Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече инфо тук.
Новини

Кирил Николов-Дизела с нов опит за рекорд по маршрута Е4X

25.07.2019

25.07.2019 г. гр. София

Кирил Николов-Дизела приема ново предизвикателство в екстремното планинско бягане, като ще се опита да измине 240 км. за 48 часа, с което да постави рекорд по маршрута Е4. На първи август той ще стартира от Драгалевци и ще премине през пет планини, за да финишира две денонощия по-късно в планината Славянка. По време на екстремния си преход той ще използва безплатното мобилно приложение E-SOS, чрез което неговите близки, фенове и екипа му ще могат да проследяват маршрута му. Това е една от функциите на апликацията, разработено да помага на хора, изпаднали в беда, да се свържат с екип на спешна помощ или свои близки.

 

 „Винаги отделям много внимание на предварителната подготовка и съветвам всички, които поемат към планината, да го правят. Освен задължителните провизии като храна и вода, технологиите в днешно време много помагат за това човек да се чувства сигурен и спокоен. Докато изминавам маршрута Е4 ще използвам E-SOS, за да дам възможност на близките и екипа ми да следат постоянно местоположението и напредъка ми. Ще бъда внимателен, както винаги, но определено се чувствам по-спокойно с приложението.“, сподели Кирил Николов-Дизела.

 

Основното предимство на E-SOS е бързата връзка с екипите на 112 и контактите в телефона чрез бутона SOS. Приложението подава точна локация до избрани спешни контакти. То съдържа също спешно здравно досие, в което може да бъдат посочени кръвна група, алергии, приемани медикаменти и друга полезна информация, в случай на нужда от медицинска или друга помощ, дори без интернет. То позволява също да се визуализират избрани контакти на картата, за да може да се поддържа постоянна връзка с тях. Приложението може да посочи къде е бил потребителят последно и да определи посоката на придвижване, което е важна информация при спешни ситуации. 

  

Апликацията е съвместна разработка на VIVACOM, ДЗИ и Сирма Груп Холдинг. Потребителите могат да го изтеглят свободно, без да се изисква да са клиенти на VIVACOM или на ДЗИ. 

  

За спокойното преминаване на предизвикателството Дизела ще бъде подсигурен не само с приложението E-SOS, но и със застраховка за злополука „Закрила“ и застраховка „Туризъм в България“ от ДЗИ.

  • VIVACOM и TIDAL поставиха официално начало на партньорството си със зашеметяващо парти

    На партито присъстваха над 400 души- журналисти, популярни личности, музиканти, продуценти, режисьори.

    20.09.2019 г. гр. София С грандиозно парти в кино студио „Бояна“ беше обявено официално партньорството между VIVACOM и TIDAL. На партито присъстваха над 400 души- журналисти, популярни личности, музиканти, продуценти, режисьори.

      

    Те се насладиха на уникалната локация - Water Tank Studio Boyanа, където се гмурнаха в музиката и купона заедно с едни от най-популярните български изпълнители, които вече са част от платформата TIDAL. В двучасовата програма участваха Павел и Венци Венц и Любо Киров, които представиха най-новото си парче „Не бих могъл“.  

     

    „VIVACOM постоянно инвестира, за да даде най-доброто и да е лидер на пазара, но всичко това не е самоцелно – голямата мисия на компанията е да прави своите клиенти свободни да общуват – както искат, когато поискат, колкото поискат, да им дава винаги нещо ново и различно като възможности. Мисия на VIVACOM е да прави диалога между жанрове и поколения по-интересен и по-продуктивен. Затова за нас TIDAL е интересен партньор, с който споделяме сходни ценности“, каза изпълнителният директор на VIVACOM Атанас Добрев.

     

     „Българските фенове ще получат едно напълно различно изживяване чрез TIDAL.   Клиентите на VIVACOM, които избират тарифи с TIDAL или купуват приложението като самостоятелен продукт, ще имат ексклузивна възможност да се доближат до международни и български артисти. Имаме специални промоции на билети за концерти в цяла Европа, включително и в България, които можете да спечелите, докато слушате музика в приложението. Използвайте TIDAL всеки ден, за да сте в час с най-горещите новини,“ заяви главният оперативен директор на платформата Лиор Тибон.

     

    От български изпълнители, през всички световни жанрове, TIDAL предоставя истинско наслаждение за ценителите на музиката. ТIDAL е създаден от артистите Alicia Keys, Beyoncé, Calvin Harris, Chris Martin от Coldplay,  Daft Punk, Damian Marley, Deadmau5, J. Cole, Jack White, Jay Z, Lil Wayne, Madonna, Nicki Minaj, Rihanna, Usher. Платформата осигурява достъп до над 60 милиона музикални изпълнения и повече от 250 000 клипа. В нея могат да бъдат намерени специални плейлисти, създадени от изпълнители и музикални редактори, както и подкасти, интервюта, видео сериали и документални рубрики „Зад кулисите“.TIDAL предлага много ексклузивни изпълнения, включително и всички албуми на Jay-Z, които не могат да бъдат слушани в другите стрийминг приложения.

      

    За клиентите на  VIVACOM платформата вече е достъпна при подписване на нов договор или преподписване на съществуващ за планове Smart L/L+/XL/XL+/U и i-Traffic XL+/XXL+ без увеличение на цената им. До края на годината всичкипотребители на оператора ще могат да слушат и гледат своите любими албуми и концерти в TIDAL, без да се черпят от включените в плана мегабайти на висока скорост. Потребителите с Android могат да се регистрират през приложението, а тези с iOS могат да го направят през този линк.

     

    20.09.2019
  • Motorola ONE Zoom с впечатляваща четворна камера – вече в магазините на VIVACOM

    Оптичното приближение с висока резолюция – OIS, позволява да се уловят детайли от разстояние, без да се влошава качеството на картината.

    19.09.2019 г., гр. София. Новият Motorola - ONE Zoom ще се прeдлага от утре в магазинната мрежа на VIVACOM, както и онлайн на цена от 29.98 лв. на месец в комбинация с план Smart L+.

     

    Моделът се отличава с четворната си камера с ултра-широкоъгълен обектив от 117º – основна 48 MP, която улавя повече обекти с различна големина и разположение в сравнение със стандартния обектив. А Quad Pixel вградената технология осигурява 4 пъти по-добра яснота и яркост, дори и при заснемане на нощни кадри или такива при слаба светлина.

     

    Оптичното приближение с висока резолюция – OIS, позволява да се уловят детайли от разстояние, без да се влошава качеството на картината.

     

    Смартфонът  притежава и опцията за пръстов отпечатък, който е вграден в дисплея за бързо и безпроблемно отключване. 

      

    Motorola ONE Zoom разполага с мощна батерия от 4000 mAh с издръжливост до два дни и зарядно TurboPowerTM,благодарение на което телефонът се зарежда за отрицателно време.

     

    Моделът с матов дизайн може да бъде закупен в елегантния цвят - електриково сиво.

    19.09.2019
  • Eдна година #кодоранжево

    VIVACOM отбелязва първия рожден ден на популярния хаштаг с изложба „Живот в оранжево“

    16.09.2019г, гр. София От днес до 30.09.2019 г. жителите и гостите на столицата могат да се насладят на впечатляващи кадри в най-позитивния цвят. Първият рожден ден на #кодоранжево е поводът за изложбата  „Живот в оранжево“, която е разположена до театър „София“ в парка „Заимов“.

      

    В изложбата са включени 49 снимки, които представят погледа на десетки фотографи-професионалисти и на изкушени от снимането любители, обединени от мисията #кодоранжево. Фотографиите са уловили лица, моменти, детайли от природата и представляват истинско пиршество за очите. Снимките бяха споделяни през цялата година в Instagram профилите на фотографите с #кодоранжево. Те направиха хаштага един от най-популярните на кирилица за изминалата година.

      

    Профилът беше създаден в края на юни 2018 г. с анонимен акаунт @kodoranjevo, чийто единствен акцент беше оранжевият цвят. „Тайният оранжев профил“ предизвика голям интерес, а по- късно беше обявено, че това е официалният профил на VIVACOM. Идеята получи огромен отзвук, за една година в хаштага бяха публикувани над 7000 снимки, които носят символиката на оранжевия цвят - #топлота, #енергия, #радост, #здраве, #ентусиазъм, #успех.

      

    Мисията #кодоранжево продължава да обединява идеи, въображение и настроение. Всеки може да улови оранжевите моменти, да публикува снимката с #кодоранжево в своя Instagram профил и да стане част от оранжевото семейство на VIVACOM.

    16.09.2019
  • Любимите герои от SpongeBob влизат в магазините на VIVACOM

    Развлекателните кътове, базирани на анимационния сериал, излъчван по Nicktoons, ще бъдат разположени вътрешно или в близост до пет магазина на VIVACOM в София

    11.09.2019 г. гр. София – От днес до 15.09.2019 VIVACOM и Nicktoons ще зарадват най-малките посетители в избрани свои магазини със специално изграден детски кът за тях с любимите им герои от SpongeBob. Развлекателните кътове, базирани на анимационния сериал, излъчван по Nicktoons, ще бъдат разположени вътрешно или в близост до пет магазина на VIVACOM в София, от 16.00 до 19.00 ч. на следните дати:

     

    • Сердика Мол -11.09
    • България Мол, -12.09
    • The Mall -13.09
    • Мол София -14.09
    • Парадайс Мол 15.09

      

    Детският кът ще осигури удобство за родителите и развлечение за децата. Докато родителите бъдат обслужени, малчуганите ще оползотворяват времето си полезно и интересно чрез игри и рисуване.

     

    В кътовете ще има и аниматор, облечен в специален костюм на SpongeBob. В пространствата ще има и декорирана стена, на която могат да бъда направени снимки или селфита на децата с героите от популярния сериал по Nicktoons. Снимките ще могат да бъдат принтирани на място, а на гърба им ще има и училищна програма – полезен аксесоар за наближаващия първи учебен ден. VIVACOM ще зарадва децата и с интересен подарък: дървено йо-йо.

     

    Още забавни подаръци, свързани със сериала, могат да бъдат спечелени в стартиращата от днес фейсбук игра. SpongeBob раници, спални комплекти и чадъри очакват феновете на популярната анимация тук.

    Пълните правила на играта може да видите тук.

    11.09.2019
  • Световната музикална платформа TIDAL за първи път в България с мобилни планове от VIVACOM

    TIDAL е световна музикална и развлекателна платформа, която обединява артисти и фенове чрез уникално оригинално съдържание и ексклузивни събития.

    10.09.2019 г. гр. София. Глобалната музикална и развлекателна стрийминг платформа TIDAL вече е достъпна в България в партньорство с VIVACOM. Потребителите на планове Smart L/L+/XL/XL+/U и i-Traffic XL+/XXL+ ще имат възможността да слушат безплатно 60 милиона песни с високо качество, без реклами, както и да се насладят на ексклузивно съдържание като концерти на живо, моменти зад кулисите и албуми, които липсват в други музикални апликации.

     

    Потребителите на iOS могат да се регистрират тук, а тези на Android могат да го направят директно чрез приложението на TIDAL. Всички потребители на VIVACOM ще могат да слушат и гледат своите любими албуми и концерти в TIDAL, без апликацията да черпи от включените в плана мегабайти на висока скорост до края на годината.

     

    Музикалната платформа, създадена директно от артисти по целия свят като Jay-Z, Beyoncé, Rihanna, Calvin Harris и други свързва феновете и изпълнители чрез уникални преживявания като лайв концерти в “TIDAL X”, нови известни изпълнители в TIDAL Rising и специално създадени от световноизвестни музикални звезди плейлисти.

     

    TIDAL разполага и с богат каталог от песни и албуми от водещи български изпълнители. Плейлистите, подбрани от експертни редакторски екипи, позволяват на потребителите да откриват нова музика и да се радват на своите по-стари любими песни само чрез едно докосване на бутон.

      


    TIDAL е световна музикална и развлекателна платформа, която обединява артисти и фенове чрез уникално оригинално съдържание и ексклузивни събития. Стрийминг услугата се предлага се в 54 страни и има над 60 000 000 песни и 250 000 видеоклиповете с високо качество в каталога си, подкасти, хиляди специално създадени плейлисти и възможността за откриване на нови изпълнители чрез TIDAL Rising. За един по-устойчив модел за музикалната индустрия – главната цел на собствениците си, TIDAL да се предлага както в премиум вариант, така и с HiFi звук, което включва Master Quality автентични (MQA) записи.

     

    За повече информация, моля, посетете www.tidal.com

    10.09.2019
  • „Операция „Жълти стотинки“ ще набира средства за олимпийските отбори по природни науки

    Ива Дойчинова и Йордан Йовчев са посланици на кампанията

    03.09.2019 г. гр. София За девета поредна година започна най-голямата благотворителна инициатива на VIVACOM – Операция „Жълти стотинки“. 

     

    Тази година събраните средствата ще бъдат дарени на Сдружението на олимпийските отбори по природни науки (СООПН). Те ще се използват за подготовката и участието на младите български олимпийци от отборите по биология, математика, астрономия, астрофизика, информатика, лингвистика, физика и химия в международни и балкански състезания. С парите Сдружението ще организира обучения, лабораторни занимания, специализирана подготовка по съответните научни дисциплини, ще осигури необходимите лектори и  разработване на задачи – всичко, което е необходимо за подпомагане на доброто представяне на олимпийските надежди в природните науки.

      

    „Операция „Жълти стотинки“ е още един израз на дълготрайния ангажимент на VIVACOM към образованието и развитието на младите хора в България. Компанията твърдо стои зад убеждението, че  с общите усилия на цялото общество възможностите за образование  могат да  бъдат подобрени. „Младите олимпийски надежди заслужават да инвестираме в техния талант и да ги насърчим по пътя към още медали, които прославят страната ни.“, каза Веселка Вуткова, директор „Корпоративни комуникации“ във VIVACOM.

      

    Операция “Жълти стотинки“ 2019 се осъществява в партньорство с Българския дарителски форум и с подкрепата на над 40 медии, фирми и организации. Посланици на кампанията са журналистът Ива Дойчинова и носителят на четири олимпийски медала в спортната гимнастика Йордан Йовчев, които подкрепят каузата.

     

    Средствата за Сдружението на олимпийските отбори по природни науки се набират в магазините на VIVACOM и в търговските обекти на партньорите, а също и чрез изпращане на SMS с текст DMS OLYMP.  VIVACOM, както и партньорските организации инвестират допълнително, като допълват набраната по време на кампанията сума. Инициативата ще продължи до 31.12.2019 г.

    03.09.2019
  • По случай 10-ия си рожден ден VIVACOM подарява автомобил

    От 1 до 30-и септември всеки човек над 18 години, който посети магазин на VIVACOM и се регистрира в специалната томбола, има шанс да спечели.

    02.09.2019,. гр. София., Тази година VIVACOM празнува своята 10-годишнина и по случая подарява Toyota Rav4, модел 2019. От 1 до 30-и септември всеки човек над 18 години, който посети магазин на VIVACOM и се регистрира в специалната томбола, има шанс да спечели. Вече десетилетие компанията предоставя услуги за нуждите на цялото семейство и осигурява възможност на хората да споделят емоции с най-близките си. Именно за това на рождения си ден избра да подари автомобил, който да отведе победителя към нови приключения.

    Регистрирането за томболата става чрез  попълване на електронна форма за участие на специално обособените за това места във всички магазини на компанията. Участието в томболата не е обвързано с покупка. Имената на късметлията, който спечели Toyota Rav4, ще бъдат обявени след 17 октомври на сайта www.vivacom.bg.  

     

    Пълните правила на томболата може да видите тук: www.vivacom.bg

    02.09.2019
  • Безплатен абонамент към Уча.се с таблети от VIVACOM

    Компанията прави дигиталното образование още по-достъпно

    30.08.2019 г. гр. София – Безплатен абонамент за една от най-популярните и утвърдени платформи за видео уроци – Уча.се, осигурява VIVACOM за началото на новата учебна година. Той е част от комбинираното предложение на телекома за таблет по избор и тарифен план за данни i-Traffic XL+, което стартира от 02.09.2019 г. Така учениците ще разполагат с удобно устройство с голям екран за учене и 30 000 МВ интернет на максимална скорост за търсене на интерактивно образователно съдържание. С тази инициатива VIVACOM продължава дългосрочната си стратегия за дигитализация на образованието и използването на новите технологии в учебния процес, така че той да бъде по-интересен и резултатен за децата. Успешен пример в тази посока е платформата Уча.се. Тя съдържа видео уроци и тестове по всички предмети от 1. до 12. клас, представени на интересен и разбираем език.

     

    Родителите, които искат да дадат на децата си възможност да учат по нов и забавен начин, могат да избират между голямо разнообразие от таблети, включени в портфолиото на телекома. Подходящ вариант за учениците е HUAWEI T5 с впечатляващ 10.1" Full HD дисплей. Устройството разполага с 5МР основна камера и 2МР предна камера. MediaPad T5 е разполага с процесор HUAWEI Kirin 659, позволяващ максимална ефективност на устройството. Благодарение на него таблетът консумира по-малко енергия по време на употреба. Вътрешната памет е 16GB с възможност за разширение до 256 GB чрез microSD, a RAM паметта е 2GB. Устройството е на цена 9,98 лв. на месец в комбинация с i-Traffic XL+.

     

    Любителите на SAMSUNG могат да заложат на GALAXY TAB A 10.1 2019, който също разполага с удобен 10.1″ Full HD дисплей за максимално добро визуално изживяване. Таблетът притежава и чипсет Exynos 7904 и батерия с капацитет 6150 mAh. Устройството има два говорителя с технология Dolby Atmos и 8MP основна и 5MP селфи камери както и с 2GB RAM, и вътрешна 32GB разширяема памет. SAMSUNG GALAXY TAB A 10.1 2019 е на цена от 10,98 лв. на месец с план i-Traffic XL+.

     

    Разнообразието от таблети се допълва от изключително достъпния LENOVO TAB 7 Essential само за 1 лев в брой с план i-Traffic XL+. Отличаващо при модела е 7.0“ дисплей с HD резолюция - подходящ избор за гледане на видео или филми. Освен с добро визуално качество, устройството е плюс за всяко семейство. Всеки член от семейството може да си направи отделен потребителски профил и да го ползва поотделно. Лекият и удобен модел притежава и 16GB вътрешна памет.

     

    Предложението за безплатния абонамент към Уча.се за 6 месеца е в сила с покупка на всеки един таблет или лаптоп от портфолиото на телекома, в комбинация с тарифен план  i-Traffic XL+. Промоцията стартира на 02.09.2019 г. и ще бъде активна до края на същия месец.

    30.08.2019
  • Покупка на билети за градския транспорт в столицата – вече и чрез VIVACOM

    Жителите и гостите на столицата могат да поръчат еднодневна карта от 4 лв., нощна карта от 2 лв.и зелен билет на стойност 1 лв., когато такъв се предлага.

    26.08.2019 г., гр. София VIVACOM улеснява пътуването с градския транспорт в София, като дава възможност на всичките си клиенти с мобилни тарифни планове да закупят билет онлайн. Жителите и гостите на столицата могат да поръчат еднодневна карта от 4 лв., нощна карта от 2 лв.и зелен билет на стойност 1 лв., когато такъв се предлага.

     

    Само с няколко лесни стъпки клиентите могат да се сдобият с билет - трябва да се регистрират в sofia.mpass.bg и да изберат плащане чрез мобилен оператор. Потребителите плащат само цената на избраната карта. След плащането получават защитен QR код, който се сканира при влизане в метрото. За пътуване в наземния транспорт кодът се показва на контрольора. Цената на билета се начислява към месечната сметка на клиента.

     

    С новата услуга VIVACOM дава удобство на клиентите си и им спестява време за търсене на билети в съответните търговски обекти. Същевременно насърчава потребителите да използват градския транспорт в столицата като по-екологичен начин за придвижване, който допринася за намаляване на вредните емисии във въздуха и облекчава натоварения трафик.

    26.08.2019
  • Детски часовник с подарък – ученически принадлежности от VIVACOM

    Часовникът дава възможност не само за провеждането на двупосочни гласови, но и видео разговори – така по всяко едно време родителите могат да имат и пряка видео връзка с децата си.

    22.08.2019 г. гр. София - За всички родители, които искат да зарадват по-малките членове на семейството с интерактивен подарък, VIVACOM има подходящо решение: детски часовници MyKi Junior. Модерното устройство само за VIVACOM е двуцветно в сиво и оранжево, с подарък допълнителна каишка и куфарче с принадлежности за училище. Така само с една покупка децата ще са готови за първия учебен ден, а родителите ще си спестят обичайните време и усилия за подготовка.   Часовникът дава възможност не само за провеждането на двупосочни гласови, но и видео разговори – така по всяко едно време родителите могат да имат и пряка видео връзка с децата си. А за моментите, когато времето е ограничено за разговори, My Ki Junior може да изпраща и получава гласови съобщения, снимки и емотикони. SOS функцията известява родителите, когато детето се почувства застрашено. Достатъчно е то да докосне бутона и устройството автоматично ще набере въведения SOS номер. MyKi Junior използва комбинация от GPS, LBS и WiFi технология за максимална точност на локализация във всеки един момент за максимално спокойствие на родителите.

     

    Детският часковник е подходящ избор за подарък, защото осигурява спокойствие на родителите и е интерактивен аксесоар за децата. MyKi Junor притежава полезни приложения, сред които 4 забавни и образователни игри, възможност за задаване на аларми за напомняне на различни дейности и задачи, калкулатор, фенерче, вграден акселерометър за изброяване на стъпки, разстояние и изгорени калории. Децата могат също така да сменят визията на дисплея и да избират между три различни формата за час и дата. Други интереси функции са различните мелодии, които могат да се променят за различните обаждания, съобщения и аларми и възможността устройството да се настрои в три различни режима - вибрация, тих режим или режим звънене в зависимост от ангажиментите на детето през деня.

     

    MyKi Junor с подарък допълнителна каишка и училищни пособия ще се предлага на цена от 4.98 лв. на месец в комбинация с план SMART S+.

    22.08.2019
  • Стажантите на VIVACOM взеха участие в доброволческа акция, посветена на децата

    Стажантите освежиха три детски площадки - „Джунгла“, „Хълмчето“ и тази на улица „Земен“ №3 и прилежащите към тях общи части.

    Над 60 младежи от Лятната стажантска програма на VIVACOM взеха участие в специална доброволческа акция, целяща да подобри условията за отдих и игри на децата. Тя се проведе в град София, в района на община „Оборище“, с помощта и съдействието на общината.

      

    Стажантите освежиха три детски площадки -  „Джунгла“, „Хълмчето“ и тази на улица „Земен“ №3 и прилежащите към тях общи части. Те почистиха и пребоядисаха съоръженията за игра, оградите и пейките.

     

    За 16-та поредна година, VIVACOM провежда лятна стажантска програма, която има за цел да привлече, развие и приобщи младите хора към корпоративната среда. Една от инициативите на тази програма е и доброволческата акция, част от политиката за корпоративна социална отговорност на компанията. Така освен с практически професионален опит, който трупат, студентите придобиват чувство за отговорност към обществото и желание да допринасят лично за реализирането на значими каузи.

     

    Тази година стажантската програма протича под мотото „VIVAGAME Открий своето място!“. В нея се обучават близо 70 стажанти от почти всички дирекции на компанията, в продължение на три месеца. Всеки от тях има индивидуален ментор, който го въвежда и подпомага в реалната работна среда. Стажантите придобиват практически умения в избраната от тях сфера, получават различни професионални обучения, а след края на програмата над 40% от тях имат възможност да продължат своето развитие в компанията.

    21.08.2019
  • По-забавно връщане към учебната година с предложения от Huawei във VIVACOM

    Специално за учениците двата модела Huawei P30 lite и Huawei P Smart Z са в комплект с Huawei Sport Bluetooth Headphones

    20.08.2019 г., гр. София Краят на лятото и връщането към учебната програма тази година ще са по-приятни и желани с новите предложения на Huawei, които могат да бъдат намерени на сайта или в магазините на VIVACOM от днес. Специално за учениците двата модела Huawei P30 lite и Huawei P Smart Z са в комплект с Huawei Sport Bluetooth Headphones.

     

    Слушалките са безжични, леки и удобни и са изработени така, че да пасват максимално на формата на ухото. Съвместими са с всички Android & iOS устройства, поддържащи Bluetooth Magnetic, а батерията им издържа до 11 часа възпроизвеждане и до 10 дни в режим на изчакване. Huawei Sport Bluetooth Headphones се свързват мигновено и са създадени специално за спортни активности.

     

    Първото устройство, към което са подарък, е Huawei Р30 Lite. Той притежава изцяло нов 6,15” FHD Dewdrop дисплей, който е проектиран да бъде по-щадящ за по-голям комфорт на очите.

      

    Моделът разполага с три различни задни камери - широкоъгълна камера 48MP, ултра широкоъгълна камера 8 MP, боке камера 2 MP и светкавица, като това съчетание улавя идеалния кадър във всеки един момент, а за любителите на селфитата Huawei P30 lite предлага 24MP селфи камера. Смартфонът поддържа 4G Voice и WiFi Voice, има елегантен и стилен дизайн и се предлага в три атрактивни цвята – Midnight Black, Peacock Blue и Pearl White на цена от 20,98 лв. с план SMART XL.

      

    Другият смартфон, с който вървят в комплект Huawei Sport Bluetooth Headphones е Huawei P Smart Z. Той е с 6.59” Ultra FullView дисплей, който предоставя ултра широк екран без никакъв прорез. Моделът разполага с автоматично изскачащата 16-мегапикселова предна камера с вграден изкуствен интелект, а основната камера разпознава 22 категории и над 500 сцени в реално време.  Дизайнът на Huawei P Smart Z е с отблясъци и отличаваща разделителна линия. Той поддържа 4G Voice и се  предлага в 3 ексклузивни цвята - син, черен и зелен на цена от 13,98 лв. с план SMART XL.

      

    За учениците и студентите, които предпочитат да учат онлайн и да търсят източници на информацията в мрежата, компанията предлага таблет Huawei MediaPad T5с 10.1-инчов дисплей и съотношение на екрана 16:10. Моделът е с 8-ядрен процесор Kirin 659, консумиращ по-малко енергия, вътрешна памет - 16GB и RAM памет - 2GB. Huawei MediaPad T5 е оборудван и с технологията Huawei Histen с двойни говорители за висококачествено възпроизвеждане на звука и идва в комплект с бежов flipcover. Таблетът се предлага на цена от 9,98 лв. с план i-Traffic XL+.

      

    За най-активните потребители, които искат да запазят добрата си физическа форма и през новата учебна година, подходящ аксесоар е Huawei Watch GT Active. Часовникът е елегантен, красив и изключително здрав благодарение на карбоновото си покритие. Батерията му издържа 2 седмици живот и е водоустойчив до 50 метра дълбочина. Huawei Watch GT Active използва технология за мониторинг на сърдечния ритъм и води статистика за качеството на съня. Той дава лесен и бърз достъп до съобщенията, разговорите и GPS локацията и е удобен за измерване на крачки и проследяване на обездвижването. Huawei Watch GT Active е с подарък допълнителна каишка в оранжев цвят на цена от 7,98 лв. с тарифен план  SMART XL.

    20.08.2019
Каталог
към контакти