер на 42 млн. лв.


Компанията стартира своите мобилни услуги с марката vivatel през месец ноември 2005 г. vivatel спомогна за въвеждането на лоялна конкуренция на българския пазар, предлагайки стойностни услуги и възможност за избор. В резултат на тoва веднага след старта си vivatel се превърна в най-бързо развиващия се мобилен оператор в България.


Мисия

 Нашата мисия е да осигурим на клиентите си качествени телекомуникационни услуги и най-доброто обслужване. На фокус е клиентът!


Визия

Нашата визия е да бъдем предпочитаният доставчик на телекомуникационни услуги в България. Постигаме високи резултати днес и взимаме точни решения за бъдещето.


Сертифициране и стандарти

 

Системата за управление на VIVACOM е сертифицирана и непрекъснато поддържана в съответствие с изискванията на международните стандарти:

  • ISO 9001:2008 “Системи за управление на качеството“, ISO 14001:2004 „Системи за управление по отношение на околната среда“ и BS OHSAS 18001:2007 „Системи за управление на здравето и безопасността при работа“ с обхват „Предоставяне на електронни съобщителни услуги, в това число фиксирана гласова услуга, мобилна гласова услуга по стандарт GSM и UMTS, телевизия,  достъп до интернет, пренос и предаване на данни, предоставяне на преносна среда, колокиране и комплексни технически решения“.
  • ISO/IEC 27001:2005 „Системи за управление на сигурността на информацията” с обхват Централно управление, Център за данни – Хайдушка поляна и Център за данни – Каспичан.
  • ISO/IEC 20000-1:2011 "Системи за управление на информационни услуги“ с обхват “Предоставяне на електронни съобщителни услуги и ИТ услуги в съответствие с каталог на услугите на бизнес клиенти“.

   

„Установената и прилагана „Корпоративна политика за здраве и безопасност при работа“ може да бъде предоставена на всяка заинтересована страна при поискване през стандартната контактна форма на този сайт.“

Каталог
  • 123Безплатен номер за обслужване на клиенти
  • 121Безплатен номер за обслужване на бизнес клиенти
  • Изпратете е-mail
  • Магазини
към контакти