Доклад за устойчиво развитие
\\ ЧЕСТНИ

 

Комуникираме ясно и открито. Споделяме нашия опит и знания. Казваме това, което правим и правим това, което казваме.

 

В дългосрочната ни стратегия за развитие на българския пазар клиентът е поставен на фокус, а откритата комуникация е водеща ценност. Стремим се да информираме потребителите си максимално ясно за всички продукти, услуги и инициативи, да им предлагаме проактивно тези решения, които са най-подходящи за нуждите им. Целта ни е да поддържаме високо ниво на обслужване, независимо с каква контактна точка имат досег клиентите.

 

През 2018 г. успяхме да:

  • повишим общия фактор „Ниво на обслужване“ в дирекция „Обслужване на клиентите“ спрямо 2017 г.;
  • подобрим сервизното обслужване на закупени устройства;
  • оптимизираме процеса за активиране на роуминг услугата;
  • въведем изпращане на всички SMS-и на кирилица.

 

Годината беше особено важна за привеждане на всички процеси в компанията в съответствие с Европейския Регламент (ЕС) 2016/679, касаещ защита на физическите лица във връзка с обработване на личните им данни – GDPR.

 

Освен към клиентите си, държим на честната комуникация и към работещите в компанията. Проведохме  три вътрешни срещи на служители с топ мениджмънта – с Главния изпълнителен директор, с директорите от търговските функции, както и с директорите от Главна дирекция „Маркетинг“.

 

Организирахме и специално събитие за служители и техните деца на тема „Безопасен интернет“ в партньорство с дирекция Компютърни престъпления към ГДБОП-МВР и Център за безопасен интернет.

 

  

Разгледай доклада
 
 

Каталог
към контакти