Доклад за устойчиво развитие
\\ ДИНАМИЧНИ

 

Предвиждаме очакванията на клиентите и се съобразяваме с тях. Постигаме бързи и качествени резултати в конкурентна среда.

 

Телеком секторът е един от най-динамично развиващите се и за да задържим лидерската си позиция в него, постоянно следим нагласите на потребителите и тенденциите на пазара.

 

През 2018 г. проведохме маркетингово проучване на тема „Позициониране на телекомуникационни компании“, което показа, че VIVACOM е предпочитана компания от потребители, за които семейството е една от основните ценности, наред с общуването, позитивизма и честността.

 

Постигнахме най-високия резултат за телеком сектора за цялата 2018 г. в най-важния измерител на телевизионните реклами – SOS vs SOV (Share of Spending /Share of Voice ) – 3%.

 

И отбелязахме ръст в NPS (Net Promoter Score) за всички ключови услуги  – мобилни гласови, мобилен интернет, домашен интернет и телевизия, – измерен за второто тримесечие на 2018 г. спрямо същия период през 2017 г.

 

За да отговорим на изискванията на един от най-динамичните сектори на пазара, се стараем да надграждаме не само качеството, но и съдържанието на услугите, които предлагаме. През 2018 г. променихме изцяло облика на собствения ни филмов канал VIVACOM Arena и той вече излъчва цялото си съдържание във FULL HD качество.

 

Поддържаме постоянно високо нивото си на експертиза, като обменяме опит с редица международни организации и участваме активно в събития и срещи като годишната среща на Европейската асоциация на телекомуникационните оператори (ETNO) и IT Hub Connect. През 2018 г. бяхме домакин на първото за София и второ за региона телеком събитие – iCU Sofia 2018, което събра дигитални експерти от цял свят.

 

Като отговорна компания подкрепихме и един от най-динамичните спортове – художествена гимнастика и нейното Световно първенство, което се проведе в София през 2018 г.

 

Разгледай доклада

 
 

Каталог
към контакти