Новини

VIVACOM има най-бързата 4G мрежа, измерена от GWSX

06.01.2017

06.01.2017 г., София – 4G мрежата на VIVACOM получава най-висок резултат GWS OneScore за скорост в направено измерване в градовете София, Русе, Созопол, Каварна и населени места по българското Черноморие. Измерването е реализирано  от Global Wireless Solutions (GWS) по тяхната методология в периода 15.10 -15.11.2016 г., на петте съществуващи в България LTE мрежи. Тосе базира не само на показателите за скорост, но и на тези характеристики на мрежите, които са важните за потребителите. Ето защо измерването е разделено в три категории: обмен на данни (Packet OneScore™); скорост (Speed OneScore™) и достъп до социални медии (Social Media OneScore™).

 

Global Wireless Solutions (GWS) със седалище в Далас, САЩ е водещ независим доставчик на решения за безжичната индустрия.

 

4G мрежата на VIVACOM вече е достъпна за над 6 милиона души или над 83% от населението на България, в повече от 650 населени места. С нея абонатите получават още по-високи скорости за мобилен интернет – до 112 Mbps за сваляне и до 37,5 Mbps за качване на информация към мрежата.

 

Потребителите на телекома могат да сърфират безпроблемно в 4G мрежата с всички актуални мобилни планове, без да плащат допълнително. Необходимо е само устройството им да поддържа LTE технологията, да сменят SIM картата си с 4G и да се намират в зона с покритие на мрежата.

 

За да осигури още повече възможности за работа и забавление на своите абонати, до края на месец януари VIVACOM предлага до 4 пъти повече включени МВ в плановете си за мобилен интернет i-Traffic, както и до 50% отстъпка от мобилните тарифи SMART за целия срок на договора. При активиране на 4G SIM карта всеки клиент на телекома има достъп до 4000 МВ еднократно, за да тества мрежата и лично да се убеди в предимствата ѝ.  

  • Стилният Xperia XA2 на Sony – за перфектни спомени и селфита

    За качествените снимки светлината сякаш никога не е достатъчна, но това не представлява проблем за новия Xperia ХA2 на Sony.

    19.02.2018 г., София – За качествените снимки светлината сякаш никога не е достатъчна, но това не представлява проблем за новия Xperia ХA2 на Sony. Основната камера на телефонаразполага с така нужната чувствителност ISO 12800 за снимане при слаба светлина, благодарение на вече утвърдения сензор за снимки на Sony - 1/2.3“ Exmor RSTM for mobile. Основната камера е с впечатляващите 23 MP, предлага 4К видеозаснемане, за да могат потребителите да създават богато на цветове и детайли съдържание. Притежателите на стилния смартфон могат да заснемат видео на бавен каданс със 120 fps, за да придадат допълнителен драматизъм на действието и движението. Предната камера пък разполага с традиционните за селфи 8 MP, но е със 120° свръх широк ъгъл на заснемане, за да улови повече приятели, емоции и атмосфера в кадъра.

     

    Бързото изразходване на батерията е досадно за всеки, ето защо бързото й зареждане е особено ценно в много случаи от ежедневието. Ако ползвате телефона си много интензивно, но често забравяте зарядното и ви се налага да заемате от приятел, колега и дори непознат, вие имате нужда от Xperia ХA2 на Sony. Смартфонът поддържа бързо зареждане, което за минути ще осигури следващите ценни часове работа. Батерията му е 3,300 mAh. С този капацитет и с мобилната платформа Qualcomm SnapdragonTM 630 телефонът може да гарантира бързото и безпроблемно изпълнение на много повече задачи за по-дълго време. С този телефон ще забравите за времето, ако разчитате на режима Smart Stamina, както и на приложенията Battery Care и Qnovo Adaptive Charging.

     

    Понякога елегантният дизайн говори повече за притежателя на смартфона, отколкото самият той. Ето защо за хората, които съзнават важността на детайлите, Xperia ХA2 на Sony е подходящият смартфон. Заоблен дизайн на рамката, изящно изрязани ръбове и луксозен метален цвят са разпознаваемите детайли на телефона, които го правят елегантен и същевременно много удобен за работа. 5.2-инчовият Full HD дисплей е с по-голяма яркост, по-добър контраст и с по-наситени цветове и е покрит с устойчивото на надраскване стъкло Corning Gorilla Glass™.

     

    Xperia XA2 работи с Аndroid 8.0 Oreo и се грижи за сигурността на заключеното в него съдържание със сензор за пръстови отпечатъци, който се намира на задния панел.

     

    Марката SONY е позната отдавна на българския потребител с изящната изработка, иновативни камера технологии и висока производителност. Компанията успява да запази периметъра между лукс и достъпност и с най-новия си смартфон - Xperia ХA2, които ще бъде в магазините на VIVACOM още в края на тази седмица. Устройството идва на цена от 20.90 лв на месец с план Smart L+.

    19.02.2018
  • Нов магазин на VIVACOM във Враца отваря врати с томбола за посетителите

    Магазинът беше осветен от Врачанския Митрополит Григорий, който пожела трудолюбие на офиса и работа в услуга на хората.

    19.02.2018 г., София – 50”телевизор Philips, 10” таблет Samsung, в пакет с BLUETOOTH слушалка иновият смартфон Samsung Galaxy A8 очакват своите нови притежатели от Враца. Това са наградите в томболата, която ще се разиграе между всички, посетили най-новия магазин на VIVACOM. В следващия месец и половина шансът ще „избира“ между клиентите на телекома, заявили услуга в магазина на  ул. “Никола Войводов” №10. 

     

    Магазинът беше осветен от Врачанския Митрополит Григорий, който пожела трудолюбие на офиса и работа в услуга на хората. Той отвори врати днес в присъствието на кмета на град Враца Калин Каменов, който пожела на компанията да запази лидерството си в технологичните постижения и верните си клиенти. От своя страна, Явор Цветков, старши мениджър във VIVACOM, приветства управата на града за проактивното и съвременно отношение към новите технологии. Враца е първият град, в който VIVACOM въведе дистанционно видеонаблюдение и други иновации в полза на умното управление на града.

     

    Периодът на промоционалната игра е от 19-ти февруари до 31-ви март. Имената на печелившите ще бъдат изтеглени на случаен принцип, а представителина VIVACOM ще се свържат с късметлиите, за да ги информират за получаването на наградите. Включването в томболата не е обвързано с покупка и става автоматично за всички, които посетят магазина и се регистрират на място в него.

    19.02.2018
  • Смартфони, смарт часовник и още технологични награди в новата игра на VIVACOM и Samsung

    Участието в играта е лесно и не е обвързано с покупка.

    16.02.2018 г., София – Samsung Galaxy A8, Samsung Galaxy J3 2017, часовник Samsung Gear S3, пет колонки Samsung Level Box Slim и десет блутуут слушалки BT MG920 могат да спечелят посетителите на магазините на VIVACOM през февруари.

     

    Участието в играта е лесно и не е обвързано с покупка. Желаещите да се сдобият с нов смартфон или полезна техно джажджа трябва само да посетят един от 61 участващи в инициативата магазини и да открият специалния щанд с изложени модели Samsung. В едно от показаните устройства е инсталирано мобилно приложение, в което става регистрацията за играта. Жребият между всички участници ще бъде изтеглен на 1-ви март, а късметлиите - обявени на фейсбук страницата на телекома.

     

    Специални щандове за играта са сформирани в 61 магазина на VIVACOM в цялата страна. Адресите им са изброени във фейсбук страницата на VIVACOM.

    16.02.2018
  • Samsung Galaxy Note8 сега с безжично зарядно от VIVACOM

    А това означава сигурност и надеждност за потребителите във всеки един момент от деня.

    14.02.2018 г., София – Премиум смартфонът Samsung Galaxy Note8 вече се предлага с безжично зарядно от VIVACOM. А това означава сигурност и надеждност за потребителите във всеки един момент от деня. Не винаги можем да планираме активностите си до последната секунда и понякога оставаме без заряд на устройството в най-важния момент, който не търпи отлагане. Избягването на точно тези стресови ситуации цели безжичното зарядно Samsung EP-PN920. Аксесоарът предоставя изключително удобство в офиса или у дома. Зарежда устройството ви бързо и лесно, посредством функцията Fast Charge. Само трябва да поставите устройството върху зарядното, без кабели и излишни движения. 

     

    Galaxy Note8 може да закупите във всеки магазин на телекома, на най-добра цена от 59.50 лв. на месец с план Smart U.Устройството се отличава със запазената черта на Samsung дизайна в последно време - Инфинити дисплей. Той е най-големият дисплей за Galaxy серията – 6,3 инча, предоставяйки на притежателя си по-голям изглед и повече пространство за използване на писалката S Pen. В същото време моделът е ергономичен - побира се удобно в дланта поради симетричните извивки и съотношението на екрана 18,5:9, които се комбинират в тесен корпус.

     

    Качественият аксесоар към него се получава по пощата броени дни след покупката. Зарядното е от бързо зареждащите – т.н. Wireless Fast Chargers. Освен със Samsung Galaxy Note8, съвместимо е също така и с Galaxy S8, Galaxy S8+, Galaxy S7, Galaxy S7 Edge, Galaxy S6, Galaxy S6 Edge, Galaxy S6 Edge Plus, които поддържат безжично зареждане.  

    14.02.2018
  • Какво бихте направили с един лев?

    Освен да си купите 4G таблет

    13.02.2018 г., София – VIVACOM търси оригинални идеи за какво може да бъде похарчен един лев. Проучването е инициирано от телекома във връзка с новото предложение за 4G таблети за тази сума и е публикувано в двете най-достъпни анкетни платформи в интернет – Google Forms и SurveyMonkey. Анкетата се състои само от един въпрос: „Какво бихте направили с един лев?“ Всеки отговор е приемлив и всички участници имат шанс да спечелят наградата - таблет Prestigio Grace 3157. За нея ще се състезават всички, попълнили анкетата, независимо какъв отговор са дали и кой мобилен оператор ползват. Най-оригиналните и мъдри идеи ще бъдат публикувани в официалната фейсбук страница на компанията. Анкетата ще бъде активна в продължение на една седмица - от 13 до 20.02.2018 г.

     

    Кампанията на VIVACOM представя два модела таблети от портфолиото на телекома на изключително достъпна цена от един лев, за първи път в комбинация с тарифен план в средния ценови клас, вместо във високия, както се налага обикновено. И двете устройства ползват доказано най-бързата 4G мрежа в страната[1] – тази на VIVACOM.

     

    Prestigio Grace 315струва 1 лев еднократно, заедно с двугодишен абонамент за дейта плана на VIVACOM iTraffic M+. Таблетът е със 7-инчов IPS LCD дисплей и разчита на четириядрен 1.1GHz процесор.

     

    Другата опция на потребителите е да се оборудват с 8-инчов Prestigio Wize 3418 за един лев на месец, с договор за 24 месеца отново с план iTraffic M+. Той включва неограничен мобилен интернет, като мегабайтите на максимална скорост са 6 000, а за използване в роуминг в ЕС  са 2 500. В допълнение пакетът осигурява мобилната телевизия с до 50 ТВ канала чрез услугата на  VIVACOM - TV GО от.

     

    Кампанията е валидна до края на месец февруари, а правилата на играта са публиувани във фейсбук страницата на VIVACOM: http://bit.ly/2CiJoKR

     

    [1]Най–висока средна скорост за сваляне (download) за 4G мрежа от януари до септември 2017 г. и Speedtest награда за мобилна мрежа за първите шест месеца на 2017 г. Резултатите се основават на анализ, проведен от Ооkla чрез Speedtest. За повече информация: www.vivacom.bg.

     

     

     

    13.02.2018
  • Работилници за безопасен интернет обучиха над 200 деца и родители

    VIVACOM подкрепи детските работилници за безопасен интернет на CoderDojo България и Дигитална национална коалиция, които се проведоха този уикенд.

    12.02.2018 г., София – VIVACOM подкрепи детските работилници за безопасен интернет на CoderDojo България и Дигитална национална коалиция, които се проведоха този уикенд. В съботния ден инициаторите организираха три работилници, които събраха над 200 родители с техните деца на възраст между 7 и 13 години.

     

    Работилниците се проведоха по повод Международния ден за безопасен интернет. Целта на заниманията беше да обяснят на децата по достъпен начин за рисковете, които крие интернет, както и да ги запознае с начините да се предпазят сами. С полезни презентации по темата участва и Страхил Чернев – ръководител на отдел „Стратегическо планиране, дизайн и контрол на мобилната мрежа“ в техническата дирекция на VIVACOM. Той даде ценни съвети на малчуганите за онлайн общуването и представи мобилното приложение „Protect your kid“, което помага на родителите да ограничават съдържанието и функционалностите, за които децата им използват смартфоните си. Апликацията е безплатна и е дело на български разработчици.

     

    Работилниците са продиктувани от необходимостта да се развие дигиталната и медийна грамотност у децата от най-ранна възраст. С тази цел CoderDojo е изготвила оналйн наръчник за Безопасност в интернет за деца и родители, който може да бъде изтеглен от сайта на организацията: https://www.coderdojo.bg

     

    Събитието се проведе в партньорство с Държавна агенция за електронно управление и тяхната с инициативата #Нямадамехакнат.

     

    Политиката на VIVACOM като социално-отговорна компания е да подпомага разнообразни и креативни проекти в областта на образованието и детското обучение.

     

    CoderDojo Bulgaria е част от глобална обучителна мрежа от детски клубове за програмиране в над 60 държави. CoderDojo Bulgaria се организира от Дигитална национална коалиция и екип от доброволци, с помощта на които деца на възраст от 6 до 17 години опознават възможностите на технологиите и се учат как да създават сайтове, приложения и игри. Процесът на учене в клубовете е непринуден, забавен и съобразен с възрастта на децата

    12.02.2018
  • VIVACOM е партньор на Българския олимпийски комитет за трета поредна година

    Споразумението е за 2018 година и продължава успешното партньорство между олимпийския комитет и водещия телеком в България.

    09.02.2018 г., София – За трета поредна година VIVACOM е партньор на Българския олимпийски комитет. Договорът за партньорство между най-големия телеком в страната и БОК беше подписан официално на стилна церемония в сградата на БОК от Стефка Костадинова, председател на Българския олимпийския комитет и Мирослав Петров, главен директор продажби и член на УС на VIVACOM. Споразумението е за 2018 година и продължава успешното партньорство между олимпийския комитет и водещия телеком в България.

     

    „Благодаря на ръководството на VIVACOM за подкрепата и за наново гласуваното доверие. Партньорството с компанията е много ценно за олимпийското семейство и позволява на БОК да инициира и осъществява редица проекти за подпомагане на младети ни спортни надежди и на заслужили спортни легенди,“ заяви веднага след подписването на договора Стефка Костадинова.

     

    Мирослав Петров подчерта мисията на VIVACOM да подкрепя спорта заради силата му да обединява и създава позитивни емоции, както и конкретно инициативите на БОК, насочени към привличането на повече млади хора към спорта като източник на здраве и спортсменски ценности.

     

    Още от самото начало на партньорството с БОКVIVACOM подрепя не само финансово, но и комуникационно олимпийския дух и постиженията на българските спортисти. През 2016 г. за олимпийските игри в Рио компанията подготви и излъчи в социалните медии поредица с видеа „Моята олимпийска история“ с участието на Йордан Йовчев, Йорданка Благоева, Тереза Маринова, Румяна Нейкова и Таня Богомилова. Клиповете припомнят знаковите победи на родните състезатели, които накараха цяла България да се гордее с тях.

     

    Тази година, по повод на Зимната олимпиада в Пьонгчанг, Южна Корея, VIVACOM подкрепя българския спорт с нова поредица видеа с олимпийските ни звезди Екатерина Дафовска и Евгения Раданова. Вижте емоционалната история на Екатерина Дафовска от Олимпийските игри в Нагано `98 година тук. Телекомът и БОК твърдо вярват, че така ще повдигнат духа на публиката и ще я мотивират да подкрепи отново своите спортисти и олимпийски посланици.

     

    На снимката:

    Стефка Костадинова, председател на БОК и Мирослав Петров, главен директор продажби и член на УС на VIVACOM с подписания договор за партньорство между компанията и БОК.

    09.02.2018
  • Технологиите през 2018: невидими и свързани

    Българите следват световните тенденции на потребление на технологичните иновации, сочи проучване, инициирано от VIVACOM

    • Все по-често използваме мобилния интернет – 49% от сим картите на потребителите имат включен мобилен интернет и ползват устройствата си не само за разговори
    • Най-използваното мобилно приложение от българина е Facebook, следвано от Viber.
    • Близо 25 % от потребителите на мобилен интернет пазаруват през телефона
    • Едва 3% все още пращат sms всеки ден

     

     

    08.02.2018 г., СофияСвързаност  безспорно ще бъде технологичното понятие на 2018 година. Световните лидери в областта вече говорят за ново поколение мрежи за пренос на данни – 5G. А очакванията са, че качествено ще се промени начинът, по който комуникираме с най-различни безжични свързани устройства – у дома, на работното място, в колата и в градовете, където живеем. Това ще наложи нуждата от все по-високо качество на мобилната интернет връзка, както и на широколентовия достъп до дома.

     

    Вече са ясни и новите устройства и технологии, които потребителите ще могат да тестват в най-близко бъдеще. Месец преди Световния мобилен конгрес в Барселона, тенденциите бяха представени в Лас Вегас - на световното изложение на Асоциацията на потребителските технологии. Сред тях се отличават: домашни роботи, които да ни забавляват и реално да си играят с нас; виртуални асистенти като тези на Google и Alexa, които поемат все повече от функциите на лични асистенти; приложения за здраве, които надскачат фитнес апликациите с учудващи способности като това на Testdrop, което тества качеството на питейната вода на базата на електрическото поле около нея. При телефоните тенденциите са: голям всеобхватен екран, необичайно ярки цветове и една от най-горещите тенденции на 2017-та, която ще се доразвива и през  2018 г. - фокус върху сигурността с вградени в дисплея различни типове скенери  за разпознаване на собственика на телефона. 

     

    Къде сме ние?

    Българите следват тенденциите бавно, но последователно, според маркетинговите проучвания на агенция Галъп Интернешънъл, инициирани от VIVACOM*. Потребителите на мобилни услуги все по-рядко използват телефоните си само за обаждания. Доказателство за това е плавното увеличение на дела на мобилния интернет, както в плановете за гласови услуги, така и в самостоятелните пакети за тази услуга.  В рамките на една година потребителите, използващи телефона само за разговори, са намалели от близо 60% до 51%. Ако все още всеки втори в България ползва само гласови услуги от телефона, то вече близо 10 процента от потребителите ползват  карти с включена услуга само мобилен интернет и боравят единствено с интернет връзката на мобилното си устройство - за една година ползвателите на сим карти само с интернет достъп са се увеличили с два 2 процента. Тенденцията за ползване на мобилен интернет е плавна и стабилна и се очаква да бъде затвърдена през настоящата 2018 година, смятат специалистите от VIVACOM.

     

    В ежедневието на българите sms-ите безвъзвратно изгубиха позиция за сметка на мобилните приложения като viber, what’s up и skype – едва 3% все още пращат sms всеки ден, докато близо една трета от потребителите - 28% - влизат ежедневно в мобилни приложения за комуникация като Viber, WatsApp или Facebook messenger. Гласовата поща и mms-ите също отпаднаха като навик и вече се приближават до нулата на потребление - едва 2% ползват гласова поща ежедневно и едва 1% процент от хората прибягват всеки ден до имиджови съобщения.

     

    Навиците ни се променят и по отношение ползването на интернет през телефона – макар и с малка разлика, пристрастените към социалните мрежи, които поне веднъж дневно посещават през мобилния си телефон Facebook, Twitter или LinkedIn, вече са повече от хората, всекидневно прибягващи до интернет търсачките - 36%  срещу 33%.  Въпреки големите възможности на 4G технологията, обаче, гледането на видео и телевизия през мобилна мрежа все още не ни е навик – засега само 2 процента от българите се възползват от удобството да гледат телевизия на телефона си всеки ден.  Прогнозите на експертите от VIVACOM  обаче са за покачване на тези проценти в следващите 2 години, както и за разширяване на търсенето на висококачествена интернет връзка до дома, заради трайната тенденция към увеличение на потреблението на интерактивна телевизия вкъщи.

     

    Най-използваното мобилно приложение от потребителите на мобилен интернет у нас е Facebook, следвано от Viber. През изминалата  година, обаче, социалната мрежа отстъпва позиции на собственото си приложение Facebook Messenger, което от края на 2016 до средата на 2017 увеличава дела си от 15 на 25%, а Facebook губи българската мобилна аудитория с 13% за по-малко от година.

     

    Научаваме се и все по-често да пазаруваме в крачка. Близо една четвърт от българските потребители на мобилен интернет вече пазаруват онлайн през телефона си. Само преди повече от година – в края на 2016-та, те са били само 15 %.

     

    Така, макар и бавно, и българите се подготвят за 2020-та – емблематичната година за постигането на един умен свят, в който всяко устройство, всяко превозно средство и всеки човек ще са свързани един с друг.

     

    * Данните са от регулярни проучвания на Галъп Интернешънъл с национално представителна извадка за населението на възраст 15 и повече години по поръчка на VIVACOM с период на провеждане юли 2016 до юли 2017 година.

    08.02.2018
  • VIVACOM разшири покритието на оптичната си мрежа с още два града

    77% от клиентите на компанията биха препоръчали интерактивнатa телевизия от VIVACOM

    07.02.2018 г., София – Близо 1 150 000 домакинства в цялата страна вече имат достъп до оптичната мрежа на VIVACOM. Компанията устойчиво продължава да разширява териториите с покритието й, като от този месец Русе и Велико Търново влизат в обхвата й. Жителите им вече могат да се възползват от най-предпочитаните услуги за дома - интерактивната телевизия и високоскоростен интернет.

     

    Интерактивната телевизия позволява на зрителите опции, които до този момент не бяха възможни - да управляват телевизията като видео. 77% от клиентите на компанията биха препоръчали интерактивната телевизионна услуга на свои роднини, приятели или познати. Те дават най-високите възможни оценки – 9 и 10 точки за IPTV по десетобална оценителна система в ежемесечно маркетингово проучване, инициирано от VIVACOM сред клиентите на компанията. Високата склонност за препоръка на телевизионната услуга се дължи основно на интерактивните й качества като: 

    • спиране на пауза – по време на гледане на живо предаване може да се стопира предаването и да се превърти назад или напред в рамките на 2 часа;
    • гледане на телевизионни предавания, излъчени през последните 7 дни в удобно за зрителя време;
    • записване на ТВ предаване или филм или насрочване на дата и час за запис.

     

    Интерактивната телевизия позволява също така създаване на списък с любими филми и предавания. За по-колебливите има функция за разделен екран, която позволява да се гледат едновременно две ТВ програми. А по-стриктните ще оценят функцията за подредба на програмите по избор на клиента. Според оценките на повече от 50% от потребителите, качествата на услугата и възможностите, които предлага интерактивната телевизия на VIVACOM я правят различна от останалите видове ТВ технологии, с което се променя и начина на гледане на телевизия.

     

    От този месец VIVACOM разшири списъка на ТВ каналите, които предлага като част от интерактивната си телевизия, а също така и пакетните предложения за интерактивна телевизия и оптичен интернет. Всички нови предложения включват огромно разнообразие от телевизионни канали в основните жанрове - спорт, музика, кино и новини. Ако се възползват от най-актуалните ТВ оферти на телекома, клиентите на VIVACOM ще имат достъп до над 230 канала, 60+ от които в HD качество.

    07.02.2018
  • София събра телеком експерти от четири континента

    Участниците в световната конференция iCU Sofia 2018 обсъждаха бъдещето на цифровите технологии и влиянието им върху хората

    07.02.2018 г., София – Първото за София и второ за региона телеком събитие - iCU Sofia 2018, събра за два дни в столицата на България дигитални експерти от цял свят, превръщайки България в know-how център за новите технологии. Международната платформа е създадена за обмен на опит и знания, както и за експертни заключения относно бъдещето на телекомуникациите, мобилните технологии, интернет на нещата и дигиталното съдържание.

     

    Основна тема на дискусиите в София бяха дигиталните трансформации под влиянието на бързо развиващите се Интернет на нещата, облачни услуги и платформи за умни градове. В същия този контект беше обсъждано бъдещето на дейта центровете и възможностите пред телекомуникационните компании. Дали ще останат само в сферата на пренос на данни или ще се възползват от уникалния шанс да играят основна роля в развитието на новите екосистеми с умни решения? Почти всички участници се съгласиха, че за да запазят активна роля на пазара, телекомите се орентират към надграждане на базовата им роля в момента, а именно пренос на данни и осигуряването на инфраструктра.

     

    Конференцията на световно ниво iCU Sofia 2018 се осъществи в София с подкрепата на VIVACOM редом с други ключови за индустрията играчи. Събитието събра над 300 ръководители и представители на водещи телеком компании, оператори на мрежи, доставчици на интернет и облачни услуги, разработчици на умни решения и на Internet eXchange Point (IXP), както и стрийминг медии и доставчици на съдържание.

     

    Престижното събитие бе открито от Димитър Гюрджилов, Технически директор Архитектура, планиране и изграждане на мрежата на VIVACOM, а сред говорителите бяха представители на световни играчи като Google, UBER, SAP, Bank of Telecom; Türk Telekom International; Deutsche Telekom и много други. В дискусиите бяха представени компании не само от Европа и Америка, но също така от Австралия и Азия. Редом с тях участие взеха утвърдени експерти на VIVACOM като Емил Георгакиев, Технически директор и Милен Нинов, старши мениджър Продажби на едро в компанията.

     

    „Всичко, което може да бъде цифровизирано, ще бъде цифровизирано“ бе един от лайтмотивите на дискусиите. Дигитализацията на света ще продължи с експоненциални темпове и всички потенциални бизнес играчи в този технологичен спринт целят оставането на пистата, но на разумна цена, стана ясно на конференцията. Все пак, основният фокус в края на събитието се върна върху хората и, както Марк Актън от CBRE обобщи, „в крайна сметка хората са тези, които са от значение, когато говорим за технологии“.

    07.02.2018
  • Нов премиум таблет Huawei Mediapad M3 Lite 8 за всеки от семейството

    Huawei Mediapad M3 8 Lite влиза от този месец в магазините на VIVACOM на изключително атрактивна за класа си цена.

    06.02.2018 г., София – Мощен хардуер, ярък дисплей, лек и удобен за всеки член от  семейството. Това е новият таблет Huawei Mediapad M3 8 Lite, който влиза от този месец в магазините на VIVACOM на изключително атрактивна за класа си цена.

     

    Защo да изберете Huawei Mediapad M3 Lite 8?

    • M3 Mediapad Lite8 е мощно устройство за работа и за индивидуално или семейно забавление. Той предлага удобния за ползване при всяка светлина 8.0” FHD IPS дисплей, разполага с памет от 32GB и осигурява отлично качество на звука, благодарение на сертифицираните от Harman Kardon стерео високоговорители.
    • Моделът е по-малкият брат на Huawei Mediapad M3 Lite10, но по нищо не му отстъпва. Има същата резолюция 1920x1200, което води до още по-качествена картина благодарение на по-високата пикселна гъстота. Захранва се от осемядрен 1.4 GHz процесор Qualcomm и същата платформа на Huawei EMUI 5.1, базирана на Android 7.0 Nougat.
    • Камерите на Huawei Mediapad M3 Lite 8 ще ви изненадат с качество, което не бихте очаквали от таблет. И двете са 8 MP, като акцент е най-вече селфи камерата, която ще ползвате и за видео разговори – впечатляваща с точните си цветове и контрастните детайли, които правят образа ясен и реалистичен.
    • Дизайнът на MediaPad M3 Lite 8 дава усещане за най-висок клас устройство благодарение на корпуса от специално обработен алуминий и модерния биометричен сензор.
    • Матовото покритие на задната му страна е силно устойчиво на петна и пръстови отпечатъци, за да ви гарантира, че ще се радвате на красотата на таблета си достатъчно дълго време.
    • Устройството идва с предварително инсталирани приложения от Huawei като HiCare за вашия здравославен начин на живот и Kids Corner за най-малките в семейството.

     

    MediaPad M3 Lite 8 е универсален партньор в ежедневието на всеки потребител, а през февруари ценатa му е още по-привлекателна в магазинитe на VIVACOM – 13,90 лв. на месец с план i-Traffic XXL+.

    06.02.2018
  • Нови ТВ пакети за интерактивна и сателитна телевизия от VIVACOM с още повече канали за филми, документалистика, спорт и музика

    От 1 февруари VIVACOM пуска нови телевизионни пакети както в интерактивната, така и в сателитната си телевизия.

    01.02.2018 г., София – От 1 февруари VIVACOM пуска нови телевизионни пакети както в интерактивната, така и в сателитната си телевизия. Всички нови предложения включват огромно разнообразие от ТВ канали в основните жанрове - спорт, музика, кино и новини. Клиентите на VIVACOM ще имат достъп и до по-голям брой HD канали, ако се възползват от най-актуалните ТВ оферти на телекома. 

     

    Най-големият пакет TV XL+ вече е обогатен и се предлага с над 230 канала, 68 от които в HD качество.  За всички членове на семейството е изцяло новото предложение VIVACOM TV 2L+, което осигурява достъп до над 200 ТВ програми и 48 HD канала. Сред тях всеки може да намери своя канал в разнообразието от 30 филмови, 31 музикални, 14 детски и 52 канала за спорт и хоби. 

     

    Новите филмови канали, които влизат в различните ТВ пакети са:

    Filmbox – удачен за цялото семейство с разнообразни  анимационни, романтични, комедийни филми и трилъри.

    Filmbox Arthouse е за любителите накласически филми,  представяни на едни от най-престижните филмови фестивали в Кан, Торонто, Венеция, Берлин и други.

    Kanal 4 също предлага едни от най-добрите европейски, руски и американски филми, произведени през последното десетилетие. Зрителите ще могат да се насладят и на документални, научно-фантастични филми, сериали и теленовели.

    Сред научно-популярните канали новите попълнения са HD версиите на Discovery Channel, Discovery Science, Animal Planet и Investigation Discovery, а новите музикални канали са популярните MTV Dance и 360Tunebox.

    Antena 3  e популярeн испански канал, койтонабляга на собствени шоу и риалити продукции, сериали, политически предавания и други.

    Kanal D - турски телевизионен канал с широк диапазон от програми, включващи драма, мини-сериали и сапунена опера.

     

    От днес до края на април VIVACOM предлага всички ТВ пакети от интерактивната си телевизия с привлекателни отстъпки в цената при комбинация с интернет. Например, изцяло новият TV 2L+ до края на април ще се предлага с 14 лв. отстъпка от стандартната си цена (28,99 лв.) при комбинация с интернет, като общата сума за над 200 канала и 100 Mbps става само 29,79 лв. с ДДС.

     

    Сателитната телевизия, предлагана от VIVACOM, също ще зарадва клиентите си с ново и по-богато съдържание. От първи февруари компанията разширява портфолиото си с много повече включени канали във всички пакети за сателитна телевизия. Освен, че осигурява безплатно оборудване за клиентите на всички пакети, компанията включва в портфолиото си изцяло нов сателитен пакет TV 2L с общо 144 канала,  от които 29 нови и 13 HD канала.

     

    Напълно новите телевизионни канали за DTH са италианският TG Com 24 и  международният канал на английски език, базиран в Истанбул - TRT World. Другите интересни попълнения сред каналите за сателитна телевизия са програмите за спорт и хоби:

    Wness TV –  изцяло на български език, който предлага спортни практики, обучение, съвети от експерти по здраве и красота.

    English Club TV – с този телевизионен канал зрителите имат възможност да учат или усъвършенстват знанията си по английски език с  разнообразно съдържание от документални, игрални, анимационни филми и музикални видеоклипове, адаптирани за изучаване на английски език.

    B1B Action – изцяло българската екшън телевизия с грандиозни бойни спортове, автомобилни шоута, картинг състезания и спорт на живо.

     

    Сателитната телевизия на VIVACOM се предлага с промоционални условия и отстъпки до края на април. Новият телевизионен пакет за сателитна телевизия например идва освен на промо цена от 19.99 лв, и с много повече премиум канали, безплатно HD ТВ оборудване и с кристално качество на картината и звука, каквито са и всички останали канали от пакетите за сателитна телевизия на VIVACOM.

    01.02.2018
Каталог
към контакти