За нас

Обща информация

Българска телекомуникационна компания ЕАД оперира на българския пазар с търговската марка VIVACOM. Компанията съществува повече от 135 години, което ни дава основание с гордост да се определяме като историческия телеком в страната.


Днес VIVACOM е оператор с изключително голям обхват на телекомуникационни решения за частни и бизнес клиенти - мобилни и фиксирани гласови услуги, оптичен интернет, цифрова HD телевизия от най-ново поколение, както и индивидуални предложения за нуждите на корпоративните ни клиенти. 


Нашият ангажимент към обществото не се изчерпва единствено с предлагането на най-добрите продукти и услуги. Социалната ни политика, обединена в платформата VIVACOM Fund, включва сериозни ежегодни инвестиции в сферите на образованието, културата, спорта и благотворителността.


Нашето вдъхновение е нашата работа, а клиентите ни са в центъра на всичко, което правим.


История


БТК води началото си от първото дружество за организиране и улесняване на комуникациите след Освобождението – Плевенската пощенска, телеграфна, телефонна и радио станция. Преминава през различни етапи на съществуване – от дълъг период на държавна структура до приватизационната процедура през 2004 г., за да бъде днес стабилен и отговорен телекомуникационен оператор, предлагащ повече от 4,8 милиона услуги.

 

През май 2005 г. БТК придобива лиценз за трети GSM оператор. Лицензът е за изграждане на мобилни далекосъобщителни системи от трето поколение. Така "БТК Мобайл" е основана и започва да предлага мобилни услуги под марката vivatel през месец ноември 2005 г.

vivatel спомогна за въвеждането на лоялна конкуренция на българския пазар, предлагайки стойностни услуги и възможност за избор и се превърна в най-бързо развиващия се мобилен оператор в България.


През януари 2009 г. БТК АД и „Вивател”, които обслужват съответно стационарните и мобилните телефони, се обединяват. През юли същата година се ражда и новата търговска марка VIVACOM, която и до днес е синоним за качество и професионализъм в телекомуникационните услуги. 


Мисия, Визия и Ценности


Нашата мисия е да осигурим на клиентите си качествени телекомуникационни услуги и най-доброто обслужване. На фокус е клиентът!

Нашата визия е да бъдем предпочитаният доставчик на телекомуникационни услуги в България. Постигаме високи резултати днес и взимаме точни решения за бъдещето. 

За всяка организация е основно значение да избере принципите, от които да се води в работата си. За VIVACOM такава роля имат шестте ценности: ЕФЕКТИВНИ, ВДЪХНОВЕНИ, ИНОВАТИВНИ, ЧЕСТНИ, ДИНАМИЧНИ, ОТГОВОРНИ.

виж още

 


Покритие


VIVACOM притежава най-добре развитата мрежа в България и е лидер в предоставянето на съвременни телекомуникационни услуги. Компанията е единственият телекомуникационен оператор в страната, който предоставя конвергирани решения през наземна, медна и сателитна инфраструктура, мобилна мрежа и публичен интернет. Поддържаме единствения в България, съобразен с международните изисквания, център за управление на мрежата и най-големия център за съхранение и резервиране на данни в реално време. VIVACOM притежава собствена инфраструктура, която включва:

  • 4G LTE мрежа, покриваща 39.48% от населението на страната, като максимална скорост на пренос на данните при download е 112 Mbps, а при upload – 37.5 Mbps. До началото на месец септември пълно покритие ще имат повече от 450 населени места, включително и 44-те най-големи града в цялата страна. Към тази дата 4G мрежата на VIVACOM ще е достъпна за 4 500 000 български граждани. 2G и 3G поколение мрежа покрива с функционалност за обмен на данни в посока към абоната 236 kbps - 99.99% от населението; 21 Mbps - 99.99%; 42 Mbps - 71.71%.   виж още
  • Собствена оптична кабелна мрежа, осигуряваща възможност за предоставяне на високоскоростна свързаност и HD IPTV интерактивна телевизия в над 883 хиляди домакинства в края на 2014 г.   виж още
  • Собствена медна кабелна мрежа, осигуряваща фиксирана телефония на над 90% от домакинствата.

    виж още за покритие 

Магазини


Грижим се за телекомуникационните нужди на повече от 4 милиона клиенти и се гордеем с успешно развита мрежа от над 240 собствени търговски обекта в цялата страна.


виж магазини


Сертифициране и стандарти

 

Системата за управление на VIVACOM е сертифицирана и непрекъснато поддържана в съответствие с изискванията на международните стандарти:

  • ISO 9001:2008 “Системи за управление на качеството“, ISO 14001:2004 „Системи за управление по отношение на околната среда“ и BS OHSAS 18001:2007 „Системи за управление на здравето и безопасността при работа“ с обхват „Предоставяне на електронни съобщителни услуги, в това число фиксирана гласова услуга, мобилна гласова услуга по стандарт GSM и UMTS, телевизия,  достъп до интернет, пренос и предаване на данни, предоставяне на преносна среда, колокиране и комплексни технически решения“.
  • ISO/IEC 27001:2013 „Системи за управление на сигурността на информацията” с обхват Централно управление, Център за данни – Хайдушка поляна и Център за данни – Каспичан.
  • ISO/IEC 20000-1:2011 "Системи за управление на информационни услуги“ с обхват “Предоставяне на електронни съобщителни услуги и ИТ услуги в съответствие с каталог на услугите на бизнес клиенти“.

     

Установената и прилагана „Корпоративна политика за здраве и безопасност при работа“ може да бъде предоставена на всяка заинтересована страна при поискване през стандартната контактна форма на този сайт.

  • VIVACOM получава две златни отличия за най-високо качество в България в независимото проучване на швейцарската организация ICERTIAS – “QUDAL – QUality meDAL Bulgaria Business Survey 2016/2017”. Двата медала QUDAL са отредени от потребителите в категориите: „Мобилен оператор за бизнес клиенти“ и „Интернет доставчик за бизнес клиенти“

 

Каталог
  • 123Безплатен номер за обслужване на клиенти
  • 121Безплатен номер за обслужване на бизнес клиенти
  • Изпратете е-mail
  • Магазини
към контакти